Angro. [Petrolul Ploiești – CFR Cluj 2-5]


⚽ După ce ne-am căznit să nimerim poarta lui Lazio, iată că acum ne-am răzbunat pe niște lupușori galben-albaștri cam jigăriți. Scorul, cele 5 goluri marcate și faptul că am putut trăi absolut relaxați ultimele 30 de minute ar fi lucruri de apreciat. Mai ales că nu avem parte de așa ceva decât foarte rar. A fost totul din plin în această partidă, a fost totul „angro”.
⚽ Bănuiți însă că va urma un „totuși”. Vine acum! Dincolo de goluri, sunt câteva lucruri de discutat extrem de serios chiar și după această reprezentație. Am văzut că Dan Petrescu era deranjat de cele două goluri încasate. Eu aș fi mai degrabă deranjat de prea multele și prea marile ocazii avute de Petrolul până ce meciul să fie deja rezolvat. Au fost câteva situații în care fie Grozav n-a fost deloc grozav la o lovitură de cap simplă sau în care Burcă a trebuit să intervină ca James Bond, la fracțiune de secundă în careul nostru, pentru a bloca un gol. Au fost mult prea multe situații în care pasele ploieștenilor au mers prea ușor prin terenul nostru, au găsit prea multe zone mari libere.
⚽ Ceva nu e bine deloc acolo în apărare și în felul acesta nu vom putea lua campionatul. O spune și Dan Petrescu, o spun și eu. Avem câteva mari probleme: o distanță prea mare între mijlocașii centrali și fundași. Erau momente în care, în timp ce ne apăram, Boateng sau Muhar aproape că nu se vedeau. Au plecat pase în adâncime de pe zonele lor, atât de la mijlocul terenului, cât și înspre lateralele noastre. Nu știu de ce, dar în afară de pressing și dueluri unu la unu câștigate, nu mi se pare că Muhar și Boateng acoperă bine spațiile, mai ales în fața apărării noastre. Și ei sunt încă cei mai buni de acolo, căci dacă ne raportăm la Cvek, Bordeianu sau Hoban treaba stă și mai rău.
⚽ De asemenea, revin la „problema Camora”. Azi parcă mai mult decât oricând s-a văzut cât de mult și de ușor este depășit. Nu mă refer la primul gol încasat, ci la multe alte situații simple în care pasa în adâncime printre Burcă și el, găsește întotdeauna adversar gata de a centra în flanc. Campora stă din ce în ce mai rău, iar azi se pot face două comparații: cu Braun, fundașul dreapta care, de meserie, este fundaș stânga și chiar cu Krasniqi. Nu cred că mă înșel, dar azi Krasniqi a blocat mai multe mingi în flanc, în defensivă, decât Camora. Iar ca lucrurile să fie mai grave, am numărat cel puțin 3 situații în care, în flanc în spate, Camora a pierdut mingea. În locul unor degajări de siguranță, fie în out, fie la distanță, în lung de linie, Camora a încercat să fie creativ. De fiecare dată a lăsat adversari în posesia mingii la 30 de metri lateral în terenul nostru. Dacă iau toate astea și mă uit și cum a stat Braun în teren, ba și cum a centrat cu precizie de lansator de rachete de cel puțin 2 ori (una fiind pasă de gol), aș spune că ar trebui ca Braun să fie preferat lui Camora. Măcar să vedem dacă asta va stabiliza puțin apărarea noastră ce pare de prea multe ori răvășită și chiar în panică în fața adversarilor.
⚽ Dar să vedem și lucrurile bune după azi. Laureații mei sunt doi: Krasniqi si Janga. Krasniqi pentru că este singurul care poate duce un contraatac așa cum trebuie, chiar și în condițiile unui gazon oribil ca cel de la Ploiești. În plus, tot kosovarul (de care au prins deja frică adversarii) pare că are sânge rece, nu se sfiește să improvizeze chiar și în careu – și îi mai și reușesc schemele. Faza golului 3 a fost una de manual, cu toți 3 jucătorii, Krasniqi, Deac și Janga, făcând mișcările perfecte. Iar la Janga situația este și mai frumoasă. Nu are el viteza pentru a face față lansărilor de contraatac, dar omul nostru muncește teribil. L-am văzut deseori în terenul nostru făcând recuperări defensive, l-am văzut și declanșând contraatacul primului nostru gol, l-am văzut și la finalizare. Dintre toți atacanții noștri pentru mine el este acum numărul 1.
⚽ Victoria de azi este extrem de prețioasă pentru că atât Farul, cât și FCSB câștigaseră în deplasare în această etapă. Presiunea era maximă pe noi. În plus, gazonul de la Ploiești făcea lucrurile și mai complicate. S-a descurcat CFR-ul cu gazonul, dar avem pierderi serioase din cauza lui. Bîrligea, opțiunea principală pentru jucătorul sub 21 de ani s-a accidentat. Krasniqi cred că are și el măcar o luxație serioasă – să vedem ce va simți când va trece efectul sprayului echipei medicale, iar Burcă a ieșit și el mai iute cu 2 minute. Toți cei 3 sunt jucători de bază, iar dacă vreunul s-a accidentat serios atunci costul acestei victorii este cam prea scump.
⚽ Ca toate să fie și mai urâte, am văzut și incidentul din minutul 93, în care Scuffet a fost lovit în față de ceva aruncat probabil din tribune. Publicul de la noi pur și simplu nu se învață minte. Nici măcar noile stadioane moderne nu civilizează suficient. Iar legea doarme. Cred că ar fi ușor de identificat pe baza camerelor de supraveghere cine a aruncat din tribună în jucător. Știm cu toții că nu se va găsi niciun vinovat.
⚽ Mergem înainte și ne așteaptă două partide foarte complicate, cu niște echipe care dacă prind zile bune sunt foarte greu de învins. Sper că nu ne-am terminat azi stocul de goluri.

215 comentarii

  1. Sunt masochosti, cu ne pricepem noi sa ne facem jocul greu, nu prea stie nimeni.
    Altfel, cum comenteaza astia de la digi si prima ti se face scarba, numai cu sonorul taiat pot urmari meciul.

    Apreciat de 3 persoane

  2. Cand sunt faze in favoarea noastră cum a fost 11m din etapa trecută pe care nu ni l-au dat…,au dat reluari de nu se vedea nimic…,când fazele sunt contra noastră le reiau cu stop cadru din 10 unghiuri…

    Apreciat de 2 persoane

  3. Puteam câștiga lejer si fără stres cu locul 15 o echipă de duzină…,dar să zicem că am avut si ghinion…si până la urmă totul e bine când se termina cu bine…

    Felicitări echipei pt această victorie muncită si căznită…dar f.importantă in lupta pentru titlul…,de acum inainte e nevoie de fiecare punct si nu mai putem face pași falși…
    Hai CFR!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Greu cu Chelsea când fostul ei jucător greșește schimbările.
    3 puncte dar mai ales o lecție că jocul suferă, că defensiva este vraiște.
    Apropo, eu vedeam prima schimbare a fi Yeboah (în locul lui Maglica înainte de a fi eliminat) sau apoi în locul lui Janga (ca un atacant ce face mai mult presing) sau in locul lui Deac..
    DP a schimbat târziu și greșit, dar i-a ieșit.

    Apreciază

  5. Bai frate n-ai mai vazut asa ceva…,avem 11m ratat…,om eliminat de var…si gol anulat tot de var…si plang bucurestenii prin studiouri si acuza varul si arbitrul…,nu mai zic cu ce acuzatii si ce scheme a facut antrenorul lui UTA la interviu…

    Apreciat de 3 persoane

    • Fac ceva pe gura celor de la uta, tot timpul au guitat impotriva noastra, umbla si cu magarii, Roger sigur a fost asigurat daca nu chiar impins chiar de ei ca daca pleaca de la noi cu smecherii, il vor semna ei!
      Nu am vazut meciul dar m-am uitat pe flashscore, am avut morkovi mari de tot ca isi baga dracu coada si ne coco echipa asta de nesimtiti; noroc ca ne-a iesit!

      Apreciază

  6. 3 pct mari si cam atat pe ziua de azi.
    Ne am facut singuri meciul greu si acum le dam apa la moara bucurestenilor,pe tema arbitrajului. Macar de castigam impotriva unei echipe din frunte. Dar nu,ne-am complicat singuri meciul. Ce sa mai zic?

    Apreciază

    • Eu nu sunt atit de vehement contra lui Maglica. Muncitor, presing bun, preluări și protejări bune. Janga tot mai bun, krasniqi bun dar uneori superficial, braun pământ de flori, camora vinovat de multe, deac muncitor dar subțirel, Sava a fost f sigur azi. Multa sănătate lui Burca!!!!!
      Dp a facut bine echipa dar schimbar fff târzii.

      Apreciază

  7. Răzbunarea e arma prostului. A vrut NV să-i spulberăm pe Uta pentru faza cu Roger. A promis prime înainte de meci scrie pe chat. Era să se întoarcă împotriva noastră. Mai bine îi lăsa în pace pe băieți.

    Apreciază

  8. Ma pun asa in locul lui Petrila …am intrat bine cu Petrolul in a doua repriza cand am facut de toate pe teren, azi Birligea era accidentat, dsr antrenorul il scoate din poarta pe Scuffet sa joace Sava in locul meu. Primesc doua secunde pe final. Motivatie…..

    Apreciat de 2 persoane

  9. Un bravo pentru victorie, dar ar fi de tras niște perciuni în vestiarul nostru. Pe Muhar putem să-l tragem și de coadă, că nu se face mai mult de un dribling ca mijlocaș defensiv, se joacă simplu, dintr-o atingere, cum zicea nea Dane. Maxim două, trei, patru. Da nu mai mult de cinci, ce draqu. Cu liniarul peste tibie ar trebui șfichiuiți și Camo și Deac, iar Maglița să stea în genunchi pe balast în Gara Mică. Dar mai presus de toante, Mister trebuie scos la careu pentru mutările târzii.

    Apreciat de 1 persoană

    • Ok. Bravo. Am castigat. In calitate de pupi morkovist, intreb si eu ptr un preten. De ce lupa mea nu schimba Danutzu mai repede. Deac dupa 60 de minute este obosit. Faulteaza. Mangalitza n are ritm inca. Dupa 60 de minute mort. Camora ne rezolva meci de meci cu un gol. Fara licenta ma intreb. De ce nu schimbareste. Are cu cine. Na, merg sa ma dau cu alifie ptr fisuri anale

      Apreciat de 5 persoane

      • La golul arădenilor Muhar are vina cea mai mare, s-a încurcat în niște driblinguri periculoase și -oricum- inutile la 35m de poarta noastră și a și pierdut, evident, balonul. După doar câteva secunde am și primit golul, unde și Camo s-a apărat prost de tot. Oricum, felicitări băieților pentru dăruire și pt. victorie! HAI CFR!!!

        Apreciat de 2 persoane

        • Benga, după meciul cu Farul: ”acea fază a fost și o mare doză de șansă pentru atacantul advers. Mi-a sărit mingea din călcâi exact la el într-un moment perfect pentru Mazilu și prost pentru mine.” Cam așa și cu vina lui Camora la gol. După eroarea lui Muhar, mingea a ținut-o una-ntruna în momente perfecte pentru arădeni, proaste pentru ai noștri (Cvek, Braun , Yuri și a mai fost unul) și proastă pentru Camora la ultimul moment perfect pentru arădeni din acel lanț.

          Apreciat de 1 persoană

  10. “ Niciodata nu am fost avantajati, nici azi. Eu nu tin minute o faza in care sa fim avantajati”. Incredibila aceasta creatura deghizata in om numita Petrescu. Tie iti face cadou arbitrul un penalty mincinos iar in untimele min ale partidei arbitrul NU acorda un penalty CLAR impotriva ta. Tu iesi apoi cu voma asta de vorbe?!

    Apreciază

        • Eu mereu sunt corect și spun ce cred indiferent pe cine avantajează sau nu ce zic. Eu zic ca la Maglica a fost contact la genunchi, nu extrem, dar suficient sa fie acoperitor penalty-ul.(60%cred ca a fost)

          Apreciază

        • Sava iese bine la blocaj, lovește primul mingea apoi în cadere urmează un contact din inerție cu atacantul care ajunge al doilea, deci nici vorba de penalty, la Maglica nu sint sigur dacă este sau nu contact la nivelul genunchiului

          Apreciază

        • Ești suficient de bolovan dacă crezi ca o poza indica un penalty. Nu știu ce cauți pe tribuna dar poți sa te duci înapoi de unde ai venit…
          Pt ca tribuna nu are nevoie de dobitoci ce țin cu alte echipe. Aici sunt fani cfr! Dacă ție discuțiile miticilor din studio îți spala mintea suficient de fragila, nu înseamnă va a fost penalty. Canta la alta masa unde cineva da doi bani pe tine.

          Apreciat de 6 persoane

          • O reactie normala atunci Cand doare adevarul., era de asteptat cu toate ca te stiam ( de aici de pe tribuna ) altfel. Doare atunci Cand cineva vine si iti arata ca ai ochelari de cal. Ziceai de ceva poze, nu m,am uitat la nici o poza ( at fi culmea sa am ref o poza), m.am uitat atent la reluari.Uita te INCA O DATA ce face Sava cu piciorul

            Apreciază

            • Pai mai inteligentule, ce trebuia sa facă Sava cu picioarele dacă ala întra în el. Sava a respins corect mingea și atacantul a întrat în el! Dacă nu poți vedea asta înseamnă că ai niște limite foarte joase. Iar numele ales de tine..ninonino spune totul despre limite….

              Apreciat de 1 persoană

            • Sava pune piciorl jos. Ca u i balerina sa fka ekerul ku piciorul la 90 de grade. Aradeanul nu se opreste, continua alergare. Ce tre uia sa facaSava? Sa zboare?

              Apreciază

            • Eu ti-am mai spus ca esri prost. Vad ca iti repeta lumea si tu inca nu te-ai dezmeticit. Vii si trolezi pe aici. Exact tipul de mitic fecesebist care baga batul prin gard.

              Apreciază

          • Dacă ajungem sa ne luam dupa trantoru de ducadam…,neomu…,comentatorii gigitv…si alti formatori de opinie din presa aservita de la jesepeu…inseamna ca rau am ajuns…,mai trebuie sa ne uitam si in gura lui mm…ca la dentist…si putem pune o cruce…

            Apreciat de 3 persoane

            • @ Luis Da, Sava pune piciorul jos Dar mai intai trece peste piciorul adversarului. Ti se pare ok asta ?

              Apreciază

        • Mda. Cre ca de faceau si cei de la CFR catefa foto, vedeam cam acelasi lucru si la ei. Sa nu spun ca Burca a ajuns la spital. Asa pot sa spun si eu ca a fost bocolodit de aradeni sa i se faca rau. Pot sa i arat externarea de la spital si sa avuz jucatorii, staful si suporterii aradeni.

          Apreciat de 1 persoană

    • ⁷Danutzu ieksagereaza,DAR cand iti anuleaza un gol, iti da afara un om, nu poti spune ca a tras arbitrul cu CFR. Ca a gresit la penalty? Poate. Maglica a exagerat, dar contact a fost la nivelul genunchiului. A simulat foarte convingator si a pacalit arbitrul. La Sava nu se piate da penalty. A boxat minge in saritura . Atacantul nu s a protejat si a intrat in el . Unde trebuia sa si puna piciorul?

      Apreciat de 3 persoane

    • Edjuma ăla de la stana ii ia capul adversarului ca la Mihai Viteazu…si nu i-a rosu…,unde p_ula mea a fost varul atunci…,acum croatul i-a rosu si peste tot se plange in hohote pe tema asta…si neomu si trantoru de ducadam…si comentatorii de rahat…,ba mai si cauta jesepeu prin arhivele istorice si scot afara un rosu luat de croat prin 2011…si deja il baga pe viitor in gura arbitrilor cu porecla de chirurgu 2…de parca ar fi ala din filmul cu drujba…

      In plus se mai leaga si de un 11m din care nu s-a marcat gol…,bai baieti ne credeti prosti…?

      Si bomboana pe coliva…in loc sa ne simtim acasa aici…si sa facem front comun impotriva dusmanilor…,apare nino-nino si dupa goluri anulate …ne orbeste mai rau decat neomu…spunandu-ne ca locul 15 avea un 11m pe care doar el si balint l-au vazut…,ok nino am inteles ca nu esti Mutu…,dar garantat ai nevoie de oftalmolog daca zici ca ăla e 11m…,am revazut faza si iti spun sigur ca se blufeaza pe marginea ei…,ca sa pice fazani in plasa…

      Apreciat de 4 persoane

    • A fost atac la portar, dupa ce Sava a respins cu mina.
      La penaltiul nostru Maglica a fost sters cu genunchiul adversarului, deci se putea da penalti.

      Apreciază

    • Vorbesti despre acel penalty neacordat ca despre o certitudine. Doar tu, Laci si inca o gasca de gusteri de pe televiziuni vedeti avantaje pentru CFR. Penalty-ul ratat de Deac, chiar daca a fost acordat eronat si validat de VAR, tot eronat, nu a influentat scorul, asa ca vorbim discutii. Cartonasul rosu a fost pe buna dreptate acordat, in rest? Ce?

      Apreciază

  11. https://www.digisport.ro/fotbal/liga-1/a-fost-sau-n-a-fost-penalty-atacantul-celor-de-la-uta-arad-plin-de-sange-greseala-arbitrului-2252333
    Habar nu am ce prevede regulamentul în această fază, dar tare mi-e că la fel de habarniști sunt și ”experții” din studio. Logica mea de bolovan prost zice că arădeanul nu a atins deloc mingea, Sava a ajuns mai repede la ea, ultimul arădean care a atins-o a fost cel din afara careului, așa că tot ce s-ar fi putut acorda, fault la portar.

    Apreciat de 5 persoane

    • Absolut nimic, mai ales că portarul era și în careul lui de acasă. Dar fiecare vede ce vrea. Ăia de la UTA suspină și acum după victoria lor, pe care o credeau meritată, toți bitangii clubului central al armatei și al fecesebeului cârâie și mârâie, regele crede că are cea mai bună echipă, Burleanu vrea balonul de aur pentru fiul lui Iannis Hagi, fiul lui Florentin Petre, Patrick Petre, nu știe ce să se facă cu numele lui de actor, Balint vrea ca camera Var să fie ca camera Polaroid, Malele are probleme familiale cu familia ceferistă, Sepsi pierde doar ca să ne facă nouă meciul mai greu, și numai chestii din astea de îți vine să bei tărie, după ce ieri ai băut prea multă bere, iar așa ceva nu se face!

      Apreciat de 7 persoane

      • Astea sunt cele mai frumoase victorii. Cand castigam cu toata opozitia arbitrilor si a gusterilor de ce la gigitv. La meciul cu Petrolul la hent cand a iesit Balaj pe tv si a spus ca ala isi mareste aria intinzand bratele marele avram dadea din colt in colt. A ajuns si asta analist la tv dupa ce a nenorocit zeci de meciuri. Si acum tin minte la meciul din tur cu petrolul cand am dat gol in minutul 89. Angheluta a oftat de parca i-au murit boii. Revedeti faza cu comentariul gigi. Dar la primul gol al Argeșului cu fcsb nu s-a sesizat nimeni ca nu era jucator la bara la lovitura libera de pe linia de fund? Nu s-a sesizat nimeni ca din 4 fundasi argeseni niciunul nu a sarit la cap la centrare? Nimeni nu a vazut ca portaeul respinge mingea moale si in mijlocul careului mic?

        Apreciază

  12. @Andrei Popa – Jucatorul de la UTA nu se baga-n portar, el isi continua faza, urmareste mingea. Portarul vine si se aseaza in fata lui si creaza conflictul. Nu cred ca trebuie neaparat sa jignesti.

    Apreciază

  13. Ordinul era primit demult…,se astepta doar momentul prielnic pt a se pune presiune pe arbitri…,presa bucuresteana si gigitv de mult timp isi iau comisionul daca dau de pamant cu CFR…

    Apreciază

    • Trecând peste porcăriile debitate prin studiouri, nu ar trebui sa trecem peste jocul nostru în 10 oameni. Cu penultima clasata au întrat Țîru, Hoban și Peteleu…asta înseamnă aparare…
      Dacă asta e atitudinea multiplei campioane eu propun sa nu mai caute atacant ca e inutil. Sa-l aducă înapoi pe Cestor….

      Apreciat de 4 persoane

  14. Andrei nu vreau sa ma iau dupa jocul de azi …,cred ca a fost un carusel de intamplari nefericite…de genul nu s-au aliniat planetele 😁…,bine ca am castigat…si păcat ca l-am pierdut pe Maglica…,mi-a placut cum s-a miscat…,vedem luni daca vom reusi sa ne focusam mai bine…,pt ca e obligatoriu…,rejele a trecut ca prin branza de Sepsi…

    Apreciat de 1 persoană

  15. N-am prins nici meciul ăsta, doar vreo 15 minute din final. Plm, de la 17, într-o zi de lucru?
    E bine, că am luat punktele care kontează. Bravo, echipa, încet-încet le vine rândul și la ceilalți să mai piardă niște puncte.
    Să se tot vaite bocitorii de serviciu prin studiouri, oricum n-am timp să mă uit taifașuri, când nici meciurile nu le mai prind.
    Ce-i cu Burcă?

    Apreciat de 1 persoană

  16. Daca nu va place cum joaca CFR, nu mai mergeti la meci, dar nu va mai cacaiti aici! Nu m-as fi plans in veci ca am fost la meciul cu UTA. Nu e primul meci in care nu avem 3-0 la pauza, meritat dupa cum s-a jucat, sa inchidem gurile deschise gratuit. As fi vrut sa am placerea sa vad live golul lui Janga, chiar daca m-as fi bucurat un minut. Da, a fost tensiune dupa pauza, dar am marcat din nou si nu ne-am prabusit, ca altadata.

    Apreciat de 4 persoane

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.