Botoși am început! [CFR Cluj – FC Botoșani 1-1]


Supercampioana României n-a reușit iată decât un super egal cu nu prea super echipa din Botoșani. Nu-i așa că ați fi preferat un 1-0 chinuit? Văzând prima repriză și decalajul evident între cele două combatante, nici nu m-aș fi așteptat la altceva decât o victorie confortabilă, consolidată eventual cu al doilea gol marcat.

Ce-a urmat și mai ales neputința de a reveni la conducere mă pune serios pe gânduri. Este o continuare a senzației de la Supercupă: jucăm frumușel, dar ineficient, plus că și periculos pentru poarta noastră. Apărarea betonată a noastră a fost extrem de permisivă azi – părea că aproape fiecare minge poate trece prin ea. Și este grav, întrucât vorbim despre o formație consolidată un sezon întreg. Hoban și Djokovic n-au recuperat decât în jumătatea adversă, iar când adversarul trece de mijloc și se prăvălește peste noi pare de fiecare dată pericol, nimeni nu protejează fundași centrali, nici închizătorii și nici aripile defensive. Ceva nu-i deloc OK, se impune folosirea a doi închizători, cu prețul sacrificării jocului combinativ sau integrarea noilor transferuri, poate acolo găsim un jucător să facă în primul rând defensiva, dar și un pic de atac.

La ce ne-a folosit jocul combinativ? La a țese frumos mingi până la careu. De unde fie nu găseam pasa decisivă, fie șutul era moale sau fantezist, fie… ce-o fi. Și e cu atât mai grav cu cât adversarul era la îndemână, extrem de nesigur mai ales la jocul aerian, cu un portar care a avut cel puțin 5 ezitări la centrările lungi. De ce oare, dacă s-a văzut asta în prima repriză, nu s-a continuat cu centrări și în a doua parte?

Nu e un capăt de lume un egal în sezonul regulat, dar e un mare semnal de alarmă impresia asta de joc cu o mie de arme, o salată cu de toate, dar fără vreo eficiență.

Și e cu atât mai grav cu cât s-a folosit azi prima echipă. În perspectiva meciului de marți cu Malmo, credeam că vor fi protejați anumiți titulari, mai alea fiindcă adversarul moldovean se știa că joacă foarte dur. Ne-am ales cu o echipă nesigură și cu câteva capete sparte de adversarul care purta 2 semne cu „Cotnari” pe spate, într-o nefericită cacofonie a design-ului.

Bineînțeles, până marți au vreme ai noștri să se trezească. Trebuie să se trezească, pentru că nu e altă opțiune. Și ar trebui să se joace cu un plan de desfacere a careului advers. Altfel, avem mereu mingea dar nu știm ce să facem cu ea.

Albusibiu

55 de comentarii

  1. N-a fost rău. Păcat de rezultat.
    Când începe notarea? Vreau să-l las corijent pe Arla.
    Hai băieții cu victoria în UCL.
    HAI CFR!!!!

    Apreciază

  2. Deocamdata jocul nostru este de tipul ” nici cal, nici magar „, puteam casiga, dar si sa pierdem, asa ca rezultatul este echitabil . Chiar daca am jucat numai doua meciuri oficiale, nu strica sa ne amintim, ca 1) DP pe unde antreneaza, stoarce efectiv primul lui 11 si astfel in noul sezon randamentul in general scade simtitor la acestia . La noi, este evident ca batraneii vor avea o curba descendenta, asta deja s-a vazut si ieri si se va vedea mai pregnant odata cu avansarea in campionat . 2) S-a adus un antrenor la ani lumina distanta de DP, care nici macar n-a fost un jucator mai de Doamne ajuta , conducerea asumandu-si astfel un risc de loc de neglijat . 3) Se incearca o posesie superioara celei avute cu DP la timona, ceea ce ar fi bine, dar asta este contrabalansata negativ de slabirea disciplinei tactice ( ex, Vinicius da aiurea mingea in corner, tot el incearca driblingul langa careu, DP intra pe teren ” sa-l bata ” pt astea ) 4) mai multi din noi aveam serioase rezerve fata de aportul lui Arla, cu DP nu a avut deobicei de aparat, acum insa cu fragilizarea mijlocului si a apararii, lacunele lui ies mai pregnant in evidenta . 5) legat de transferuri, pana acum n-am vazut nici o integrare in echipa ( apropo, schimbarile din ultimele minute au arata un antrenor depasit de situatie ),asta inseamna ori ca s-au adus jucatori mai slabi decat aveam, ori ca Edi foloseste orbeste 11-le lui DP sparad ca astfel rezultatele vor veni de la sine . 6) Si in final, sa amintesc si de noroc . DP de multe ori a avut noroc cu carul echipele ,adverse ratand monumental egalarea sau victoria , ieri Edi n-a mai avut norocul asta, desil a ratarea lui Fulop se poate vorbi de un noroc mare, dar pe ansamblu, au fost mai mute ghinioane, ce sa faci, nu toata lumea are noroc !

    Apreciază

    • Bela Bacsi ,uite ca nu te atac de data asta, nu este vorba de stoarcerea niciunui pensionar de DP ,doar nu au fost in Rusia la CM, au avut vacanta,au avut doua reprize de pregatiri, problema este ca lotul actual ca si cel de anul trecut nu este facut pentru joc ofensiv ,spectaculos. Saracul Hoban a ramas singur la inchidere si s-a observaty imediat ca joaca slab, apararea altadata blindata si de netrecut deodata devine nesigura in lipsa de inchizatori.Cfr-ul daca nu v-a juca cu doi ,eventual cu trei mijlocasi la inchidere, sau cu trei fundasi centrali si doi inchizatori o sa fie eliminata de Malmo, asta referitor la cupele europene, daca vor iesi la joc ofensiv nu cred ca o sa aiba sanse de calificare, in campionat se pot incerca fel de fel formule ,poate se ridica cineva dintre cei noi, acuma stiu ca o sa fiu contrzis de multi ,dar eu va spun ca echipeI ii lipseste rautatea lui DP care ieri sarea la gitul arbitrilor si cu asta dadea exemplu si isi motiva echipa

      Apreciază

      • Mi-e frică de un fel de stoarcere temporară a tuturor, nu numai a „pensionarilor”, o stoarcere mentală generată de „Dictatorul a fugit!”

        Apreciază

        • da, poate ai dreptate Caneto, orice schimbare de antrenor aduce o modificare in joc si un pic de deruta , mai ales dupa un antrenor cu o personalitate puternica, eu totusi cred ca trebuiau schimbati amindoi dupa accidentare, asa au jucat timorati , oricum s-a jucat bine in prima repriza,dar chiar a fost vorba de un ghinion teribil , nu intra al doilea gol si gata, apoi repriza a doua apara totul Papp,sau cind era batut mingea ocolea poarta, cu un pic de noroc ii bateam cu multe goluri si acum il ridicam in slavi pe Edy si echipa ,sa speram ca se aduna si se mobilizeaza pina marti, ,

          Apreciază

  3. A fost un prim meci in campionat care ne-a aratat ca s-au schimbat lucrurile la CFR.
    Sigur ca avem tendinta sa comparam cele doua stiluri de joc, al lui DP si cel al lui Edy, si evident si pe cei doi antrenori, dar cred ca deocamdata nu are rost sa facem asemenea comparatii pentru ca jocul de ieri ne arata o echipa in cautari, care mai are multe de pus la punct.
    Daca jocul lui DP a fost bine definit si incercat in multe meciuri, cel al lui Edy inca nu este foarte bine conturat. Trebuie sa avem putina rabdare sa vedem ce poate si Edy, sa-i lasam un timp de gratie in care sa-si impuna stilul si sa-si omogenizeze jucatorii, dar cu toate acestea, testul cu Malmo trebuie trecut.
    Ca o prima impresie, jocul echipei mi se pare mai fluent, cu mai multe ocazii la poarta adversa dar si cu vulnerabilitati in defensiva. Pe viitor, trebuie sa se imbunatateasca prestatia tuturor compartimentelor, pentru ca defensiva mi s-a parut greoaie si usor de surprins pe contre, iar atacul a fost ineficient, cu foarte multe situatii in care am fost surprinsi in offside si cu executii la intamplare.
    Eu sper ca dupa ce jocul se rodeaza si isi intra in forma si jucatorii care au stat pe bara in sezonul trecut, lucrurile vor arata mult mai bine.
    Rezultatul in sine nu este catastrofal, pentru ca si in perioada DP, cu defensiva beton, am terminat la egalitate destule meciuri pe terenul nostru.
    Eu cred ca in dubla cu Malmo vom arata altceva, inclusiv mai multa rautate in joc si ne vom califica.
    Hai, bate-i CFR!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Se vede clar, ca Edi n-are curaj sa nu inceape cu pensionarii, care pur si simplu trag echipa inapoi se vede de pe Luna. Cu astia a mers hei rup in fata si vedem, cum va fi. daca vrea joc combinativ, trebuie sa riste cu cel putin 4 schimbari fata de acest meci. dar cum scie in Prosport, jucatorii de la CFR au mai dat jos antrenori…

    Apreciază

    • În primul rand nu e corect sa comparam doua meciuri (văzute la TV) cu Edy antrenor vs DP după un sezon. În supercupa am văzut o dominare aproape totala la olteni acasă. Scuza ca a plecat Baluță și Gustavo nu tine pt ca cei doi nu au mai impresionat în playoff intrând în general doar unul din ei. Despre meciul de aseară pot fi spuse multe și de bine și de rău dar fiind la început de sezon e bine sa avem răbdare. Despre veterani e clar ca unii nu mai pot duce mai mult de 60min și asta ar trebui sa vadă și antrenorul. În primul 11 trebuie sa joace doar forma de moment și nu numele… Dar mai multe nu zic pt ca am mâncat deja de cina și nu vreau sa mai primesc și altceva de la prietenii mei ce așteaptă sa ma prindă la cotitura…

      Apreciază

  5. Andrei, tu nu vezi ca eu sunt jignit dupa fiecare mesaj, desi imi exprim doar propria parere cu argumente . Azi trebuie sa ma bucur, ca legenda vie a CFr-ului ( chiar asa,daca Lengyel e legenda vie, atunci jucatorii chiar valorosi din trecutul Cfr-ului ce sfantu sunt ?! ) imi transmite ca ” uite ca nu te atac de data asta ” ? Chiar acest mesaj subliniaza gandirea perversa, dorinta permanenta de a ataca, de a jigni pe cei care au personalitate, asa ca nici o sansa pt contraopinii civilizate . Dar asta nu inseamna ca in subconstinent sa se dezvolte o frana in exprimare, scrie domnule exact ce crezi tu si nu mai raspunde la atacuri, cel putin eu asa voi face, las pe alde lengyel sa-si verse veninul asa cum le pica lor bine si asa cum vad ei dialogurile in societate .

    Apreciază

  6. Andrei, acum despre meci . Am mai scris, ce face Edi ” e de tipul ” nici cal, nici magar „, adica sunt semne pt dezvoltarea atacului incepand de la aparatori, cu reusite concrete insa putine, iar in paralel, s-a fragilizat apararea ( incepand de la mijloc ) si pe fondul slabirii disciplinei tactice . Iar Lengyel are dreptate cand zice ca n-avem lot pt o schimbare cu punerea centrului de greutate pe atac, cu Hoban si Culio la mijloc asa ceva nu se preteaza . Deci daca vrei tactica defensiva a lui DP poti mentine 11-le din sezonul precedent, daca vrei sa ataci prin constructie, atunci la mijloc trebuie schimbate liniile, desigur daca ai cu cine . Cu ” nici cal, nici magar „, Malmo ne va elimina aproape sigur, iar asta, combinat cu semiesecul cu soldovenii, cred ca fa fi recunoasterea conducerii ca au gresit aducand un antrenor cu experienta scazuta ( care nici n-a jucat in ligile superioare , ori numai din povesti auzite de la tata nu poti deveni mare antrenor ! ), si vor proceda la o schimbare rapida, ceva de genul lui Rednic .

    Apreciază

  7. Eu de fel sunt de un pesimism excesiv, dar e aiurea sa vad ca dupa primul meci din campionat suporterii dau de pamant cu echipa. Daca Marti nu era programata partida din UCL, partida asta era castigata cu 2 sau 3 la 0.Dinu Gheorghe a punctat bine inaintea partidei,zicea veti vedea un CFR care se va chinui, mintea lor va fi la meciul din Champions League, si a avut perfecta dreptate.Cate ratari, toate din cauza lipsei de concentrare ( in special la Omrani ).Calitatea e acolo, dati i putin timp acestei echipe si veti vedea 😉 Hai C F R !

    Apreciat de 1 persoană

  8. Rezultat mincinos dupa numarul de ocazii si statistica partidei.Insa totul s-a compromis dupa o faza tratata infantil.Camora pozitionare total aiurea(el era in centrul careului) cand in lateral erau doi adversari.Daca era un contraatac cand erai prins in inferioritate intelegeam.Dar asta-i fotbalul cu momente in care intelegi greu deciziile luate de jucatori.
    Per total echipa a jucat si si-a creat numeroase oportunitati de gol,insa imprecizia si nesansa au decis.Nu poti trage concluzii dupa un joc,intr-un campionat lung si cu o organizare atipica.Sub DP echipa parea mai stapana si mai sigura.ADN acestei echipe face ca exprimarea sa fie optima in jocurile din deplasare unde echipele gazde incearca sa joace si ofera spatii de joc.Au mai fost aseara cele doua momente cu accidentarile lui Tucu si Djokovici care au influentat evolutiile celor doi si-n final a echipei.
    Asta cu schimbarea jocului o data cu venirea lui Edi,imi seamana cu incercarea manelistilor de a interpreta muzica clasica!
    Vrem joc mai ofensiv, trebuie sa aducem alti jucatori.Mie personal echipa-mi pare ca are personalitate si stie sa-si impuna atuurile.Nu prea cred ca avem jucatori care sa fie capabili de a avea o posesie mare.Si dupa ce-am vazut la mondiale,posesia nu-ti ofera prea multe.
    Bela sa sti ca arata urat din afara contrele de pe Tribuna.Eu nu incerc sa dau verdicte,dar cand treci de pe scaunul suporterului pe pozitia cand ataci antrenorul(indiferent de nume) si deciziile lui,iti asumi conflictele.Evident ca fiecare avem dreptul sa ne exprimam parerile,dar de suporter.Vei spune ca-i o joaca nevinovata datul cu parerea.La atmosfera creata pe stadion in timpul mandatului lui DP,spun ca totul merge mana in mana.Si toate vin din partea unora care se declara mari cfristi.Acum privind retroactiv, cum iti par atacurile la bursuc?Nu crezi ca omul a fost injust supus unei atmosfere viciate?Si-n plus a si indeplinit un obiectiv la care nimeni nu credea?Ai ceva sa-ti reprosezi?Nu ma intelege gresit imi esti chiar simpatic,doar ca avem opinii diferite pe acest subiect.Tot asa nu cred ca suporterul de rand trebuie sa aprobe venirea unui anumit jucator sau antrenor.Pentru ca noi nu avem nici o responsabilitate vizavi de obiectivele echipei.
    Sper ca marti sa nu primim gol,chiar daca nu reusim sa inscriem.

    Apreciat de 3 persoane

  9. Gica, eu nu l-am facut cu ou si otet pe DP, pur si simplu am indraznit sa-l critic pt unele aspecte constatate de mine . L-am criticat de ex pt declaratiile multiple despre wcsb ( evident steaua pt el ), pt unele schimbari mult intarziate, pt nefolosirea tinerilor adusi cu bani grei, pt iesirile isterice din timpul partidelor, pt tacticile de aparare a unui scor fragil , pt neefectuare de schimbari dupa min 60 cand echipa era cazuta fizic samd . Retine Gica, nu l-am jignit niciodata pe DP, criticile formulate erau mereu argumentate, daca n-aveam dreptate, nu-i nici o problema, demontezi cu argumente ideile mele, dar f. important, fara a aduce jigniri, aspect cu care sunt sigur ca esti de acord ! In concluzie. n-am nimic sa-mi reprosez, ba ar fi ceva, si anume ca am intrat uneori in contre cu cei care m-au jignit, sper sa fiu mai intelept pe viitor si sa nu bag de seama jignirile, caci cei de pe acest site minunat nu au nevoie de dialoguri suburbane specifice fanilor mitici needucati .

    Apreciat de 1 persoană

    • Nu Bela,nota zece nu are legatura cu persoana ta.Mi-a placut postarea lui in intregime,in consecinta si ce a scris despre tine.In legatura cu postarile tale,de multe ori am aceasi parere ,dar formularea criticiloe nu imi place.Atat.Nu am probleme cu continutul ci cu forma.

      Apreciază

  10. Mai sus am aratat ce ” mari ” critici i-am adus lui DP in sezonul trecut . Asta nu inseamna ca nu-l consider un super meserias, si cred ca si conducerea judeca la fel . Tocmai din aceasta cauza mi se pare aducerea lui Edi un mare pas inapoi, daca vrei noi performante in Europa si pe plan national, ar fi fost normala aducerea unui antrenor apropiat ca valoare de DP . Nimic de zis, Edi e un tip elegant, simpatic, chiar de caracter, dar pur fotbalistic este departe, foarte departe de valoarea lui DP, si asta se va vedea mai ales in Europa, caci pe plan intern altii ( vezi wcsb ) sufera si mai mult, apoi pana la play-off mai este cale lunga !

    Apreciază

    • Uite cel mai bun exemplu.Mie nu-mi place YEdi deloc,sunt fan DP ,dar nu mi-as permite sa afirm asa hotarat ca YEdi este la ani lumina de DP.Sa vedem intai,dupa un sezon,dupa cupele europene,si dupa aia sa judecam,sa dam verdicte.Dupa un meci cred ca-i prematur si imatur.

      Apreciază

  11. Am citit comentariile voastre referitoare la acest meci si am observat ca nimeni nu a sesizat cea mai slaba veriga din echipa in acest meci: Andrei Muresan.La golul egalizator al moldovenilor,de fapt singura lor ocazie mare si singurul sut pe poarta,el era cu spatele la adversar si cu fata spre poarta noastra,nu l-a vazut si nici nu l-a simtit in spate pe cel mai autentic moldovean al lor,Lorand Fulop.Este a nu stiu cata gafa a lui si din cauza careia luam gol si pierdem puncte care normal trebuia sa le avem in clasament.Asa ca aducerea lui Sapunaru in centrul apararii langa Vinicius este mai mult decat necesara.Am rezolva astfel cea mai grava problema pe care o avem momentan.
    Nici restul echipei nu a jucat grozav,este doar prima etapa si sunt convins ca ne vom reveni cat se poate de repede.
    Am fost neplacut surprins cand am vazut la stiri ca Tomislav Gomelt a semnat cu javrele rosii.Baiatul asta mi-a placut tot timpul,l-am avut de doua ori in lot si nu l-am pastrat niciodata.Acolo la mijloc,cu Djokovic,Culio,Hoban,ar fi fost piesa perfecta care ne lipseste.Pacat,l-am ratat din nou.
    Sper ca marti sa facem un meci mare cu Malmo,echipa care in 1979 pierdea finala CCE cu Nottingham Forest.Avem in fata un adversar redutabil.
    HAI CFR CLUJ,CAMPIOANA FOTBALULUI ROMANESC!!!

    Apreciază

    • Despre Andrei Mureșan am spus eu. Și am mai spus că-n jocurile din Europa, fără o pereche lângă Vinicius, cel puțin de valoarea lui, n-avem ce căuta. Kiruj, dacă nu mă-nșel, a fost de altă părere. Dar partea frumoasă din toată povestea tocmai asta e, că părerile noastre, ale tuturor de pe aici, valorează exact atâta cât vrem noi, cei care le expunem. Și e bine așa, pentru că altfel s-ar putea ajunge la un moment dat la concluzia, deloc amuzantă, că mingea de fotbal e uneori pătrată, alteori ovală, și, din când în când, mai ales atunci când câștigăm la scor, rotundă. 🙂

      Apreciază

  12. Se vede treaba ca s-a cam”inchis robinetul”;eu asa percep,aducrea lui Edy,in detrimentul unui antrenor cu”staif”rodat si prin Cupele Europene-desi Edy pare a fi un antrenor de perspectiva,dar carea venit intr-un moment total nepotrivit pt. el si echipa;nu se”muleaza”pe aptitudinile si potentialul echipei,pe obiectivul accederii in grupele europene-pierderea”inexplicabila”a lui Boli,care dadea semne,clare,de revenire,-mult peste Muresan-apoi neinregimentarea lui L.Gomelt,cand ai doi inchizatori”obositi”precum Culio,dar mai ales Hoban-care,cred,ca si-a epuizat toate resursele si energiile in campionatul recent incheiat-;aceste semne mari de intrebare, ma fac sa cred ca anul acesta-impar- vom traii doar din”suc propriu”,iar rezultatele nu vor mai fii cele scontate!;sigur,ca jocul echipei este mai constructiv,mai angajant pe posesie si ofensiva,dar ramanem mult prea descoperiti in defensiva unde,Arlauskis,dar mai ales Muresan sunt verigile slabe,poate si din cauza lipsei de concurenta!

    Apreciază

    • lasa-l pe gomelt ..e un fel de djoko 2, bun dar nu straluceste. as putea sa bag mana-n foc ca mate males este exact ce trebuie la mijloc … in 10 minute cat a jucat cu botosani mi s-a parut 2 clase peste toti cei din mijlocul nostru.

      Apreciază

    • Luis tu ești mare fan DP și probabil fericit pt titlul câștigat. Parțial sunt și eu mulțumit cu un nou titlu și o supercupa. Unii ma acuza ca sunt duplicitar pt ca îl criticam pe DP dar m-am bucurat pt titlu, în picioare, de parca a nu îți place un antrenor te face dușmanul echipei ce o îndrăgești. Luis draga îți amintesc ca DP a luat titlul și la Urziceni și urmarea o cunoști, echipa nu mai exista. Eu uneori pot accepta și locul 2 dacă avem viitor decât un loc 1 obținut cu mari eforturi financiare care pot clatină bugetul clubului. Nici nu mai are rost sa vb de declarațiile meci de meci privind omogenitatea, valoarea fcsb și de vreo 5-6 ori și-a amintit și de jucătorii proprii. Nu pot sa uit circul făcut meci de meci și bătaia de joc la adresa celor aduși de el pe bani mulți. Deci cu toate riscurile ca voi fi iar înjurat eu nu-!l regret nici măcar o secunda.

      Apreciază

      • Eu regret competentele profesionale.Omul.DP a ramas repetent cat timp a fost la CFR,in schimb la plecare a avut cateva declaratii care ma fac sa crer ca aceasta atitudine a fost si teatru si a servit obtinerii obiectivelor.Apoi actiunile.de incercare de a ajuta clubul iarasi le apreciez.Declaratiile pro oaia le urasc.Nu stiu insa cat au fost de sincere si cat au servit scopul de a dezinforma si linisti adversarul.

        Apreciază

      • Necredinciosule 🙂 tu de ce ii iubești asa de mult pe aia de la Pepsi? Echipa fără tradiție. Dintr-un oraș mic. Fix ca și aia de la Călărași.

        Apreciază

        • 3 motive:
          1.Patriotism regional
          2.Din partea lui tata,apartin zonei
          3.Au o galerie superba
          Satisfacut?
          Primul motiv este valabil si pentru alte echipe din A4deal si Banat.

          Apreciază

            • Asa, și? Ei cer autonomia Ținutului Secuiesc nu autonomia Ardealului. Se cred mai speciali decât pulimea din Cluj. Nu vor sa aibă de a face cu mine. Vor sa ma lase pe dinafară. Niște banditi 😦

              Apreciază

            • Dar ce spui tu,nu are legatura cu fotbalul.Apoi gresec yi ei,trebuie sa fiu de acord cu tine,ar trebui sa ceara si autonomia clujului de bucale😆😆😆😆😆😆

              Apreciază

            • Pai tu ai început cu motive extrafotbalistice. Ai spus ca trebuie sa țin cu ei pentru ca sunt ardelean. După motivația ta, și tu ești trădător pentru ca nu ții și cu „U”, nu?

              Apreciază

            • Pai.daca joaca u cu wcsb ,eu tin cu u.Si nu am spus ca trebuie sa ti cu Sepsi.Sincer tot nu inteleg de ce vrei sa retrogradeze ei .Faza cu traditia nu tine,nici Calarasi nu are traditie si pe ei nu ii vrei retrogradati.Eu de pilda mai bine raman cu Calarasi decat cu voluntari.Aia.de la.Calarasi macar vor avea suporteri.

              Apreciază

  13. Destul de repede au început ghionturile. Probabil sunt reziduuri ale sezonului trecut ce n-au fost spălate îndeajuns cu lichide şi licori. Cine s-a bucurat şi a băut destul, e mai relaxat acum. Cel puţin aşa spune studiul Cercetatorilor Anonimi din Apuseni. Cine a savurat jumătatea plină a paharului la meciul de vineri, a dormit mai mult sambata, spune un proverb argentinian, iar Culio e grozav de fain. Să fim limpezi chiar dacă ne mai ia ghinionul la dans. Valabil şi pentru marţi. Fruntea sus, mai ales când vă hidrataţi!

    Apreciat de 2 persoane

  14. Luis, ” e gunoi pana la genunchi ” e o expresie des folosita si nu pt ca in realitate gunoiul este chiar pana la genunchi . Am spus ca DP ca antrenor este la ani lumina distanta de Edi ca sa subliniez diferenta uriasa dintre cei doi, rezultand, printre altele, din urmatoarele : DP a jucat la nivel inalt, in tara si in strainatate, inclusiv la Chelsea, pe cand Edi doar in ligile inferioare , deci cunostintele acumulate pe teren si de la antrenori sunt net in favoarea lui DP . Apoi, ca antrenor, DP are experienta net superioara, activand atat in tara, cat si in strainatate ( Dinamo Moscova sau Kuban Krasnodar nu-s chiar cluburi de doi bani ), pe cand Edi numai in tara, la cluburi mici, deci … La fel, rezultatele obtinute de DP, fata de cele ale lui Edi samd . Cred ca am adus destule argumente de ce am folosit acea expresie, din punctul tau de vedere jignitoare . PS . Scrii ca-ti place la mine continutul, nu si forma . Nu prea inteleg chestia asta, eu eram convins ca nu-ti place continutul, care adesea este de natura critica, mereu insa argumentata si fara sa aduc jigniri celor criticati . Cred ca n-am spus despre DP cand ii criticam anumite decizii sau lipsa lor, ca este un pulalau de bucurestean sau alte asemenea invective . Iar ca aici, in urma unui dialog pertinent cu IQ sa existe colegi ( inclusiv tu ) care sa ma-mi zica pulica franaru ( Lengyel deja repeta obsesiv acest epitet lansat chiar de mine ) e un act lipsit de o minima eleganta ceea cred ca caracteruizeaza, cu exceptiile de vigoare, toata suflarea ceferista . Sa-mi fie iertata cacofonia, dar vin de la o numta si sunt putin obosit, desi n-am consumat de loc alcool ( asta se intampla de peste 15 ani ) .

    Apreciază

    • Special pentru Bela.
      Pentru orice argument exista si contraargument.
      Spui tu ca:DP a jucat la nivel inalt iar YEdi doar in ligile inferioare.Intreb eu unde a jucat Mourinho,si totusi a castigat tot ce se putea castiga
      Spui tu ca:DP a activat la alt nivel ca YEdi ,100% de acord.Dar sa nu uitam ca acolo unde a antrenat DP a avut alte resurse ca YEdi.Cum spui tu ,nu la cluburi de de doi bani.In rumunica a cam esuat inafara CFR-ului n-a facut mare branza.totusi s-a dovedit ulterior ca este un antrenor bun (preferatul meu de la CFR)
      Apoi:Eu nu am spus ca-mi place continutul postarilor tale.Am spus ca de foarte multe ori sunt de accord cu ele,am aceasi parere.
      Referitor la postarile tale.Sunt formulate ca niste verdicte.Exemplu anul trecut ingropai echipa la startul sezonului,si uite ca am iesit campioni.
      Acum il desconsideri pe YEdi.Si eu sunt convins ca DP este un antrenor mai bun dar,astept sa vad ce va face YEdi acum cand are si resurse la indemana.Poate daca antrena si el echipele pe care le-a antrenat DP avea rezultate mai bune.
      Referitor la “pulica franaru” eu nu mi-as permite sa te fac “pulica franaru” si nici nu te-am facut.Am scris ca:Sigur nu te superi daca la sfarsitul acestui campionat IQ te face din nou “pulica franaru”,pentru ca asta ar insemna ca suntem din nou campioni.Daca vrei am sa-ti caut si postarea respective si,si postarea de dupa ,in care te-am rugat sa recitesti ce am scris.Si sa nu uit ca la acea postare am pus 1000 de emoticoane zambarete,special sa nu se inteleaga gresit.
      Nu am raspuns atunci la postarea ta ulterioara in care m-ai facut praf.Ti-am inteles sensibilitatea.Dar aici este un blog si cred ca ar trebui sa fim mai putin sensibili.Ca un exemplu,aici te tutuiesc,dar in viata reala nu mi-as permite.Viata virtuala este alta.

      Apreciază

    • Eu zic să avem răbdare cu Edi. Pare un om cu mult bun simț, educat și echilibrat. Sunt convins că prin asta își va câștiga respectul vestiarului și a stafului tehnic. La capitolul experiență pentru Edi, musai să-i adunăm și pe Camo, Culio, Hobi, Cipi și restul bătrâneilor …. Am feeling- ul că dacă Edi ar antrena Barcelona o jumătate de sezon ar avea rezultate bunicele…
      No hai CFR!!!!!♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

      Apreciat de 1 persoană

  15. Păcat că nu am reușit să câștigăm vineri. Eu văd chiar beneficiul acestui semieșec: băieții vor fi mult mai atenți și concentrați marți. ( sper…). Plus că am derutat și suedezii, arătându-le slăbiciunile. Apărarea a cam gafat in corpore, la golul încasat. Păcat! Să avem răbdare cu Edy, suntem numai la începutul drumului. Sper să obținem un rezultat favorabil marți, și să ne calificăm.
    Spunea cineva, că Hoban ar putea fi reprofilat în fundaș central. Eu cred că ar rezista mult mai bine, nefiind nevoit să alerge atât. Astfel nu ar trebiu să cheltuim bani mulți pentru Săpunaru. Și ar avea loc și Males …. Ce părere aveți?
    Public destul de numeros vineri, zgomotos și darnic cu aplauze, în ciuda perioadei de vacanțe, concedii și Electric Castle! Așezarea galeriei mi se pare aiurea, iarăși( a câta oară !!) Iar separarea lor cu gard, de suporterii proprii (practic sector gol complet) chiar fără rost!
    Pe mâine, aștept un public numeros și energic( inclusiv pe Kiruj și Kuruj senior :D), să-i purtăm spre victorie!
    Hai CFR !!!

    Apreciază

    • Kiruj este jmecher.El merge la oficiala cu patronul necunoscut.😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😱😱😱😱😱😱😱😈😈😈😈😈😈😈😈😈😆😆😆😆😆😆😆😆👽👽👽👽👽👽👽💀💀💀💀💀💀💀👎👎👎👎👎👣👣👣

      Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.