NOTAȚI jucătorii [CFR Cluj – Viitorul Constanța 0-1]


Din păcate, la debutul în prima ligă fotbalistică din frumoasa și pitoreasca Românie, portarul de 19 ani al Viitorului, Buzbuchi, a reușit cel mai magnific meci al său din întreaga viață sportivă! Mă rog, dacă vrem să ne amăgim și să dăm vina pe înfrângere în primul rând pe tânărul portar+ghinion și doar în secundar pe ceferiști, ca să-i menajăm, putem să-l ridicăm în multe și repetate slăvi pe Buzbuchi. Însă, la modul serios, în afară de șutul lui Gabi Mureșan, nu rețin să fi fost vreun alt șut pe spațiul porții care să-i fi putut pune probleme mai mari Luminiței Huțupan decât constănțeanului (bat apropoul la cele 3 șuturi repinse cu piciorul, ca la handbal, desigur). Că a făcut portarul debutant minuni, că CFR a avut o clipă de neatenție la cele 11 pase… de gol, că Dică n-a știut să fie eliminat mai devreme, iar Sepsi a fost introdus prea târziu pentru întărirea atacului, că dracu’, că lacu’… nu mai contează motivul/motivele pentru care CFR a pierdut. CFR a pierdut și atât. Deja începem să ne obișnuim și măcar avem forța să-i aplaudăm pe cei care ne execută.

Accept că orice meci se poate termina cu înfrângere, deși nu-mi place să văd adversari după adversari luându-ne punctele din față. Dar n-o să mă poată nimeni convinge că folosirea lui Sougou în această partidă a fost o măsură profesionistă! Chiar dacă s-ar fi cerut în genunchi să intre pe teren și ar fi jucat „pe semnătură”, Sougou nu avea ce să caute nici măcar pe banca de rezerve, chiar dacă era una ce se clătina serios sub fundul antrenorului, ce să mai vorbim de teren. Nu trebuia lăsat să joace nerefăcut!

Faptul e de acum consumat. Totul a  decurs rău și s-a încheiat rău. Vom vedea ce ne rezervă viitorul și Viitorul…

Și ca să dau învingătorului ceea ce merită, trebuie să spun că, pentru prima dată de la apariția „fenomenului CFR”, pe scena ultimului deceniu fotbalistic se propune o nouă construcție interesantă, oferta lui Gică Hagi. Chiar dacă multă lume a minimalizat calitățile de antrenor ale lui Hagi, iată că la nivel managerial „Regele” demonstrează că nu este deloc afon. Azi, cu un antrenor necunoscut pe bancă, echipa sa a ținut la respect CFR-ul celui mai titrat antrenor român al competiției interne.

În seara asta nu ne mai rămâne altceva de făcut decât să notăm (cam degeaba) jucătorii…

Accesați linkul următor, pentru a intra în softul de notare: NOTARE

13 comentarii

  1. Sougou a fost folosit pentru a se vedea daca poate fi apt pentru marti!Daca nu-l incerca acum risca marti?Si mi-e greu sa cred ca medicii au spus ca nu-i refacut….acolo este o echipa in care fiecare are niste responsabilitati.

    Apreciază

    • Erau 5 zile în plus de recuperare pentru Sougou. La Galata putea sta pe bancă și se putea risca introducerea lui dacă CFR-ul avea probleme și se cerea un salvator. Dacă analizăm acum rezultatul, observăm numai pierderi: accidentarea lui Sougou într-un meci pierdut și indisponibilitatea lui Sougou (cel puțin) pentru meciul din Turcia. A meritat încercat Sougou?

      Apreciază

  2. Mai are rost sa mai notam? Sau putem sa le dam o nota din oficiu la toti, in afara de Bastos, Ivo, Felgueiras si Camora? Mai am o propunere. Nu s-ar putea include si Andone la notificare si sa primeasca note pe pregatire tehnica, strategie de joc, atitudine si chiar si dupa numarul de plm spuse in timpul meciului? Doar reprezinta echipa, nu? Altceva nu mai am nimic de spus decat ca nu mai are cine sa mai rada de noi pentru ca toti rad si ar fi timpul sa ne trezim din ridicol si sa jucam fotbal, poate cu un alt antrenor si fara petarde. Am fost penibili. Forta CFR!

    Apreciază

  3. M-am calmat un pic, am facut notarea abia acum, nu cu note muzicale, nici nu am acordat 3 pentru toata lumea, ci doar lui Cadu, Maftei, Camora, Sepsi, Muresan, Luis Alberto, Valente, Kapetanos si Bjelanovici.

    Apreciază

  4. Am dat notele care le-am dat, am o intrebare voi ce nota i-ati dat lui Sougu. Eu din pacate i-am dat 1 pentru ca nu a jucat prea putin timp nu pt ca m-ar fi dezamagit. 1 dau doar in situatia in care un jucator joaca mult prea putin.

    Apreciază

      • La asta m-am gandit si eu, eu am dat 1 pt situatia creata nu pt ca as avea ceva cu Sougu. Sincer nu pot sa ii dau nici o nota jucatorului, pur si simplu nu dau, am dat 1 pentru faptul ca a fost introdus in teren. Daca se poate modifica acel 1, eventual sa fie sters ar fi perfect. Ar fi bine daca am putea sa nu notam jucatorii care activeaza prea putin.

        Apreciază

    • Unui jucator introdus la finalul partidei pentru 5-6-10 minute ii dau intotdeauna 6, nu este corect sa-i stric media cu o nota de 1 deoarece nu-i vina lui ca a jucat atat de putin. Lui Sougou i-am dat 4, pentru ghinion, prostie, nici nu stiu cum sa-i zic.

      Apreciază

  5. !!! PUTEŢI DA NOTE RETROACTIV PT. RETURUL CU LIBEREC DIN PRELIMINARIILE CL, PÂNĂ MÂINE, ORELE 18.00, CÂND O SĂ „DESCHID” NOTAREA PT. MECIUL TUR DE LA BASEL, TOT DIN PREL.CL. CE AMINTIRI, CE JOCURI ! DE PARCĂ ERAU ACU ‘ 100 DE ANI…HAI CFR !!!

    Apreciază

  6. Pana acum nu cred ca am ratat nicio notare pe care ne-a propus-o Kiruj, mai cu seama si pentru ca imi place foarte mult ”joaca” aceasta (pe care eu o iau foarte in serios) de-a profesorii si elevii care-si asteapta cu infrigurare notele de la teze. Nu stiu cat de mult isi asteapta ”elevii” nostri notele acestea, stiu insa ca profesorul din mine asteapta (adeseori cu nerabdare) sa-i ajunga din nou ”catalogul” pe maini pentru a-i rasplati pe fiecare dupa cum merita. Recunosc insa ca nu intotdeauna am avut rabdare sa ma informez cu atentie asupra meciurilor din debutul de sezon, si am notat de cele mai multe ori dupa impresia generala pe care jucatorul mi-a lasat-o in intreg sezonul acesta, tinand insa seama, evident, si de meciul in care l-am notat pe fotbalist, un meci ca cel cu Iasiul scazandu-i nota, iar unul cu Liberec ridicandu-i-o. Multam fain, Kiruj!

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.