6 comentarii

  1. E normal sa fie asa, suporterii CFR-ului nu se bucura de raul altuia. Ma rog, mai putin 7. Ma rog, mai putin 8, si eu am dat un like in gand la citirea stirii 🙂

    Apreciază

    • Eu nu am dat like nici macar in gand la stirea cu accidentarea lui Vidic, insa am dat cel putin doua la cea cu Szukala. Daca intr-adevar nu vor putea conta pana la primavara pe neamto-polonezu’ asta, eu nu le vad prea bine pe oi. Imi pare rau pentru omul Szukala, insa tare-as vrea sa vad cum se descurca lotul asta minunat al Stelei si fara cateva dintre piesele de baza, ca sa se mai echilibreze putin balanta asta a accidentatilor din cele doua echipe ( a noastra si cea a oilor). Sa nu ma intelegeti gresit, eu nu vreau sa moara capra (sau oaia, ce-o fi) vecinului Jiji, eu vreau sa moara vecinul, ca sa-i luam noi capra (campionatul). Altfel, in urmatorii 30-40 de ani, cat banuiesc eu ca ar vrea ciobanul sa mai traiasca, ma tem ca ne putem lua gandul de la campionat, ca doar asa ne-a asigurat pe toti insusi Jiji.

      Apreciază

  2. Mai, oameni buni…..la cate sanse sunt sa scoatem un rezultat bun cu United pacat sa nu vedem echipa completa a lor si cu atat mai putin sa ne bucuram ca un fotbaliator de la ei s-a accidentat grav…. Si asta v-o spune un franar destul de vechi! Hai sa nu ne amagim, un joc bun cu ei ar fi OK, nu cred ca putem visa la un rezultat „ca cu” Chelsea. (Parerea mea). Dar si pana atunci sa scoatem un rezzultat bun cu Bistrita….

    Apreciază

  3. Tocmai am citit pe ‘nea Ovi Buhoanitoa, si, din pacate a ajuns la concluzia ca arbitrii au tras rau de tot cu CFR-ul in meciul cu Bistrita, situatie in care Muresan si Paszkany ar cam trebui sa puna batista pe tambal si sa nu mai faca scandaluri in care sa acuze asa-zisele nedreptati cauzate de arbitrii romani. :)))) Deci, foarte, foarte, foarte serios va zic…e imposibil sa nu iei bani pentru un astfel de articol rauvoitor, 100% scris la comanda. Curge zerul de oaie prin fiecare pixel de pe gsp sau prosport. Duhneste a ranced toata mass-media asta bucuresteana, dar totul, ziar, televiziune, sportiva sau nu, duhneste a canal totul.Bleah.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.