Cupa României: FC Botoşani – CFR Cluj


Echipele din fotbalul mare din vestul Europei au obiceiul ca pentru meciurile de cupă naţională să trimită în teren linia a doua, jucătorii utilizaţi mai puţin sau deloc în campionat. Apoi, de regulă, cele care prind finala, fac din nou loc titularilor din campionat, nemulţumind crunt pe cei care au împins la vagoane până acolo.

Noi vrem să ajungem cât de repede la nivelul echipelor din fotbalul mare, aşadar trebuie să-i înţelegem de pe acum pe Duka, Luchin, L. Rus etc pentru amărăciunea şi iritarea lor de anul viitor, ce va fi cauzată de faptul că vor urmări de pe banca de rezerve ori din tribună cum colegii lor, fără merite pentru calificare, vor câştiga finala Cupei României din 2018.

Prima noastră victimă va fi FC Botosani, în 16-imile Cupei României, întro partidă ce va avea loc pe stadionul Municipal din Botoşani, în această seară, începând cu ora 18:00.

O mică inconveniență a partidei ar fi că la gazde putem trage o linie la linia a doua, n-au atâtea rezerve încât să poată face ca noi. La meciul din Gruia de acum două săptămâni, au trecut pe foaia de joc doar 6 rezerve în loc de 7 din cauza lipsei de efectiv. Totuşi, luând în considerare declaraţiile antrenorului Enache, este posibil ca în unşpele de start să apară 4-5 jucători mai puţin folosiţi în campionat.

„Avem un lot extrem de echilibrat. Dacă vor apărea jucători noi, nu înseamnă că se schimbă ceva din potenţialul şi forţa echipei. Mai avem probleme de lot. Stelian Cucu nu a reuşit să depăşească momentul de la vechea accidentare, durerile au revenit, l-am pierdut din nou. Mai au probleme Chitoşcă, Esteban“, a afirmat Costel Enache.

Fülöp are o accidentare de lungă durată, iar Muşat a primit un cartonaş roşu în ultima etapă de campionat, ca atare nu are drept de joc.

„E absolut normal să te gândeşti la prelungiri, 11 metri. Nu ştiu cât de mult ne-ar avantaja în condiţiile în care avem 12 zile cu patru jocuri. Eu sper să terminăm jocul în minutul 90 şi ar fi ideal să câştigăm. O să fim pregătiţi pentru prelungiri şi 11 metri. Nu trebuie să ne plângem. Trebuie să căutăm soluţii şi să ne pregătim, să ne facem treaba. E destul de dificil să ducem două competiţii pe o durată lungă dar ar fi ceva nou şi cred că ne-ar capacita“ – Costel Enache

FC Botoşani: Pap – Unguruşan, Miron, Plămadă, Dumitraş – Tincu, Bordeianu – Roman, Oaidă, Serediuc – Kuku. Rezerve: Cobrea, Burcă, Moruţan, L. Buş, Târnovan, D. Popa.  Suspendat: Muşat. Accidentaţi: Cucu, Esteban, Chitoşcă, Fülöp.

Noi vom beneficia azi de un mic ajutor oferit de Colţescu, care i-a pus pe bară pentru meciul de campionat de duminică pe Culio şi Deac, arătându-le câte un cartonaş galben, al 4-lea din zestrea lor individuală. Comentatorul tv al partidei de la Ovidiu spunea că Nouvier are o accidentare destul de urâtă la o mână, probabil că va lipsi şi azi. Un mare semn de întrebare îl reprezintă numele titularului U21, în probabilitatea mare a menajării lui Manea. Pronosticul meu este că alesul va fi Chiriţă (post pe post cu Manea), dau echipa probabilă cu Coman în primul unşpe, dar l-aş vrea în teren pe Yasin Hamed.

“Va fi un meci foarte greu. Adversarul e puternic, deplasarea e dificilă, iar la trei zile trebuie să jucăm un meci foarte important în campionat. Vrem să ajungem cât mai departe în Cupă, să luăm trofeul. … Este un obiectiv pentru mine și pentru club. … Vor fi odihniți foarte mulți jucători, și vor intra unii care nu au evoluat până acum. Dar am mare încredere în ei și trebuie să-mi demonstreze că merită să fie aici. Ne așteptăm la prelungiri, dar nu ne-am dori. Vrem să batem înainte” – Dan Petrescu

CFR: Duka – Peteleu, Luchin, A. Mureşan, Vlad – Omrani, Deac, L. Rus, Culio, Moutinho – Coman. Rezerve: Vâtcă, Yasin Hamed (Chiriţă), Boli, Nistor, Djokovic, Păun, Urko Vera. Incert: Nouvier.

HAI CFR!!!

41 de comentarii

    • Mizda pă-sii de aritmetică! Îmi tot dădea că 1 cu 4 cu 4 şi cu 1 îi egal cu 11. Nu înţelegeam de ce nu-mi încape Omrani în echipa de start. 🙂 Hai că modific.

      Apreciază

  1. Boli, in locul lui Muresan, U21, Hamed, Nistor si Djocovic in locul lui Deac si Culio, Omrani, varf, deci : Duka -Peteleu, Luchin, Boli, Vlad, – Rus, Djocovic – Hamed, Nistor, Moutinho – Omrani .

    Apreciază

  2. Andrei, daca tot folosim rezerve, eu asa am vazut primul 11, si da, si eu cred ca cu asta ne-am putea califica . Fata de Caneto, eu incep cu Hamed si nu cu Coman ( am vazut ce a aratat in ultimele meciuri ), in spate ” l-as odihni ” pe Muri, Iar la mijoc , tot asa, putina odihna n-ar strica pt batraneii Culio Si Deac ( care cum am vazut, cam franeaza de-o vreme jocul ) . Mai e putin, si vom vedea ce mai inventeaza DP, sper ca de data asta, ceva pozitiv . Ca de nu, il voi critica, cu toata opozitia unora care asa cum am mai aratat, in trecut dadeau tare in conducere si antrenorii/jucatorii acelor vremuri, iar acum fac un adevarat scut in jurul noii conduceri si a lui DP, jignind pe cei care indraznesc sa critice jocul si formulele folosite de rasfatatul DP .

    Apreciază

  3. Pacat pt infrangerea asta total nemeritata. Da,si penaltyurile trebuie pregatite dar cu un arbitraj neutru nu se ajungea aici. Si nu vb de 1 faza ci de 4 faze clare de gol,penalty sau chiar gol anulat aiurea. Pacat

    Apreciază

  4. Hai sa vedem partea pozitiva: am mai scapat de o grija, ne concentram doar pe campionat 🙂 Ce executie la vedeta de Paun, asa cu toata lehamitea de care e capabil. Mai ramane s-o comitem si cu gazul duminica si suntem in grafic 😦

    Apreciază

    • Păun are o scuză, prostul de portar advers nu s-a prins de fentă şi n-a plecat în colţul corect. 🙂 Pe mine m-a deranjat mai mult lipsa totală de concentrare cu care a intrat Nistor pe teren. După cum a arătat în cele 15 minute jucate, n-avea cum nu rata. Per total,chiar dacă doare eliminarea, nu sunt atât de supărat ca după egalul din Gruia. Am jucat bine.

      Apreciază

  5. Am scapat de o grija, nu-i capat de lume ca nu continuam in cupa . Ref la meci, da, au fost mari furaciuni , sper ca DP se va concentra pe acestea, si nu pe dragostea lui fata de wc ! In alta ordine de idei Danut ne-a spus ca e pregatit si pt prelungiri, se pare ca a omis pregatirea penaltiurilor, cand am vazut ca incepe cu Muresan m-am prins de cap . Si pe ceilalti i-a ales bine, n-a tinut cont ca Paun si Nistor sunt campioni la superficialitate, asta s-a vazut clar si dupa cum au batut loviturile de pedeapsa . Iar Deac a ratat pt ca la varsta lui dupa 120 min jucate creierul nu mai functioneaza ca lumea ( fara misto ! ), DP nu trebuia sa-l puna pe lista executantilor . PS . La Barcelona Iniesta e in forma mare, dar antrenorul il schimba la fiecare meci prin min 60, tocmai pt ca acest mare mijlocas a ajuns la o varsta la care daca joci meci de meci 90 de min incet-incet ti se termina bateria si nu vei mai putea da randament . La noi, DP ii foloseste pe Deac si Culio in mod constant tot meciul ( azi bietul Culio a trebuit sa reziste 105 min, iar Deac chiar 120 ! ), asa ca sa nu ne mire ca la inceputul campionatului cei doi au avut evolutii jos cu palaria, dar de cateva etape evolutii tot mai palide . Chiar ma mir ca unul cu experienta lui DP nu realizeaza ca la jucatorii trecuti bine de 30 de ani trebuie dozate cu atentie efortul, in caz contrar suferind si jucatorii, si jocul echipei . Si este pacat, pt ca si din cauza asta evolutia echipei este tot mai slaba, cu efecte directe asupra rezultatelor obtinute .

    Apreciază

  6. Nu a fost sa fie si-i pacat pentru ca am fost mai buni, am avut o sumedenie de ocazii nefructificate si-am primit gol la una dintre foarte putinele ocazii ale Botosanilor.
    Cu un arbitraj asa de ticalos, este greu sa faci ceva.
    Mi-a placut Omrani pana a marcat a 2-a oara, cand s-a si validat, dupa care cred ca a obosit si nu a mai fost atat de prezent in joc.
    Mi-a facut o impresie buna si Duka si-l mai remarc si pe Paun, chiar daca a tras un 11m de toata jena.
    Deac si Culio au facut si ei risipa de efort si per ansamblu parca ne-am miscat mai bine decat la ultimul meci.
    Mi-a placut si faptul c-am atacat si dupa ce-am marcat, nu ne-am retras, deci o schimbare clara de atitudine.
    Ratarea calificarii o pun doar in carca acestui arbitraj mizerabil.

    Apreciază

  7. nu m-am uitat la penaltiuri,eram sigur de deznodamint, insa echipa s-a miscat bine ,cred ca trebuia sa batem cu doua trei goluri,dar asta e fotbalul,victoriile aduc victorii,iar infringerile alte esecuri.Acum trebuie sa ne stringem cu totii in jurul echipei ca sa reuseasca sa depaseasca panta aceeasta descendenta,echipa e buna ,solida dar cind e sa nu intre apoi nu intra si nu ai ce face ,sa speram cit mai repede intr-o victorie si totul se schimba

    Apreciază

  8. Mie unul mi-a placut meciul. Da, am pierdut, dar am vazut o schimbare radicala pe toate planurile: o atitudine mai buna, o abordare tactica mai indrazneata si jucatori cu mai multa pofta de joc. Ceea ce am vazut astazi in teren ar trebui sa fie CFR-ul in fiecare etapa: un mix de jucatori tineri ajutati de niste „batrani” cu experienta. Un fel de AC Milan de la inceputul aniilor 2000. S-a vazut clar ca azi am fost mai proaspeti ca de obicei si de aceea am si putut ataca 120 de minute. Mi-au placut absolut toti jucatorii in afara de Nistor si Rus. Paun se vede ca are stofa de jucator de calitate si, in ciuda tineretii sale, ar trebui sa primeasca mult mai multe sanse decat are acuma.

    Singurul lucru care nu mi-a placut astazi, in afara de infrangere, a fost „lipsa” din lot a lui Sasa Balici, Pelayo si Bokila. Eu cred ca era loc si pentru acesti 3 jucatori in lotul nostru, probabil in detrimentul lui L. Rus si Muresan, si ar fi adus un plus major pentru noi acum cand „batraneii” nostri dau rateuri.

    Apreciază

  9. Acum se mizeaza pe o crestere a tensiunii interne la clubul nostru si o destabilizare care sa ne scoata si din calculele campionatului. Arbitrajul din aceasta seara are in mod sigur si o asemenea directie, pe langa faptul ca s-a facut cale libera pentru echipa lui Becali in Cupa.
    Tot nu inteleg cum reuseste Becali sa aiba atatia slugoi si din fotbal si din media.

    Apreciază

  10. Am uitat de Coman . A dat corect pasa de gol, in rest nu s-a vazut pe teren, iar rar cand se intalnea cu mingea, a fost efectiv penibil . Adevarat ca a fost folosit ca extrema, decizie marca DP . Cu privire la Duka, mi-a facut o impresie pozitiva, dar din pacate tot Arlauskis va apara, doar e omul lui DP, nu ?

    Apreciat de 1 persoană

    • Degeaba te tot iei de Arlauskis ca n-ai de ce. N-are cum sa-l scoata DP din poarta din moment ce n-a facut nici o greseala care sa ne coste goluri. Sunt de accord ca nu e sigur pe el, dar nu te apuci sa scoti jucatori din primul 11 ca „nu-s siguri pe ei”. Inainte sa-l scoata pe Arla din poarta mai degraba as vrea sa-l vad pe Paun, Moutinho sau Nouvier jucati in fata. Noi acolo avem probleme, nu in poarta.

      Apreciază

  11. Bela coboara de pe DP, dute la plimbare cu ciinele ,stringe frunzele cazute in curte ,fa ceva util,comentariile tale critice in momentul asta sint cu totul deplasate ,stiu ca esti fanatic dar acum te rog ia o pauza ,nu mai perverti mintile citorva tineri cu timpeniile tale .Cei doi batrini au jucat fiindca duminica stau si mijlocul trebuia asigurat.Vad ca mai nou faci echipe ,ce sa spun esti toba de carte ,du-te si obtine licenta de antrenor si dupa aceea critica,este ultima mea postare pt tine

    Apreciază

  12. singura greseala a lu A1 este schimbarea pe stanga a lu muthinio, nu am mai fortzat poarta pe acol.In meciul cu vitorul eu am dat nota 1,5 pentru inlocuitoru de azi .iar alt notant ia dat minimu 1.Sant foarte curios cine la notat cu maximu de 6?

    Apreciază

  13. ”Când joci la Botoșani, orice e posibil. Și când joci 14 contra 11, e greu. Aveți faze clare. Vă puteți uita la ele. Echipei nu am ce să-i reproșez. A jucat bine, am dominat meciul. Am avut două goluri, am avut penalty, roșu, tot ce vreți. Am scăpat singur cu portarul, tușierul ne-a oprit. Dacă ne opresc arbitrii, noi ce să facem?

    Suntem cea mai dezavantajată echipă. La Viitorul am avut penalty clar, la Botoșani, în campionat am avut clar, azi, la fel. Toată lumea țipă împotriva noastră. Dacă cei de la CFR nu vorbesc, vorbesc eu. Arbitrii au câștigat meciul împreună cu adversarii.

    Dacă noi suntem hoți, cei de la Botoșani ce mai sunt? Am jucat trei meciuri cu ei și ne-au făcut pilaf în trei meciuri. M-am săturat. Poate hoții sunt în altă parte. Suntem arbitrați foarte rău”, a spus Petrescu, la flash-interviu.

    Apreciază

  14. Attila, eu ti-am vorbit mereu cu respect, vad ca tu treci la atacuri . Mi-ar fi usor sa-ti raspund cu aceeasi masura, dar las de la mine, ar fi pacat sa ajungem la jigniri cum din pacate s-a ajuns in aceasta seara pe cheferetv . In rest retine ca scriu cum gandesc, toti suporterii de cand e lumea isi dau cu parerea la alcatuirea formatiilor, chiar daca nu au licente de antrenor . Pe de alta parte, eu n-am criticat faptul ca DP joaca cu batranii, ci am aratat prin exemplul lui Iniesta ( schimbat la fiecare meci prin min 60 ), ca pt a avea randament maxim, nu-i bine sa-i folosesti meci de meci 90 de min, s-a si vazut ca echipa noastra deobicei are o cadere catre final si din cauza folosirii excesice a celor 2 batranei ( mai e si Hoban, dar parca el rezista mai bine ) . Si inchei prin a-ti spune, sa nu cumva sa iesi la plimbare cu catelul, ca-i frig si poate racesti, apoi nu cumva sa iei o pauza pe tribunacfr ( mai ales ca scrii si asa rar ) si in final iti transmit felicitarile mele ca tot ce faci in viata ta este util ( mai fac si altii lucruri utile, daca m-ai cunoaste, poate ai afla, ca am facut extrem de multe lucruri utile, chiar daca n-am fost portar ! ), si chiar daca te vei supara, iti comunic ca nu voi lua nici o pauza pe tribumna numai pt ca asa vrei tu, ca o fetiscana rasfatata ! PS . Si asta nu este ultima postare pt tine, daca ma mai ataci, vei vedea si un contraatac pe masura !

    Apreciază

    • Andrei P opa,aici nu mai este vorba de pareri diferite ,aici e vorba acum de interesul echipei,postarile acestea critice in acest moment la adresa jucatorilor si a antrenorului fac rau echipei .Doamne fereste de o evolutie mai slaba duminica sau o evolutie nefavorabila a scorului si toti stim ce urmeaza ,fluieraturile si injuriile, iar dupa asta dumnezeu stie ce v-a urma,am vazut de multe ori ,am trecut de multe ori prin momente grele ,acuma echipa are nevoie de sprijin nu de critici ,mai ales azi cind chiar s-a jucat bine

      Apreciază

  15. DP și echipa chiar n-au nicio vină azi… Am fost mai buni, a fost o hoție de arbitraj mai rar văzută… Toată lumea a recunoscut asta… Ae dreptate și DP până la urmă, nimeni nu urlă niciodată de la CFR când suntem tocați… HAI CFR!!!

    Apreciază

  16. Nici nu stiu cum sa interpretez ultima declaratie a lui DP, in contextul declaratiilor anterioare.
    A luat o pozitie atat de clara si vehementa impotriva acestor hotii repetate de arbitraj cum n-a facut-o niciun oficial CFR-ist pana acum. Toate reactiile CFR-iste, au fost palide, sa nu jigneasca pe cineva, sa nu se simta nimeni lezat, cu mult prea mult bun simt si asta nu cred ca a fost cea mai buna cale. Cu asemenea nemernici nu are rost sa te porti cu manusi.
    Nu cred sa aiba mare efect nici aceasta riposta, dar macar sa fie spuse niste adevaruri.

    Apreciază

  17. Mi-a placut jocul, in ciuda eliminarii felicit jucatorii si antrenorii. Avem rezerve de nadejde, pe langa titularii Deac, Culio, Muresan si Paun respectiv Nistor care au intrat mai tarziu. Rus l-a substituit cu succes pe Hoban, Coman e o certitudine pentru mine, nu mai e o speranta, Dar si ceilalti mi-au placut toti cum au jucat si s-au daruit. La faultul in careu asupra lui Rus a fost penalty clar neacordat de hotul cu fluier. Si cartonasul galben gratuit pentru asa-zisa simulare. La fel Culio au fost faultat scapat singur cu portarul de catre ultimul aparator, se cuvenea cartonas rosu si poate chiar penalty daca impingerea a continuat si in careu. Si cartonasul galben pentru proteste la Culio a fost gratuit, a fost hotie pe fata la acea faza a hotului cu fluier. Omrani a fost oprit scapat singur spre poarta adversa cu un offside imaginar semnalizat de hotul cu steag si apoi de hotul cu fluier. La golul neacordat, Moutinho a centrat de pe linie, s-a vazut clar pe reluari, n-a fost nicidecum aut de poarta. O noua faradelege a hotului cu fluier si a celui cu steag(ne-au scos golul din poarta). Pe de alta parte la loviturile de departajare Nistor si Paun nu s-au uitat unde sare portarul. Daca au vrut sa execute fara fenta, cred ca trebuia sa-si ia elan serios si sa traga cu forta langa bara, nu anemic cum au facut-o. Parerea mea. Urmeaza sa ne concentram doar pe campionat. Asta e bine. Dar si la modalitatea de a invinge adversarii cu arbitrii cu tot. Daca vrem titlul. Eu sunt multumit si asa. Sunt constient cat de greu e impotriva arbitrilor si le doresc bafta baietilor si antrenorilor in aceasta lupta grea contra arbitrajelor potrivnice. Mandorlini a reusit la acea vreme, am avut o gramada de meciuri castigate cu om in minus pe teren (aveam mai tot timpul cartonas rosu, eu nu am uitat). Hai CFR!!! Poti!

    Apreciază

  18. In seara asta am fost dezavantajati pe fata, si nu numai centralul a gresit ci si tusierii, ceea ce ma face sa cred ca au venit cu temele facute baietii. Normal ca in urma eliminarii din cupa atmosfera la echipa e si mai proasta, si de aici au de profitat doar urmaritoarele noastre. Poate ca asta se si urmareste. Sa fim seriosi ,inteleg cand greseste arbitrul o data,dar de 3-4 ori pe meci, si decisiv si intr-o singura directie deja e prea evident.
    In seara asta ii dau dreptate lui DP, are tot dreptul sa fie suparat pe conducere, tac si ne calca toti in picioare.
    Sa isi faca fiecare treaba daca vor sa castige ceva,cupa sau campionat. Altfel ne curata smecherii si ne trezim iarasi in cacat pana in gat, cum am fost in ultimii 3 ani.

    Apreciază

Lasă un comentariu

