Facebook/Albusibiu – Pentru un Viitor liniştit


S-au cam tulburat apele după ultima reprezentaţie ceferistă. S-au pierdut puncte ce ne erau la îndemănă ratate, un joc deloc convingător, ceartă la final… Ehh, nu mai reiau, nu vă mai reamintesc încă o dată că numai învârt cuţitul în rană.

Înainte de orice, meciul cu Botoşaniul a furnizat câteva teste de stres importante și a dat câteva ecuații de rezolvat. Dan Petrescu a avut o temă de casă grea săptămâna asta, iar la Ovidiu se va vedea cât de bine a rezolvat problemele echipei, mai ales că vom avea în față un adversar relevant. Trebuie să vedem dacă Petrescu a găsit vectorii pentru atacul din ultimii 30 de metri, singura dar și cea mai mare problemă din jocul nostru.

Una peste alta îmi pare a fi un meci oarecum similar cu partida cu Astra, de la Giurgiu, cu un adversar puternic, cât de play-off, dar care are câteva minusuri ce pot fi speculate. Ar fi o variantă bună folosirea lui Balde (ca la Giurgiu), pentru un plus de viteză împotriva lentului Horj – cel pe care-l ştim atât de bine, dar, la fel de bine, poate fi o soluție folosirea ambelor vârfuri, cu Vera pentru bătaie și Balde la susținere, având libertate de mișcare mai mare. Dar nici voi și nici eu nu cred că-l vedem pe Petrescu atât de curajos.

Două vor fi cheile jocului: prima repriză, când neapărat trebuie să marcăm- așa s-a rezolvat meciul pe care-l iau drept comparație, de la Astra. A doua cheie este felul în care vom controla mijlocul. Între cele două echipe, acolo ar trebui să se vadă cel mai clar diferenţa de valoare în favoarea noastră. Luând însă toate acestea în calcul, tot nu mă hazardez spre a pronostica o victorie. Mai degrabă prevăd un egal călduţ, un 1-1 cu ceva polemici după meci.

Dar este, mai presus de orice, un meci foarte important sub aspectul moralului. Un nou pas greşit ar putea stârni o oarecare panică, la fel cum, o victorie ar putea linişti şi împăca pe toată lumea. E momentul care va decide atmosfera echipei pentru următoarele câteva partide. Oricum, pe termen lung ne așteaptă un retur cu deplasări foarte dificile, la București, la Craiova, când sigur vom mai pierde puncte. Fără pași greșiți ai adversarilor, avansul nostru de acum se va topi. CFR-ul de acum trebuie doar să demonstreze forţă şi să câştige încrederea. Bătălia mare se va da în play-off, asta știm de pe acum.

Albusibiu

18 comentarii

  1. Nu am citit nici articolul lui Albusibiu nici comentariile de dupa…. Albusibiu a avut o iesire pe FB impotriva ungurilor pe care nu i-l pot ierta, nici daca as vrea…
    Pacat c nu am copiat….deci nu pot dovedi decat prin boicot…
    Inca odata pacat, cand ne-am intalnit era mai mult decat OK…e drept era mai tanar…

    Apreciază

  2. Așa este, bătălia mare se va da în play-off, dar până atunci n-ar cam trebui să facem dovada că nu avem o problemă cu echipele pe care le vom întâlni acolo? Zic și eu… 🙂 Vreo știre despre echipa probabilă pentru azi?

    Apreciază

  3. Da, imi pare rau ca l-am tot criticat pe DP, azi incepe meciul cu o formula de nota 10, cu 5 fundasi, 4 mijlocasi si un atacant : Arlauskis-Manea, Vincius, Muresan, Camora – Peteleu, Hoban _ Djocovic, Deac, Culio – Balde . La rezerve, nu apare Urko Vera, dar nu lipseste Coman . Felicitari Dane, indiferent de care va fi rezultatul final …

    Apreciază

  4. Ce rahat. Sper ca în play-off să se joace pe bune meciurile cu simulatoarele rejelui.
    Arbitraj de rahat dar evident că n-am pierdut din cauza lui.
    DP ar face bine să-și țină gura…

    Apreciază

  5. Nu-i nimic baieti,acumulam experienta..Am jucat bine tactic si nu meritam sa pierdem.La tehnica si viteza suntem deficitari,oricum,norocul ne-a ocolit ingrozitor,asa cum altadata am avut cu carul..CFR e o nuca tare si va avea un cuvant de spus in acest campionat..Am incredere in Dan Petrescu,azi a fost superior lui Hagi,clar de tot..! Acolo in careu ,in atac,e prea multa crispare,asta ma nelinisteste cel mai mult..Si prea se cerseste unspele metri,da-l incolo,.Sa dam drumul la minge mai rapid,sa fim mai incisivi,asta as vrea!

    Apreciază

  6. Am jucat ca de obicei, dar norocu nu a fost cu noi. Am luat gol la o greseala stupida, iar noi n-am reusit sa marcam desi am presat si dupa minutul 60, deci putem, dar fara sa putem marca.
    Balde s-a facut inteles de ce nu a jucat saptamana trecuta. Am crezut ca pe postul de varf de atac stam foarte bine, dar vad ca m-am inselat si azi am jucat practic in 10.
    Nici implanturile cu Muresan si Peteleu n-au fost deloc inspirate. Incepand meciul cu Peteleu, DP ne-a aratat ca se gandeste mai mult la defensiva.
    Raman la parerea ca ne lipseste doar viteza pentru a fi si multumiti de jocul echipei. N-am fost sub Viitorul ca joc si este un pic frustrant sa pierzi toate punctele in aceste conditii.
    Cred ca trebuie subliniata si prestatia lui Coltescu, un derbedeu si jumatate, al 12-lea jucator, dar mai ales comportamentul publicului, un adevarat public de campioana, care a dus echipa spre victorie. Cred ca DP este invidios cu adevarat.
    Inca ceva, la cati batraiori am adus in lot, ma mir ca Eric nu si-a gasit loc.

    Apreciază

  7. Horea, nu te supăra, meciul asta a fost orice, numai ”tactic” n-a fost bun… Un 3-4-3 utilzat în premieră (pt. DP, că am mai jucat cu Inter în 2013 ceva asemănător în EL), un eșec total, nu degeaba a fost scos Hoban, piesa de bază până astăzi. Prin schimbarea lui Ovidiu DP a recunoscut că formula a fost una perdantă, a coborât acolo Culio până la urmă. S-a tot menținut 3-4-3 tot meciul, dar pe degeaba. Hoban a fost prea la dreapta, Djoko prea la stânga, și la mijloc ”nema”, de acolo au venit ”pericolele” (vezi și golul). O schimbare de formulă nereușită, după ce în tur (după egalul de la Botoșani) schimbarea formulei rigide 4-4-2 în 4-1-4-1 a fost câștigătoare… HAI CFR!!!

    Apreciază

  8. Și încă ceva… În acest 3-4-3 tipic italienesc (Mangia…) Muri săracu a fost cam pe dinafară, făcând niște erori grave… Nu e locul lui acolo, nu în formula asta. HAI CFR!!!

    Apreciază

  9. Și eu cred că și-a cam dat cu mucii-n strategie. În plus, singurele prestații bune ale lui Peteleu au fost pe banda stângă, pe dreapta a fost petardă de fiecare dată.

    Apreciază

  10. Nu-i nimic, îl aduce D.P. pe Nicoliță și suntem cu vitezist, apoi îl mai aduce și pe G.Bucur și ne-am scos și-n atac. Vom călca totu-n picioare-n play-off. 🙂 😦

    Apreciază

  11. Sper ca hazul făcut de necazul pe strategiile lui D.P. să fie de scurtă durată, altfel, pe lângă intrarea-n play-off, nu cred că vom mai bifa vreun alt obiectiv.

    Apreciază

  12. Echipa de nota 3,antrenor de nota 2.Balde inexistent,Mureşan cu părere de rău dar nu are ce căuta nici măcar în liga1.Când Chițu care e mai mic cu un cap şi ceva decât tine şi câştigă duelul la cap,apoi lasăte frate de fotbal.

    Apreciază

  13. Hai să nu fim ridicoli,nu am pierdut pe mâna arbitrului,am pierdut pe mâna noastră.Poate din cauza publicului de la Ovidiu care nu au încurajat echipa noastră,derbedei ce sunt ei.

    Apreciază

Lasă un comentariu

