Etapa a 15-a: CFR Cluj – FC Botoşani


et15În primele şapte etape de campionat, CFR a staţionat pe locul 12 al clasamentului. Nu din cauza rezultatelor, ci pe motiv de măsluire a lui cu -6 puncte de către FRF, încă de dinaintea începerii campionatului (acum, unora dintre oficiali nu le mai convine, ar fi vrut să-l mai falsifice o dată, la încheierea sezonului regulat, dar n-au ei talentul meu. Ieri, Iuliu Mureşan a declarat că a sosit pe adresa clubului o notificare de la LPF şi FRF potrivit căreia depunctarea rămâne aşa cum s-a stabilit iniţial). Apoi, ne-am învârtit vreo 3 etape în zona locurilor 9-11, alte 3 în anticamera locurilor de play-off, 7-8, reuşind în sfârşit ca după terminarea tuturor meciurilor etapei a 14-a să ocupăm locul 6 izbăvitor. Bănuiţi continuarea, nu? Step by step, în următoarele 3-4 etape – locurile 5-7, apoi alte 3-4 etape – locurile 2-4, şi tot aşa, numa’ bine ca la terminarea sezonului regulat să mi se termine şi mie treaba, să nu mai fi nevoie de ajustarea  clasamentului publicat pe site-urile LPF şi FRF.

Nu prea înţeleg de ce şi-ar dori unii din conducerea fotbalului românesc ca CFR să nu intre în play-off? De ce să nu vrei în elita fotbalului românesc un club de elită (deşi aflat în insolvenţă), cu stabilitate administrativă, financiară, cu salariile la zi şi cu un joc lăudat şi de duşmani? Aia cu trasul sforilor pentru Steaua nu mă convinge deloc, nu cred în ea, noi nu avem cum le subtiliza locul de ChL. Pe cine ar vrea în primele şase? Pandurii ori Mediaşul, intrate recent în insolvenţă şi la care de-abia de-acum încolo urmează să se spargă buba? Astra, care în scurt timp va ajunge în aceeaşi situaţie? Botoşaniul, care nu ştie ce vrea, Eftimie declarând că se fereşte de o nouă participare în EL ca dracul de tămâie, iar Sfaiţer că un loc de EL este obiectivul? Ce să mai vorbim de dezastrul de la echipele aflate în partea de jos a clasamentului.

Urmează 4 meciuri consecutive extrem de importante, toate de 6 puncte, cum se spune în limbajul de fag al fotbalului, cu contracandidate directe pentru accederea în play-off: Botoşani, Dinamo, Pandurii şi Astra.

Luni, 7 noiembrie 2016, începând cu ora 20.30, în ultimul meci programat în cadrul etapei a 15-a din Liga 1 Orange, Stadionul „Dr. Constantin Rădulescu”: CFR Cluj – FC Botoşani.

Când vine vorba de un meci CFR Cluj- FC Botoşani în Gruia, ne fuge imediat gândul la acea ultimă partidă încheiată cu 6-0 şi la Conceicao. Tot respectul pentru Tony, dar sub comanda lui Miriuţă trupa actuală pare mult mai consistentă, constantă şi determinată. Normal, au existat mici  şi rare „accidente”, nu-i echipă pe lume să bată tot-tot-tot, lucru valabil şi pentru CFR, dar doar pentru meciurile disputate deja. De-acum încolo, vom bate tot-tot-tot. 🙂

Unul dintre secretele CFR-ului este că suntem o familie, un colectiv unic, ne înţelegem foarte bine toţi între noi. Nu avem jucători de valoarea celor de la Manchester City, Barcelona sau Real Madrid, dar avem jucători poate cu suflet mai mare decât a lor şi asta contează foarte mult.” – Iuliu Mureşan

Nici nu merită discutat dacă băieţii sunt conştienţi de importanţa meciului de luni.  Cum reiese şi din spusele preşedintelui, toată lumea din club trage la aceeaşi căruţă, starea de spirit a jucătorilor noştri nu poate fi decât foarte bună când simt că obiectivul final al sezonului regulat este cât se poate de tangibil. Suspendaţi nu avem, despre eventuale probleme medicale în lot nu am informaţii, nu ştiu nici cât de gravă a fost accidentare lui Sorsa, sper să fie bun de joc ca să putem alinia cea mai bună garnitură: Mincă (Marc) – Tiago Lopes, Larie, Horj, Camora – Rus, Nascimento – Sorsa, Juan Carlos, Nouvier – Bud. Rezerve: Marc (Mincă), A. Mureşan, Ene, Gomelt, Păun, Chiriţă, Omrani.

Moldovenii n-au făcut niciodată prea mulţi purici în Gruia, dar de această  dată este nevoie de o atenţie mărită din partea noastră. Fac acum o echipă cu evoluţii constant bune (chiar dacă au pierdut în ultimele două deplasări), sunt foate bine pregătiţi fizic, grupul este punctul lor forte, nu individualităţile. Echipa probabilă: Iliev – Dimitrov, Burcă, Miron, Muşat – I. Fulop, Vaşvari – Astafei, Willie Barbosa, Golofca – Matulevicius. Rezerve: Albuţ, Plămadă, Cucu, Patache, Târnovan, Moruţan, Hergheligiu. Antrenor: Leo Grozavu. Accidentat: Elek.

Istoricul întâlnirilor directe din Gruia: 5 – 0 – 0. Detaliat (pentru că face minuni la ficat 🙂 ) :

CFR Cluj – FC Botosani 2-0 (Cupa României) 31.10.2012

CFR Cluj – FC Botosani 3-1 (Liga 1) 15.12.2013

CFR Cluj – FC Botosani 4-0 (Liga 1) 10.05.2015

CFR Cluj – FC Botosani 3-1 (Liga 1) 31.08.2015

CFR Cluj – FC Botosani 6 – 0 (Play-out Etapa a-7-a)  16.04.2016

HAI CFR!!!

121 de comentarii

  1. Poate parea o afirmatie pupi (si poate chiar este), la citire avancronicile lui Caneto ma energizeaza pentru restul zilei. PS Luis, vii luni sa injuram albitrii? 🙂

    Apreciază

  2. Dupa 3 zile de mini-vacanta,urmate de doua zile pline, combinate,inainte de masa-antrenament la teren,iar dupa amiaza de exercitii la sala,azi 05.11`16,orele10.30,temp.6 grade,cer senin,insorit,vant moderat,sustinuti de peste 3 suporteri-rebeli-,s-a continuat cu un antrenament de 1h.si 20`(fara angajament prea mare, lejer,mai mult de refacere!)la Baza Sportiva “Transilvania”;in prealabil s-a consumat incalzirea,apoi in 3 grupe de 8,”magarul in mijloc”si s-a prelungit cu exersarea a catorva scheme de atac,pe trasee,deja,cunoscute,iar apoi,s-a trecut,pe partea opusa, la centrari din partile laterale,urmate de reluari spre poarta,din centrul careului;nu sunt prea multe de apreciat si comentat,inafara faptului imbucurator si a aspectului pozitiv,ca atmosfera este una buna, destinsa,de incredere;au absentat,”nemotivat”,conducerea clubului si motivat(este a doua zi!), T.Lopes-racit;Hai CFR!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Victoria gazului din minutele de prelungire ne obliga parca si mai mult sa castigam luni cu moldovenii. Sper sa reusim sa luam cele trei puncte si implicit sa le luam fata moldovenilor si in clasament. Urmeaza apoi pauza pt meciurile nationalei dupa care alte cateva meciuri dificile, dar extrem de importante in perspectiva play off-ului, majoritatea programate tot lunea, dupa cum urmeaza : luni 21 noiembrie Dinamo-CFR, luni 28 noiembrie CFR-Pandurii, joi 1 dec. Astra-CFR, toate de la 20,30 si luni 5 dec. CFR-Poli TM, ora 18,00. Hai CFR!!!

    Apreciază

  4. He,he vedeti daca dinamuia a facut scandal pe tema „albitrilor”.La ‘cimisoara ” rezultatele nu au intarziat sa apara.A cum nu mai iese „domnul mutu” sa faca gat?Ah,acum sa „albitrat” pentru dinamuia,adica asa cum trebuie.Vad ca dinamuia este impinsa catre plei of of.Trebuie sa batem neaparat botosaniul,fiindca vom avea viata grea in meciurile urmatoare.Daca nu a mers cu depunctarea se va incerca cu „albitrjul”.

    Apreciază

      • Sa speram la un arbitraj corect maine seara….A: Rădulescu George (Bucureşti – Bucureşti)
        A1: Hulubei Daniel (Vaslui – Vaslui)
        A2: Timar Iulius-Radu (Marghita – Bihor

        Apreciază

        • Ori măcar unul cu greşeli în favoarea noastră. 🙂 Eu cred că televiziunile ar trebui să facă lobby la CCA să nu pună piedici intrării CFR-ului în play-off. 🙂 Dacă aş fi interesat în rating-ul unui post care transmite Liga 1, sigur aş vrea un play-off cu CFR, Dinamo, Steaua, Astra şi nu unul cu Botoşaniul sau cu Gazul. 🙂

          Apreciază

          • Caneto iti dau dreptate. Pina la urma echipele ce joaca ar trebui furate mai putin, pt ca fotbalul are nevoie de echipe bune nu de clone si umpluturi pt oi.

            Apreciază

          • Mie nu mi se pare ca Dinamo ar avea o echipa solida de play-off. Acum e pe panta ascendenta, dar nu cred ca o sa-i tina mult. Si oricum au tensiuni interne cat incape, care numa bine nu fac clubului…

            Apreciază

            • Da, dar nea Ando ştie mereu unde a greşit şi va lucra să îndrepte greşelile. 🙂 Un post de televiziune va prefera oricând un Dinamo oricât de slab unui Botoşani oricât de puternic. Doar acesta a fost scopul principal al sistemului play-off/play-out, să avem de 4 ori Steaua-Dinamo. 🙂

              Apreciat de 1 persoană

  5. Inca un meci gretos,pt. prosti,de cumetrie(parca al 8-lea;Viitorul a castigat,doar o singura data, cand a trebuit,pt. a scapa de retrogradare!);rejele nu s-a pronuntat impotriva lui Gaman,n-a comentat nimic referitor la acordarea f.f.usor a penalty-lui”impotriva sa,mai ca era foarte de acord cu infractiunea si-l scoatea tap ispasitor,pt.infrangere,pe Brandan si nu pe el(care l-a pus,aiurea,fundas central)cu aranjamentele sale oneroase si banoase dintre nas si fin(!);incredibil,mai avea putin si se unea cu”catelul-prizat”pt. a lauda-de asta data- maniera,”favorabila”,de arbitraj din aceasta etapa(!)

    Apreciază

      • Dar sezonul trecut, cand a luat Astra trofeul de cine se temea Steaua? Exact aceeasi chestie se poate intampla si acum. Stie Jiji bacsi cand, cum si unde trebuie suflat ca sa-i vina meleoanele 🙂

        Apreciază

        • Astra avea si echipa si antrenor. Plus un jucător excepțional pentru Liga 1 (Alibec), un jucător care practic a câștigat niște meciuri de unul singur. Craiova are cativa jucători promițători, dar inca necopti si un Multescu pe banca. Multescu e epitomul eșecului lol. Oricat as incerca nu pot sa mi-l imaginez cu medalia de campion la gat.

          Apreciază

          • Nu-i asa mare diferenta de valoare intre Steaua si restul plutonului ca in alte sezoane, incat sa poata sta linistiti. S-a vazut de altfel cat e de slaba cand a iesit sa joace in Europa. Craiova poate ar fi avut un traseu mai bun, cine stie. De aia nu vor refuza punctele venite cadou, ca nu se stie cate vor avea avans in ultima etapa. S-a dus vremea arogantelor lui Reghe, vrem sa terminam campionatul cu 15 puncte avans 🙂

            Apreciază

            • Ai dreptate referitor la nivelul acutal al Ligii 1. Ma refeream strict la comparația Astra-Craiova. Anul trecut, Astra a avut un joc consistent pe tot parcursul campionatului. Nu uita ca au terminat sezonul regulat cu 7 puncte avans fata de Steaua. Jocul celor de la Craiova, in schimb, nu m-a impresionat cu nimic. E drept ca nu am urmarit prea multe jocuri de-ale lor.

              Apreciază

  6. Da, e o adevărată tragicomedie relaţia asta dintre machidoni…Era undeva un articol (semnat de Ştucan, parcă) în care face o analiză relativ corectă a modului în care s-a ajuns aici, pornind de la acel 2-5 penal pentru a-l salva pe Hagi de la faliment. Pe mine mă interesează totuşi soarta noastră, mai exact încerc să aflu cam ce se vrea de la noi… 🙂 Cum zicea Caneto, o logică elementară (de business) ar „impinge” CFR-ul în play-off, dar tare mă tem că nu considerentul de business va conta, ci interesele mioarelor. Dacă Pandurii vor rata play-off-ul (şi sunt şanse reale pt. asta), ciobanul va pierde un aliat important în play-off (pe lângă Viitorul, evident) şi vor încerca „suplinirea” pierderii cu un sprijin din spate dat celor de la Botoşani, o altă echipă prietenă lor. Cam la asta se reduce totul. HAI CFR!!!

    Apreciază

  7. Un rezultat binevenit chiar daca nu pot spune ca l-am meritat.
    In general a fost o turca de nota 10, fara cursivitate, cu foarte multe pase gresite dar care s-a terminat bine pentru ca astazi sansa a fost de partea noastra si adevaru-i ca si norocu face parte din joc.
    Lipsa lui Nascimento sa fie oare explicatia pentru acest joc dezlanat si fara zvac?
    Vom vedea etapa viitoare.
    Bud nu va juca in meciul cu Dinamo dar nu stiu daca-i un mare handicap pentru ca, vad ca-i in scadere de forma si de concentrare. Pacat pentru ca avem mare nevoie de golurile lui.
    In sfarsit, dupa nenumarate minute fara nicio realizare, Negrut a reusit o centrare buna.
    Si Paun a reusit o pasa buna dar, cam atat.
    In rest, cu totii s-au complacut intr-o mediocritate pura.

    Apreciază

  8. Din”COLTUL TRIBUNEI”:repet,inca odata,sa nu ne mai pacalim si sa ne afisam cu”fumuri”de vedete, ca”lauda de sine nu miroase a bine”(MIRI:”la ora actuala,jucam cel mai bun fotbal!”)si automat vine reversul medaliei,cu un joc mediocru,pe alocuri,fara orizont;apoi,alte exemple: Paun-chemat la Nationala si de atunci e zero barat(a trecut o singura data de adversarul direct,cand a reusit sa si centreze!);Bud-la fel ,laudat se pare,peste masura,propus la Nationala,iar de atunci rateaza pe banda rulanta(!);e cazul sa ramanem modesti,muncitori si sa ne vedem de lungul nasului,de posibilitatile reale si de nivelul nostru fara sa epatam,caci automat dam cu”oistea de gard!”;sa nu uitam ca la egalitate de puncte, Botosaniul este peste noi;sper sa nu se repete intamplarea,peste doua saptamani si in meciul cu Dinamo; MARC=6,5-ne-a tinut in meci;desi a respins salvator,a trimis mingea la adversar si era s-o”frigem”/ incasam gol;T.LOPES=6,0-luptator,inimos,mai putin fotbalist,dar e un om de echipa; LARIE=7,0-un plus pt.gol,dar si un mare minus pt. respingerea in picioarele adversarului contribuind la cea mai mare ocazie de gol a moldovenilor; HORJ=6,0-multe mingi trimise aiurea sau la adversari;o evolutie in media echipei,dar poate creste;CAMORA=6,0-la fel,multe mingi respinse la adversari ,dar ramane capitanul care ne-a salvat de primirea unui gol;L.RUS=6,0-fara Nascimento,a fost f.greu si pt. el;GOMELT=5,0-inca se cauta;e departe de forma care l-a impus in sezonul trecut;PAUN=5,0-nici de asta data nu a profitat de sansa acordata;poate ca-l prea”umflam”,iar el,saracul, numai atata poate!;RUIZ=4,5-inca o deziluzie;la el s-a obsevat mai mult,decat la ceilalti,pregatirea precara din cursul saptamanii;NOUVIER =5,5-harnic,devotat,dar realizari mult prea putine;BUD=4,5-un alt absent al meciului;REZERVELE: Omrani=4,5-slabut,la fel precum coechipierul dinaintea lui;PETELEU=6,0-a adus un plus de siguranta pe partea dreapta;NEGRUT=5,5-pt. centrarea de la gol;altfel,nimic de remarcat;A.1-MIRI=5,0-nu a pregatit corespunzator echipa,jocul,jucatorii,pt. aceasta partida,etc.;nu a reusit sa echilibreze compartimentele,sa gaseasca solutii pt. faza de atac;a facut,insa, schimbarile care se impuneau!;mult prea putine realizari, fata de ce se lauda ca face;Hai CFR!

    Apreciază

  9. REFLEXII(ne)PERTINENTE:un joc neasteptat de modest,care a sfidat fotbalul;un meci repede de uitat,de nivel-ligi inferioare,anost,fragmentat,cu multe bubuieli,fara veleitati tehnico-tactice,cu f.multe greseli individuale si colective,cu multe inexactitati,cu mare greutate in exprimare si de transmitere a balonului;nu s-a gasit nimeni sa puna mingea jos si sa coordoneze actiunile noastre,practicand parca mai mult un“antijoc”; este un rezultat firesc al pregatirii indoielnice din aceasta saptamana,cand zilele de pauza si de refacere(vreo 3)s-au cam prelungit, au avut prioritate si nu pregatirea in sine!;aceasta periculoasa abordare(superficiala),s-a reflectat in mod negativ in jocul echipei prin lipsa de forta si vigoare,de determinare si atitudine,care si-au pus amprenta nefast, pe involutia majoritatii jucatorilor,care coraborata si cu absenta f. importanta a lui Nascimento si a lui Sorsa(mai putin)a dus la acest chinuitor joc,dar cu un deznodamant norocos si fericit(pt. noi),de asta data!;nu mai vreau sa asist la o asemenea prestatie(mi se ridica tensiunea!) care pacaleste si jigneste,in egala masura fotbalul si suporterii ;inca odata,s-a demonstrat, ca fara o munca sustinuta permanent,fara seriozitate si sacrificii nu se poate face nicaieri si niciodata performanta!;nu pot sa remarc in mod deosebit pe cineva,doar un plus pt. Larie( “nu lucram la faze fixe,asa ceva!”-de ce,nu?,atentie,Miri!),care a inscris cu o executie de atacant(ei au lipsit din acest joc?);Hai CFR!

    Apreciază

  10. Cateodata sansa iti surade cand ai asemenea evolutii.La acest joc au contribuit moldovenii ,veniti sa distruga orice incercare a noastra si sistemul ales de Miriuta in prima repriza.Si chiar daca pentru „tribunisti” egalul era privit ca un esec,pentru mine era doar infrangerea care le asigura adversarilor un ecart de 6 pct + rezultatele directe(greu de recuperat).De aici si intelegerea pentru prudenta lui Miri,dublata de lipsa solutiilor reale pe banca.Era greu sa avem posesie cu Gomelt si Rus + Paun.Nu vreau sa ma pripesc(doar sunt ardelean) dar daca nici sezonul asta nu iese cu ceva in evidenta,pe Aditza il voi trece la cauze pierdute.
    O data cu schimbarea sistemului prin introducerea lui Omrani am avut mai multa prezenta in fata,dar tot cu probleme a tine de obiect.Bilel cred ca ori are probleme cu capul,ori are o imaginatie care debordeaza,avand in vedere incercarile de la 35 m(sau mai grav a prizat ceva).
    Daca am scoate un punct la catzei ar fi extraordinar,dar pentru asta avem nevoie de un joc consistent fara greseli.
    Astazi Horj a gresit(nu decisiv) cat n-a facut-o de cand este titular.Horjule (daca cumva citesti pe aici) fiind si maramuresan nu trebuie sa-ti fie frica de o minge!La gresala lui Larie se-ntoarce cu curul la sutul din careu……..daca ai teama du-te la sah ca inca esti tanar.Ce-o sa faci la urmatorul meci cand vei sari la cap cehul de 3m?Imi vine in minte Beto cand fiind accidentat (in saritura cu un adversar) si ochiul cat ceapa,refuza sa fie inlocuit.Asta inseamna atitudine si determinare de profesionist,nu sa-ti aranjezi parul gelat la fiecare sprint………..
    Auzeam de Sorsa ca nu-i bun,dar acum cand il vezi pe Paun ajungi sa faci aprecierea corect.La ocazia din inceputul partidei la un moment dat,Bud avea in fata Lui Miron aprox 1.5m.Pana si-a potrivit Paun pasii deja fundasul i-a luat fata lui Bud.Somn usor Aditza………

    Apreciază

  11. Felicitari echipei pentru ca a luptat pana in final pentru victorie!!! E mai dulce victoria cand vine in finalul meciului dupa o lupta apriga! In prima repriza nu ne-a iesit jocul cu bubuielile cu care am incercat non-stop apararea botsenilor. Le-au respins cu multa usurinta, ba mai mult, de multe ori au arestat mingea si am alergat serios sa o obtinem. Botsenii au bubuit mingile mai tot meciul. In repriza a doua am pus mingea jos, cu un joc combinativ la firul clorofilei cum zice Achilles, cu combinatii pe benzi urmate/sau nu de centrari. Ocazia imensa a lui Bud de la inceputul meciului ar fi aprins meciul si am fi vazut un meci asemanator cu cele in care am castigat la scor in Gruia cu botsenii. Asa, in contrast cu ce au jucat pana acum la Cluj, botsenii s-au aparat tot meciul in speranta acelui punct pe care l-au pierdut in final la superlovitura lui Negrut urmata de executia superba a lui Larie.Sigur ca schimbarea lui Gomelt cu Omrani a dus la cresterea fortei ofensive, dar si la expunerea la contrele moldovene, am avut noroc cu egoismul lui Astafei care in locul sutului respins superb de Marc si apoi de interventia de doua puncte a lui Camora la sutul lui Golofca, putea sa-i paseze Astafei lui Golofca cu toata poarta in fata lui… Am avut si ghinion la cornerul perfect al lui Ruiz urmat de capul lui Tiago respins de un botsean de pe linia portii… In final, dupa gol, arbitrul ne-a penalizat cu galbene acordate foarte usor pentru a decima echipa in vederea urmatorului meci cu Dinamo… Pacat de Bud, nu trebuia sa se lase pe iarba dupa atingerea lui de catre fundasul botsean. Oricum n-a fluierat penalty… Trei puncte de aur!!! Bravo CFR!!!

    Apreciază

  12. O victorie extrem de importanta, dupa un joc foarte modest al echipei noastre, dar care ne aduce trei puncte uriase si ne permite sa abordam meciul cu Dinamo din postura de azi a botsenilor. Nu cred ca doar absenta lui Nascimento a contribuit la acest joc fara orizont al baietilor nostri, a contat si partitura pregatita bine de modoveni care ne-au anihilat in multe momente si nu ne-au permis sa ne apropiem prea des, periculos de poarta lor. Vad ca nimeni nu aminteste de greseala lui Horj de la inceputul meciului, cand au existat circumstante clare de penalty, daca arbitrul dorea acest lucru. Marc, apoi capitanul Camora au salvat un gol care ne putea lasa la 6 puncte de playoff. Felicitari Larie pt executia superba si Negrut pt centrarea de la gol (pacat ca nu se lucreaza astfel de faze la antrenament)! Sper sa aratam altfel dupa cele doua saptamani de pauza, sa revina Felipe si sa nu pierdem la Dinamo. Hai CFR!!!

    Apreciază

    • Mie nu-mi plac deloc. Preferam golul până în minutul 85, deobicei golurile astea din final se cam răzbună, se cam compensează cu goluri decisive primite în prelungiri în alte meciuri. Sper să nu fiu cobe. 🙂

      Apreciază

  13. Am mai spus acest lucru, sunt şi zile din astea în fotbal când pare că jucătorii şi-au încălţat invers ghetele, când nu se leagă absolut nimic. Totuşi, când zilele astea proaste nu sunt asociate cu indiferenţă şi superficialitate din partea jucătorilor, ci se aleargă şi se vede că se vrea, parcă şi jocurile astea mai puţin reuşite se pot digera mai uşor. Chiar şi în cazul în care Negruţ ar fi dat centrarea din minutul 88 în primul adversar. Dar e mult mai bine că n-a dat. 🙂

    Apreciază

  14. Ca să-l citez (din nou) pe „coechipierul” meu de luni seara (unde joacă boşorogi de 60 de ani contra unor semi-boşorogi de 45 de ani): „Contează cele 3 puncte”… 🙂 Apropo, mai era o fază bună pe la mijlocul anilor 80, jucam în Cupă cu nu ştiu cine şi secretarul de partid al intreprinderii a vrut să „mobilizeze” şi el un pic echipa, spunând în final: „Important e să luăm cele 2 puncte” (atunci în campionat se dădeau doar 2 p. pt. victorie). Mă rog. Sa văzut lipsa lui Nasciemnto (a remarcat asta şi Larie în interviu), n-a mai fost un pianist acolo la mijloc. Care pianist e -de multe ori- cărător de pian, preia mingile mult în spate, le distribuie, le primeşte înapoi şi asigură o tranziţie bună în atac. Dar nu ne putem acoperi doar cu lipsa lui Filipe, jocul a mai scârţâit şi prin alte părţi. După mine s-a simţit şi lipsa lui Sorsa. Până la urmă dorinţă a fost, luptă (deseori încâlcită) a fost, nu putem acuza jucătorii că au intrat pe gazon cu nasul pe sus (nici n-aveau motiv, botşenii erau în acel moment peste noi). Ca o părere umilă, am senzaţia că jocul devine mai legat, mai plăcut (şi cu mai multe goluri) când echipa adversă nu se cantonează în propriul teren, şi rămân astfel şi nişte spaţii pentru eventuale atacuri/contraatacuri. Bine că intrăm în pauza asta de pe locul 5, apoi mai vedem. HAI CFR!!!

    Apreciază

  15. Am avut sansa c-am marcat pe sfarsit de meci, dar a fost o etapa in care si Gaz Metan a reusit tot pe final de meci sa castige si Dinamo tot pe final de meci a reusit sa-si pastreze cele 3 puncte prin mila arbitrului care n-a binevoit sa acorde un 11m clar pentru Timisoara.
    Nu avem motive sa ne consideram mai norocosi ca altii si nici n-ar trebui sa ne gandim c-ar trebui sa platim in compensatie, pe viitor, mai mult decat celelalte contracandidate la play off.

    Apreciază

  16. Vroiam si eu sa remarc Kiruj, faptul ca am ajuns pe locul 5 dupa toate jocurile etapei si sa felicit echipa pentru aceasta mare realizare cu minus 6 puncte incluse!!! Tot la fel, Kiruj, am vrut si eu sa remarc faptul ca meciurile cu echipele care se apara agresiv, cu multa miscare in teren, au acest aspect incalcit, de mare lupta pentru fiecare minge, care te fac sa o bubui des. Noroc ca in repriza a doua am riscat punand mingea jos si Miri a facut aceasta schimbare a lui Gomelt cu Omrani care a adus un plus la forta ofensiva a echipei. Billel m-a exasperat cu sutul sau egoist cand putea pasa lui Ruiz liber in marginea careului (probabil era gol, cred) si cu sutul lui remarcat de cineva mai sus, de la vreo 40 m cand avea continuare cu pasa pe cele doua benzi. Nu va inscrie goluri daca va continua egoist in opinia mea, nici coechipierii nu-i vor da pase filtrante sau decisive ci vor trage si ei la poarta precum Billel din orice pozitie. Spun asta pentru ca Billel are multe calitati care ar trebui puse non stop in slujba echipei. Si el ar fi castigat, pentru ca ar fi deseori in pozitie de finalizare, primind mingi de la coechipieri, pe care nu-i va irita cu jocul sau egoist de ieri. Mai doresc sa remarc executia lui Negrut, cu evolutia lui de ieri cu tot. Va fi un castig pentru echipa recuperarea lui. Eu il astept demult, are destule calitati care ieri au fost puse in valoare in putinele minute pe care le-a primit. La el era o problema de atitudine, care ieri a fost cea care trebuie. A alergat si el cot la cot cu ceilalti, nu cum facea inainte… Plus ca a intrat in combinatie cu mijlocasii de banda, cu colegul de linie Rus si cu atacantii. Inainte dribla si pierdea deseori mingea, nu pasa la momentul oportun. Bine ca ieri a prins pulsul echipei. Plus centrarea de gol… Foarfeca lui Larie arata clasa lui, un fundas peste cei din lotul national in opinia mea. Numai ca si Daum are orbul gainii… Vede doar bucurestenii, viitorii si pe cei care stau pe banca/joaca la echipe de trei surcele din strainatate… Nu-i includ aici pe cei de la Anderlecht, nici pe cel de la Deportivo. In rest, pe ceilalti ii includ… Plus orbul gainii la fosta oaie de la echipa turca care conduce detasat grupa oilor din EL, cu golurile acesteia. Dar asta sa fie problema lui Daum, sa-l doara pe el capul pentru aceste lucruri, la banii pe care-i primeste pentru asta… Asta cu Daum e doar o paranteza, pe mine ma intereseaza prezenta Cfr-istilor la lotul national. Ar avea loc si Bud, si Camora. Si Horj macar la tineret. Si acolo, la tineret, e orbul gainii… E nedreapta, discriminativa aceasta indiferenta fata de evolutiile jucatorilor nostrii, a antrenorilor de la loturile nationale. Daca nu spune nimeni acest lucru, atunci ridic eu aceasta problema, poate va avea ecou, cine stie… Daca nu, macar am pus problema…

    Apreciază

    • Ştii ce este interesant, cfr.istule, dacă acu’ 3-4 săptămâni eram (la unison) contra aşezării 4-4-2, uite că „încăpăţânatul” Miri a ţinut-o pe a lui şi această schimbare de strategie (aplicată din mers, de regulă în repriza a doua) începe să dea roade. Cu ea ne-am scos la Chiajna, ea ne-a mai luminat un pic şi ieri. E bine să ai astfel de strategii de rezervă (fundamental opuse celei de bază), încurcă -de regulă- şi echipa adversă şi -prin diversitatea ei- poate fi un atu pt. ieşirea din încrâncenare. Eu personal recunosc că am fost cam prea sceptic vizavi de eficienţa acestui sistem (4-4-2), dar pare-se că am greşit. Probabil şi exersarea a contat. Interesant este că trecerea la 4-4-2 s-a realizat până ieri prin substituirea lui Ruiz cu Billel, acum a fost sacrificat (corect) Gomelt şi s-a câştigat ceva în plus în faţă. E drept, s-a şi riscat, dar asta face parte din joc, cine nu riscă nu câştigă. Billel ar fi un jucător nemaipomenit, dacă n-ar fi aşa de egoist, acolo chiar e nevoie de intervenţia lui Miri (cu explicaţii), altfel un jucător cu potential, care ne-a şi scos de câteva ori. HAI CFR!!!

      Apreciază

  17. Banda dreapta sufera rau, in a doua repriza a fost ceva mai bine cu Peteleu si Thiago, in prima repriza dezastru, Thiago se tot rastea la Paun ca nu vine mai aproape sa-l ajute sa-i poata pasa.Oricum e departe de ce era pe vremea lui Jakolis. Poate Sorsa cu Peteleu la meciul cu Dinamo, nu stiu, las specialistii sa aprecieze.

    Apreciază

    • Momentan soluţia optimă este Tiago+Sorsa. Pe Tiago e păcat să nu-l foloseşti, aşa hăbăuc, cum este. Are o dăruire exemplară, intră în toate clinciurile, strânge bine în spate (câteodată „prea” bine, lăsând liberă partea sa). Peteleu, deocamdată, este mai mult o bună soluţie de rezervă (atât pe stânga, cât şi pe dreapta), când titularii nu pot juca (şi se întâmplă cam des, din păcate). HAI CFR!!!

      Apreciază

  18. Partea buna e ca avem opt victorii, la doua de Steaua si doar doua infrangeri, la egalitate cu Steaua si pe primul loc la capitolul asta. Sa vedem si partea plina a paharului, n’est ce pas, Luis?

    Apreciază

  19. Singurul lucru care conteaza este sa castigam. Nu conteaza scorul si nu conteaza cum, trebuie doar sa avem cat mai multe puncte posibile pana in iarna. Ar fi foarte bine sa castigam cu Dinamo dar si un egal e bun avand in vedere ca urmeaza vreo 3 etape mult mai usoare. Sa nu uitam ca noi inca nu suntem salvati de la retrogradare si ca, cel mai probabil, va mai urma o depunctare in iarna.

    Apreciază

    • Decizia privind depunctările din a doua tranşă a examinării dosarelor de licenţiere trebuie să apară în această lună. Şi Iuliu Mureşan (sau Miriuţă, nu reţin) a declarat că nu există motive pentru o nouă penalizare a CFR-ului. Probabil, vor fi penalizate doar Poli şi ASA. Din câte am citit, Pandurii, Gazul şi Astra s-au acoperit cu documente, iar primele două au intrat în insolvenţă după depunerea dosarelor. La iarnă, pot apărea depunctări doar în urma deciziilor comisiilor FRF pentru litigii aflate pe rol, dar CFR n-a mai apărut în 2016 cu niciun litigiu, la nicio comisie.

      Apreciază

      • Dar de ce au lasat-o pe Poli sa joace in liga1 in the first place, daca au asa probleme. Ca sa se stie dinainte prima retrogradata si sa stea toata lumea mai relaxata?

        Apreciază

      • Sper sa ai dreptate, dar nu asa a zis Muresan si anul trecut? ca noi nu suntem pasibili de o noua depunctare? Pe mine ma intereseaza doar sa intram in playoff… atat, sa stim sigur ca suntem scapati de retrogradare. Dupa aia daca vor sa ne depuncteze cu 200 de puncte n-au decat, dar sa fim salvati. Oricum la titlu s-au facut jocurile de mult.

        Apreciază

        • Anul trecut, clubul nu avea plan de reorganizare aprobat de către judecătorul sindic, singura scăpare pentru un club aflat în procedură de insolvenţă în faţa depunctării. Acum, CFR are acest plan aprobat de prin februarie.

          Apreciază

  20. Daca tot ati adus in discutie banda dreapta, acolo Tiago e maestru pe postul de fundas, in opinia mea. Ca mijlocas e solutie de avarie, cred. Are nevoie de un mijlocas lateral care sa intre in interior ca sa-i poata pasa lungul de linie la firul clorofilei paralel cu tusa, acest mijlocas tasnind inaintea fundasului de marcaj in diagonala spre exterior, prin spatele fundasului, in momentul cand primeste mingea Tiago si fundasul advers inca nu-si da seama ce urmeaza.
    Referitor la schimbarea lui Gomelt cu Omrani, Kiruj, sistemul s-a transformat pe faza de atac in 4-1-3-2 in opinia mea, cu Rus inchizator si Ruiz in centrul liniei de 3 din spatele celor doua varfuri, in rol de dirijor. Daca-i pasa atunci Omrani lui Ruiz liber in marginea careului, cred ca era gol si era Ruiz erou in locul lui Negrut si Larie. Partea buna e ca l-am redescoperit pe Negrut, pe care Miri l-a pus in acelasi loc unde juca Ruiz inainte de schimbarea din finalul meciului. In opinia mea.

    Apreciază

        • In opinia mea, Brightside, cred ca botsenii au jucat 4-2-3-1 cu Vasvari si Bordeianu interi/inchizatori , in fata lor tehnicul brazilian Willie cu cei doi mijlocasi de banda Fulop si Golofca iar varf a fost Astafei. Cred ca asezarea de pe gigisport corespunde cu realitatea de ieri. In opinia mea. Insa aceasta asezare s-a vazut doar in putinele momente cand au arestat mingea, adica in faza de atac. Cred.

          Apreciază

          • De obicei, din ce am observat, Brightside, botsenii joaca pe atac formula 4-1-4-1, cea brevetata de Tony la Cfr. Cu Vasvari inchizator, Willie si Fulop interi, pe benzi Golofca si Astafei, varf Matulevicius. Cu noi le-a lipsit varful lituanian, convocat la nationala tarii sale. Rectific Brightside, cu noi Fulop a fost varf fals, Astafei ramanand la locul lui obisnuit in banda stanga, iar in locul lui Fulop a jucat Bordeianu pe post de inchizator, alaturi de Vasvari, in formula 4-2-3-1.

            Apreciază

      • Ai perfectă dreptate cfr.istule, în atac am văzut şi eu un 4-1-3-2 destul de clar, cu Ruiz mai sus. O aşezare riscantă, dar care sprijină atacul. În apărare 4-4-2, cum scrie la carte. HAI CFR!!!

        Apreciază

  21. REFLEXII (ne)PERTINENTE(2):Ca oricare tribunist,sigur ca-mi doresc mai degraba o victorie”chinuita”, unei infrangeri”frumoase”,numai ca e bine sa eliminam sincopele,din jocul nostru,pt.a evita meciurile in care sansa nu-ti mai surade si sa te trezesti infrant de o modesta echipa comunala;cateva remarci si sa dezvolt putin prestatia neconvingatoare,pe alocuri lamentabila a majoritatii jucatorilor,cauzata in primul rand de abordarea gresita a pregatirii(tehnico-tactice)FIZICE,de catre A.1pe toata durata saptamanii,atat inaintea meciului consfintita prin insusi declaratia multumitoare:”as fi bucuros si cu un1-0″,cat si pe timpul primei reprize;Marc- cred ca este utilizat in dauna lui Minca,in primul rand pt.atuurile sale:reflexele,iesirile din careu,jocul de picior si degajarile;T.Lopes-iata,ca pe banda dreapta,devine joly-joker;trebuie sa se controleze,sa se adune si sa se grupeze altfel cand joaca”extrema”;la fel ca si Soursa,mai tot timpul este predispus sa intre in off-side(!)-inclusiv la gol,el era pierdut in spatiu,mai aproape de linia portii,decat portarul(!)-am fost pe directia lui si-a tusierului-;ambii fundasi centrli au gafat impardonabil la cate-o faza care puteau deveni dramatice si sa schimbe soarta partidei;Camora-pare inca nerefacut complet;Rus,fara Nascimento-nu mai este la fel de util si de stapan pe situatie,basca ca se sfarseste mai repede;Gomelt-deocamdata,este o umbra a ceea ce a fost;Paun-are unele sclipiri,dar continua sa dezamageasca;Ruiz-trebuie sa se puna la punct cu conditia fizica;Nouvier-se impune sa lucreze f.mult la centrarile cu piciorul stang,din cauza carora,de multe ori se intoarce din parcurs;Bud-ii prinde bine aceasta fortata recuperare(cumul de cartonase),pt. ca oricum dadea semne de oboseala;ia scazut mult viteza de reactie;un bun prilej pt.afirmare,oferit lui D.Roman;Omrani-cu el trebuie lucrat si separat;prezinta lacune serioase de intelegere,gandire,mod de manifestare si de exprimare ;Peteleu-cred ca este cea mai buna rezerva;Negrut-folosit mult retras,se pare ca cel putin 15`-20`,da un randament mai bun,decat in avanposturi,iese mai mult in evidenta,este mai eficient-nu cred,insa, ca-l tin balamalele mai mult de1/2h. pe acel post-;Miri-singurul fapt pozitiv al intregii saptamani,pe care l-am remarcat,a fost efectuarea schimbarilor de jucatori si a sistemului de joc,din repriza secunda,care pana-n final,cu noroc, ia iesit;nu-i mai putin adevarat ca nici extremele nu l-au ajutat in desfacerea apararii adverse,iar placa turnata,liantul dintre aparare si atac-J,C,Ruiz,a fost inexistent,indiferent in ce ipostaze a fost utilizat.

    Apreciază

  22. Grozavul amic al lui Mereuță a reușit să fanatizeze șoldovenii. Au au alergat cât zece, au presat cât au putut, au intrat la intimidare. Probabil sperau că unul dintr-ai noștri va face o greșeală, și la supărare va plezni un botoșan, fiind eliminat de albitrul serviabil. Nu le-a ieșit, dar nici n-a lipsit mult să scoată un egal.

    Apreciază

  23. Moldovenii au fost insuflati cu o doza de tupeu de catre chelul Grozav……….daca mai era nevoie.Obstructionisti si cu faulturi multe la limita lui galben.Apoi multe simulari care nu pot sa fie doar o intamplare la Botosani.Ia ganditi-va ce spectacole inca mai face Croitoru la poli recash!
    Nu stiu cati au observat presiunea pusa de moldoveni pe arbitru dupa terminarea partidei.Si asta la o partida in deplasare in care i-am umplut frigiderul lui Radulescu arbitrul.Nu stiu ce ar fi asteptat mai mult decat le-a fost dat in partida de aseara.As vrea sa avem parte de asemenea arbitraj in deplasare.
    Jocul steril de aseara este datorat si faptului ca n-avem mingicari care sa tina de obiect.
    Sumudica se lamenta de prezenta insolventelor in play off.Stie ca-i greu sa intre acolo fara o decizie impotriva lui CFR si medias.
    In acest moment sunt 7 echipe pentru 6 locuri de play off.Noi jucam acasa doar cu viitorul si fcsb, si-n deplasare cu gazul,craiova,dinamo.Probabil de rezultatele cu aceste echipe vor da verdictul privind prezenta noastra in primele 6.Anul trecut intr-un clasament cu primele 6 eram pe primul loc.

    Apreciază

    • Nu ştiu de ce-l doare pe Şumudică de insolvente. M-aş mira să nu intre şi Astra în insolvenţă până la terminarea sezonului regulat. 🙂 Comisiile au mereu pe rol dosare cu plângeri împotriva Astrei, cu pretenţii financiare ale foştilor şi actualilor jucători.

      Apreciază

  24. grozavu si-a dat seama care este solutia contra CFR: joc distructiv cu mare risipa de efort.
    Daca nu sunt lasati sa isi faca jocul combinativ de pase ai nostri sunt la limita hazardului.A fost ( ca si in tur) un „om la om pe tot terenul” sau un fel de „bubuie in fata cat mai departe de poarta” si restul la noroc! Si simulari cat cuprinde! In tur au avut noroc, le-a intrat o faza fixa si un gol din „satelit”, adica atunci cand mingea vine pe o traiectorie f inalta si intra cumva prin exterior in vinclul de la coltul lung.Asa ceva a mai dat Hagi in America dar de la o distanta mai mare. Sau golul lui Canu de la Timisoara , dat de nicaieri!
    Nu i-a interesat decat un egal care ii mentinea in fata noastra.Asemenea meciuri le castigi tot din noroc cu 1-0 sau in caz ca iti intra in prima repriza se termina la scor pt ca nu au o alta tactica, de ex de recuperare diferenta.
    Noi am ratat in prima pt ca Paun ori nu a dat pasa la timp ori n-a vazut coltul liber pt ca portarul iesise pe centrare.Si de aici a inceput calvarul…
    Eu unul ma asteptam ca meciul sa fie exact asa cum a fost.Meciul asta poate sa insemne 3 mil de euro!!!
    De unde? Citit urmatoare postare.

    Apreciază

  25. Sumudica”cap de bibilica,cu aia mica”,vorbeste”de mort in casa spanzuratului!”;se pare ca daca patronul lor,Niculae nu mai are de gand sa investeasca la club,va dezerta si el;daca eram noi in locul Astrei,eram demult drastic sanctionati si depuncatati fara sperante de revenire din play-out;cat priveste arbitrajele ostile cfr-ului,trebuia,deja, sa ne fi invatat cu acesti fluierasi focusati sa ne”tortureze”;l-am”admonestat” pe chelul nostru si pt. ca nu a reusit sa gaseasca mai repede solutiile potrivite contracararii jocului bolovanos al soldovenilor;dar l-am apreciat ca in secunda a schimbat jucatorii care nu au dat randamentul sontat(nici nu era f.greu),dar mai ales pt.activarea sistemului de joc cu doua varfuri;am impresia ca nu prea intelege correct intentiile din jocul viitorilor adversari ,motiv pt. care nu numai ca nu-i surprindem cu nimic,dar ne creeaza ,ei probleme!;sper ca dupa jocul urmator sa nu mai am posibilitatea de a prezenta decat lucruri pozitive,sa nu-mi ramana spatiu suficient pt. elogierea jocului nostru consistent,agresiv,omogen si echilibrat cu o constructie si posesie prelungita,cu o circulatie rapida a balonului pe trasee bine cunoscute si in final,sa-i pot felicita pentru victorie!

    Apreciază

  26. ” Le-am spus in pauza baietilor ca vom marca din lovitura libera si asa s-a intamplat ! „, a declarat Miri dupa meci . Deci le-a insuflat baietilor ca gol din combinatii nu va veni, dar din lovitura libera, da . A avut dreptate, dar daca la gafa lui Larie era gol, cum era ?! Oricum, bine ca am castigat, dar trebuie modestie si munca mai multa, plus o strategie adaptata la specificul adversarului ( la acest capitol Grozavu a excelat, Miri, repetent ! ) .PS. IM declara din nou ca va discuta in aceasta saptamana cu misteriosul investitor, care ” este serios, cunoaste fotbalul si pt care plata datoriilor reprezinta cat un salar pt un jucator de-al lui ” . Daca iese treaba IM va fi erou, daca nu, vor urma textele cu statul, justitia samd vinovata, iar noi din nou – pt a cata oare ? – cu cumplitele deziluzii .

    Apreciază

    • Nu pricep declaraţiile lui Iuliu Mureşan. Ştiu, va apare Vladimir cu adminul judiciar, cu judecătorul sindic etc 🙂 , dar ce treabă are preşedintele cu acţiunile deţinute de acţionari în societate? Cum poate discuta cu investitori din afara societăţii? Nu cu patronii trebuie să se înţeleagă eventualii cumpărători?

      Apreciază

      • Poate e cam devreme să ne pronunțăm despre virtualii investitori, dar măcar așa, teoretic vorbind, părerea mea e că Red Bull nu e o soluție…În Germania, după apariția (și ascensiunea fulminantă a) celor de la RB Leipzig, există o antipatie pronunțată vizavi de această echipă ”fără rădăcini”…RB nu preia (vezi și cazul celor de la RB Salzburg) palmaresul, culorile, ”sufletul”, etc., ei înființează echipe proprii noi (considerate platforme de marketing și de reclamă), le doare-n cur de istorie, etc. Vă dați seama, și așa am fost primiți cu suficientă ostilitate în fotbalul ”mare” din RO (la nivel național din cauza periclitării monopolului ”secular” al granzilor bucureșteni, la nivel local din cauza urei și invidiei pure și a naționalismului atașat speței pe parcurs, de cine trebuie…), asta ar mai lipsi ca echipa să se numească RB Cluj (ei nu prea acceptă denumiri combinate). Atunci mai bine să înființeze un RB Cluj independent de CFR (măcar vălenii vor fi derutați în a defini în mod clar ”dușmanul…), ne-om descurca noi cumva cu autofinanțare și pe viitor (care e din ce în ce mai bine aprofundată de IM), măcar avem în spate o istorie, niște culori…Cum zicea AP, poate vom mai juca și în B, dar măcar nu pierdem identitatea. HAI CFR!!!

        Apreciază

        • Pe de altă parte, tot teoretic vorbind, dacă ar accepta preluarea palmaresului, a culorilor, etc., și ar accepta o denumire de compromis (măcar) de ”CFR RB” (să zicem), atunci da, aș accepta și aș saluta ”sosirea” lor…HAI CFR!!!

          Apreciază

          • Pana acum nici la Salzburg, nici la Leipzig, nici in New York nu au facut „compromisuri”. Scopul lor nu are nicio legatura cu fotbalul. Singurul lor scop e sa vanda energizante. Drept urmare mereu au avut o politica agresiva din punctul asta de vedere. Nu si-a afișat niciodată brandul alaturi de un alt brand.

            Apreciază

          • Stai, nu accepta nici măcar teoretic până nu ne dumirim dacă WordPress-ul şi Facebook-ul sunt de-acord să ne schimbăm numele în Tribuna Red Bull. 🙂

            Apreciază

          • Bănuiesc că o eventuală preluare nu implică şi o modificare a transportului pe cale ferată în Red Bull Călători şi Red Bull Marfă. 🙂

            Apreciază

      • Nu cred ca IM stie mult mai multe decat știi tu lol. Nu sta nimeni la discutii cu el daca e vorba de vanzare de actiuni. Oricum declaratiile lui IM, eu unul, nu le iau niciodată in serios. Proverbiala e fraza in care vorbește despre noii investitori care așteaptă de 2 ani de zile sa investească la CFR dar si despre întoarcerea lui AP la echipa. Pai sau e una sau e alta? E ca si cum m-ar intreba cum stau cu dragostea si ii raspund „Tocmai am cunoscut o blonda beton. Abia astept sa ma impac cu nevasta”.

        Apreciază

    • Da, o bună analiză a fenonemului RB în Germania…Câteodată ai impresia că băieții caută cu tot dinadinsul scandalul, ca țăranul prost, la cârciumă… 🙂 Adică se duc în zona de est a Germaniei (mult mai săracă, dar mai ”bogată” și mai expusă la oferte xenofobe), practic nu vor avea surprize mari nici în Cluj… 🙂 Mă rog, glumim. Le doare exact în cot de toate aceste chestii, grupul țintă al lor e peste mulțimea (redusă dpdv comercial a) fanilor de fotbal, să fim serioși. Formulă și rețetă de marketing verificată și implementată cu succes în mod repetativ, în sporturi / zone diferite, și asta e. HAI CFR!!!

      Apreciază

      • Probabil asta e strategia lor. Reclama negativa tot reclama e. De cate ori ai auzit povesti despre o companie care a preluat un club colaps si a dus traditia mai departe? Eu unul niciodată. Dar povestea cu Red Bull care preia cluburi si le distruge traditia am auzit-o de nenumarate ori.

        Apreciază

  27. Buna analiza celor de la lead, sugerata de colegul dilivio, nu cunosteam prea bine acest fenomen. Decat asa investitori mai bine situatia de acum (sau chiar mai rau). Nici asa ni se pare ca cei din conducere nu dau prea mullt pe noi, ganditi-va cum ar fi atunci. Asta ca sa nu mai vorbim de antipatia fata de clubul nostru in asemenea conditii. Ce mi se pare aproape incredibil, cum poate atinge un asemenea nivel financiar o companie care produce si comercializeaza o asemenea porcarie numita „bautura energizanta”?! PS. De acelasi autor: http://lead.ro/etapa-nebuna-terminata-la-foto-finis-doua-outsidere-in-top-5-mai-mult-de-jumatate-dintre-jocuri-decise-in-ultimul-minut/

    Apreciază

    • Şi eu mă mir, o singură dată am gustat, dar nici nu se compară cu o vodcă de calitate. 🙂 Pe de altă parte, când văd la magazine că oameni despre care aveam impresia că au greutăţi financiare în a-şi asigura alimentele de bază cumpără regulat cu baxul spălăturile astea …

      Apreciază

    • parese ca banii n-aduc fericirea :)) cred ca 80% din noi am prefera situatia actuala a clubului sau mai rea decat sa ne vindem unei companii cum e red bull. practic, pentru mine, fotbalul inseamna CFR, in momentele de cumpana de acum cateva ierni, chiar vorbeam cu apropiati si le spuneam ca daca se duce echipa pe sfarla pentru mine capitolul fotbal s-a terminat :). amu’ ramane de vazut …

      Apreciază

  28. „Gaz Metan joacă vineri la Mediaș o partidă de pregătire cu CFR Cluj.

    Campionatul se întrerupe săptămâna aceasta în Liga întâi în condițiile în care vineri joacă naționala României. Pentru a nu ieși din ritmul competiției, gaziștii vor disputa tot vineri o partidă de pregătire cu CFR Cluj.

    Cele două formații au mai disputat un amical și în ultima pauză competițională prilejuită de jocurile României în campania de calificare la Mondialul din Rusia. Partida de pregătire dintre Gaz Metan și CFR Cluj se va disputa vineri începând cu ora 12:00 la Mediaș.” – link

    Apreciază

  29. Citind comentariile voastre si punandu-le cap la cap cu rezultatele Red Bull-urilor din Leipzig si Salzburg, vad ca cel din Salzburg a pierdut teren in favoarea celui din Leipzig, care e o echipa de fotbal impresionanta la prima vedere, cu joc in viteza, veniri la primire si in acelasi timp demaraj in viteza a mai multor jucatori pentru a primi pe pozitie viitoare, cu contraatacuri purtate in sprint la viteza maxima de catre 4 jucatori asezati in grup pentru a putea combina (apropiati unul de celalalt). Imi amintesc de personajul principal, acel director sportiv fost antrenor la Schalke, a avut rezultate pe acele vremuri la Schalke, a pus mari probleme celorlalte echipe de top din Bundesliga. Sunt curios daca chiar e vorba de Red Bull sau e altcineva, daca va renunta AP+IM la culorile visinii si palmares, iar daca va fi asa, eu cred ca federalii ne vor retrograda cu multa bucurie in liga a 4-a pentru ca vom fi echipa nou infiintata. Iar oile in aceeasi situatie (echipa nou infiintata de Becali) vor continua razand in fruntea Ligii I…

    Apreciază

  30. Cineva a zis ca nu IM trebuie sa discute vanzarea actiunilor, ci patronul, adica AP . Aici nu vad o problema, Arpi il inputerniceste pe doctor si gata . In schimb, intradevar IM bate campii cand in acelasi interviu vorbeste despre un nou investitor, dar si despre intoarcerea lui Arpi la echipa . Ulise a zis de Red Bull, se pare un zvon lansat de celebrul Zoli Kantor . Vad ca a prins vazand discutiile de pe-aici . Deocamdata e miercuri dupa masa, nu s-a anuntat nimic despre mult trambitata intalnire a doctorului cu misteriosul investitor, dar saptamana nu s-a incheiat inca …

    Apreciază

  31. Dragi redbu…, pardon, tribunişti! Notarea s-a încheiat, s-au adunat 22 de aprecieri. Echipa (6.5) l-a devansat un pic pe Miri (6.4), dar sunt convins că nu va fi el supărat pe băieţi… 🙂 Larie „el presidente” e şeful de clasă (7.8), codaşul fiind Păun (5.3), fără ca asta să fie o mare surpriză… 🙂 Celălalt „pretendent” istoric la nota minimă (Negruţ) s-a scos de această dată (6.7), datorită mai degrabă pasei de gol, dar -parcă- şi unei atitudini ceva mai convingătoare. HAI CFR!!!

    Apreciază

  32. Daca ma gandesc bine,nu prea gasesc echipe asa zise de traditie ,sa nu fi trecut de-a !ungul timpului,prin tranformari de nume,sigla etc.Chiar daca ar fi bizar sa ne numim redi buli,decat sa falimentam cred ca tot mai bine este sa ne scnimbam numele.Decat sa inmormantam CFR-ul,m ai bine o schimbare de nume.Plus ca nu ar fimo desfiintare a echipei,ci doar o preluare,desi nu imi plac culorile lui redi buli.Macar sa pastram culorile,plus ca ,atata timp cat vom juca in Gruia tot CFR vom fi.Cu toate ca m-as obisnui foarte greu cu redenumirea echipei.Totusi as avea o satisfactie,cu asa o forta financiara in spate bucalele ar !ua mumu non stop.😂😂😂

    Apreciază

    • Este echipa veche,dar cu straie noi.Nu esti atent,nu este vorba de desfiintare si renastere sub alt nume.Nu ne desfiintam ca oitele sau u,noi,schimbam doar numele.

      Apreciază

      • Sa-ti spun cam cum vad eu treaba. Daca maine ar veni maharu’ din Paris si ti-ar spune, Luis de maine esti directorul regional pe Transilvania, dar tu si familia ta trebuie sa va schimbati numele in Trump, ai accepta? Daca doream sa tin cu o echipa care bate tot in toate meciurile, imi alegeam Barcelona sau Realul, dar nu e cazul. Eu tin cu CFR-ul din cu totul alte motive, care n-au nimic in comun cu multinationalele.

        Apreciază

        • Crezi ca daca doream (n-ar fi rau) asa echipa,mai mergeam in conditiile date la meciurile CFR-ului.Tu stii bine ca indiferent de rezultat,vreme,cheltuieli sau cateodata peste 1000 de km distanta ,nu m-au oprit sa fiu la meciurile din Gruia.

          Apreciază

          • Uitasem de sacrificiile pe care le faci. Imi pare rau ca te-am judecat. Si imi cer scuze pentru ca te-am jignit. Si recitind ce am spus, cum ca CFR-ul nu e doar in SA, imi dau seama ca am gresit enorm ca am stat departe de Gruia din cauza lui IM si AP. Asa cum CFR-ul nu inseamna un SA, la fel, CFR-ul nu inseamna AP sau IM.

            Apreciază

          • Da’ , la „Muratura ” ai mers ??? Ori, poate n-ai apucat-o , ca erai mai „necopt „…Glumesc, Luis, prietene..Ma bucur ca esti asa mare CFR-ist ! Multi CFR-isti au jucat la „Muratura” , asa ca o consider ca si pe o sora mai mica…Intreaba-l pe Stancel, ori pe Tasnadi, ori…pe Mihai Bumbut.. De mine ? Intreaba-l pe Marius Pasca: cine l-a dus la „U” cand era Andone antrenor

            Apreciază

            • Cum sa nu merg,chiar am prins si epoca de aur.In zi de meci,mergeam in deal la meciul Victoriei Zalau,dupa care ,repede cu sasele pe dealul celalalt,la muratura.Am si jucat la juniori.Ionescu si Bot mi-o fo hantrenori.De intalnit ma intalnesc doar cu Stancel si cateodata cu Petreanu.Pentru Pasca si Bumbut am fost pra tanar sa ma bage in seama,dar tata ii cunostea bine.

              Apreciază

          • Se schimba doar numele (si culorile). Nu ne desfiintam, ramane acelasi SA. Deci e super ok. Dar e ok… Te inteleg eu gresit. De fapt pentru tine conteaza traditia si culorile nu un SA.

            Apreciază

            • Stiu o religie (secta),pentru care donarea de sange sau primirea de sange este pacat si interzis.Daca tu,ai fi membru al sectei respective,si copilul tau ,ca sa supravietueasca ar avea nevoie de perfuzie de sange,ce ai face?L-ai lasa sa moara?Tu poate ,eu nu.Si m-ar durea fix la un metru in fata paulei, de ce ar spune ,unul sau altul.S i daca tot ai ajuns tu sa ma judeci,as putea sa te judec si eu pe tine.Tu ,mare iubitor de tara si neam,ti-ai abandonat tara si ai plecat.De ce?Una spui,alta faci.Nu am de gand sa te judec eu pe tine ,nu am dreptul,fiecare poate decide ce este bine sau rau pentru persoana sa,d ar poate nici tu nu ar trebui sa iei pe altul la pula fiindca gandeste altfel ca si tine.

              Apreciat de 1 persoană

            • Imi pare rau ca am jntrat in aceasta discutie.Deci aici ma opresc.Scuze daca am indispus pe cineva.😊😊😊😊😊😊

              Apreciază

  33. Zvonul cu Red Bull a fost lansat de Daniel Stanciu, care vorbea de o alegere intre Rapid si CFR Cluj. Apoi am citit ca si Dinamo ar renunta la caini, ca rosii sunt deja. Apoi postarea lui Kantor in care cineva a identificat pe Red Bull. O fi bine, o fi rau.. sunt plusuri si minusuri. Decizia e in alte birouri, iar fanii nu stiu daca pot schimba ceva.

    Apreciază

  34. In decursul istoriei sale de peste 100 ani, clubul a trecut prin multe schimbari si a avut multe puncte de cotitura.In ultimul deceniu a reusit sa devina, in sfarsit, un club din prim planul fotbalului romanesc, un club care a inceput sa fie iubit si sa-si gaseasca suporteri si in afara Clujului.
    Acum, este foarte clar, a ajuns din nou la un punct de cotitura si este important ca alegerea care se va face, sa duca la stabilitatea si intarirea clubului pentru o lunga perioada de timp.
    Deocamdata nimic nu este foarte clar si nu cred ca este momentul sa ne inflamam pe tot felul de speculatii.
    Clubul nu-si pierde identitatea decat atunci cand moare.
    Ca se modifica numele partial sau chiar total, ca se modifica culorile clubului, pot fi lucruri care sa fie greu digerabile de multi dintre noi, dar nu inseamna moarte si la urma urmei, este tot ce conteaza.
    Hai sa ramanem cu speranta, dar trebuie sa fim constienti ca acum poate fi un moment in care se hotaraste soarta clubului.

    Apreciază

  35. @Achilles, scuze ca te intreb: tu ești cu capu’? Spune-mi in care dintre postarile mele am fost lipsit de respect fata de CFR, ca sa poti sa-mi spui „ca ma sterg pe perdeaua ta”? Dimpotriva, de când cu zvonul RedBull cred ca din postarile mele reiese faptul ca am respect fata de istoria si traditia CFR-ul. Si din ce am citit pe aici pot sa spun ca am mai mult respect pentru istoria CFR-ului decat multi „cfr-isti” înfocați de pe aici.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.