Cupa României: CSM Râmnicu Vâlcea – CFR Cluj 0-1


Yesssssssss! HAI CFR!!! Primul pas spre izbânda finală a fost făcut: CSM Râmnicu Vâlcea – CFR Cluj 0-1 , gol Omrani în minutul 11.

CSM Rm. Vâlcea: Cabuz – Samson, Pârvulescu, Munteanu, Bușu – Neag, Cristea – Ceapă, Geantă, Drăghici – Dina

CFR Cluj: Mincă – Lopes, Mureșan, Ene, Camora – Gomelt, Ruiz – Sorsa, Negruț, Păun – Omrani.

Nu ştiu câţi tribunişti au reuşit să vizioneze meciul într-o zi şi la o oră atât de imposibile, eu n-am prins decât primele 3 minute, şi alea live-text, nu video, aşa că n-am ce comenta.

Totuşi, o leacă de ajutor pentru toţi cei care n-am văzut partida, ca să avem niţică idee cum să notăm jucătorii în tabelul lui kiruj🙂 , un rezumat video al meciului postat de wolf pe youtube:

Sper să reziste clipul câteva ore, pentru că unii au prostul obicei să blocheze unele rezumate din cauza a ceva bizar, oarece legat de drepturile de autor.🙂

HAI CFR!!!

38 comments

  1. Galbenele lui „Mirel” (Bilell) au fost date cam de-a-n-pixu’. Că așa-i în tenis… care urlă mai tare îi face rost de un galben adversarului. Slabi dom’le fluieraşii ăştea, foarte slabi…

    Apreciază

  2. Eu am văzut meciul, m-am cerut de la șefu’ (care a fost plecat, și următorul în organigrană sunt eu, m-am cerut de la ăsta…). Cel mai tipic meci de Cupă (faza pe tăpșane), cu o echipă de B care ”poate mai mult” (cu trecut bunicel, să recunoaștem), cu un teren care de fapt n-a fost teren (o scuză subțire, ca de obicei, dar tot scuză se numește). Foarte bună strategia lui Miri/IM/AP/etc. de-a odihni câțiva titulari (Marc, Peteleu, Larie, Horj, Rus, Nascimento, Nouvier, Bud, sunt cam 8, dacă am numărat bine), dar printre cei prezenți în primul ”unșpe” vedem niște foști/actuli/viitori titulari (Mincă, Camora, Lopes, Gomelt, Sorsa, Ruiz) plus petardele arhicunoscute, testate din când în când (în special Negruț, dar și Păun, din păcate). Vâlcea cu destui fotbaliști trecuți prin Liga1, cu știința jocului, dar unii dintre ei cu o burtică frumușică (Dina, Stana), la noi nu vedem burtică, dar vedem lipsă de ”coeziune”, anumite faze curg din ”pix” (scoaterea mingii din apărare, etc.), altele mai greu, o apărare vâlceană ultranaivă (în multe momente, vezi și golul), apoi totul se rupe (eliminare nr.1 apoi nr.2) și asistăm la ”file de istorie” gen Rovine, Posada, etc. Am otrăvit fântânile, am ars tot ce era de ars în acele momente, am câștigat, ne-am calificat, PUNCT. PS. Nu-l huiduiți foarte tare pe Omrani, a și marcat (golul victoriei, bravo lui dar și lui Sorsa!), a și fugit, s-a și apărat, al doilea galben n-a fost (primul -cu lovirea mingii după fluier- era evident). HAI CFR!!!

    Apreciază

    • La cât s-a tot vorbit că în Franţa nu s-a lipit nicicum golul de Omrani, la CFR stă foarte bine cu astea 3 bucăţi marcate în nici 300 de minute jucate. Mai dă două vineri la Chiajna, apoi încă 5 până la Crăciun, şi va fi bun de măritat în iarnă.🙂

      Apreciază

  3. Mie jocurile astea imi plac in cupa, cand echipa nu prea joaca, se chinuie pe final, dar castiga, Ura! Decat sa joace briliant ca in meciul cu ASA din cupa Adeplast si apoi sa piarda, mai bine asa! In fond, CFR nu avea nimic de dovedit cu acest meci desfasurat pe un teren prost, cu totii stim ca echipa joaca bine si chiar spectaculos. Acum trebuia sa se califice. Atat.

    Apreciază

  4. Chiar si in video in min 35 apare o interventie salvatoare a lui Ene. Mie mi-a placut. Bine, al doilea galben din video e meritat, intrare intarziata clara (tackling ratat). Tot din video vad ca la Omrani nici macar nu e fault la al doilea galben, in opinia mea. Omrani iar mi-a placut, are calitati in opinia mea. Nu e genul de killer, dar se lipeste la gol. Are alt tip de calitati fata de Bud, dar utile si de efect pe tabela de marcaj, e atacant veritabil. Bud e killer pur-sange, ceva rar. Kiruj, din lista ta l-ai uitat complet pe Muresan.

    Apreciază

  5. Kiruj, as vrea sa-ti cer un sfat, dar nu stiu cum sa iau legatura cu tine. Daca ai acces la e-mailul cu care m-am inregistrat pe blog, scrie-mi acolo, te rog. Daca nu, ii rog pe cei care au acces sa-ti trimita daca vor sa faca un tar’ de bine.

    Apreciază

  6. Acest meci, pe langa calificarea in 1/8, trebuia sa ne aduca si alte beneficii cum ar fi:o noua posibilitate de acomodare pentru Omrani si Sorsa, identificarea jucatorilor care pot face fata la CFR si identificarea jucatorilor care nu sunt inca pregatiti sa joace in campionat.
    Omrani si Sorsa, au muncit, s-au zbatut si au aratat ca vor sa fie utili echipei. Nu stiu daca Omrani poate juca in urmatorul meci, dupa cartonasul rosu primit.
    Nu mi-am dat seama care, dintre jucatorii de rezerva, ar putea face fata cu brio intr-un meci de campionat dar mi-am dat seama care sunt cei care nu pot. Din pacate sunt cativa jucatori in lot pe care nu putem sa ne bazam in nicio situatie.

    Apreciază

  7. Cum am scris inainte de meci, strategia conducerii a fost clara, daca pierdem bine ( economii din deplasarile ulterioare ), daca batem, iar ii bine . Asa va fi si in optimi, de-abia din sferturi ( probabilitate 50% ) sau din semifinale ( aici 100% ) vom folosi unspele de baza si vom ataca accederea in finala si evident, castigarea cupei . Cat priveste suspendarea lui Fesnic, lasati sa fie toti arbitrii pro wcsb, sa defileze cum vor in campionat si cupa, ca in Europa sunt varza stricata, iar la meciurile lor interne nu vin nici cat la U in liga a patra ! Pe de alta parte au si avantajul, ca fecali baga bani ( la fel, si scoate ) seriosi la echipa, asa ca trebuie sa admitem ca exista o dominatie clara a wcsb . Asta pana cand un alt club va avea si el un investitor puternic, ceea ce acum pare a fi la sfantul asteapta …

    Apreciază

  8. FRF a luat o decizie surprinzătoare și a schimbat regulamentul Cupei României.

    Acum, dacă un jucător este eliminat într-un meci din Cupa României, acesta va putea să joace în următorul meci din Liga 1. Până acum, dacă un jucător lua cartonaș roșu în Cupă, nu putea juca în campionat.

    Apreciază

  9. Vladimir, iti mai amintesti cand iti spuneam ca investitorii privati din fotbal ar trebui ajutati de catre stat sa infiinteze si sa se implice in administrarea de centre de copii si juniori profi pentru a creste baza de selectie la nivel national? Burleanu are un simt al umorului bine dezvoltat si a gasit solutia. Sa ii oblige tot pe ei sa reinvesteasca 10% din profitul lor din transferuri in asa ceva. Crezi ca e viabila solutia? Bineinteles ca Becali face urat ca necuratul la auzul acestei vesti, desi e crestin practicant🙂 http://frf.ro/comunicate/comunicate-frf/centrele-de-copii-si-juniori-ale-cluburilor-vor-primi-10-din-veniturile-rezultate-din-transferuri-id20814.html

    Apreciază

    • O aberatie marca FRF. Si nici macar nu știu cat e de legala. Daca se vrea o astfel de soluție, poate sa vina de la LPF. LPF poate sa retina liniștit cele 10% fara sa aiba vreo problema de legalitate. Pentru simplul fapt ca banii din drepturile TV sunt banii LPF, nu banii cluburilor.
      Cat despre ajutorul statului pentru investitori, ajutoruk e acolo. Fonduri europene, adică bani gratis. In rest, facilitati pentru investitorii din sport? Perfect de acord. Dar doar daca am aceleasi facilități daca imi deschid o fabrica de panze de traforaj. Daca statul le construiește baze sportive, ma astept ca statul sa-mi construiască si mie fabrica.

      Apreciază

    • Treaba statului e sa creeze condiții pentru sportul de masa. Sa zicem ca statul sprijina patronul X sa-si facă o baza de pregătire pentru juniori. Cu ce imbunatateste starea de sănătate a populatiei. Pot copiii din blocul de peste drum sa mearga sa joace o miuta acolo? Nu pot. Ca patronul pune gard. Academii? Englezii dau vina pentru esecul de la Euro tocmai pe faptul ca exista academiile si ca a dispărut fotbalul de maidan. Ei spun ca părinții isi trimit copiii la academii din frageda pruncie si ca subconștientul le spune ca trebuie sa joace fotbal ca sa ajungă bogati si ca astfel dispare placerea de a juca fotbal. Tot englezii spun ca nu întâmplator cel mai in forma fotbalist englez, Vardy, e un produs al maidanului si nu al vreunei academii. Tot legat de asta, Jamie Carragher relata o poveste din cantonamentul nationalei in timpul Campionatului European din 2010. Cica mai tinerii lui colegi se plângeau ca se plictisesc in cantonament. Si el nu înțelegea cum poti sa te plictitisesti in cantonament cata vreme ai 3 meciuri de fotbal pe zi la care sa te uiti. Spunea ca doar alti doi jucători se uitau la meciuri cu ei. Restul erau pur si simplu sictiriti de fotbal.

      Apreciază

      • Si totusi domina fotbalul european tarile bogate. De ce nu domina Albania, Romania, Bulgaria, fara infrastructura dar cu maidane destule… Cat despre sictirit, e o chestie generala, nu e legata doar de fotbal. Cam in acelasi procent, toti oamenii se duc la munca zi de zi pentru ca sunt obligati sa-si castige o paine, nu o fac din placere. La cati am auzit ca se plangeau ca s-au saturat de servici… E natura umana, nu e ceva legat numai de fotbal.

        Apreciază

        • Am auzit de asemenea de n ori povestea cu ce ar face oamenii daca ar castiga la loto o suma mare de bani. Toti, fara exceptie, mi-au spus ca primul lucru ar fi sa-si dea demisia🙂 Asta ce inseamna, ca se duc la munca din placere?

          Apreciază

  10. Notarea victorioşilor din Cupă s-a terminat, 11 tribunişti au fost prezenţi. Note cam mari, dar e democraţie…Miri a luat 6.9, echipa doar 6.3. Camora a primit 7.0 (nota maximă), în timp ce Negruţ doar 5.0 (nota minimă). HAI CFR!!!

    Apreciază

Lasă un comentariu

