… , adică 3 puncte. Le-am lăsat la ţară.


Îmi zic, hai să dau o ţâră de ajutor echipei în această perioadă morcovită, să văd dacă funcţionează şi în cazul meu axioma aceea care spune că CFR nu pierde (sau câştigă, nu mai ştiu exact) în deplasare dacă CJ-07-CFR se află în tribună. Totuşi, aveam o dilemă, să mă duc la meci şi, prin biletul cumpărat, să-i îmbogăţesc pe săteni sau să-i las în sărăcia lor, poate aşa n-or să aibă bani de salariul lui Nea Mitică fost la ligă, care ar putea depune memoriu, comisii, depunctare … ?

-cât face un bilet?

-ia-l şi du-te!vol cfr

 

Abonament n-a vrut să-mi dea. După cum vedeţi, partea cu să-i las în sărăcia lor am rezolvat-o cu brio, însă o poză cu morcovul meu nu am, axioma lui CJ-07-CFR nu funcţionează în cazul meu, iar aparat  Röntgen nu am avut la mine.

Despre meci, … mai bine tac şi nu spun nimic. Lipsă de vigoare, de vână, de forţă a echipei, concluzia e că sătenii şi-au dorit mai mult victoria.foto6foto5foto3

foto4

La fel de „captivantă” a fost atmosfera din tribunele pustii precum jocul din teren. Fără comentarii maliţioase, nici măcar vreun amărât de mucalit, linişte de mormânt în partea dinspre Floreasca a stadionului (excepţie, un bou, care urla, de-mi dubla găurile din urechi, „Hai Negrilă” ori de câte ori mingea ajungea la Kone), doar o galerie de vreo 15-20 de puşti în tribuna din partea opusă. Singurul lucru de apreciat în tribună, în afară de persoana mea🙂, a fost fanionul CFR-ului, care, după schimbul făcut la începutul meciului de către Camora şi Maftei, a zăcut tot timpul meciului aproape de mine şi în faţa lui Galamaz:foto2

 

I-am revăzut pe băieţi omorându-şi timpul în aeroport, aşteptând vreo 3 ore pentru îmbarcare, nici urmă de veselie, normal. Nici mânioşi tare nu au arătat a fi, altfel s-ar fi legat de Haţeganu (nu putem da vina pe el pentru înfrângere, dar la mânie ar mai mai scăpa omul un deget mijlociu în sus), care îmbrăcat la patru ace discuta lângă ai noştri cu tuşierul Şovre, pus la patru ace într-un trening roşu cu albatru.  Dani ocupat cu un laptop, Gomelt la palavre cu Jakolis la câte o apă, majoritatea butonând smarturile, inclusiv nea Sandu Matei, retras la o cafea amară în cuşca pentru duhănitori. Pe Conceicao nu l-am văzut, ori a fost demis pe drumul de la stadion la Otopeni, ori are frică de avion şi a fost uitat în autobuzul CFR-ului, care i-a adus pe băieţi la aeroport.

Capul sus, băieţi! Or veni ele şi zile mai bune!

HAI CFR!!!

13 comments

  1. …pacat ca n-a functionat axioma si in cazul tau, Caneto… Vad ca la intoarcere au fost premiati pentru faptele marete din teren si s-au intors cu avionul… Eu i-as fi adus inapoi in caruta cu coviltir… sa aiba timp sa reflecteze pe ce salarii joaca si cum o fac in teren si cu ce rezultate…

    Apreciază

  2. …evident am exagerat cu caruta, dar cu restul nu… Eu ma gandesc ca am avut din nou probleme cu cash-ul, altfel nu-mi explic cum la un meci cu o contracandidata unde orice diferenta de ordin fizic dintre cele doua echipe poate insemna victoria/infrangerea, ne-am permis o astfel de economie (bumerang).

    Apreciază

  3. Haules, baules
    Am primit si eu un belet din ala tras la imprimanta de la un nene de paza si m-am introdus la trib.II chiar intre cele 2 galerii – una cu „Dunarea, Dunarea” si ailalta cu „sugi …” la degajarile lui Mrac. Fratilor… am ramas crucit ce am vazut acolo: Cele mai infecte scaune, mormane de coji de seminte, mizerie si mucuri de bagau si bineinteles fauna de Ilfov🙂
    Nu pot sa zic alteceva decat ca ma bucur ca am scapat fara vanatai (ce-i drept nici nu m-am extaziat sa-mi dau in vileag camuflajul, ca n-am avut de ce) si ma bucur ca noi, CFR-istii chiar avem stadion si oameni de calitate in el.
    Despre joc, nimic de zis – am vazut o formula gresita din start cu mucea Nouvrier pisat pe el de frica si Bruno total pe langa meci. Parca dulapul Beleck a mai adus ceva, ceva…

    No, eu zic: mobilizare fratilor si tata lumea la stadion ca-i groasa.
    Hai CFR! auzi?

    Apreciază

    • Chiar şi fără jegul de nedescris şi fără fauna ilfoveană de ieri, stadionul lui Dinamo este atât de depăşit şi de urât că, oricâtă fantezie ar avea cineva, nu are cum să-şi imagineze că acest stadion a putut să arate vreodată bine. Faţă de Gruia e ca un Moskvitch din anii ’50 în comparaţie cu un Audi de 2-3 ani.

      Apreciat de 1 persoană

  4. Dupa clasament si dupa variante probabile, putem pica in liga a doua alaturi de Timisoara, iar dupa cum sta cu malaiul si cu datoriile, si Tg-Muresul poate avea aceeasi soarta . Deci fratilor, un campionat fara echipe din Ardeal, sau poate cu una hibrid, recte Gaz metan . Este exact invers proportional cu dezvoltarea regionala, ca la noi, la nimeni ! PS 1) Intr-un fel bine ca nu suntem in play-off, echipa lui fecali e ajutata pe fata, fara nici o rusine, cred ca gradul nostru de impacientare era mai mare cu cel putin 500%, si asa suferim, dar nici chiar cum era cu penalii ! 2) Kiruj, pt mine Andone nu-i o stire buna, el e bun cu ” bai „, „plm ” si alte ” fineturi „, la tactica zero ( am fost la mai multe antrenamente conduse de el si stiu deci ce afirm ) .

    Apreciază

    • Bela, sunt de acord cu tine referitor la Ando și tactica, dar aici e nevoie de cu totul altceva, sunt convins că știi/simți și tu…E nevoie chiar de plm, de relații, etc., adică de mijloace de care dispun și echipele gen Voluntari. Chiar tu ai zis (și am fost/sunt de acord cu tine) că contează punctele, să scăpăm de retrogradare. Am impresia din ce în ce mai bine conturată că tactica e ultimul parametru care va conta în acest play-out…HAI CFR!!!

      Apreciază

  5. Kiruj, eu nici nu m-am gandit sa vina Ando acum, credeam ca e vorba pt noul campionat, evident, daca nu picam . Acum trebuie rezolvata situatia – pe care n-o cunosc – astfel incat baietii sa lupte din nou asa cum o faceau pana la meciul cu satenii . Simt eu ca ceva s-a intamplat, sper, inca odata sa se rezolve, ca altfel poate veni si Mourinho, ca tot degeaba !

    Apreciază

  6. Inca un paradox pe langa multe altele, in amarata si siluita asta de tarisoara, presedinte de onoare e un om fara onoare (vorbesc de cel fost de la liga, evident, nu de mutu plimbaretu’). Ca nu jucam nimic de cateva (destule) meciuri e un lucru evident, mai nasol e ca acum ne-a parasit si norocul, pt ca in meciul de acasa cu gazarii cu putina sansa puteam castiga lejer. Sansa noastra, daca tot vorbim de ea, e faptul ca alte echipe se incurca mai rau decat noi, ca altfel treaba era si mai groasa. Aseara moldovenii trebuiau sa castige lejer la Craiova, cu om in plus, conducand pe tabela, au ratat exasperant, au fost egalati si in final au pierdut si astfel sunt inca sub noi. Daca nu se schimba ceva in atitudinea si in jocul nostru ne vom chinui in continuare cu aceste echipe mai slabe decat noi si pentru prima data incep sa-mi fac griji pentru deznodamantul acestui play-out. Nu-mi voi parasi echipa acum la greu, chiar daca sambata nu voi putea ajunge in Gruia, dar sper din suflet sa aratam o alta fata la meciurile ce vor urma. Hai CFR !!!

    Apreciază

    • … Saul, ceea ce vedem ca se intampla in play-off cu ajutorul pe fata dat turmei de fluierasi si inca multe alte dedesubturi, nu are cum sa nu se intample si in play out cu operatiunea de salvare a celor doua comune si cu promovarea in Europa League a comunei lui Mitica’ fost la liga’. Bine, asta nu scuza lipsurile noastre, mai ales cea la capitolul daruire, angajament, lupta apriga pentru orice minge…

      Apreciază

  7. NOTAREA s-a încheiat, au participat doar 10 tribunişti (supărarea şi-a spus cuvântul…). Toni a primit 2.9, echipa 4.1. Nota maximă e 5.2 (Marc), cea minimă e 2.8 (Dani). Să uităm repede de meciul ăsta…:) HAI CFR!!!

    Apreciază

Lasă un comentariu

