Au belit-o miliţienii! Vor fi ciuruiţi!


Miercuri 14 octombrie 2015, ora 21.00, în sferturile Cupei Ligii Adeplast, Stadionul „Dinamo”, Dinamo Bucureşti – CFR Cluj (meci transmis la tv de Look Plus, Digi Sport şi Dolce Sport).

Au belit-o miliţienii! Vor fi ciuruiţi! Ai noştri, la invitaţia unuia dintre colegii noştri de pe Tribuna CFR, au fost săptămâna trecută în vizită la Şcoala de Agenţi de Poliţie „Septimiu Mureşan”, unde au avut ocazia să-şi regleze tirul pentru meciurile ce urmează. Vai de pulovărul plutonierului adjutant Cerniauskas! Dacă postelnicul Rednic vrea să aibă o şansă în următorul meci de campionat, cu ASA, ar face bine ca azi să-şi menajeze plutonierii şi să trimită în linia unu de pe front răcanii şi sergenţii, că rafalele alor noştri vor face prăpăd. Asta indiferent dacă chestorul Dican va repartiza pe posturile de trăgători principali şi secundari agenţi sau comisari şef. Că şi pentru noi urmează o luptă grea în campionat, tre’ să utilizăm raţional muniţia şi personalul de război.

Doar patru partide ne mai despart de momentul în care vom intra în posesia celui de-al zecelea trofeu din istoria clubului (fără să pun la socoteală pokalul câştigat recent la popice). Asta e, ne vom califica din nou în urma unui meci disputat în deplasare, dar ne-am obişnuit deja. Indiferent că e meci de Cupa Ligii sau de Cupa României, sorţii nu vor nicicum să jucăm în Gruia.

Eu şi băieţii sîntem hotărîţi să trecem de Dinamo şi să cîştigăm trofeul”, „eu” fiind nu eu (dar şi eu sunt hotărât să câştigăm trofeul), ci căpitanul Mario Camora. Într-un interviu apărut pe gsp, Mario spune că băieţii sunt conştienţi de miza meciului, ştiu cu toţii că va fi un joc foarte greu. Partea asta ultimă o ştiu şi eu. Se zice că nici un meci nu se aseamănă cu altul. Ba, se aseamănă: toate-s foarte grele. Câte unul, spre finalul lui, poate deveni uşor, dacă ai vreo 3-4 goluri în traistă, dar mai e până acolo în meciul ce va începe deseară.
Cunoscând de-acum că arbitrul întâlnirii va fi celebrul Brad Pitt (Alexandru Tudor – la centru, Ovidiu Artene și Mircea Grigoriu – asistenţi), care are talentul să încingă spiritele şi să ducă un meci astfel încât cartonaşul roşu să nu-i mucegăiască în buzunar, Rednic şi Dican vor avea în vedere, probabil, menajarea unor titulari.

Mă gândesc eu, dar fanatik.ro spune că Rednic „nu va face excepție de la formula de echipă pe care o folosește în campionat”, că va lipsi doar Nedelcearu, care a jucat ieri în meciul disputat de selecţionata U21 contra Poloniei. Aşa că, nici nu încerc să ghicesc unşpele lui Dinamo, bag un copy/paste al jucătorilor folosiţi în ultimul lor meci, contra giurgiuvenilor şi vom vedea la ora 21.00 ce modificări s-au produs: Cerniauskas – Fai, Puljici, Mevlja, Filip – Anton (Essombe ’70), Van Haaren (Nedelcearu ’66) – Gavrilă (Ghomsi ’57), Rotariu, Matei – Gnohere. Îi mai au pe portarul de rezervă Popescu, pe Costache, Feussi, A. Marc, Vojnovic, P. Petre. Îi bun de joc – după o accidentare – mijlocaşul Palici şi l-au transferat recent pe Gezim Shalaj, fost şi la Pandurii, care nu ştiu dacă e bun de joc.

Acelaşi fanatik.ro scrie că un oficial al clubului nostru ar fi declarat că Dican ”ar fi jucat cu cea mai bună garnitură, dar am pierdut cu Craiova, etapa trecută, și nu ne mai permitem un alt eșec în campionat. Avem meci cu Viitorul, tot acasă, și ar fi prea mult să pierdem din nou. Cred că vor fi vreo 5-6 schimbări în echipă, pentru că obiectivul principal este campionatul, nu Cupa Ligii. Nu că nu am vrea să o cîștigăm”. Va juca sigur Tiago Lopes, suspendat pentru meciul de campionat, şi nu va juca sigur Veres, folosit şi el, un minut sau două, în meciul de ieri din Polonia. Dulca a folosit rezervele în meciul de ieri, Păun nu a jucat, habar nu am dacă-i în lot pentru meciul de azi ori se întoarce şi el abia azi în ţară, împreună cu cei care au jucat în Polonia. La plezneală: Mincă – Tiago Lopes, Larie, Ţânc, Camora – Vitor Bruno, Petrucci, Nascimento, Nouvier – Negruţ, Beleck. Rezerve: Vîtcă, D. Coelho, Goian, Jakolis, Gomelt, Lopez, Carter.

HAI CFR!!! Hai băieţii! Dovediţi deseară că titlul articolului dedicat meciului din prestigiosul şi sobrul site click.ro este unul corect: „Dinamoviştii, faţă în faţă cu „coşmarul” CFR Cluj”. N-aveţi decât să repetaţi scorul înregistrat în meciul disputat recent în „Groapă” şi, apoi, să-l repetaţi şi luni în campionat! HAI CFR!!!

22 comments

  1. Și eu sunt curios cine a inventat mersul la Mall în ziua meciului. Un loc mai obositor și mâncător de energie nu există. Dar poate tânăra generație e mai rezistentă…Oricum, baftă, noroc, succes!

    Apreciază

  2. Eu cred ca am beli noi.Sa vedeti cum vin ai nostrii jucatori acasa cu „hepatita”sau si mai rau”scarlatina”.De ce?Pai urmeaza meciul cu rejele omeniilor,sa nu fie bine daca-rau sau rau sa fie daca nu-i bine,important este sa slabeasca adversarul rejelui.Hai CFR!!!+!

    Apreciază

  3. Felicitari colegului nostru pentru invitatia facuta baietilor de a vizita scoala de politie si posibilitatea de a-si regla astfel tirul. Sper ca in afara de acel tricou semnat de jucatori, te-ai ales si cu invitatie la oficiala pt meciurile din acest sezon, nu de alta dar asa am putea sa le vedem impreuna si n-am mai fi nevoiti sa vorbim de la distanta. Legat de meciul cu cateii, daca jucam cu rezervele si cu Tudor la centru, va fi destul de greu. Eu deja am emotii in asteptarea meciului de luni seara, pentru un viitor mai bun:) Hai CFR!!!

    Apreciază

  4. Echipele de start:

    FC Dinamo București: I. Popescu – Fai, A. Marc, Mevlja, S. Filip – Vojnovici, P. Anton (cpt) – C. Matei, Palic, D. Rotariu – Essombe.
    Rezerve: Cerniauskas – Puljic, Van Haaren, Feussi, Gnohere, Gavrilă, Moldoveanu.
    Antrenor: Mircea Rednic

    CFR Cluj: Mincă – T. Lopes, Tinc, L. Goian, Camora (cpt) – Petrucci, Gomelt – Vitor Bruno, Al. Păun, Negruț – Beleck.
    Rezerve: T. Marc – Larie, Cr. Lopez, Jakolis, D. Coelho, A. Mureșan, Nouvier.
    Antrenor: Francisc Dican

    link

    Apreciază

  5. Mde. Au belit-o miliţienii. Doar că noi am belit-o fain di tăt. Dican: „am început jocul bine”… Şi tăt aşa am şi terminat-o. Mi-e tare frică de partida cu „puştii” rejelui. Şi mai urmează…

    Apreciază

  6. Cand incepi fara Larie,Jakolis si Christian gandindu-te …la nimic si ii introduci apoi pe doi dintre ei incercand sa dregi busuiocul …Cand il ai pe Lopes in teren,cand il cedezi pe Voiculet stiind ca nu ai solutii acolo…se sparge ulciorul , ca asta e…Vina mare e a lui Dican care s-a trezit facut mare de presa si de cateva rezultate absolut intamplatoare…I-a crescut nasul si acum a fost prima lectie…A facut niste acuze la adresa unor jucatori si a mers pe principiul las’ ca va arat eu voua…Desi tot el e cel vinovat…Daca incepeam meciul cu Minca-Lopes,Goian,Larie,Camorra-Petrucci,Nouvilier(Paun),Jakolis,Gomelt-Christian,Beleck…Nu pierdeam niciodata meciul asta

    Apreciază

  7. Ar trebui sa avem in vedere si greselile facute impotriva noastra, ma refer la cartonasul rosu neacordat lui Fai la faultul fara minge asupra lui Paun in startul partidei si golul de 1-0 inscris din offside, urmat de o noua ocazie a lor tot din offside. La cat de slabe sunt ambele echipe, cred ca e suficient sa incline balanta in favoarea celei avantajate. Oricum asta nu scuza jocul nostru slab si lipsa unei evolutii in bine, comparativ cu ultimele meciuri. Apararea noastra a fost varza la fazele in viteza ale dinamovistilor cu mingi trimise pe pozitie viitoare. Mi-e tare teama de jocul cu viitorul!

    Apreciază

    • Tade ….il tin minte si acum,la un meci amical CFR-Gaz Metan desfasurat in Gruia a executat doua penalty…Le-a ratat pe amandoua ,radea un stadion de el,ma rog nu chiar un stadion 3000-4000 cati am fost prezenti la meci si nu am ras zemeflitor…am ras ca era un meci amical…Apoi si continuandu-ti ideea a sarit mingea din el in poarta si a inscris de 18 ori…RESPECT ! Dar Beleck ii e net superior,net….

      Apreciază

Lasă un comentariu

