Sweet Home Gruia


Normal
0

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

Da, ştiu, am un fix cu clasamentele, însă n-am ce face, sunt fix oglinda comportării echipelor într-o competiţie. În această lume, dominată de fuga după trofee şi bani și trofee și bani și trofee și bani, şi-a pierdut total oportunitatea mesajul baronului Pierre De Coubertin: Cel mai important lucru la Jocurile Olimpice nu este să câştigi, ci să participi, aşa cum în viaţă nu contează triumful, ci lupta. Esenţial nu e să cucereşti, ci să lupţi bine.”, care pare deseori atât de caraghios încât nici n-o să-l mai amintesc în textul de astăzi. Oricum, vorbim doar de competiţia din Liga Profesionistă de Fotbal, nu de Jocurile Olimpice ale lu’ Mitică. Aşadar, mai important este să câştigi decât să participi, ca să poţi urca în obsedantele mele clasamente.

Noi, CFR-ul, la această dată chiar avem mare nevoie de victorii pe teren propriu. Mai avem de jucat 3 meciuri  în Gruia, cu adversare direct implicate în lupta pentru evitarea retrogradării în campionatul „acasă”: Turnu Severin, Concordia şi U. Din păcate, aici am ajuns, la retrogradare, Dr.Constantin Rădulescu fiind mai vitregit de puncte și decât Arena Cluj.

clasacasa

Normal
0

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

După cum se vede alinierea astrelor, şansele de a ajunge în Liga „Acasă 2” sunt totuși mici, fără bicarbonat. Suntem în creştere de formă, Trică ne poartă noroc, vom scăpa sigur! Dar să nu răsuflăm ușurați, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Clasamentul nu doarme! Mai am un clasament de scos din mânecă, la parcurgerea căruia puteți observa că nicio altă echipă nu ne poate confisca lanterna roşie.

Clasament CFR după 14 partide pe teren propriu, de la promovarea din 2004 în Liga 1 şi până în prezent

Normal
0

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

1

CFR 1907 Cluj 2009-2010

14

10

4

0

19-5

14

34

2

CFR 1907 Cluj 2006-2007

14

10

3

1

31-11

20

33

3

CFR 1907 Cluj 2007-2008

14

10

3

1

26-10

16

33

4

CFR 1907 Cluj 2008-2009

14

8

6

0

20-6

14

30

5

CFR 1907 Cluj 2011-2012

14

9

1

4

28-18

10

28

6

CFR 1907 Cluj 2010-2011

14

8

3

3

23-11

12

27

7

CFR 1907 Cluj 2005-2006

14

5

6

3

13-8

5

21

8

CFR 1907 Cluj 2004-2005

14

5

6

3

17-14

3

21

9

CFR 1907 Cluj 2012-2013

14

4

5

5

23-16

7

17

Normal
0

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4

st1:*{behavior:url(#ieooui) }

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

Să nu cumva să vă faceţi iluzii că putem prinde din urmă ocupantele locurilor 7 şi 8. În acele ediţii, campionatul a fost format din 16 echipe, cu un total de 15 partide jucate acasă. Asta este, s-a întâmplat, putem ajusta un pic linia de clasament cu vreo 3 victorii, dar tot rămânem ultimii. Şi, bineînţeles, sper ca în 2107, când voi întocmi din nou un astfel de clasament, tot CFR 1907 Cluj 2012-2013 să fie lanterna roşie pe teren propriu.

Dar până în 2107, hai să încercăm să terminăm cu prima jumătate cumplită a anului 2013.

Joi (o zi a săptămânii dedicată de obicei competiției Europa League), 9 mai 2013, de la ora 17.00, pe Stadionul Dr.Constantin Rădulescu, în cadrul etapei a 30-a, vom întâlni CS Severin. Asta după ce era să-i surclasăm pe severineni cu un categoric 3-0 la „masa verde”, prin neprezentarea adversarului. Motivul? Normal, lipsa de bani, ameninţarea cu neprezentare din partea jucătorilor. Din câte am aflat, conducerea le-a promis că le va achita o parte din salarii până la meci, jucătorii au revenit la antrenamente, așa că surclasarea cu 3-0 urmează a avea loc pe teren.

Adversarul este echipa cu cele mai slabe rezultate în meciurile disputate în deplasare. N-a reuşit decât 3 egaluri: două în toamnă, 1-1 la Astra şi 2-2 cu Pandurii, şi unul la 23 februarie, pe terenul Concordiei Chiajna. În pauza de iarnă s-a vorbit mult despre ei, aveau planuri măreţe şi ambițioase, au venit niște investitori greci, care au adus cadouri constând în jucători greci, dar pe parcurs au plecat pe rând şi investitorii şi majoritatea jucătorilor. Echipa ocupă în clasamentul general locul 16, retrogradabil, cu 24 de puncte. Mai au ceva şanse de scăpare, dar sper să nu și le consolideze pe spinarea noastră.

În ultimul meci jucat în deplasare (la Rapid, 0-1), antrenorul Jerry Gane a folosit următoarea formulă de joc: Panagopoulous – Dănănae, Durimel, Asanovici, Djalilov – M.Roman II, Vranjkovici, D.Stoica, Velcovici – Brata, Costea. Rezerve: Hotoboc, Hasanovici, Thomas, Poiană, Tătaru, Bălău, Crăciun.

Iar în ultimul joc disputat (acasă cu Petrolul, 2-2): Panagopoulos – Dănănae, Durimel, Asanovici, Tătaru – Neacşa, D.Stoica, Vranijkovici, Olah – Brata, Fl.Costea. Rezerve: Hotoboc, Thomas, M.Roman II, Poiană, Djalilov, Bălău, Crăciun.

Câteva nume cunoscute, dar nu numele joacă ci forma de moment și ambiția. Contra noastră sigur nu va evolua Brata, suspendat pentru cumularea a 4 cartonaşe galbene.

Şi de la noi va lipsi un jucător, Hora, suspendat pentru încasarea celui de-al patrulea cartonaş galben, la Constanţa. Preconizez următorul unsprezece: Felgueiras – Ivo Pinto, Cadu, Piccolo, Camora – Mureşan, Muniru – Deac, Rui Pedro, Valente – Maah. Nu cunosc situaţia medicală a celor accidentaţi, bănuiesc că nici nu contează, jucători ca Godemeche, Obiora, cărora li se termină contractul în vară şi acesta nu va fi reînnoit, nu vor fi folosiţi chiar dacă au fost recuperaţi. Nici Weldon sau Bjelanovici nu cred că vor mai juca decât în caz de forţă majoră, nefăcând parte din planurile de viitor, dacă acestea sunt bătute în cuie. Poate Kapetanos, dacă s-a însănătoşit, va evolua în centrul atacului, urmând ca Maah să-şi încerce norocul o repriză în linia de mijloc, în locul lui Valente, și una pe bancă.

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

Chiar dacă pentru clasamentul meu este decisiv, pentru restul lumii acest meci pare unul de vacanţă. Dar să nădăjduim că băieţii noştri vor avea din nou o atitudine pozitivă, ambiţioasă. Trebuie ca echipa să rămână în priză, electrocutată, pentru că se apropie meciurile (nici prin cap nu-mi trece să scriu meciul) gigantice din Cupă și nu le putem aborda plini de relaxare. Nu-s nici fosta, nici actuala echipa din Ploieşti nişte sperietori de trenuri, încât să nu le putem veni de hac, dar trebuie să le prindem pe șine. Victoria cu Severinul trebuie obținută și pentru că ar fi frumos ca băieţii să cinstească aniversarea a 5 ani şi 2 zile de la cucerirea primului titlu de campioană de către CFR. Le arată Cadu linkurile de You Tube celor care nu știu despre ce vorbesc.

HAI CFR! Bagă mare!

0 comentarii

  1. Nu ştiu de ce e exclus mereu Vass din primul 11. Chiar dacă vine după perioada lungă de stat pe tuşă din cauza problemelor medicale, este un jucător de calitate care face faza defensivă mai bine decât Muniru, iar pe faza ofensivă e peste Mureşan. Are tehnică, poate intra în combinaţii cu Rui Pedro şi Deac, dă pase bune. Cred că e un jucător pe care trebuie să ne bazăm mai mult. La fel mă uimeşte insistenţa cu care e introdus Maah în primul 11. Singurul atacant pe care ne putem baza acum e Buş, totuşi e mereu rezervă. Poate mă lămureşte cineva care e logica alcătuirii primului 11 (sau ilogica).

    Apreciază

    • Logica este de inteles in privinta lui Vass. A revenit dupa o foarte lunga pauza, n-are niciun sens sa fie fortat in niste meciuri fara miza. Cu Maah, nu stiu, poate ca este folosit mult in speranta ca se va obtine material pentru un clip de prezentare de macar 30 de secunde, pentru a ne putea scapa de el la vara. 🙂

      Apreciază

  2. Sunt curios cum va fi meciul, pentru ca echipa noastra e clar mai vie in ultima vreme – de la venirea lui Trica CFR inca n-a primit gol – dar nici trupa lui Gane nu cred ca va veni in Gruia ca mielul la taiere. Se pare ca in retur echipa severineana a jucat binisor, are in lot cativa jucatori (Costea, Dananae, Vranjkovic, D.Stoica) care acum trei-patru ani insemnau ceva pentru prima noastra liga, si un antrenor – Gane – care mie-mi pare mai interesant decat majoritatea celor prezentati de Dinu dincolo. Plus cativa straini, necunoscuti noua, dar de la care nu prea stii la ce sa te astepti. Si noi i-am surprins la inceput pe altii tot cu fotbalisti straini, nu-i asa? De pilda, portarul Panagopoulos in urma cu trei sezoane aduna 17 prezente in tricoul lui Olympiakos Pireu. Daca spui ca le va lipsi Brata (satmarean de-al meu, talentat, dar cam neserios din ce-am auzit), cred ca sunt sanse bune ca langa Fl.Costea sa joace si francezul Thomas. Desi la Severin mai mult sta pe banca decat joaca, Thomas imi pare un fotbalist cu multe calitati, care poate pune probleme atunci cand are chef de fotbal (un fel de Weldon al lor). Pe langa Thomas si Brata, de la ei mie-mi mai place si de tanarul Neacsa. Periculos poate fi si Florin Costea, care da semne ca a trecut in sfarsit peste acea accidentare. Poate ca n-ar fi rau ca scouterii nostri sa-l urmareasca mai atent in aceasta perioada, pentru ca olteanul ni s-ar putea potrivi ca o manusa: vrea sa prinda un contract afara – si asta cat mai rapid , a spus-o cu gurita lui- si nu poate fi deloc costisitor. CFR ar putea fi o trambulina numai buna pentru cariera lui, iar banii pe care ii castiga azi la Severin cu siguranta i-am putea oferi si noi pentru sase luni sau un an (cu optiune de prelungire de la iarna incolo). In atacul nostru m-as bucura sa-l vad inca din primul minut pe Bus, chiar daca cel putin pana la vara vom mai fi nevoiti sa-l suportam pe Maah. HAI CFR!

    Apreciază

    • Nu ne mai speria si cu cea mai slaba echipa din liga in meciurile din deplasare. 🙂 Suntem salvati matematic de la retrogradare :), nu-i mai nicio presiune pe baieti, nici nu iau in considerare alta varianta decat victoria la scor.

      Apreciază

      • Caneto, tocmai ce citeam mai devreme pe MySport cum ii explica Albu unuia despre felul total neprofesionist in care Andone isi ”mobiliza” jucatorii inaintea meciului cu CSMS (terminat 2-2): ,, Baieti, lasati-o usor, pe astia ii bateti oricum”. Te-ai gandit ce-ar putea sa iasa din jocul asta daca Muniru si ceilalti vor primi azi exact aceleasi sfaturi si de la Trica? Sau daca citeste Cadu doar comentariile optimiste de pe Tribuna (ori se uita doar peste clasamentul deplasarilor) si pe urma nu se mai concentreaza indeajuns pentru decisivul meci de la retrogradare cu Costea cel Mare? 🙂 Apropo, supranumele asta si l-a capatat olteanul chiar dupa un meci cu noi – nu-i asa?- atunci cand fratii Costea au cam facut harcea-parcea apararea noastra! In plus, spui ca Severinul este pe ultimul loc intr-unul dintre importantele tale clasamente. Ai uitat insa sa precizezi un lucru esential: oltenii n-au jucat inca in Gruia! 🙂

        Apreciază

      • Caneto, stii ce ti-am raspuns acum 2 zile referitor la ce va urma, nu? „Meciul cu Turnu Severin va fi unul mai greu decat cele cu Viitorul sau cu Gloria, asadar nu mai e mult pana sa ne formam o imagine si mai clara.” Acum cred ca avem aceasta analiza. N-are rost insa sa fim incrancentati din infrangerea asta. Mai grav era daca ne minteam in acest final de sezon ca avem echipa beton.

        Apreciază

        • Am fost constient ca va fi mult mai greu meciul de azi decat la Bistrita sau Constanta. Si cu Viitorul la Cluj a fost mult mai greu decat la Turnu Severin. Asa-i filmul in acest campionat, in Gruia suntem neputinciosi, va fi la fel de greu ca azi si cu Concordia, si cu U. Si nu are prea multa legatura cu Trica. Nu-ti inteleg temerea fata de Trica. De-aia a fost ales el pentru ca era nevoie de un antrenor pentru o luna. Putea castiga meciul de azi, poate lua la pas cupa, dupa parerea mea jocurile sunt facute, nici nu s-a pus problema sa continue, antrenorul cel nou este ales de mult, dar nu poate veni decat din vara.

          Apreciază

          • salut, am fost la meci si opinia mea este ca nu antrenorul face echipa, altfel nu inteleg ca cauta in teren valente, apoi mah. asa cum ati remarcat si voi, ivo pinto fuge degaeaba in atac dar lasa gauri in aparare. cadu este depasit clar in viteza, el a ramas din pacate doar cu mobilizarea; stancioiu bunicel, dar mult sub felghe. obsedant, fiecare minge mergea aiurea pe extreme, in contradictie cu severinul care a atacat direct poarta si a marcat lejer din zona centrala. vas vede bine jocul dar se pare ca nu prea il tine fizicul, tot mijlocul foarte lent. deac se zbate in van, in loc sa stea pe centru sa atace poarta fugea la nesfarsit cu mingea in tusa. bus nu a primti aproape nici o minge buna, doar centrari la gat, din care nu avea ce face mare lucru. cel putin el alearga dupa fiecare minge. muresan nu prea stie pe ce post joaca si aici as da vina pe antrenor. la polul opus fratele costea a aratat de ce a fost si pe la nationala, a driblat, a centrat, a apast in voie sub privirile lui rada si cadu si a fost o incantare sa il vezi. cred ca ar trebui sa il vada si deac, sa studieze cum trebuie sa joace un coordonator de joc. pe langa ca a filtrat toate mingile a si dat 2 goluri. pur si simplu am fost umiliti! astea sint impresiile la cald de la stadion. si felicitari spectatorilor, care au aplaudat calduros jocul frumos practicat de catre oaspeti. hai cfr!

            Apreciază

  3. Pfff oare de ce pun astia meciul de la 5, daca eu ajung acasa de la lucru doar la 5:30? Tre’ sa-i sun pe incapabilii astia care au programat meciul sa le zic sa-si dea demisia.

    Apreciază

    • Dupa ce ne-a bagat toata iarna la 9 jumate ce te mira ca ne baga acm cand e vremea faina la 5 jumate.
      Va salut, sper sa vedem un meci fain, am plecat spre stadion!

      Apreciază

    • Pai e normal, doar e meciul dintre locul 9 si locul 16. Echipele mai bine clasate joaca mai tarziu, pe cand cele care au reusit sa evite un loc de E.L. ….

      Apreciază

  4. Alte 2 ore din viata pierdute urmarind niste PENIBILI… Important e ca iau o gramada de bani, si salariile sa nu aiba intarzieri…

    Apreciază

  5. Cum sa te bata o echipa care nu a castigat niciodata in deplasare? Ce paradox traim, am jucat asa de bine in CL, pentru ca in campionat sa fim penibili…Apararea sta in Picolo…

    Apreciază

  6. apararea sta in jucatorii adversi care nu dau gol de rai ce sunt ,noi nu mai avem nimic ,poate sa plece toti fara regrete ,e pacat ca mai merg oamenii sa plateasca bilete la niste panarame ,eu de rusine nu m-as mai prezenta la meciuri sa rada toata tara de meseriasii campioni ai Romaniei

    Apreciază

  7. dezastru cum am jucat azi! ne-au surclasat. pacat de evolutia buna a echipei de cand a venit trica. atatea pase gresite cat am dat astazi, golurile si bulevardele din aparare unde pinto, cadu, sepsi sunt din ce in ce mai slabi si in ne forma. ne-au lipsit piccolo si camora inlocuitorii lor rada si sepsi sunt varza. iar nu am avut un atacant normal care sa se demarce si sa inscrie, parca nici creativitatea aia in ofensiva pe care am avut-o pana acum ne-a lipsit. asta este ne resemnam cu coada intre picioare si asteptam sezonul urmator.

    Apreciază

  8. Evolutia alor nostri mi-a adus aminte de un banc:
    Un taran statea cu o martoaga in targ. Vine unu si il intreaba:
    – E de vanzare martoaga?
    – Nu.
    – Pai atunci de ce ai adus-o aici?
    – Ca sa o fac de rusine….

    Cine si-ar dori oare sa cumpere marfa expusa astazi?

    Apreciază

  9. pai vre-o 3-4 poti sa-i vinzi ca primesti ceva bani(felghe,camora,ivo,pedro-muresan)nu multi da primesti iar cu banii obtinuti sa-i dai la restul ciurucurilor ca sa-si rezilieze contractele altfel nu scapam de ei

    Apreciază

  10. Poate fi un rezultat foarte bun , ptr sezonul viitor :O) , din doua puncte de vedere : Trica antreneaza altundeva , si poate , cu putin noroc , cade in B satelitul oaiei , Viitorul , poate si Chiajna , alt satelit . In rest , NO COMMENT

    Apreciază

  11. L-am urmarit atent pe Cadu . Asta ori a vandut meciul – mai plauzibil -ori in asa hal a regresat ! Si ratarea cu capul , singur de la 6m, este edificator . Daca in jurul lui se va construi mult trambitata noua echipa, imi fac cruce, desi sunt reformat …

    Apreciază

  12. O echipa are niste trasee si o formula de baza.De voie de nevoie antrenorul a trebuit sa faca schimbari comparativ cu ultimele partide…….a iesit Hora,Muniru,Maah,Camora,Felgueiras si Picolo.
    Hora etapa trecuta a avut 3 ocazii mari si alte cateva faze interesante.A intrat Valente si n-am vazut nicio depasire 1 la 1,o centrare periculoasa.Vass in locul lui Muniru nu m-a impresionat.A incercat dar probabil are nevoie de timp sa intre in ritm.Bus in locul lui Maah…….realizari spre zero si cam multe simulari.Are fizic dar lipsit de viteza.Pare mai degraba plinut decat solid.Evolutia lui a raspuns celor care-l cereau insistent in echipa.
    A fost schimbata jumatate de echipa,trebuia sa se vada cel putin fizic ca-i dominam.
    Am revazut din nou faze care mi-au reconfirmat teoria………in majoritatea fazelor fundasii (nu doar cei centrali) stau foarte retrasi fara sa aplice un marcaj atacantilor adversi.Practic adversarii vin fara marcaj,iar fundasii nostrii temporizeaza pentru venirea mijlocasilor(aceste faze le-am remarcat cand adversarii n-aveau superioritate).Astfel resursele mijlocasilor nostrii se pierd in replieri inutile.
    Parca scenariul asta l-am vazut si-n returul lui Minteoan……..jucam fara atacant!Maah nu se vede ca varf(doar la un joc pe contraatac.In fapt astazi putea sa ofere mult mai mult decat Bus)Iar Bus cu toata dezamagirea nu-mi arata ca are destula valoare si personalitate pentru CFR.Mi-e teama ca sperantele noastre pentru Cupa n-au acoperire!Daca Weldon si Kape sunt accidentati inteleg,daca este decizia conducerii sa-i tina departe atunci nu invatam nimic si ne comportam precum niste amatori.Daca cineva crede ca Bus,Maah sau Bjelanovic ar putea sa se compare cu cei 2 atunci asta este :ne meritam soarta.Oricum nu cred ca mai este destul timp pentru cei 2 fara jocuri in picioare sa mai poata fi fizic bine.
    Cat ce-am spus mai saptamana trecuta despre Ivo Pinto s-a vazut azi.A avut cel putin 10 centrari din care nu am remarcat niciuna.Pe faza defensiva nu comentez,s-a vazut.
    Profilul actualului lot nu ne permite un joc de posesie.Nu vad pe cine as compara dintre cei din fata cu evolutia lui Batin.
    Jale bosmeg…….rad tuciurii de noi la greu.Dar o meritam cu varf si-ndesat.Asta pentru ca alta data sa stim aprecia rezultatele antrenorilo care vor veni.Nu voi spune nimic de tactica lui Trica.Valoarea celor introdusi si blazarea unora din ei a facut diferenta…..

    Apreciază

  13. Poate is prea de moda veche dar eu nu inteleg o chestie. Azi am mers si am luat pranzul undeva in Andrei Muresanu(nu are importanta barul) , pe la ora 13 si ceva(deci cu 4 ore inainte de inceperea meciului) erau 4 jucatori CFR-isti pe acolo(nu are importanta numele ) .
    Inteleg ca ii lasi pe jucatori mai liberi dar insa nu inteleg sa ia fiecare masa separat in ziua partidei, Asta chiar nu inteleg.
    PS
    Cat am fost de fata nu i-am vazut consumand alcool.

    Apreciază

      • Cel putin unul dintre ei a fost convocat ( nu am vazut lista rezervelor sa pot face declaratii si despre ceilalti jucatori).
        MI se pare putin deplasat ca echipa sa nu fie unita in ziua meciului , sa ia fiecare masa in oras unde doreste. Repet, poate is de moda veche.
        In alta ordine de idei, de ce nu a fost utilizat Weldon? Ce se mai aude de Kapetanos si Godemeche.

        Apreciază

        • Bun, am revazut lista titularilor si rezervelor din acest meci.
          La momentul respectiv credeam ca multi jucatori au fost convocati pentru acest meci (sunt jucatori care au fost convocati destul de des) dar vad ca niciunul nu a prins nici macar banca de rezerve. Deci pana la urma erau in timpul lor liber. No , imi cer scuze pentru „alerta” falsa.

          Apreciază

        • „Totodată, Trică a explicat și de ce Weldon nu este folosit.

          „Am vrut să le dau la toți ocazia de a juca, era normal să fac unele schimbări. Weldon nu se implică 100% la antrenamente și de asta nu a prins lotul. În momentul când intri pe vârfuri ești pedepsit, când ai atitudine apar și rezultatele” a spus antrenorul CFR-ului la conferința de presă de după joc.”

          Apreciază

  14. Lipsa de valoare si de mentalitate,gauri mari si multe in toate compartimentele,perspective sumbre.Exceptand executia lui Pedro ( care dupa aceea a pierdut o gramada de mingi si n- a mai facut nimic)am vazut din nou o dezolanta lipsa de valoare ,de ambitie ,de potenta fizica si de organizare a jocului.In aparare Trica a scos fundasii care mai corespund ( Piccolo si Camora) si i- a pastrat pe complet iesitii din forma Cadu si Pinto( asupra evolutiilor lor subtiri am atras atentia si dupa meciul cu steaua si dupa bistrita).Erorile grave de marcaj au desavarsit madacrul.La mijloc Vass a evoluat modest,Muri mediocru Valente ca de obicei foarte slab,Pedro a pierdut multe dueluri,Deac a vrut mult si a reusit putin,constructia a fost ca de obicei in mare suferinta …Bus ,Bjelanovici si Maah au aratat inca o data ca e nevoie de transferul a minimum 2 atacanti de valoare.La Severin ( echipa care nu batuse pe nimeni in deplasare,cu sanse mici de a lua licenta si fara plata salariilor din februarie)am avut ocazia sa revad 3 jucatori care acum cativa ani dovedeau ca au o anumita valoare fotbalistica.Dorel Stoica si Vranjkovic desi trecuti bine de 30 de ani si usor supraponderali au dominat mijlocul ,iar sarbul a fost decisiv la 2 goluri;in fata Costea ,aruncat de steaua ,pe langa ca a marcat doua goluri dintre fundasii nostri , i – a mai intors de cateva ori ,fara sa forteze.Concluzia : calitatea
    fotbalistica se vede chiar daca ai ajuns la o echipa mica la final de cariera mai ales cand prin contrast joaca in fata unor nonvalori la care cautam zadarnic alibiuri pt. evolutiile slabe iluzionandu- ne in continuare..Sa nu disperam totusi ,AP ne-a asigurat ca lucreaza deja de 2 ani la transferurile din vara,( toate gratis,of course)ne-a explicat doar ca in Ro nu mai exista jucatori care sa ii satisfaca pretentiile ( deh,spre ex. Nistor costa!).Sa asteptam cu incredere noile achizitii venite gratis ,fie libere de contract ,fie imprumutate.Daca se vor numi Yazalde sau Rondon anuntati ca mari achizitii sunt gata de pe acum sa pun pariu ca vor confirma precum ultimii sositi Valente,Maah,Obiora.

    Apreciază

  15. 1- Proiectul functioneaza in parametrii stabiliti;
    2- Competenta manageriala nepretuita, transferuri juste si eficiente : Maah, Bjelanovic, Valente…
    3- Se vede munca antrenorilor recenti, PS-ul marele om si antrenor si Trica care se ridica ca antrenor la nivelul la care a fost ca jucator avand un viitor sigur la CFR;

    Suna deplasat, nerealist, pesimist, stupid ? Tot asa suna si in iarna dupa examenele cu Inter, dar ochelarii de cal sunt comozi de purtat si apoi si ce daca tii dai jos, trebuie sa mai si intelegi din ce vezi. Plus ca se vad cupe plutind pe cer si campionate din anii pari ce urmeaza. Mea culpa, am fost un realist-optimist in iarna cand nu credeam ca putem cadea asa de jos.

    Apreciază

  16. Dau drumu la TVu’ si ce vaf 1-1…ma gandesc pe moment…cum dracu o-mpins-o-n poarta Severinu. Dupa ce mai pierd vremea prin casa obosit de la caldura de-afara ma trezesc cu Costitza ca o mai perforeaza o data, in momentu ala am stiut ca nu vom mai intoarce rezultatul(dupa jocul prestat). Daca scorul era 1-5 nu era mult …zic eu. Erau momente cand saracu Sare, „sarea” pe teren, intre 3 jucatori severineni care atacau, el, care de-abia a revenit dupa o lunga perioada, era sufocat evident. Greu in a 2-a repriza dupa ce a fost scos Muresan, nimeni nu a mai coborat la recuperare. Poate era bun un Godemeche intr-un meci ca asta(imi amintesc ca in tur cu severinul mijlocul Muresan-Godemeche a fost de netrecut). La Vass si Sare din pacate nu vad o fosrma care sa dea sperante pentru primele etape din noul campionat. Dupa accidentari asa de lungi ai nevoie de 3 luni de competitie sa iti revi, si sa joci treptat de la 10-20 min din postura de rezerva la 60-70 min ca titular. Eu pa Vass nu-l vad deloc un jucator(mijlocas defensiv) cu care sa te bati la titlu, e la nivelul Brescia-serie B ( un fel de Cittadela mai buna).

    Apreciază

  17. J’accuse! Acuz conducerea, cu precădere patronul pentru debandada de la echipă! Cred că daunele morale cauzate sunt aproape ireparabile şi echipa va fi foarte greu remontabilă psihic. Dacă nu vor schimba întreaga echipa, plus cea tehnică, nu vor ajunge cele câteva petice promise. Cât despre publicul nostru, de care şi-au bătut joc, ce să mai zicem? Ruşine!

    Apreciază

  18. Acest meci ne-a aratat ca nu are rost sa mai povestim si sa ne mai facem iluzii despre Cupa. Astept sa se termine odata acest sezon,din care conducerea sper ca a tras concluziile necesare. Sper ca bomboana de pe coliva sa nu fie meciul din ultima etapa…

    Apreciază

    • Saule, stiu ca tocmai a inceput o zi foarte importanta pentru toti cei dragi ai tai, asa ca iti doresc inca de pe acum sa ai parte de o zi minunata, iar fiicei tale sa aiba si de acum inainte o viata la fel de frumoasa precum e familia in care s-a nascut! LA MULTI ANI, DRAGA DIANA !

      Apreciază

  19. Se pot discuta multe despre acest meci, cam toată lumea are dreptate (ca în bancul ăla…), dar mie nu-mi dă pace o regie cum că meciul a fost „aranjat”… Cu toate că această ipostază este una nedorită şi condamnabilă, în acest caz ipotetic măcar avem „scuza” jocului sub orice critică a echipei (a apărării, în primul rând). Dacă totul a fost „pe bune”, atunci chiar avem o problemă, mare de tot. În opinia mea -chiar dacă există indicii- nu a fost blat (poate doar la un cerc foarte restrâns), dar tot mă duce gândul la declaraţia lui Trică cu privire la dorinţa lui ca oltenii lui să se salveze….Să ne gândim puţin : faţă de echipa de bază din ultimele 3-4 meciuri au apărut 6 modificări (54,54%, poţi verifica, Caneto, dacă ai chef…), din care eu -din umila mea experienţă de jucător şi preşedinte- deduc următoarele : 1……când vrei să vinzi un meci fără mare publicitate, nu faci „nebunii” evidente (henţ intenţionat în careu, etc.), ci „întorci” echipa pe toate feţele, cu deviza : „să dăm posibilitate şi celorlalţi să joace!”…În astfel de cazuri efectele „rotaţiei” se văd mai ales în apărare, unde din 5 oameni am schimbat 3 (0,6%, Caneto!), iar acest lucru indică -cel puţin pentru mine- cât se poate de clar „intenţia” preconizată. Nu mă înjuraţi, vă rog (de fapt puteţi chiar să mă înjuraţi), această schemă (de modificare a apărrării în proporţie de 0.6%) a fost brevetată acu’ 30 de ani în ligile inferioare (aveţi cuvântul meu de onoare), ea se bazează pe relaţiile de joc aproximative dintre jucătorii de bază şi cei noi, schema presupune obligatoriu schimbarea portarului (cu efect covârşitor asupra întregii linii defensive) şi încă 2 fundaşi, de preferinţă apropiate ca aşezare (Piccolo+Camora = Rada+Sepsi). Cam 2.5 goluri s-au luat pe partea aia, acum sincer, nu ştiu ce să zic de evoluţia sub orice critică a lui Cadu, cred că Albu are dreptate, a cam trecut timpul peste el, din păcate. Nu de alta, dar o „şmecherie” fără el este imposibilă , mizând doar pe faptul că cei doi fundaţi noi îl vor incomoda şi pe el…Mă rog, e târziu, nu vreu să vă chinui cu filme de groază, dar aveţi cuvântul meu că acest film l-am mai văzut, regizat chiar de „noi”, acu’ 24 de ani…HAI CFR !!!

    Apreciază

    • Señor Kirujos, în viziunea domniei tale insinuezi că ANUNȚUL PUBLICITAR ar trebui să sune cam așa: „Pierdut meci de 3 puncte în Gruia. Recompensa găsitorului”?

      Apreciază

      • Nu insinuez nimic, Mister 07, pur şi simplu m-au atacat „nostalgiile” şi asemănările erau mult prea izbitoare…Poate, mai degrabă, „leasing”-ul lui Cristi (mai jos) să se apropie de adevăr…În opinia mea la nivel de A1 şi jucători a intervenit (iarăşi şi cam repede) o stare de siguranţă că „am ieşit din impas”, şi nu s-a acordat cuvenita atenţie / mobilizare acestui meci nici mental, nici ca angajament. Restul sunt simple coincidenţe, zic eu. Mai vedem (poate la anul…). HAI CFR !!!

        Apreciază

  20. Pe masura ce ne apropiem de finis (si mai cu seama pentru ca o facem schiopatand de ambele picioare) gandurile mi se indreapta tot mai des inspre mercato-ul din aceasta vara. Spre deosebire de multi dintre voi, eu astept increzator transferurile care se vor face. Daca se vor aduce jucatori la nivelul celor de-acum doi ani (BETO, RENAN, WELDON, CAMORA, RUI PEDRO, SOGOU, RONNY- cei mai multi dintre ei liberi de contract, nota bene!!!) atunci nu vad de ce nu ne-am reveni. Eu sa fiu in locul conducerii as merge in general tot pe jucatori liberi de contract (pe vremea asta de criza economica e plina lumea de fotbalisti valorosi pe care cluburile nu-i pot plati), dar as ridica plafonul salarial pe la 300.000$ prin aducerea de fotbalisti care fara aprox.1000 de euro/zi nici n-ar sta de vorba cu noi. Si nu pentru ca le-ar fi prea dragi banii, ci pentru ca ar avea valoare care sa justifice fiecare cent din aceste salarii. Intai as incerca niste repatrieri, iar primul pe lista mea ar fi RENAN (chiar si imprumut). Pe urma ar putea veni pe lista un CULIO sau un VIERA (acuma nu-i obligatoriu ca absolut toti sa fie platiti la nivelul lui Cadu sau Gabi Muresan). In aparare poate ca n-ar fi neinspirata aducerea lui PAPP (dejeanul care nu confirma la Chievo), iar in atac oradeanul KESERU si baimareanul BATIN, plus F.COSTEA si WESLEY (inteleg ca brazilianul isi doreste o intoarcere in Romania pentru ca nu s-ar fi adaptat deloc pe la arabi). Din tara socotesc ca NISTOR ar merita un mic efort financiar plus doi-trei jucatori la schimb/imprumut dintr-o lista care i-ar cuprinde pe Hora, Nicoara, Rada, Sepsi, Maftei, Maah, Bus, Minca si Liviu Ganea. Pe langa el, n-ar strica sa mai stam cu ochii si pe CHITU, Benzar, Lazar, Tarnovan si Buzbuchi (Viitorul), KANON (Gloria), HEREA (Rapid) AL.VLAD (Pandurii). La urma, poate ca am putea macar indrazni sa il aducem la noi si pe CRISTI CHIVU, de care Inter incearca sa se scape. Aducerea lui ar aduce nu doar un plus de calitate, dar si un mare castig pentru vestiar si o importanta lovitura de imagine pentru clubul nostru. Nu cred ca ar fi nevoie de sume uriase pentru aducerea acestor jucatori (sau a altora ca ei), insa socotesc ca CFR ar creste mult in valoare cu ei in lot. Cum ar arata echipa? Eu zic ca foarte bine: FELGUEIRAS – IVO PINTO, PAPP, CHIVU, CAMORA – DEAC, GABI MURESAN, RENAN, CULIO – WESLEY, F.COSTEA. Rezerve: STANCIOIU – VIERA (Lionn), CADU, PICCOLO, EDIMAR (Sepsi) – B.SARE, VASS (Muniru) – NISTOR, RUI PEDRO, KESERU – BATIN (Kapetanos, Yazalde/ Rondon).

    Apreciază

    • Florinaccio, omule drag, cum să mă exprim elegant… erau cumva stridiile expirate? Io înțeleg că te-ai rugat de-nu-mai-știu-cine să-l roage pe AP să te lase pe tine în locul lui IM măcar un campionat, dar vezi nu toate rugămințile se îndeplinesc!… 🙂

      Apreciază

    • nu suna rau cum gandesti tu, dragul nostru, insa nu prea cred ca e realizabil. ca nu e ieftina varianta ta. eu mai curios as fi ce antrenor aducem. ca fara conducator priceput atelajul derapeaza.

      Apreciază

    • Ideea e interesanta, dar e posibil sa nu avem managementul necesar gestionarii situatiei. Pina acum nu am excelat in a curati lotul in afara de rezilieri. Asa cum spui si tu, ideal ar fi sa dam dintre neconfirmati la pachet pentru jucatori de perspectiva. Sunt de acord si cu ideea ca 4-5 jucatori de certa valoare, bine platiti aduc un plus pentru ca se pot integra imediat. Tot asa, se razbuna financiar si faptul ca unii jucatori nu au fost vinduti la timp (Kapetanos). Au mai fost cluburi in situatia asta, insusi Deac a fost cumparat de Magath ca si umplutura de lot la Schalke si s-a gasit o solutie sa se scape de el. Dar asta insemana sa renuntam la 20-25 de jucatori vara asta.

      Apreciază

  21. ANUNȚ PUBLICITAR: Ofer la schimb și la orice oră ultimele 3 campionate (incluzând ediția 2011/12, câștigată de CFR), contra primelor 3 campionate de după promovare (2004/05, 2005/06, 2006/07), chiar și în stare prăfuită. Ofereau seriozitate și entuziasm. Un moșneag demodat.

    Apreciază

  22. Cea mai slaba echipa de la promovare incoace. Ba chiar as pune mana pe o pereche de tate ca era mai buna echipa din liga a2a decat cea de acum. Sa te invete, pe tine CAMPIOANA, fotbal o echipa retrogradata, cu mari probleme financiare si de efectiv, la tine ACASA, e ceva. Saracii, asa flamanzi si puticiosi cum sunt (lipsa apei calde la vestiare), ne-au umilit „vedetele”. Paszkany a sabotat lotul iar acum se intreaba, oare dece echipa joaca cso-cso? Ce am dobandit in 9 ani s-a pierdut intr-o singura iarna. Acum o vom lua de la inceput. Titlul pentru anul viitor mi se pare de domeniul SF. Poate peste 3 ani dupa ce se reanimeaza si se leaga lotul. Sa aduci jucatori de valoare e un lucru. Sa legi o echipa e MARE lucru. Intr-o vara nu poti schimba un lot intreg si sa te lupti la campionat sezonul viitor. Asta e. Pe Arpi l-au mancat ciorapii sa vanda sufletul echipei pentru cativa galbeni. Ia vezi nenea, s-a meritat? Esti mandru?

    Apreciază

    • de acord cu spusele tale, din pacate va fi greu pentru ca nea arpi va aduce doar antrenori docili, care sa faca echipa la cererea sa personala. deci antrenori slabi, fara coloana vertebrala.

      Apreciază

      • Il avem ca exemplu pe domn’ Cioban. Pana sa il aduca pe Reghe, a adus doar pupatori in bara din spate. Acum cu Reghe, antrenor bun dupa parerea mea si care stie sa-si implementeze ideile, face treaba buna la Steaua. Cel mai important aspect, avem nevoie de un antrenor care sa stie sa lege echipa. Degeaba aduci armasari albi daca nu-s legati la aceeasi caruta.

        Apreciază

  23. ar trebui sa faca un imn si pentru anii impari, ca aia cu ” lupta, lupta si invinge, forta, forta, CFR” nu are nici o legatura cu ce vedem….

    Apreciază

    • Din tribune s-a văzut, probabil, mai clar faptul că meciul a fost aranjat (ca să nu zic chiar blat ordinar), cel puţin eu am avut avut acest sentiment pe tot parcursul meciului, exceptând, poate primele 5 minute. M-am simţit ca la o piesă de teatru regizată în detaliu. Rămâne de văzut care vor fi „beneficiile” acestui spectacol : se salvează ei de la retrogradare, ne înapoiază la anul punctele astea, îl transferăm pe Costea pe bani mai puţini, etc.
      La fel mi s-au părut şi ultimele 3 meciuri ale concitadinei, care parcă e ajutată din toate părţile să scape.
      Cei care aţi fost la meci, confirmaţi sau sunt eu mai paranoic astăzi ?

      Apreciază

      • Mor numai si la gandul ca ar fi fost blat, dar ma linistesc rapid, din pacate nu cred ca a fost nevoie. Asa stiu, Costea nu depinde de Severin, a semnat doar pana in vara, cand devine jucator liber de contract.

        Apreciază

  24. Ati vrea voi sa fie asa usor cu blatul!Pai daca citeati presa ati fi stiut ca Severinul nu a primit licenta pentru datorii……..astia-s rupti la dos si voi vorbiti de blaturi.Nu au lucrat „tuciurii” in van.Eu n-as merge asa departe.Daca ati fi analizat pe fiecare jucator in parte ati fi vazut ca se incadreaza in evolutiile de pana acum:a reusit Valente sau Maah vreo trecere 1 la 1?Dar Busulica?A fost mai mult pe jos,poate i-or fi cazut greu la stomac papanasii.Cate centrari a dat Ivo Pinto?Ma refer bune nu la alea prin spatele portii.Din pacate asta este valoarea echipei.

    Apreciază

    • Eu ramin la impresia ca nu a fost dat la timp. Incet-incet i se apropie sfirsitul contractului, are o virsta, se accidenteaza des.

      Apreciază

  25. Sunt de aceeaşi părere cu Kiruj – meciul ăsta a fost aranjat. Toate elementele duc la un meci aranjat , chiar şi preţul biletelor (când a mai făcut CFR-ul reducere la bilete ?). Pe Severin îi puteam bate şi cu juniorii. Un singur lucru mă nedumireşte – la ce ne va folosi acest aranjament dacă Severinul retrogradează ? La ce ne foloseşte penibilul în care ne afundăm ? Or fi lucruri pe care nu le ştim ……, or fi jucat la pariuri. În orice caz eu m-am săturat de Cadu, e praf în apărare, e un îngâmfat, a luat un galben fără rost la o lovire în atac. Curăţenia aş începe-o cu acest mascul alfa al echipei, cu tot respectul pentru ceea ce a făcut până acum la CFR – de acum încolo va aduce numai deservicii clubului.

    Apreciază

    • Arunci idei fara sa fie sustinute.Etapa trecuta Petrolul a facut 2-2 cu ei…….Au avut in acest retur meciuri foarte bune.Ieri s-au miscat foarte bine.
      As vrea sa-mi explici cum poate un antrenor sa-i spuna la Valente ca-i blat si trebuie s-o lase mai moale?Si peste 2 etape antrenorul ai reproseaza jocul slab si jucatorul ai aminteste de blat.
      Toti jucatorii au o varsta si mai repede sau mai tarziu vor pleca.Inainte sa plece cineva trebuie sa vina unul care prin joc sa-l scoata din echipa.Noi ai demolam pe toti……..de la Muri,la Cadu,la Hora,Weldon,Kape.Dar cand sunt inlocuiti cu altii”valorosi” realitatea ne aduce cu picioarele pe pamant.Mai trebuie si rabdare si umilinta pentru a realiza performante.Noi numai ne clamam nemultumirea si nerabdarea.La bine suntem mari cfristi iar la infrangeri il injuram pe Muresan si Arpi.

      Apreciază

      • tinere domn. gresesti fundamental. adica noi sa nu cerem ci sa asteptam ce ni se va oferi? ai impresia ca anul viitor cfr o sa castige ceva? te inseli amarnic. in acest moment echipa e plina de no name, iar cei care inca mai au un nume tind sa si-l piarda si ei. cadu, muresan, kapetanos sunt tot mai mult acoperiti de penibilul jocului pe care il presteaza. eu sunt un fan al cfr-ului. nu inrait dar sunt un fan. eu trebuie sa stept pana cand nea arpi isi epuizeaza stocul de jucatori prespalati cumparati in ultimii doi ani ca sa primesc ceva performanta? da, sunt de acord cadu si muresan AU FOST exponentiali la echipa asta. dar vine o vreme cand cazi in penibil. cadu incepe mai mult sa omoare decat sa joace si muresan ii tine trena strans. lucruri pe care stiu ca trebuie sa le evite pentru ca de anul trecut suntem vanati de fluierasi dupa episodul sibiu. si totusi ei ca niste demni cfr-isti scot dinti si sparg capete in meciuri decisive la mijlocul terenului. tu daca esti fericit cu ce se ofera poti migra linistit la echipa hegemonica a romaniei. eu ca si suporter in acest moment sunt profund nemultumit de amatorismul aratat de conducere si de penibilul care ne-a cuprins incepand cu caricatura de antrenor si terminand cu marile „vedete” ale clubului.
        PS daca aveti impresia ca cfr-ul o sa fie capabil sa isi faca peste vara o echipa nou nouta va inselati amarnic.

        Apreciază

      • Tinere domn, presupun că aşa ar trebui să iubim echipa noastră, nu-i aşa? „Iubirea este îndelung răbdătoare, iubirea este binevoitoare, nu este invidioasă, iubirea nu se laudă, nu se mândreşte. Ea nu se poartă necuviincios, nu caută ale sale, nu se mânie, nu ţine cont de rău. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr. Toate le suportă, toate le crede, toate le speră, toate le îndură. Iubirea nu încetează niciodată” (Epistola întâia către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel, XIII, 4-8) Şi totuşi, câţi oare sunt capabili de o atare iubire?

        Apreciază

    • Eu am o singura explicatie/speculatie : licentierea e o chestiune cu multe intrebari si variabile, mai scapa si cine trebuie nu neaparat cine are acte curate. Severinul e in aceeasi zona cu Viitorul Macedoaia si Blatochiajna. Numaratorii de cacareze albanezi din Dobrogea cum necum se pare ca vor fi facuti scapati si poate asa ajutam indirect la netezirea drumului spre B al Chiajnei. Daca si cu parca ne putem trezi anul viitor cu un satelit de pasune mai putin si cu niste puncte de ‘recuperat’..Fara o miza nu are rost sa faci blaturi, nu?

      Apreciază

      • Eu sper la o echipa a noastra care sa castige si sa joace frumos fara ca echipa adversa „satelit” sa se dea la o parte. Sa-i lasam pe altii sa aibe sateliti, iar noi sa facem performanta bazandu-ne pe forte proprii 🙂

        Apreciază

      • Sa asteptam socoata finala cu “satelitii”. Stiu ca la noi legile si regulamentele sunt facute pentru a fi incalcate, dar zice-se ca legal retrogradeaza ultimele 4 clasate, iar cluburile care nu iau licenta nu pot fi inlocuite cu retrogradate sau cu altele din liga 2. Deci, pica 4, nu iau licenta Severinul, Otelul, Rapid, U si, sa zicem, una din promovate, ramane ca in campionatul urmator sa avem 13 echipe participante. 🙂

        Apreciază

        • primul deadline e deseara 🙂 , atunci vom avea o prima lista de picati si facuti scapati…si eu imi doresc o echipa care sa cistige meciurile pe teren, dar realitatea e una romaneasca…totusi

          Apreciază

  26. daca nu scapam odata pentru totdeauna de ciurucurile astea din lot, daca nu aducem un antrenor scump si cu experienta care sa stie ce sa faca in situatii de criza, si daca nu transferam niste jucatori de valoare adevarata pentru care se bat toate echipele, atunci nu va fii liniste la noi in urmatoarele sezoane fie si ani pari si impari. lotul asta, banca tehnica incepand cu preparatorul fizic PAULO POTOCNIK si continuand cu antrenorii secunzi, si cel mai important antrenorul principal, toti remaniati. asa nu se mai poate !!! in niciun an sa nu vad o echipa bine pregatita fizic. CE FACE PREPARATORUL ALA FIZIC ITALIAN ? PRIMESTE BANII DE LA PASZKANY? ca in niciun sezon de cand este el la echipa nu am vazut un jucator pregatit normal fizic. nu avem un antrenor secund normal, feri dican el este antrenorul secund al unei echipe care a adunat 10 puncte in champions league? CE BANCA TEHNICA PENIBILA AVEM ! si mai avem pretentii de campionate cupe si supercupe. noi echipa de champions league care avem un staff tehnic care nici la copii si juniori nu s-ar incadra. noua stiti unde ne este locul ? va mai amintiti ca anul trecut le-am inaugurat la niste oameni un stadion de aici intr-un sat de langa cluj? na acolo cu noi ! acolo si cadu poate sa-si descarce nervii linistit, dican poate sa antreneze, sefii nu mai trebuie sa faca un efort sa aduca jucatori, putem sa facem si blaturi ca nu ne ia nimeni la raspundere. dar ma tem ca si amatorii aia de la sancrai sau cum se numeste satul ala ne bat rau de tot la ce valoare avem. aia vor fii rivalii nostri principali acolo vom sparge dinti si capete. sa ma linisteasca cineva ca acum asa de nervos si suparat sunt pe jucatori( cu ghilimele) pe antrenori si pe sefi ca imi vine sa nu stiu ce sa fac. asa nu se mai poate fratilor suntem deja de toata p…… ! aici daca nu se face o revolutie a suporterilor in biroul lui paszkny si muresan si in vestiar nu se vor schimba cat de cat lucrurile! sa ma contrazica cineva !

    Apreciază

  27. catalin daca tu nu esti inrait eu sunt si de aceea sunt asa mahnit, suparat si ma comport patimas. pentru ca nu pot sa ma uit ca echipa asta cat de penibil si ordinar joaca. sa le fie rusine !

    Apreciază

  28. Eu zic ca meciul acesta l-am pierdut din cauza ca jucatorii impreuna cu antrenorul s-au crezut superiori, de aceea a facut si Trica acele schimbari in echipa de baza, si superficialitatea la unii dintre jucatori. Nu pot sa cred in blat deoarece in acest an in Gruia numai cine nu a vrut nu ne-a batut. Din acest motiv pot sa zic ca nu a fost blat (daca ne uitam in clasament, in 2013 nu avem victorie in Gruia). Acest esec sigur nu a cazut bine nici unui CFR-ist, dar macar s-a vazut ca avem nevoie de jucatori in fiecare compartiment, cei de rezerva nu fac fata. S-a simtit lipsa fiecaruia (in special in aparare, unde cu Piccolo si Camora + Felge sigur nu luam trei boabe).

    Apreciază

  29. Cum se face că a fost reducere la bilete – 5 lei peste tot. Nu vi se pare suspect ? Parcă nu demult spunea conducerea că nu e interesată de suporteri. Biletele low cost au fost în concordanţă cu prestaţia echipei, deci se ştia dinainte cum va juca echipa. În acest sezon ni s-au servit gogoşi la greu. Oare ce ni se mai pregăteşte în viitor ?

    Apreciază

  30. Din pacate vad din ce in ce mai putine diferente intre Paszkany si Becali: antrenori si jucatori adusi gratis, echipa si strategia impusa de patron, dezinteres total pentru suporteri, relatia cu presa din ce in ce mai josnica (va mai amintiti declaratiile de acum 5-6 ani? Pline de respect, bun-simt si umile? Din pacate s-a trecut foarte repede la „hegemonii” & Co…). Sincer nu ma interesa campionatul Romaniei pana la meciul lui CFR cu Roma. De atunci l-am urmarit an de an, insa acesta s-ar putea sa fi fost ultimul. Am tot sperat ca CFR va ajunge la un nivel macar apropiat de cel al lui Shakhtar Donetsk, insa acel nivel nu va veni niciodata sub actuala conducere, iar cei ce spera se imbata cu apa rece. Sa fim seriosi, Paszkany a castigat cateva zeci (sigur, zeci) de milionare de euro de pe urma CFR-ului, la fel cum a facut si Becali de pe urma Stelei.

    Apreciază

    • Datele financiare ale clubului le gasesti la ministerul de finante. De vreo 2-3 ani e pe profit, undeva intre 2 si 3mil de euro anual. Ultimele cifre publice sunt pe 2011, unde Steaua a avut o profitabilitate de peste 4 mil de euro. Nu e treaba noastra sa ii tinem contabilitate echipei, dar cu siguranta avem fata de altii doua minusuri : unu la mine stadionul fcut din substanta financiara a echipei si nu primarie si doi cheltuielile operationale mai mari decit alte cluburi. CFR este un club care plateste bine, doar Vaslului a dat salarii mai mari in Romania cind Porumboiu a fortat titlul. In plus lotul mare si petardizat ne fac relativ ineficienti la acest capitol. Intrebarea e, care ar fi alternativa in conditiile realitatilor din oras?

      Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.