Bilanțul 07


Clubul:

CFR 1907 Cluj

Antrenor principal (la ora la care vă „calculez” aceste rânduri):

IOAN ANDONE

Legendă:

„Victorie” (V) – se referă la totalul perioadelor din timpul unei partide în care CFR conducea pe tabela de marcaj (în minute).

„Egal” (E) – se referă la totalul perioadelor de timp cât cele două echipe se aflau la egalitate (în minute).

„Înfrângere” (Î) – se referă la totalul perioadelor din timpul unei partide în care CFR era condusă pe tabela de marcaj (în minute).

***

UEFA Champions League 2012/2013

 

 

1-0 Slovan Liberec (45+1, 90+3): V=39+3 / E=51+1

2-1 Slovan Liberec (45+1, 90+3): V=13+2 / E=77+2

1-0   Basel (45+1, 90+4): V=71+5 / E=19

2-1 Basel (45+2, 90+5): V=20+5 / E=48 / Î=22+2

2-0 Braga (45+4, 90+3): V=72+7 / E=18

1-2 Manchester (45+1, 90+0): V=15 / E=33+1 / Î=42

1-1 Galatasaray (45+2, 90+3): V=57+2 / E=33+3

Timp total jucat: 630 + 33 (prelungiri) = 663 minute

Bilanț neoficial (nu știu să se fi făcut până acum un astfel de bilanț, nu-s sigur dacă e foarte util, dar totuși propun – cu modestia dată la minim – să fie denumit „Bilanțul 07”):

„Victorie” = 287 + 24 = 311 minute (46,91%)

„Egal” = 279 + 7 = 286 minute (43,14%)

„Înfrângere” = 64 + 2 = 66 minute (9,95%)

Bilanț oficial – 7 5 1 1 10:5 16pct.

***

Liga 1 Bergenbier – România 2012/2013

 

 

1-1 Gaz Metan (45+0, 90+4): E=58+4 / Î=32

2-2 Ceahlăul (45+2, 90+5): V=8 / E=71+7 / Î=11

3-0 Vaslui (45+2, 90+7): V=75+9 / E=15

2-1 Oțelul (45+1, 90+6): V=70+6 / E=20+1

2-2 Iași (45+0, 90+4): V=49 / E=39+4 / Î=2

2-3 Rapid (45+2, 95+4): V=48+2 / E=20 / Î=22+4

2-2 Petrolul (45+1, 90+4): E=58+5 / Î=32

1-0 Dinamo (45+2, 90+4): V=27+4 / E=63+2

1-2 Pandurii (45+1, 90+6): E=78+1 / Î=12+6

5-1 Bistrița (45+1, 90+4): V=86+5 / E=4

0-1 Steaua (45+3, 90+5): E=75+3 / Î=15+5

0-1 Viitorul (45+2, 90+4): E=20, Î=70+6

Timp total jucat: 1.080 + 74 (prelungiri) = 1.154 minute

Bilanț neoficial („Bilanțul 07”, cu voia dumneavoastră):

„Victorie” = 363 + 26 = 389 minute (33,71%)

„Egal” = 521 + 27 = 548 minute (47,49%)

„Înfrângere” = 196 + 21 = 217 minute (18,80%)

Bilanț oficial – 12 4 4 4 21:16 16pct.

***

Observații:

– 7 meciuri (663 minute) în UCL și 12 partide (1.154 minute) în Liga 1 pentru același număr de puncte: 16! ABSURD!

– În 7 partide (tari și foarte tari!) de UCL, CFR-ul lui Andone n-a „reușit” să adune minute de un meci întreg în care să fie condus pe tabela de marcaj, oprindu-se la puțin peste o oră (66 minute)! Una dintre dovezile că Paszkany nu s-a înșelat redându-i șansa (anulată în 2008) lui Andone de a conduce clubul din Gruia în Europa celor mai tari.

– Deși CFR/Andone a obținut exact 33% victorii în partidele din campionat (4 din 12), diferența față de bilanțul oficial este dată de procentajul de minute de „remiză” vs. minute de „înfrângere”. Adică ar fi fost loc de vreo 6 egaluri în loc de 4 și 2 înfrângeri în loc de 4 (vezi finalurile cu Pandurii și Steaua), dar asta nu însemna decât 2 puncte în plus în clasament.

– Andone a fost mai vulpoi fălcos în UCL, reușind să transforme în victorie partide care se îndreptau spre egal. Gestionare mai bună a finalurilor de partidă, mutări mai inspirate, rezistență fizică superioară, dorință?…

Dacă acest bilanț sec (nu include minutele erorilor făcute de arbitri sau perioada cât s-a fluierat pro- sau contra-CFR, situația indisponibililor etc.) vă dă cumva idei și vă stârnește diferite interpretări, nu vă sfiiți să le expuneți la rubrica comentarii.

50 comments

  1. „Deși CFR/Andone a obținut exact 33% victorii în partidele din campionat (4 din 16)” – in paranteza 4 din 12, altfel nu iese 33%🙂 ochi de soim (tot cu modestia la minim)🙂

    Apreciază

  2. Nu trebuia sa plece. Paszkany n-are cuvant. E lipsit de onoare, imi pare rau sa o spun. Colac peste pupaza, decizia asta numai bine n-o sa aduca echipei, sunt convins. Ce facem acum, luam un antrenor mediocru din Portugalia, care nu cunoaste deloc jucatorii, si nu stie nimic despre adversarii din Liga 1? De exemplu, ce ne facem daca noul antrenor hotaraste sa-l joace pe Bastos pe stanga, la fel cum au facut toti predecesorii lui Andone, si se va pierde din nou potentialul acestui jucator foarte bun? Credeti ca va putea reveni Bouba in prima echipa acum ca antrenorul care l-a „reinventat” nu mai e la echipa? Eu cred ca nu. Vom avea probleme de acum inainte, tineti-va bine palariile.

    Ce prostie… tocmai acum cand revin si accidentatii…

    Apreciază

    • cata, poti sa te retragi dintre ceferisti cand vrei, nu’i musai sa stai intre noi…..
      Conducerea face parte din sistem, o accepti sau nu e hotararea ta!
      Si, intre noi fiind spus – sa nu ne auda nimeni!!! – +1 (and-one) chiar trebuia sa plece cam de 2 luni!

      Apreciază

          • In primul rand, nu cred ca suntem in relatii asa bune incat sa-mi spui „fishior”. In al doilea rand, tu crezi ca doar atunci cand imi promite MIE ceva Paszkany si nu se tine de cuvant, doar atunci am dreptul sa spun ca nu are cuvant?🙂. Daca te-as cunoaste macar putin, te-as face si eu „fishioras”. Stii bine ca Paszkany a spus in repetate randuri ca Andone va ramane la echipa ani de zile de acum inainte, indiferent de ce se intampla, ca exista un proiect pe termen mediu/lung etc. Nu stiu, poate nu te-ai prins, dar la asta m-am referit. Daca nici acum nu e clar, condoleante.

            Apreciază

  3. Mi lene sa calculez cum ar arata bilantul 07 daca CFR-ul castiga toate cele 19 meciuri cu 2 -1, gol primit in minutul 1 si goluri inscrise in min 90+1 si 90+2🙂

    Apreciază

    • Cred că tot s-ar putea trage anumte concluzii. Omul ar fi ridicat în slăvi pentru că are știința întoarcerii rezultatului. Exact cum se pare că o are Ferguson. Ieri, la pauza meciului cu Braga – spre deosebire de pauza din meciul cu CFR, când a fost ușor iritat – a fost fantastic de calm. Nu avea nici cea mai mică îndoială că vor reuși să câștige! Și se vedea clar că nu e o declarație făcută doar din obligație, ci din convingere.

      Apreciază

  4. Aici nu sunt contabilizate si erorile de arbitraj, mai multe si mai cu urmari in Liga1. Sa vedem ce va urma, vom cadea mai jos sau ne vom ridica? Asta depinde si de calitatea antrenorului ce va veni. Oricum, e foarte greu, indiferent cine va fi.

    Apreciază

  5. Ando cred ca sufera de sindromul ,,Corvinul”. La mijlocul anilor 80, Corvinul Hunedoara a terminat un campionat cu o linie de clasament 17 – 0 -17. Adica a batut tot acasa, si a pierdut tot in deplasare. Lucescu, Ando si Rednic nu se mai aflau atunci la echipa, dar spiritul a ramas. Era o sintagma care intre timp a disparut, din fericire – clasamentul adevarului. Era important sa aduci puncte din deplasare, pentru ca acasa te ajutau spectatorii, arbitrii, terenul sau Maica Precista, dupa caz. Fotbalul s-a schimbat, unii se adapteaza, altii nu. Ar fi fost bine, in primul rind pentru el, ca Ando sa bea apa din paharul din care a baut Sir Alex.

    Apreciază

  6. In CL din 7 meciuri in 5 Î = 0. In campionat din 12 meciuri doar in 4 Î = 0. In CL am intors un rezultat (la Basel), in campionat nu am castigat niciun meci daca am fost condusi la un moment dat.

    Apreciază

  7. 07, respect rabdarea matale, dar in aceste momente n-am nici un chef de statistica. Simt ca am pierdut un prieten. Nu un mare antrenor poate, dar un prieten onest, care stia sa apere interesele echipei. Si apoi, nu vad cum, chiar marele Mou venind de maine, ar reusi sa faca o ECHIPA. Antrenorul e foarte important, dar nu e totul. Daca esti obligat sa incropesti o echipa din solduri, nu-ti va merge. Hai sa reluam problemele din echipa: 1.Avem un singur portar de valoare. 2.Fundas central stanga cu probleme. 3. Mijlocas/aripa stanga: lipsa totala (Valente e nul). 4. Playmaker(i): nici vorba. Atacant(i): cu exceptia lui Kape, (servit uneori doar cu mingi luni, plouate) nu avem. Cu doi fundasi talentati: Ivo Pinto si Camora, obligati sa acopere si posturile mijlocasilor lipsa, ramanem mereu in inferioritate. N-am rabdare sa le mai insir, le stiti si voi.

    Apreciază

    • Eu am suferit destul pentru Mandorlini și mi-a părut rău de Jorge Costa. Spre deosebire de aceștia, care ar fi continuat la CFR, Andone mi-a lăsat impresia că-și asumă eșecurile și e tentat să se retragă singur. Cred că știa că nu poate fi acoperit numai de sezonul actual de Champions League. Să nu uităm că ratarea campionatului actual produce o pagubă teoretică de 20 milioane în sezonul viitor, prin necalificarea în CL. Până la urmă, fotbalul la CFR e ca un examen din timpul facultății: degeaba știi perfect 2 subiecte, dacă nu-l știi pe al 3-lea, tot te pică proful! În orice caz, de data asta nu le-a fost ușor lui Paszkany și Mureșan să schimbe antrenorul. Probabil se mizează pe un șoc la echipă cu efect primar tot în CL (victorie în următorul meci de acasă) și se speră la o minune în campionat (acolo, cu Ando, totul părea terminat).

      Apreciază

      • Ajentule, haber nicht cum o fost pa vremea ta, dar acu’ 127 de ani (sau mai multi?) cu 2 subiecte din 3 treceai….
        Dar deocamdata +1 (and-one) a avut iezamen cu 2 subiecte, ChL – nota de trecere, campionatul – picat…..Cupa inca nu se pune, dar daca s-ar pune…AFC Milan-Barcelona-Real Berceni….l-ar fi picat. Astept sa ma contraziceti.

        Apreciază

      • In ce-l priveste pe Mandorlini mie nici acum nu mi-au trecut parerile de rau. Si in timp, judecand eu la rece spusele lui Piccolo din acele vremuri, spusele si nervii, am ajuns la concluzia ca atunci chiar a fost ceva, o urma de conflict in care capitanul nostru a fost parte. Daca chiar a fost decisiv in demitere nu stiu. Cert e ca Mandorlini, cu felul lui introvertit de a fi, era greu digerabil, dar avea valoare si cred ca ne era necesar. Cred ca am ratat un moment in care, cu el pe banca, puteam face din disciplina cuvant de ordine, ceea ce ne-ar fi scutit de o serie de probleme.––– Se vedea la CFR antrenorul, se vedea baza, organizarea defensiva, era punctul de unde putea incepe constructia unui stil ofensiv, nu stiu daca Mandorlini avea capacitatea de a o face dar stiu ca nu am apucat sa constatam, atunci o renuntare la jucatori indisciplinati si razvratiti mi se parea solutie optima.

        Apreciază

  8. Acest „bilanţ” oferă un argument în plus pentru ceea ce s-a văzut şi pe teren: echipa nu ştie să atace, deci are rezultate mult mai bune când se bagă cu fundul în poartă, ceea ce nu e cazul în campionat, unde punctele decisive s-au pierdut cu echipele de mana a doua. (Înfrîngerile cu Rapid, Steaua şi chiar Pandurii pot fi socotite într-un fel acceptabile, luând în calcul şi „circumstanţele atenuante” (deplasare, arbitraj, accidentaţi, program încărcat.)
    Şi încă ceva, ce până acum n-am observat: echipa nu a reuşit să câştige în campionat niciun meci în care era condusă.

    Apreciază

  9. Fiind expert (ca doar nimeni niciodata nu m-o fost intrebata ce is!) spui ca Ando este un antrenor exceptional pentru cateva luni, aduna echipa laolalta, asculta (sau se face ca asculta) de toti, ia cu glume pe toti…..dar caldarea se cam gaureste in timp. Si dupa ce se gaureste trebe adus unu’ care dupa ce astupa gaurile incepe sa umble pe la doage, lemne….(Tulai, Doamne, am ajuns poiet popolar:))

    Apreciază

  10. Nu ma bucur dar nu sunt nici trist ca a plecat Andone, sa spunem ca sunt neutru. Se fac calcule peste calcule si tot acolo suntem si in Campionat si in CL. Intrebarea mea este : Va place cum joaca CFR? Intradevar sunt mult mai importante punctele/victoriile dar VOUA va place cum joaca CFRul? Mie sincer NU imi place cum joaca si CFR nu mai joaca fotbal de cand nu mai e Trica/Semedo/Didi si multi alti dar cel mai mult lipseste Trica. Cred ca ultimul meci in care am jucat fotbal a fost acela cu Dinamo cand am pierdut din cauza tantalaului de Nulo Diogo in rest numai meciuri slabe. In rest nu am jucat NIMIC. Cu Conceicao NIMIC cu Mandorlini stil italian 1/0 1/0 1/0 1/0 ……… cu Jorgica acelasi fotbal fara sclipire la fel si cu restul. CHiar nu se gaseste un numar 10 pentru CFR? Andone este un fricos..mia demonstrat si cu MU si cu Viitorul cand scoate un mijlocas si baga un fundas cand noi suntem condusi acasa de o noua promovata…si daca asta nu a fost tot atunci a scos inca un mijlocas si bagat un atacant. Acum ma intreb eu ,cum ajung mingile in careul advers fara mijlocasi ? Pai va spun eu AVIOANE!!!! CFR=nu joaca fotbal Andone =Demis Decizie=Corecta

    Apreciază

  11. Dezaprob indepartarea lui Andone.S-ar putea ca totusi urmatorul antrenor sa nu fie un anonim.Momeala care ar putea compensa un contract mai subtire e prezenta in 3 meciuri de CL,prezenta de care n-au / avut parte o multime de antrenori capabili.

    Apreciază

  12. In fotbalul de astazi e mai usor sa te aperi supranumeric,sa limitezi spatiile,culoarele adversarului si sa incerci sa profiti ( daca ai cativa oameni de contraatac) de spatiile mai largi oferite de adversarul care te ataca.De regula adoptand aceasta tactica ai nevoie si de o doza buna de noroc si un portar bun( in forma)Aceasta strategie este caracteristica echipelor ” mici” atat ca valoare fotbalistica cat si ca incredere in fortele proprii si aici ma refer atat la jucatori cat ( mai ales)la antrenori care pregatesc meciul in aceasta maniera si dau semnalul retragerii exagerate daca cumva preiei avantajul.Tactica asta ,uneori dusa la extrem (=aparare cu 8-10 oameni in preajma careului= fundul in poarta)poate da roade( vezi braga si istanbul,chiar basel in primele 60′ si liberec)daca sunt indeplinite conditiile sus mentionate: portar ( f.) bun,densitate buna pe zona centrala,oameni de contraatac si bulan cat mai mult.Ea insa nu poate tine la infinit ,iar jocul sub presiune in preajma careului tau,va duce inevitabil ,mai devreme sau mai tarziu,la erori si goluri( vezi hentul lui sepsi sau golul turcilor).In concluzie,nu poti obtine performante adevarate,constante pe termen lung,ci doar cateva succese izolate.Pentru a te califica din grupe,respectiv pt.a castiga campionate trebuie insa sa ai mentalitate dublata de valoare de echipa ” mare” ,adica sa stii sa iti impui jocul,sa ataci ,sa presezi adversarul ,sa-l fortezi sa greseasca,sa speculezi ocaziile avute.Aceasta dominare care sa se concretizeze depinde de tipul si calitatea jucatorilor si ( foarte important) de organizarea jocului,de deplasarea coordonata pe trasee exersate a intregii echipe,care trebuie sa fie compacta,scurta,agresiva ,capabila sa blocheze rapid adversarul( prin pressing) si sa atace in valuri,toate acestea pe baza unei foarte bune pregatiri fizice.Ei bine ,aceasta stiinta a jocului care se invata sub conducerea unui antrenor priceput,ne-a lipsit noua.Pornind de la cele mai sus ,la care se adauga miza diferita ( dpdv mental si financiar)din cele 2 competitii ( campionat si Ch.league) ne putem explica mult mai simplu aparentul paradox dintre rezultatele europene si cele interne.Ma intreb cum ar fi evoluat lucrurile daca adversarii ar fi deschis scorul obligandu- ne sa atacam,cu riscurile de rigoare….mai mult ca sigur lucrurile s- ar fi petrecut ca si in campionat.Personal trebuie sa ii recunosc lui andone ,la despartire cateva merite: mobilizarea mentala din finalul sezonului trecut,resuscitarea lui bastos si sare dar mai ales norocul fenomenal care ne- a ajutat sa obtinem al treilea titlu si parcursul european.Din pacate calitatea jocului echipei a fost slaba,iar renuntarea la el se impunea mai demult.

    Apreciază

  13. Nu îi înțeleg pe cei care plâng după Andone. Are câteva merite (cum ar fi resuscitarea unor jucători) dar a fost slab tactician (un antrenor rezonabil nu ar fi mers meci de meci cu aceeași tactică, unul – două meciuri merge dar pe urmă …). Jucul echipei sub bagheta lui Andone a fost un coșmar, eu unul am fost în permanență un pachet de nervi. Totuși vina principală aparține conducerii. Nu îi înțeleg pe cei care sunt deranjați de faptul că e criticată conducerea. Peste tot criticile sunt constructive (doar nu e dictatură). Orice om își face o analiză în urma unor critici și încearcă într-o anumită măsură să se schimbe. Noi de la Trică și Culio nu mai avem mijloc. Nu s-a făcut nimic să se remedieze acest lucru. A cui o fi vina oare ? A mea ? A lui Andone ? A conducerii ? Fără mijloc suntem împinși în permanență în propriul careu unde neavând fundași centrali valoroși luăm goluri. Pe de altă parte orice apărare care e călărită meci de meci 90 de minute greșește, e omenesc. Un antrenor valoros poate determina conducerea să îi aducă jucătorii de care are nevoie, nu să îi fie livrați toți expirații la preț redus.

    Apreciază

    • Nu as fi sigur ca ne lipsesc jucatorii. Uite, Luis Alberto a facut aseara un meci excelent, cam ca la Braga, Godemeche exceptand plasamentul avansat la gol la fel. Cei doi au jucat prima oara titulari impreuna, s-au descurcat, au aratat chiar valoare, francezul la facut anonim pe Felipe Melo, cand juca Trica, la inchidere il aveam pe Dani. Nu cred ca el sa aiba ceva in plus fata de francez. Cred doar ca sarcinile din teren si strategia de joc n-au fost adecvate. Sunt de acord ca transferurile puteau fi mai bine orientate. Dar nici ce avem nu-i de lepadat.

      Apreciază

  14. In Cl presiunea rezultatului e mult mai mare. Echipa din urna 4 valorica era, macar teoretic singura care nu avea ce pierde, in cosecinta e echipa care-si permite sa riste un joc eminamente defensiv. Cu doi trei jucatori forte rapizi poti marca. Apararea rezultatului tine de hazard. Acel hazard care a facut ca Ivo Pinto sa inceteze sa mai „fie bine cu capul” pentru cateva minute, suficiente ca turcilor sa le iasa o centrare impecabila soldata cu un gol. Acel hazard care a adus eliminarea lui Aguirregaray(o faza la care reluarile arata ca terenul nu i-a permis sa se opreasca la timp), acel hazard care a facut ca mingea sa plece prost din piciorul grecului dar, ca urmare a unui ricoseu fericit, sa se opreasca in poarta. _______ Lui Ando i-a iesit. Nici un antrenor insa nu ar fi fost dispus sa antreneze in asemenea masura norocul. Poate datorita acestei nebunii i-a iesit. Dar nu cred ca cineva poate spune ca n-a fost si noroc chior la Braga, cum cred ca nimeni nu poate spune ca apararea lui Ando la 20 de metri de poarta e recomandata in vreun manual de fotbal. Toata lume spune ca nu poti rezista cu o astfel de strategie. Ei uite ca lui i-a iesit, poate si pentru ca nici una dintre adversare n-a avut un nr 10 veritabil exceptand MU. Cand in fata ta vine si cel capabil de pasa geniala aceasta tactica e sortita esecului. Alt mare noroc al nostru este ca mai mereu(Basel e exceptia) am deschis scorul, astfel presiunea pe adversari a crescut. ________ Indiferent de speculatii trebuie sa-i multumim lui Ando pentru rezultate. E meritul lui ca si-a inteles limitele (ale lui, ale echipei) si a optat pentru tactica care ii putea aduce succes. MULTUMIM SI FELICITARI ANDONE!!! Felicitari si succes pe mai departe. ____________ Daca antrenorul care vine e iar o gaselnita ieftina atunci pacat de Andone, daca e un pas inainte atunci trebuie sa intelegem ca fotbalul a devenit un sport unde sentimentalismul e scump, mai scump decat o decizie gresita. Dupa omul Andone imi pare rau, cu tristetea lui din aceste zile sunt solidar.

    Apreciază

  15. Facand o comparatie intre loturile echipei in momentele castigarii celor 3 campionate ,fara sa ma gandesc pot spune ca cel de acum este cel mai slab…..cu cele mai putine individualitati.
    2008 -Ruiz,Didy,Fabiani,Duba,Trica,Culio,Semedo,Peralta

    2010 -Culio,Peralta,Muresan,De Zerbi,Yousuf Kone,Deac,Bud,Dica,Traore,Alcantara,

    2012 -Kape,Rony,Sougou,Muresan(chiar daca multi il contesta,pentru mine a fost una din piesele importante in angrenajul echipei mai ales in retur)
    Nu am trecut la lotul din 2012 pe Renan si Weldon transferati in iarna.Cred ca este evident.Acum am putea sa-l punem pe linie si pe Bastos…….dar fara Rony accidentat.
    As spune ca trebuie sa ne trezim si sa nu credem in Mos Craciun…….chiar daca campionatul trecut am luat titlul cu ajutor Divin impotriva tuturor jocurilor facute impotriva noastra.
    In cele 2 editii trecute ale CL am obtinut 2 victorii si 2 egaluri.
    In aceasta editie avem 5 victorii si un egal din 7 partide.La accidentarile lui Ganea,Deac,Rony,Bouba,Vass au fost adusi Bjelanovic,Aguireguarray,Martinovic(accidentat),Alberto.Dintre ei Alberto destul de insipid,Aguire din 5 partide in 2 a fost eliminat…….Bjelanovic .Cu toate astea suntem in carti pentru primavara europeana.
    Probabil vor fi pareri contrare care vor spune ca actualul lot este unul cu jucatori de valoare.Eu la fel cred ca sunt jucatori promitatori gandindu-ma la Aguire sau Martinez,la Ganea,la Deac……dar va fi nevoie de timp ca sa joace impreuna ,sa lege relatiile de joc.Timpul n-a fost de partea lui Ando in aceasta privinta.
    Pai daca lotul asta a fost asa slab,cum s-au obtinut aceste rezultate?Aici meritul revine lui Ando care a apreciat corect partitura care se potriveste la acest moment CFRlui.
    Bineinteles sunt destui cei care spun ca Ando n-are niciun merit…..doar timpul ne va putea raspunde.Oricum pentru noul antrenor(si pentru cei ce-i vor urma)mostenirea lui Ando din CL si cele 2 campionate castigate vor fi intangibile.
    As vrea la un moment dat ca cei din conducere sa ne prezinte obiectivele unui antrenor proaspat instalat.Ca sa stim la ce ne raportam…….oricum cu Ando nu s-au comportat ca niste gentlmani.A parut ca l-au trimis la razboi inarmat cu un scut din zahar ars!
    Transferurile facute au fost …..nu-mi gasesc cuvintele.Oricum next levelul promis de Arpi l-a prins pe Ando in postura de pe stadionul 23 August la finalul unei partide.Poate viitorul antrenor va regasi in Valente si Hora 2 viitoare staruri precum falcosul in Bouba si Bastos.Sper ca noile succese ale echipei sa nu vina cand cei doi vor fi pe cai mari.

    Apreciază

    • Gica, amanuntul cel mai interesant este ca Andone a mostenit o echipa care juca prost si fara suflet de la Costa, dar o echipa clasata pe locul intai, o echipa care chiar daca nu juca placut ochiului avea o minima consistenta si ne lasa o echipa care nu poate juca, nu stie juca, o echipa inapta sa se apere avansat, inapta sa atace. Daca jucatorii sunt mai buni sau mai slabi nu putem sti pentru ca actualii nu au cadru de exprimare. CV celor adusi in trecut nu spuneau nimanui mai nimic. Aminteste-ti cum radea Cartu de gaselnita noastra Ruiz. L-a avut in probe si l-a respins. Unitatile tale de masura sunt oarecum inegale. Pe Weldon nu il pui la socoteala dar pe Didi da, ei bine cam tot un tur de campionat a fost Didi in lot cat si Weldon, unul s-a accidentat altul a plecat. Acum vin si te intreb cum se face ca Andone a avut un tur de campionat reusit in primul mandat si cateva etape in al doilea, dupa… dezastru. Primul titlu aproape l-am pierdut (becali a facut numai mizerii), ne-a salvat manevra bricheta si bunavointa lui Dinamo care nu numai ca a jucat cum a jucat cu noi dar a mai si batut Steaua. In al doilea mandat sedinta vestiarului si norocul a fost cu noi. In ambele cazuri cat timp echipa a functionat nu s-a prea simtit mana lui Ando ci a predecesorilor. Cand tipul i-a permis andonelui sa-si impuna ideile parca lucrurile au scartait. De ce? Nu stiu. Cert lotul de anul acesta este mai bun decat cel de anul trecut. ____________ Aguirregaray, e un jucator excelent, suficient de tehnic, determinat, dispus la efort etc. E sarcina antrenorului sa-l descarce daca i se urca adrenalina la cap. Ar trebui sa intelegi sau sa accepti si faptul ca uruguaianul a fost eliminat pentru ca asa i-a placut arbitrului de fiecare data. Eu cred ca este peste Pereira care avea o mica rigiditate si o are inca, Aguirregaray e mai prieten cu obiectul muncii.____________ Faci judecati partinitoare si dovezile sunt in textul tau. In 2010 il mentionezi ca mare certitudine pe Deac. In 2012 il avansezi la rangul de speranta, nu-i ciudat. In 2010 amesteci de-a valma accidentatii si cei pusi pe faras cu promisiunile pentru 2011 ca sa-ti iasa multi la numar. _________________ Cu marea tactica a lui Andone, curu-n poarta surprize in CL poate face si o echipa de divizia C, conditii suficiente ar sa aiba jucatori bine lucrati fizic, robusti, tari pe picioare si cu talie corespunzatoare. II plombezi cu un portar bun si gata daca le imprumutam chiorul (norocul), arma secreta a lui Ando, egalul le e accesibil. Daca-i intarim cu un vitezist sau doi si daca adversarii sunt obligati de clasament sa atace putem si castiga.
      Nu e buna schimbarea asta de antrenor, dar nu neaparat datorita calitatilor lui Ando, motivele sunt altele.

      Apreciază

  16. Inca un mic amanunt……jucatorul lui Galata cu centrarea la gol i-a costat pe turci 8.5 mil.Sa bage cineva in cos pana la acesta suma jucatori cumparati de noi…….probabil vor fi vreo 20!
    Si la fel as fi curios daca turcii i-au luat capul lui Terim dupa acest rezultat si alte 5 partide din campionat fara victorie.Vorbim de o echipa cu buget de 75 mil si transferuri facute in vara de 24 mil……te apuca rasul de reactiile romanasilor.
    In final as avea o remarca……daca prin absurd cineva va descoperi perpetuum mobilee,ei bine acela va fi un roman.Si o va face nu prin nu stiu ce efort intelectual.O va face cu naturaletea cu care face politica si chibiteaza fotbal……..batand apa-n piua!

    Apreciază

  17. sa fim seriosi. conteaza rezultatele finale nu cele intermediare. poli iasi, gaz metan, rapid, viitorul, steaua sunt lucruri de neiertat pentru andone. lasand accidentatii deoparte am de tras doar o concluzie. mingea pe sougou si centrare pe kapetanos. si nu, nu e reteta lui andone ci a lui costa. pe care andone nu a schimbat-o deloc. andone a fost adus sa schimbe jocul din perioada costa si nu a schimbat nimic. cu toate ca a avut jucatori superiori perioadei costa. e de neacceptat ca dupa ce aduci 10 jucatori noi(chiar daca au fost accidentari) sa nu schimbi absolut nimic. si asta in conditiile in care ai avut la dispozitie o vara intreaga. imi pare rau pentru andone dar paszkany are dreptate. ando a avut sansele lui si nu a profitat de ele. rezultatele din UCL(unele norocoase ca cel de la braga si cel cu galata) nu il pot tine in scaun. sa nu uitam cum am castigat la basel dupa ce 60 minute nu am miscat nimic. a fost nevoie sa cada aia fizic ca sa facem ceva in atac.

    Apreciază

    • Rezultatele din UCL au fost date de noroc si de motivarea cu care au jucat jucatorii. In acest mandat la CFR, Andone a reusit sa faca din echipa o autobaza mai ceva decat vestitele autobaze a lui Cirtu. A avut toata vara la dispozitie, dar campionatul l-a inceput cu scuze ca nu suntem decat la 70% din capacitate, apoi a tinut-o tot intr-o scuza…. In rest: 12 etape, 16 puncte castigate, locul 10, la 4 puncte de primul loc retrogradabil….

      Apreciază

  18. Va spun doar atat: chiar este bine ca Andone si-a dat demisia!! Si sper un lucru: sa aducem un antrenor caruia sa-i placa FOTBALUL OFENSIV si care sa faca schimbari pe jucatori de atac,gen JURGEN KLOPP de la Borussia Dortmund!! Asta da ANTRENOR,l-a batut pe guristul Mourinho aseara atacandu-l pana la sufocare,chiar si in minutele de prelungire din finalul meciului!!

    Apreciază

  19. Campionatul trecut a fost câştigat de câţiva jucători: Sougou, Weldon, Kapetanos, Renan, Beto şi Cadu. Rezultatele bune din CL se datorează tot câtorva jucători : Sougou, Kapetanos, Bastos şi Felgueiras. Atât Coasta cât şi Andone nu au nici un merit la aceste rezultate. Sug bagheta lor orchestra a cântat din ce în ce mai fals de la meci la meci (şi nu invers cum ar fi fost normal). Deci, ca să ne placă Andone trebuie să fim masochişti (eu unul mă străduiesc să am grijă de nervii mei). Din jucătorii care ne fac meciurile în acest moment sunt convins că 2 vor pleca în iarnă pe bani buni. Cu ce vom rămâne după aceea ? Cu expiraţi şi accidentaţi. Avem nevoie de un staf tehnic adevărat (nu doar antrenor principal) ca să poată scoate ceva din ce va mai rămâne.

    Apreciază

  20. indepartarea lui Andone cred ca este o greseala a conducerii, ca sa nu mai vorbim de omenie si de bun simt.Pt toti care va bucurati de plecarea lui si pt adeptii viitorului joc ultra ofensiv va doresc din inima un antrenor italian

    Apreciază

    • Chiar avem nevoie de antrenor italian, trebuie invatata lectia apararii. Moral poate n-a fost o decizie potrivita, dar intreb, era moral sa fie lasat Andone sa chinuie lotul cu tactici fara noima? Andone si-a aratat dimensiunea in campionat, i-am vazut dimensiunea si in Europa. Rezultate bune incontestabil, dar ma intreb cat din ele ii apartin, sau cum ar fi fost ele cu un antrenor care sa aiba simtul organizarii jocului? Repet imi pare rau pentru omul Andone, antrenorul a ratat, n-a reusit sa fie ce asteptam noi de la el. Nu ma refer la spectaculozitatea jocului ci la pragmatismul de a pune in valoare fiecare jucator in parte si totodata echipa.

      Apreciază

        • La primul umbla vorba ca echipa i-ar fi fost facuta/faurita de Bergodi, nu? A mers ceas in tur, iar in retur, cand Andone a intrat mai adanc in paine, ne-a cam facut viata de caine. La al doilea titlu, exista in mai multe surse relatarea unei sedinte de vestiar, cu Cadu in rol de lider, capitan si …antrenor. Cand un jucator il obliga pe Sougou (de pilda) sa alerge mai mult, sincer, care e antrenorul? Sursele mele imi spun si ceva despre cum a pregatit Andone partida cu Iasul (de pilda), un fapt incredibil pentru un antrenor profesionist. Neavand insa ca dovada decat vorba unui foarte de incredere prieten (si realitatea de pe teren), prefer sa las acest subiect la stadiul de zvon.

          Apreciază

          • Albule, cand am zis ca am impresia ca am pierdut un prieten bun, nu m-am referit la mine (personal adica). Ci la faptul ca miticii ne vor toca marunt, cu orice antrenor ar veni. De astea ne apara nea Ando, apreciat de cei de dincolo de Carpati. Ando iesea intotdeauna cu mult curaj, nu se lasa calcat in picioare de astia. Mi-ar fi mult mai usor sa ma explic in maghiara, dar cine ar intelege… Sper totusi ca macar ceva din grijile mele a razbatut. Cred ca si asta e un aspect important, nu doar antrenoratul.

            Apreciază

            • Ei sa ne toace din vorbe si articole si noi sa le raspundem pe teren. Asa a fost cu Mandorlini, ei cu atacurile fata de arbitraj, noi cu raspunsurile pe teren. SI n-am pierdut nimic, ba am castigat un campionat. Andone a vorbit mult cu presa, poate prea mult, tocmai de aceea nu si-au ras prea mult de el dupa rezultatele slabe scoase. Dar, ce folos pentru noi, din punctul de vedere al clasamentului?

              Apreciază

          • Ai dreptate in multe privinte,si eu am fost sceptic de aducerea lui Ando la vremea respectiva. Dar nu uita ca in turul primului campionat castigat de noi,eram o echipa mica care nu deranja,doar in retur au inceput sa ne scoata din lupta cu metode diferite,gen bistrita,u cluj. Ando are puterea de a imbarbata echipa in momente grele,mobilizeaza jucatorii,niciodata n-am sustinut ca este cel mai bun ptr. Cfr,parerea mea este ca daca l-au demis sa aduca pe cineva mai bun,sa ajungem la acel „next level” dorit de noi toti. Si nu uita ca am facut si cu Ando meciuri de poveste cu u cluj,cu mioveni,si cu Sibiu,gol in ultima secunda. Iar in istorie va ramane numele lui Ando referitor la cele doua titluri,oricum au fost ele obtinute,asta am vrut sa subliniez doar

            Apreciază

    • ia sa te vad eu cum ai sta cu omenia pe banii tai. adica cumperi o echipa noua in vara ca sa schimbi jocul echipei si tu joci acelasi lucru ca si costa? pai care e logica? ne aparam cu MU inteleg. dar sa te aperi cu mediasul, iasiul, rapidu, viitorul asta nu o mai inghit. andone nu stie meserie. e simpatic dar sa imi aduc aminte de descalecarile lui la dinamo unde lua 4-5 goluri pe meci pana a intrat borcea la butoane? sa imi aduc aminte de rapid unde a iesit pe usa din dos? sa fim serios. omul asta a avut pe mana la cfr 3 echipe si nu a descoprit deca un jucator. pe sare. pe ceilalti i-a acoperit de penibil. cu mandorlini aveam o aparare beton si jucam italieneste cu 1-0. nu ne-a placut. acum il plangem pe andone ca dam 2 goluri pe meci si tot pierdem. terminati odata cu statisticile astea. conteaza la final rezultatul. sa o sp[unem pe aia dreapta. la braga am avut noroc chior. la istambul la fel. slovan ne-a dominat basel ne-a dominat. noi am avut in UCL posesie 35% pe meci. dar mai grav e ca si in campionat ne apropiem de cifra asta.si acum s-a vazut clar. s-a accidentat sougou si andone numai are idei. pai noi cu doi atacanti de careu, sasa si kape nu avem oameni care sa dea centrari? adica oameni avem dar nu suntem in stare sa ii ducem in benzi sa centreze. mai scapa ivo pinto sau sougou dar cam atata. sincer la meciul cu viitorul nu m-am uitat pentru ca nu am conceput ca nu vor castiga. am ramas masca. daca pe aia nu ii bati ce pretentii poti sa mai ai ca antrenor?

      Apreciază

  21. Perfect de acord cu Catalin,Dan,Adi si LuK2170,rezultatele obtinute cu andone se datoreaza celor cativa jucatori mentionati(o parte vanduti,altii deja scosi pe taraba…)si unui noroc de multe ori chior.Din punct de vedere al stiintei antrenoratului, in Europa i se potriveste perfect vorba aia „prost sa fi ,noroc sa ai”.Drept dovada in campionat unde trebuie sa construiesti,sa ataci ca sa iei 3 puncte ,unde adversarii te-au citit,si norocul nu poate tine la infinit, clasamentul spune totul!

    Apreciază

  22. Foarte corect IQ. Fotbalul pe lângă partea sportivă (cea frumoasă de altfel) este o afacere. Ca în orice afacere nu există loc de sentimentalisme, trebuie să iei măsuri altfel dai faliment. Prin poiţia catastrofală din campionat se vor pierde bani, sponsori (care înseamnă tot bani) şi spectatori (tot bani – şi aşa la acest capitol se stă foarte rău de 2 ani – dacă nu ai un joc plăcut ochiului spectatorii vin doar la final de campionat dacă se speră la titlu, dacă nu spectatorii nu vin să îşi mănânce nervii). Este ruşinos ca o echipă campioană să aibă atât de puţini spectatori în campionat (meciurile din CL nu se iau în considerare, acolo e altceva).

    Apreciază

  23. Fotbalul este o afacere in toata lumea! Si la noi, dar la noi ca la nimeni….FRF si LIGA PROFESIONISTA aranjeaza lucrurile de la inceput, anu’ aesta Stelemeaua…la anul cine stie…ca e vorba de bani, multi…
    Anul treecut echipa a enervat pe toti castigand din forte/resurse/hotarari proprii…anul asta nicio sansa… Nu sunt convins ca +1 (and-one) e strain de asta!!

    Mafia, prin definitie, este straina de orice „practici”…. ei sunt cei inocenti in orice „iecuatie”. Era sa zic ciobanul (dar ciobanul are un statut special in folclorul romanesc), a tras toate „matzele de oaie” sa castige campionatul prezent (cu 20 mil. direct la jiji) si LIGA lu mitilica si FRF nu face altceva decat sa sprijine echipa lui ‘badea Valentin Ceasca… Nu stiu daca un antrenor de afara va putea rezista la mocirla de la noi, sper sa ma insel! In Romanica tre’ antrenor din Serbia, Albania, Macedonia……directori de firma din Algeria, Egipt, Tunisia, etc….unii predispusi la intelegeri…Rusine noua!

    Apreciază

  24. Imi pare rau de Ando,ca om e simpatic si nu de putine ori spune lucrurile pe nume…dar jocul echipei in campionat m-a dus la stres continuu !! Problema e ,ce aduc in schimb ??? Citiva di jucatorii adusi sint petarde,vezi Valente,Alberto….! Sint curios si nelinistit in ce priveste viitorul !!!

    Apreciază

  25. No dragilor in perceptia mea cam asa scrie sau ar trebui sa scrie un ceferist adevarat :

    Cantor Zoli

    CFR FACE ISTORIE LA ISTANBUL

    Dupa 101 ani CFR a jucat din nou cu Galatasaray…multi contesta aceasta stire , dar revista oficiala a clubului Galata din 7 august 2009 confirma asta ! Asa ca cu aceasta ocazie am fost la Istanbul , un oras cat o tara (neoficial , se considera ca are 17 milioane de locuitori) cu o istorie cat pentru un continent ! Un oras al contrastelor , cu bogatii incomensurabil
    e financiar si istoric, cu saracie de neanchipuit nici macar pentru cineva din Romania care a fost de multe ori prin Moldova…am vazut in zona centrala, la doi pasi de celebra Moschee Albastra case din lemn (care la noi la munte se daramau demult) din care femei cu fata acoperita de voal aruncau apa murdara din lighean direct in strada ! Dar am si vazut cu ocazia unei plimbari cu un vapor pe Bosfor , pe malul Asiatic al orasului pe kilometrii intrgi vile , palate locuite de bogatasi maxim o luna pe an ! Am vazut de asemenea cel mai mare bazar din lume unde dupa o jumatate de ora te simti ca in”bazarul” din piata Marasti cu diferenta ca turcii sunt mai agresivi . Deosebirea mare fata de „bazarele” din Romania este ca turcul se simte jignit daca nu-i comentezi pretul si nu negociezi…si negocierea pentru el e cu atat mai placuta cu cat e mai lunga, iar pentru tine e bine sa fie lunga deoarece poti obtine reduceri si cu 90% ! Desigur noi , cei din Romania suntem obisnuiti cu „smecheriile” comercitiantilor dar la Istanbul se face scoala in acest domeniu . De la taximetrist la chelner toti incearca sa „te faca” , de aceea trebuie sa negociezi in avans pentru orice ! E clar ca au asta in sange, inclusiv cand nu-i vorba de bani ! Am facut greseala sa joc table cu un comerciant in bazar si dupa ce m-a batut de doua ori de nu mai stiam pe ce lume sunt am observat ca muta cate trei piese odata in loc de doua !!! Desigur s-a scuzat ca el e „Kurdish-man” nu „turkish” …dar toti sunt veseli, deschisi , gata sa ia dar si sa dea ! Mai vehement a devenit doar cand a aflat ca sunt din Cluj , a scos biletul de meci pentru jocul cu CFR , o poza cu Hagi , mi-a propus prietenie eterna , reduceri mari la magazinul lui daca bate Galata…dar oricum am plecat acasa dupa meci ! Reducerea nu era valabila…m-a „ajutat” CFR-ul !
    Si am ajuns la meci ! Gura a ramas mult timp cascata dupa ce ai intrat pe stadion ! Am fost la Los Angeles (Romania-Columbia 3-1) ,la Roma, la Londra , la Munchen si pe multe alte stadioane din lume dar asa ceva n-am mai vazut niciodata ! Un stadion SUPERB , conditii pentru presa si spectatori excelente . Dar, deoarece fiind in orient trebuie sa fie si un „dar” , drenajul terenului a fost foarte slab , tot timpul meciului pe teren a fost un strat de apa de minim trei centimetrii ! Insa suporterii Galatei te fac sa te simti extraordinar, te fac sa te simti si tu sustinatorul Galatei, iti vina sa stigi si tu „CIM-BOM-BOM” ! Stau aproape tot timpul in picioare , urla , sufera , se arunca pe jos la ratari , arunca spre tine (suporter strain) cand deschizi gura dar isi sustin echipa din primul pana in ultimul minut ! Si CFR-ul a reusit sa-i faca sa-si arate si partea umana si sa plece in liniste , civilizat dupa meci…
    Dar sa vorbim si de meci ceva , deoarece ne-am dus in leaganul „Imperiului Otoman” pentru meci . Si sa spunem din start ca CFR-istii au fost „turci” ! Turcii se caracterizeaza in primul rand prin faptul ca sunt un neam de cuceritori , viteji si neanfricati pana in maduva oaselor…si asta au fost Felgueiras , Cadu, Piccolo si toti ceilalti !!! La televizor poate nu s-a vazut lupta crancena din teren , unde ploaia rece ingheta sangele in vene , urletul de lupta a 50.000 de otomani te intimida la maxim, presiunea rezultatului te apasa , datoria de a scoate un rezultat mare care sa fie un mare „multumim ANDO” te obliga…si a iesit un egal cat o victorie ! O victorie si fata de un arbitru care desi vorbea aceiasi limba cu Piccolo era de multe ori rauvoitor ! Oricum , chiar daca a iesit bine si urmeaza o noua etapa din istoria CFR-ului , cu antrenor nou , cu obiective probabil noi , sa spunem un multumim baieti si un MULTUMIM NEA’ ANDO !!!

    …Nu va suparati pe mine dar eu asa iubesc CFR-ul…

    Apreciază

    • Multumim pentru aceste frumoase ganduri, impresii si trairi pe care le-ai simtit in Turcia. Ma bucur pentru tine ca ai avut privilegiul de a insoti echipa de club pe atatea stadioane celebre,dar si echipa nationala pe „Rose Bowl”. Si nu in ultimul rand,multumim Ioan Andone!

      Apreciază

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s