Notele jucătorilor ceferiști – TABEL CENTRALIZATOR


Puteți verifica situația mediilor obținute de fotbaliștii ceferiști, calculate în baza notelor acordate de suporterii ce accesează Tribuna CFR. Situația va fi actualizată de către Kiruj la scurt timp după încheierea notării evoluției jucătorilor ceferiști utilizați în meciurile din campionat, Cupa României sau Champions League/Europa League.

Vă rugăm să accesați următorul link, pentru a vizualiza tabelul centralizator întocmit de Kiruj în Excel:

NOTE

Vă mulțumim pentru notare, sugestiile și sprijinul acordat acestei inițiative!

11 comments

  1. salutare, prieteni. O mică sinteză a primei runde de votare : 1 – de remarcat numărul relativ mare de votanţi (129), chiar dacă -probabil- au fost tribunişti care au votat de mai multe ori de la PC-uri diferite. Din ce-am constatat, pe tribună nu prea „se agită” 129 de tribunişti diferiţi, înseamnă că au votat şi „alţii” (eventual tot ceferişti, dar pasivi pe tribună ), 2 – încerc să mă ajung din urmă cu primele opt etape, măcar cu numele titularilor/rezervelor, a minutelor jucate, a cartonaşelor şi cu marcatorii golurilor noastre. PÂNĂ CE GĂSIM O SOLUŢIE DE-A DA NOTE ÎN ACESTE 8 ETAPE SCURSE, AM PUS LA TOATĂ LUMEA NOTA 5. 3 – În foaia „observaţii” a tabelului o să trec nişte informaţii privind „interpretarea” tabelului, codificările utilizate, etc. 4 – staţi liniştiţi, nu m-am bolunzit de tot, munca-mi de zi cu zi mă obligă să fac (şi) astfel de situaţii, majoritatea mult mai complexe, deci nu e o mare brânză, este pur şi simplu o plăcere şi nimic altceva. 4 – mâine pe la ora 21.00 va fi „deschis” din nou softul pt. a da note după meciul cu berceniul. Vă pup, HAI CFR !!

    Apreciază

  2. Puteti sa ma bagati pe unde doriti, dar am o intrebare (sugestie). Ar fi greu sa se afiseze pe prima pagina (sau altundeva) datele importante legate de meciul care urmeaza (adica ca cine jucam; cand; unde; cine transmite, s.a.m.d.). Cred ca nu-i nevoie de countdown sau alte brizbrizuri, doar date. Would it be possible?

    Apreciază

  3. !!! AM REACTUALIZAT TABELUL CU NOTELE DATE PT. MECIUL CU SEVERIN. AM CREAT ÎN TABEL O CENTRALIZARE A DATELOR PE TOATE CELE 3 COMPETIŢII, O GĂSIŢI ÎN FOAIA „NOTE-TOTAL-3-COMPETITII”. ……….AŞTEPT PĂRERI, OBSERVAŢII !!! URMĂTOAREA NOTARE SE VA FACE MIERCURI (31 OCT), LA ORA 21.30, DUPĂ MECIUL DE CUPĂ CU BOTOŞANI. HAI CFR !!

    Apreciază

      • Pentru liniştea ta voi strica câte ceva pe-acolo…Încerc să fac o mică interpretare a datelor cam pe 1 noiembrie (de „ziua morţilor”, la unii dintre noi) , pe perioada împărăţiei lui Ando. HAI CFR !!

        Apreciază

  4. Salutare dragi prieteni ! Am oprit softul de notare (de după stoaia), dar nu pot afişa tabelul reactualizat pt. că sunt la Lisabona (în concediu) şi internetul ăsta tâmpit nu-mi face legătură cu locaţia mea de.acasă (unde postez tabelul reactualizat). Revin pe 17 mai, pe 5, 9 şi 12 mai voi da drumul din nou la soft (pentru a da note după meciurile cu Viitorul, Concordia şi Braşovul), dar nici acestea nu le pot agrega în tabel. Nu-i nimic, pe 17-18 voi posta tabelul cu toate „influenţele” la zi. V-am lăsat, prieteni, că mă sâcâie baba să facem o plimbare prin oraş…aici e doar 21.45…Mâine mă duc la Benfica – Fener, dar nu m-am decis încă cu cine să ţin…(mai indicat pare varianta cu gazdele, dacă vrei să ieşi din La Luz…HAI CFR !!

    Apreciază

Lasă un comentariu

