V-ați gândit vreodată cum trăiesc ai lor meciul?


[fault la Kapetanos în careu]

Rușine Brezo pe tine prostănac!

dracu ‘tija!

Kurvaaaaaaaaaaa!

[gol Cadu, 1-0]

nu este posibil …. achjooooooooo!

Caucau Bosančičovi ar trebui să lingă cizmele … dar este într-adevăr teribil.

[portarul ceh repinge șutul lui Diogo Valente. N.T. bici = portarul David Bičík]

Gladiator bici!

minunat bici!

[???]

Transmiţător joacă tarabe… ceea ce este trec.

[final, 1-0]

Cred că am avut noroc, dar performanţa destul de solide. Sunt fericit. Flagel mare, ca întotdeauna.

Bosančič încă o dată ruşine excelent, ratat…

Teroare şi oroare! Stajner este de 12 de jucător, Toth este absolut marnej zboară acolo că eu nu ştiu ce să fac şi nu ştiu de unde să fie şi ce să joace.

Glumeşti dreapta? [genial!] Milos cele mai bune biciul pe teren, aproape toată prada şi singurul care poate deţine momente cu bile şi distribuie.

Nu ești, probabil, căzut din cireş.

[dialog]

Da, aşa vă va ajuta cu acest ochi sau printr-un singur sens, dar eu nu ştiu dacă s-ar elimina un fel de doctor.

Probabil că vă dezamăgesc, dar azi am luat ochelari noi şi le-am vedea frumos, recomanda, Klain Liberec în Moscova.

[nu le place Toth – N.T. slovac, nu ungur]

Idioţi slovacă… mulţumiri.

Toth este un slovac bou, fund.

Toth ars în curs de pregătire, dar a cumpărat-o. Până în prezent, fiecare meci se arde…

[indicații tactice. Ando, ia notițe!]

Pentru noi, aceasta nu se schimbă prea mult… Trebuie să punem adversarul pe teren gol.

Înlocuirea cu un diametru mediu este de rahat. Slovan dar înlocuieşte dopul medie, sub medie (şi încă destul de mírnej Toth).

Noi trebuie să oprească trece mingea pe propria jumătate şi să se joace mai mult spre o zgârieturi teribil, prima jumătate să mă lase să se sărutat mai mult.

[clarviziune]

Din păcate, în Liga Campionilor nu avem nimic de a face, e groaznic.

Apărare nebun, nu depozit, tragickej atac. Asta e final, românii vor veni la noi un vrazej ​​şi Papa LM.

Cluj toate şansele de a merge prin Slovenskýho mago_a! Toate!

Uneori, băieți lipsesc de start în timp util împotriva mingea, şi sprijinul pentru a ne mid-range înainte de joc este o astfel de blând, dacă vreau să înscrie goluri, aşa că am încerca să principal înainte, Cluj admiră modul în care atât de mulţi oameni se grăbesc spate şi merge mai departe de ei este numărul mai mic de jucători. Noi nu am inventat nimic înainte de var, nu fault nu a fost pentru noi … Aşa că am săpat cel puţin přímák.

Cluj-Napoca este de astăzi nici un miracol, iar noi sunt așa de plictisitoare, că poate chiar mai imposibil.

Cred că peste Cluj, în pace putem atribui, dar în Liberec bord în funcţie de performanţă şi nu de forma de nume din sezonul trecut.

îngrozitor, îngrozitor, îngrozitor!

Struguri, teribile, teribil! Băieți, la dracu’!

Nu este un început prost, dar apoi?… Cu toate acestea, dacă am fi fost 6-0 [N.T. 0-6], astfel încât nimeni nu putea mirare… Am avut o șansă de aproximativ 2 şi nu au avut atât de multe de 30 O de a vedea că poate ei joacă mai rău ca noi Bo ceea ce nu au făcut… mă enervează cum toţi jucătorii vrut să joace Liga Campionilor, iar acum, tot de SOU total nenorocit şi el nu poate juca fotbal simplu în ligă ceea ce, o combinaţie de frumos…

cu mâna pe inimă, în prima jumătate nu a fost aşa de rău, chiar dacă a ars undeva, dar a fost 00:00, a doua jumătate 0-1 şi rezultatul a confirmat că a fost tragic…

ruşine că aproximativ jumătate, în loc să kušníra nevystřídal bosančiče, kušnír mi-a plăcut ambuscadă, în apărarea de tragedie.

[???]

nu-l rupe, acum se masturbează pe o fotografie a modului în care a lucrat în piept.

[optimism, speranțe]

Aceasta poate spera doar (cum ar fi acest lucru atât de multe ori) că va fi mai bine data viitoare.

Ugh, dar am avut noroc că am căzut doar 1-0 ……

Cel mai bun fotbal la represalii invitaţia de a veni.

[îndemn]

Nu e amuzant, mai trist. Du-te la culcare.

Oricum, mă duc să dorm pe… şi bunăstarea şi puterea.

[mă duc și eu…]

0 comments

  1. Andone a je na vině, ne hráči šli do zápasu, trochu odskočit v nějakém hnoje, to je nemožné, aby tým, který je známý pro označení druhý gól z půlky šanci, aby dospěly ke máme 10 krát jasné, velmi jasný a vstřelit kurva trest.

    Apreciază

  2. Andon este de vina, nu, jucătorii au intrat în meci, un salt mic în unele gunoi de grajd, este imposibil pentru o echipa care este cunoscut pentru a marca al doilea obiectiv de la o jumătate de şansă, să vină să aibă de 10 ori mai clar, foarte clar şi înscrie o pedeapsă nenorocit .

    Apreciază

  3. Si-acum originalul🙂 Andone iar este de vina, nu a dus jucatorii, inainte de meci, sa topaie un pic in niste balegar, nu se poate ca dintr-o echipa vestita ce eram pentru marcarea a doua goluri dintr-o juma’ de ocazie, sa ajungem sa avem 10 ocazii clare, foarte clare, si sa inscriem dintr-un amarat de penalty.

    Apreciază

  4. Pt. Romanescu:
    : Solyom (Nagel) – Gligore, Kiss (Unchiaş), Ispir, Onuţan – Varodi, Nagy, Boloni, Fazekaş -Mureşan, Hajnal, (Szoloşi, Both 2, Pâslaru);

    Nu-s io atat da dastept…..m-am uitat pa net!

    Apreciază

    • Pana vine albu cu informatia trebuie ceva articol sa ne descarcam ofurile cauzate de atatea ratari🙂 si-apoi e bine sa aflam ca suporterii cehi considera ca norocul a fost si de partea lor, nu numai a noastra, cum a spus inteligentul de decebal radulescu. Si inca un lucru important, din cate s-a putut intelege, sunt destul de pesimisti pentru retur. E de bine, isi cunosc oamenii echipa, stiu ce poate🙂

      Apreciază

    • Stai liniștit, că nu-l trimit la Facultatea de Jurnalistică spre aprobare. Informație are suficientă, din punctul meu de vedere. Nici suporterii ceferiști nu-s sfinți, nici alții. De pildă, sunt asemănări în privința modului cum e belit din vorbe, la cald, un jucător care n-a dat randament. În privința umorului… hmmm… ce să le fac cehilor dacă n-au destul umor? PS – Aștept materialul tău, referitor la meciul de ieri.

      Apreciază

      • Am asteptat 4-0, cum am zis inaintea meciului, si am zis un 4-0 realist pentru ca i-am vazut in meciul cu kazahii si au fost varza murata, numai norocul i-a dus la prelungiri si penalty.Am zis ca sunt destul de disciplinati, insa comit erori individuale cat duce China si asa a fost, insa noi am facut tot atatea erori individuale, in conditiile in care la noi disciplina scartaie, de aici si scorul strans.Consider ca am jucat mai prost decat cu Ceahlaul si doar valoarea slaba a adversarului a salvat aparentele, de a castiga in sfarsit un meci.E posibil ca acest rezultat sa ne monteze psihologic putin si sa reusim sa scoatem macar un egal cu Vaslui.Vasluiul e deja o forta si egalul cu ei, in conditiile in care n-au avut mult sa bata pe super Fener e un rezultat bun pentru CFR, fie ne convine sau nu, si, sa zicem am avea avantajul prospetimii fizice, in lipsa deplasarilor.Popcorn a avut un an exceptional in agricultura in 2011, si nu intamplator a luat jucatori cu vagonul, agricultura e un sector economic puternic in Romania, in ciuda mincinosilor care intra in direct la emisiune de specialitate precizand ca ei lucreaza vesnic in pierdere din cauza secetei, inundatiilor, aprecierii/deprecierii leului, etc.Popcorn face agricultura pe 50.000ha si ii merge din plin.A fost informator la securitate(nimeni nu putea sa se plimbe prin strainatate aiurea inainte de 1989), a strans bani la saltea(nimeni nu putea strange valuta la saltea inainte de 1989 in afara de securisti), a facut bisnita cu blugi din Turcia(ca si nenumarati alti mari „oameni de afaceri” romani, toti cu dosare solide la securitate) si a cumparat cooperative intregi, la pret de nimic, prin excrocherii si inginerii financiare arhi-cunoscute la noi.Astazi e lupul moralist si investitor serios in fotbal.Bleah.Revenind…Vasluiul e echipa foarte buna(dar tot nu-i vad pe 1 anul asta, cum nici noi nu vom fi), CFR bunicica, de mijlocul clasamentului(deocamdata), insa anticipez un egal datorita conditiilor in care se va desfasura partida, pe fondul de oboseala al moldovenilor si pe fondul unei mici revitalizar dupa un prim rezultat bun in meciuri oficiale la CFR.Asta pe hartie.

        Apreciază

    • T-bone, pe mine mă distreaza articolul, in special limbajul de lemn a lui Google translate:) Daca dupa o victorie ramanem tot incrancenati, ce s-ar întâmpla la o piu piu piu înfrângere iara piu?:)

      Apreciază

  5. Arunc cu decapotabil picior dupa mingea ce poarta o vedeam , ba nu , intra si mingea si picioru’
    si portaru cum spuneai cheama la el ,care spus bun zoro la o dar nu place meciul pt ca mih9 „vazut” toate hibele din atacul nostru pt care roaga noapte zi dupa un joben-blocnotes din care un atacant pur-visin iasa la el . Zeul meu declarat personal , caut loc de munca , poarta dupa poarta peste poarta…mama edesanyamasii doar in ea nu.

    Apreciază

  6. Am intalnit o echipa destul de modesta aseara pe care,din pacate,n-am reusit sa o invingem la un scor,care sa ne scuteasca de emotii pentru meciul retur. Am ratat nepermis de mult pentru acest nivel,iar apararea noastra se clatina la orice atac mai serios al echipei adverse. Mai sunt foarte multe de pus la punct in jocul nostru,e nevoie de intariri,din pacate nu e timp pentru ca in urmatoarele 10 zile avem doua meciuri grele in campionat,plus returul de la Liberec. La cum au jucat cehii aseara am sperante pt meciul retur,iar daca vom fi si capi de serie in play-off,cine stie…

    Apreciază

    • Mie mi-a ieșit 8-2 scorul la ocazii mari. Unele au fost chiar imense. Cred că cehii nu prea mai pot spera decât să prindă CFR-ul într-o zi catastrofală în retur. Dacă le dăm un gol, nu prea cred că au forța să ne dea 3. Totul e să nu ieșim rupți de oboseală după partida cu Vasluiul. Oricum, avem rezerve cu valoare peste cea a unor titulari cehi. Nu le dau cehilor mai mult de 20% șanse.

      Apreciază

  7. Raportul ocaziilor a fost de 8-2 punct ! Am avut nesansa punct ! Echipa are ambitie si daca relatiile de joc nu sunt foarte bune deocamdata ! sperante de mai bine sunt punct ! Eu am spus de la inceput si o sa o sustin pana in panzele albe ca trebuie si e musai sa avem rabdare cu orice antrenor/jucator care vine sau e relativ nou la echipa punct ! Oricine are dreptul la o opinie chiar si critica dar depinde foarte mult tonul pe care e exprimata aceasta,punct ! Nu fiti magari (unii) si incercati sa reveniti la adevaratul spirit ceferist fair-play,sportivitate,camaraderie (stiu suna ca dracu dar alta exprimare n-am gasit) punct ! :)) HAI CFR ! P.S. Si aseara au fost pe stadion unii suporteri carora le e mai usor sa fluiere si sa huiduie dar cand e vorba ca macar sa aplaude se fac ca ploua … E trista aceasta constatare dar e un adevar care trebuie spus si da stiu e de admirat ca macar vin la stadion spre deosebire de altii dar asta nu le scuza manifestarile. Stiu,da stiu prea bine ca viata de zi cu zi nu ne permite sa fim tot timpul cu zambetul pe buze dar haideti sa incercam ca macar in cele 90 de minute cat se desfasoara meciul sa incurajam echipa.

    Apreciază

    • Nu-s sigur daca au fost in aceasta ordine: 1. Sut Rada, Kapetanos rateaza mingea la musteata. 2. Patrundere Camora si sut, Sougou era perfect demarcate (vag asemanatoare faza cu aia celebra, Traore-Culio) 3. Centrare- cap Sougou peste poarta, Kapetanos mai ca o inebunit. 4. Corner-Bastos- Kapetanos-cap singur din 3 metri, portarul scoate in corner. 5. Centrare de pe stanga pe jos, Sougou reia din 6m direct in portarul iesit. 6. La sfarsitul primei reprize, Kapetanos sut peste poarta. 7. Imediat dupa gol, corner- cap Cadu, eu am vazut deja mingea in poarta. 8. Ratare Deac 9. Valente 10. Parca si Kapetanos a mai avut o ocazie uriasa in repriza a doua, dupa un corner de pe dreapta. Deci, minim 10, poate am uitat ceva. Cehii, prima ocazie a meciului, cand se invartea ala cu mingea la picior la 5 m de poarta noastra, apoi bara, iar in repriza a doua cand a scapat cehul pe centru si a scos Felgueiras. Eu zic ca scorul ocaziilor a fost minim 10 la maxim 3.

      Apreciază

    • Fluieraturile au fost pentru trageri de timp, desi mi se pare ca si lui Vass i s-a servit o portie din cauza lejeritatii cu care pierdea mingi(sa zicem o mica scapare de fairplay).Adu-ti aminte la Bayern-CFR, cu Bayern in avantaj cum tribunele fluierau copios in momentele in care Bayern era mai preocupata sa conserve rezultatul, rezumandu-se la a se apara.Deci stilul de joc poate fi sanctionat, niciodata omul si subscriu, desi nu am fluierat sau huiduit vreodata CFR-ul.Lumea vrea sa vada mai multa performanta, asta e publicul ceferist de azi, oamenii vor o doza mai mare de bucurie si spectacol, nu se mai multumesc cu cat au primit anii trecuti.Pretentiile sunt mari, dar cum bine spunea cineva de pe tribuna…pretentii-pretentii, dar de ce stadionul nu se umple de oameni la fiecare meci si de ce apar scandaluri daca preturile biletelor mai cresc din cand in cand?Eu intotdeauna am in minte ca platesc 4euro/meci, in conditiile in care la un meci din Anglia al unei echipe din a doua liga se vand bilete incepand cu 15 euro, adica de aproape 4 ori mai mult, cu tribune arhipline.Despre ce vorbim?Il fluieram pe Vass?Foarte bine…e FIX ca si cum ne-am taia craca de sub picioare.Sa vezi apoi circ, mai ales daca vom avea nesansa sa pierdem sambata…durere crunta.N-am nici o problema cu durerea astora care fluiera aiurea in tribuna, insa sa faca bine sa „ciripeasca” la mamele lor acasa, nu in urechile celor suficient de educati incat sa inteleaga realitatea desfasurata sub ochii lor.

      Apreciază

      • Ai facut foarte bine paralela intre fotbalul de la noi si cel din Anglia. Aia, ca are, ca nu are echipa performanta ,ca joaca, ca nu joaca bine sunt acolo… prezenti. Bun trecem mai departe pretul biletelor nici macar nu trebuie adus in discutie avand in vedere alte aspecte care depasesc sfera fotbalistica. Dar hai revenim la ai nostrii…Da ne-am invatat cu trofee,da e in regula sa cerem ca echipa sa joace intotdeauna frumos si spectaculos dar exact cum spuneai si tu sau lasai sa se inteleaga :spectatorul roman de fotbal si cel ceferist in speta nu are inca cultura necesara pentru a putea intelege tot ce se intampla pe teren. Bun ce facem ? Sau cei care sunt formatori de opinie ce fac ? Eu zic asa si iertata-mi fie subiectivitatea dar unii gresesc si gresesc nu fiindca ar fi rau intentionati sau manati de un prea puternic ego-personal nu! Gresesc fiindca ei (unii) au impresia ca toti cititorii sunt pe acelasi palier de cunoastere cu ei si ignora marea masa care doar citeste si nu comenteaza iar aici e greseala,de ce? Fiindca marea masa de suporteri nu intelege si i-a de bun doar esenta acestor articole care ,inca odata imi cer scuze de cele mai multe ori au sau tind sa fie foarte pesimiste (nu jucam nimic,ala nu-i antrenor,celalalt e bezmetic,etc.) si starea asta se reflecta si pe stadion regasindu-se in fluieraturile sau huiduilelie de rigoare. Deci dragilor, sfatul meu e sa fim un pic mai moderati, cu totii… si sa nu uitam ca e o vorba care e valabila si in zilele tumultoase pe care le traim : Cu rabdarea treci marea🙂 P.S.Cat despre meciul de sambata ii batem🙂 O sa vedeti …Hai CFR !

        Apreciază

  8. Meciul de aseara mi-a intarit convingerea ca avem o echipa clar mai puternica decat cea de anul trecut. Ocaziile de joc ni le cream mult mai usor parca si in plus il mai avem si pe Kape la finalizare. Ce tun o sa dea ai nostri si cu grecul asta! Cred ca in maxim un an de zile il vand si pe el pe vreo 3 milioane. Bravo lor! Daca la lotul acesta am fi reusit sa-l pastram si pe Beto intre buturi, sa mai aducem si un fundas central valoros, plus sa-i mai avem si pe Peralta si De Zerbi cei de acum doi-trei ani (cam multe pretentii, veti spune) , cu siguranta am fi avut cea mai buna echipa a campionatului romanesc de la revolutia din 89 incoace. Pinto e de la meci la meci tot mai bun; mie, chiar daca joaca in celalalt flanc, imi aduce aminte tot mai des de Alvaro Pereira. Felgueiras da siguranta destul de multa, Vass pare mijlocasul acela box-to-box de care tot pomeneati multi in vara: stie si ce are de facut, ca nu degeaba a stat prin Italia atatia ani, pare si capabil sa lege compartimentele, dar si sa lumineze jocul cu cate-o pasa geniala. Sper insa ca atunci cand va fi si complet dpdv fizic sa piarda mai putine mingi pe la centrul terenului, pentru ca la capitolul asta inca lasa de dorit. Eu sunt multumit pana acum de baieti, chiar daca rezultatele de pana acum nu sunt foarte convingatoare. Peste doua zile ne asteapta insa un meci tare dificil cu Vasluiul lui Porumboiu. Eu zic sa-l urmariti cu atentie si pe satmareanul meu – la care i-am tot facut reclama vara asta – ERVIN ZSIGA. Sudistii vad ca ii spun Ervin, pentru ca nu sunt in stare sa pronunte ”jiga”. Cred ca in maxim doi ani de zile poate fi noul lor Sanmartean. Eu inca regret ca oficialii nostri nu au avut ochi pentru el, cu atat mai mult cu cat a fost si liber de conract, deci nu costa mai nimic. HAI CFR!

    Apreciază

    • Sa nu ne amagim prea tare cu jocul de aseara al echipei noastre,mai degraba sa ne uitam cu cine am jucat. Cu apararea asta mi-e frica de meciul cu Vasluiul,sper sa nu luam prea multe sambata. Mizez totusi pe revirimentul echipei noastre dupa victoria de moral de aseara si pe oboseala moldovenilor dupa meciul si deplasarea din Turcia. Daca reusim sa nu pierdem in urmatoarele trei meciuri ne revenim,altfel,e nasol de tot.

      Apreciază

    • Btw. Ce gol a marcat Antal lui Fener… Bun jucator, cred ca el e Sanmartean II, Zsiga e nr. III🙂 Si cand ma gandesc ca-l puteam lua la pachet cu Salagean, pe bani marunti… Uneori managementul echipei schioapata.

      Apreciază

      • Ce gol a marcat Antal dar si ce noroc chior au avut moldovenii ca au luat gol in ultimul minut. De zile intregi numai asta auzim, cat de important e sa nu primesti gol acasa si sa marchezi in deplasare. De ce? In caz ca scorul general dupa doua manse va fie egal, golul (golurile) marcat in deplasare valoreaza dublu. Bun, Vasluiul a marcat in deplasare, misiune indeplinita, urmeaza returul acasa, sa presupunem ca indeplineste si a doua misiune, adica nu ia gol. Ce se va intampla? Scorul general va fi 1-1, iar Vasluiul se califica pentru ca golul marcat de Antal va fi socotit dublu. Pai, daca aveau ghinion si nu luau gol la Istanbul pica teoria cu neluatul golului pe teren propriu, la 1-0 in deplasare si 0-0 acasa se calificau simplu, fara ca golul lui Antal sa fie socotit dublu😀 No, stai ca e prea complicat asa, o iau de la inceput…😀

        Apreciază

      • Liviu Antal?…Cat ni l-am dorit amandoi vara asta, nea silica, si tot la dusmani a ajuns! 😦 Stii la ce m-am gandit? Cred ca sefii clubului nostru l-au transferat pe Sepsi numai ca sa-i faca in ciuda lui nea Porumb, iar dupa aceea Porumboiu a transferat pe banda rulanta parca numai ca sa ne faca noua in ciuda! Pe mine cel putin stiu ca m-a palit rau de tot moldoveanu’ : i-a tranformat in ”plaiesi” pe cei trei fotbalisti pe care mi-as fi dorit cel mai mult sa-i vad evoluand in tricoul alb-visiniu : dupa Antal am barait toata vara, de el nici nu mai zic nimic acum. Cu Salageanu am fost coleg la copiii Olimpiei, dar incep sa cred deja ca tocmai de asta ni l-a luat! 😦 Despre Zsiga, ce sa mai zic? … La cat l-am laudat toata vara era musai sa-l transfere si pe el. ( Daca nu confirma omu’ asta , cred ca nu mai indraznesc sa mai spun ceva la Tribuna in vecii vecilor). Incep sa-mi dau deja pumni in cap ca n-am avut inspiratia sa ma propun si pe mine la CFR: cred ca nea Popcorn m-ar fi vanat si pe mine intre timp, iar aseara le-as fi facut eu marcaj lui Dirk Kuyt si lui Moussa Sow! 🙂 Sa fi vazut tu atunci catenaccio la Stanbul: nu miscau nimic in front otomanii! PS: Baieti, ce-ar fi sa-l propunem si pe T-Bone la CFR? La cat e de ”rau” baiatu’ , si la cat de mult ii place sa latre la ceferisti, ar cam avea ”fatza” de Vaslui, nu-i asa? Cu atatea gloante pregatite pe teava, poate se joaca si pe acolo cu pistolul ala al lui, si scapam si noi pana la urma de Sanmartean!… HAHAHA! T-Bone, cum era? PAC! PAC! PAC! (Aici mi-ai placut mult). PAC! PAC! PAC!…Uite-asa o sa cada ca spicele sanmartenii ! 🙂 PAC, PAC!…HAHAHA! Tu, Jiji – Razboinicul luminii si Alin Moldoveanu! 🙂

        Apreciază

  9. Cata tristete vad aici….o fi poate doar pesimism si lipsa de incredere in baieti.Sunt uni care ar fi jubilat acum la un insucces in partida de aseara,doar ca sa ne arate cata dreptate au in analizele lor.
    Indiferent cu cine am fi jucat ,dupa o partida in care ai castigat o prima mansa cu 1-0 ai luat o optiune pentru calificare.Erau uni care erau nedumeriti de forta adersarei noastre.Cehia reprezinta o scoala in fotbalul european si ne da clasa la organizare,baza materiala,mentalitate si calitate a materialului uman.Pentru mine este un rezultat foarte bun ,dupa o partida buna cu ocazii nenumarate si un joc in care am oferit relativ putine oportunitati adversarilor.Nu uit ultima intalnire a CFR cu o reprezentanta a Cehiei……..dubla infrangere cu Sparta Praga (0-2 si 2-3).
    Paradoxal parca cehii in prima repriza si o parte din a 2 a au avut mai mult posesia ,dar ocaziile au fost pentru noi.Pe contraatac am reusit sa-i surprindem si doar precipitarea si lipsa de luciditate ale atacantilor nostri au lasat poarta cehilor neatinsa.Se vede ca Sougou nu este atacant de gura portii.
    Printre remarcati :Ivo,Cadu,Camora,portarul a fost destul de sigur,Deac un efort remarcabil,Kape s-a miscat bine si personal mi-a placut indeosebi Sare.A adus un oarecare echilibru in mijloc.Nu se expune prin faulturi inutile,nu ataca decisiv…….si a dat si pasa la Valente in 88¨
    Vass n-a jucat rau…..dar pe mingile pierdute de el au fost ocaziile cehilor.Are meritul pasei de la penalty.
    Echipa este pe drumul bun iar victoria aceasta a venit in momentul ideal.Ar fi momentul sa ne recastigam oportunismu aratat in sezonul trecut.

    Apreciază

Lasă un comentariu

