The Winner of UEFA Champions League 2012/2013: CFR 1907 Cluj


The Winner of UEFA Champions League 2012/2013: CFR 1907 Cluj!!!

Aş vrea eu. Dacă n-o fi acum, poate un pic mai încolo… 🙂

Tot mai des se aude printre frânari vorba “nici nu mă înteresează competiţiile interne, vreau să dovedim ceva în cupele europene”

Sau “…meciurile cu adevărat importante: cele din cupele europene, pentru ca pe mine anul acesta aproape ca nici nu ma intereseaza competitiile interne. Asta pentru ca socotesc ca a cam venit vremea sa mai aratam si prin Europa ca la Cluj s-a inceput un proiect serios, pentru ca degeaba suntem zmei prin campionat, daca pe afara aproape ca nu contam…” – Florinaccio SM

Cam asta este şi părerea “dujmanilor” din sud: “bozgorilor ,a-ti luat canpionate cu blaturi si albitri iar in Europa v-a faceti de rusine,a-ti beneficiat de punctele aduse de Steaua” (am păstrat formularea originală, pentru corectitudine gramaticală)

Păi, ia să vedem cum stă treaba cu Europa asta:

1) 2005 – UEFA Intertoto Cup

Turul 1:  CFR  FK Vetra 3-2 și 4-1, scor general 7-3

Turul 2:  CFR – Athletic Bilbao 1-0 și 0-1, scor general 1-1 (s-a calificat CFR la lovituri de departajare)

Turul 3:  CFR – AS Saint-Etienne 1-1 și 2-2, scor general 3-3 (s-a calificat CFR, mai multe goluri în deplasare)

La meciul din deplasare, CFR: Ţurcaș – Bálint, Jula, Milosevic, Văsîie (’20 Miclăuş), Munteanu, Minteuan, Coroian (’72 Mijin), Turcu (’56 Oncică), Tilincă, Anca. Golurile noastre: în minutul 23 din lovitură de la unsprezece metri, transformată de Tilincă şi obţinută de Anca. În minutul 65, când Oncică a expediat un lob de la mare distanţă, obligându-l pe portarul francezilor, Janot, să respingă greu în transversală, de unde mingea a ajuns la Tilincă, care a reluat în plasă.  (‘Ai de plm ce meci, nyámnyámnyám! http://www.youtube.com/watch?v=9FrP6a2LUmI)

Semifinala:  CFR – FK Zalgiris Kaunas 2-1 și 5-1, scor general 7-2

Finala:  CFR – RC Lens 1-1 și 1-3, scor general 2-4

N-am contat? Ba da! Ne-am făcut de ruşine? Nu!

 

2) 2007-2008 – UEFA Cup

Turul 2, calificări: CFR- Anorthosis Famagusta  1-3 și 0-0, scor general 1-3

N-am contat? Nu prea 🙂 Ne-am făcut de ruşine? Eu zic că nu, n-aveam ce face, vitrina de la club era pe vremea aceea goală, aşa că aveam treabă în campionat, apoi, cred că am desconsiderat un adversar care a eliminat în turul anterior pe Vardar Skopje, iar în următorul a făcut un 1-1 cu Tottenham. Ce să mai spunem că în anul următor a trecut de trei echipe în tururile de calificare CL (Erevan, Rapid Viena și Olimpiakos Pireu) şi a intrat în grupele CL, unde a făcut 6 puncte, remizând de două ori cu Werder Bremen (0-0 și 2-2), o dată cu Internazionale Milano (3-3), a învins cu 3-1 pe Panathinaikos Atena şi a pierdut două meciuri cu 0-1.

 

3) 2008–2009 – UEFA Champions League

Grupa A:

AS Roma – CFR  1-2

CFR CLUJ: Stăncioiu – Tony, Cadu, Sousa, Pereira – Mureşan, Dani – Dubarbier, Culio, Trică – Kone

Rezerve: Nuno Claro, Panin, Peralta, Alcantara, Deac, Didi, Diego Ruiz

’27 Gooool CFR! Combinație spectaculoasă între Culio si Trică, ultimul îi pasează cu călcâiul argentinianului, apărarea Romei e făcută șah-mat, iar Culio şutează la coltul lung al porţii apărate de Doni şi restabilește egalitatea: AS Roma – CFR 1-1

’49 Gooool CFR! Trică centrează în careu, Casseti respinge greşit și Culio şutează puternic, cu piciorul stâng, în diagonală: AS Roma – CFR 1-2.

(‘Ai de plm ce meci,nyámnyámnyám!  http://www.youtube.com/watch?v=Uvlo1dc1ADw)

CFR – Chelsea 0-0Trică trimite mingea în bară!

Bordeaux – CFR 1-0blestemat autogol!

CFR – Bordeaux 1-2blestemată lovitură liberă!

CFR – Roma 1-3

Chelsea – CFR 2-1

N-am contat? Ba da! Ne-am făcut de ruşine? Nu!

 

4) 2009–2010 – UEFA Europa League

Play-off:  CFR – Sarajevo 1-1 și 2-1, scor general 3-2

Grupa K:

CFR – Copenhagen 2-0 și 0-2

CFR – PSV Eindhoven 0-1 și 0-2

CFR – Sparta Praga 0-2 și 2-3

N-am contat? Firav de tot (nici Europa League nu-i ca Champions League, e mai acră la gust). A fost şi mai rău la alţii… 🙂 Ne-am făcut de ruşine? Eu zic tot că nu, am trecut de play-off, am avut o victorie şi în grupă, n-a fost nicio înfrângere la un scor de care să nu vrei să-ţi aduci aminte.

 

5) 2010–2011 – UEFA Champions League

Grupa E:

CFR – FC Basel 2-1

Roma – CFR 2-1  (‘ai de plm ce bară a dat Traore, nyámnyámnyám!)

Bayern – CFR 3-2  (‘ai de plm ce de goluri am dat, ‘ai de plm ce bară a dat Traore, nyámnyámnyám!)

CFR – Bayern 0-4  (‘ai de plm ce s-o supărat Stăncioiu!)

CFR – Roma  1-1  (‘ai de plm ce deget o arătat Traore!)

FC Basel – CFR 1-0 (‘ai de plm din ce plexiglas de rahat sunt făcute băncile de rezervă în Elveţia!)

N-am contat? Ba da! Ne-am făcut de ruşine? O laie! Doar Cîrţu la Basel…

  

În cinci participări în cupele europene din era Paszkany, eu nu găsesc niciun eşec răsunător (care 0-4 cu Bayern? Basel a luat 7!). Atunci cum n-am contat? Sau cum ne-am făcut de ruşine? E drept, depinde cu cine facem comparaţia. Dacă ne raportăm la Real Madrid, atunci e vai de curu’ nostru. Dar în ţară? Au avut Steaua şi Rapid accidentul acela în 2006, în rest? Steaua n-a mai făcut 4 puncte în CL în grupe de pe vremea lui ”du-te Dică, du-teeeeeee!”. Urziceniul? Dacă aveam şi noi norocul lor la tragerea la sorţi… Păi, mai multe autogoluri şi-au dat adversarii lor decât bare Traore. Noi făceam nu 8 puncte, ci 15. Ori din clasamentul coeficienților UEFA reiese cumva că noi am fi mai catastrofe decât celălalte echipe românesti!?

Poziție / Echipă / Coeficient

079     Steaua Bucuresti 24.698

098     CFR Cluj 18.698

107     Unirea Urziceni 16.198

116     FC Vaslui 13.698

121     Dinamo Bucuresti 13.198

162     FC Timisoara 9.198

167     Rapid Bucuresti 8.698

No bine, gata cu nostalgia, miercuri, 01 august 2012, ora 21.45, pe stadionul Dr. Constantin Rădulescu, începe o nouă aventură europeană, Europa League, turul 3 preliminar, CFR – Slovan Liberec (Cehia). Dacă nu v-am convins mai sus că nu-i niciun bai cu participările noastre în competiţiile europene, vă veţi convinge singuri în această ediţie.

Lotul CFR pentru această dublă, transmis la UEFA:

Portari: Stăncioiu, Felgueiras, Mincă şi Tiut; Fundaşi: Lionn, Rada, Sepsi, Camora, Ivo Pinto, Cadu şi Nuno Diogo; Mijlocaşi: Deac, Mureşan, Sare, Vass, Diogo Valente, Bastos, Edimar; Atacanţi: Nicoară, Kapetanos, Sougou şi Ronny. Au rămas în afara lotului: Godemeche, Panin, Hora şi Rui Pedro. Maftei şi Piccolo sunt suspendaţi.

Nea coach Ando a declarat că este foarte important să nu luăm gol în Gruia. Zicea că este mai bun un 0-0 decât o victorie cu gol primit. A continuat că după un 0-0 acasă echipa are forţacapacitatea să dea gol în deplasare şi cu un 1-1 ne calificăm. Eu nu înţeleg, de ce nu-i mai bun un 13-12 acasă decât un 0-0? Nici nu-ţi mai trebuie 1-1 în deplasare, ajunge un 0-0 sau un 13-14… Dar Andone e A1, nu eu.

HAI CFR!  SUCCES BĂIEȚI!

0 comentarii

  1. E binevenita din cand in cand o avancronica de genul asta ca se mai indulceasca sentimentul. Tactica lui Ando prefateaza pentru CFR un joc aglomerat in aparare cu scopul suprem de a nu lasa sa intre mingea in plasa portii noastre, iar in deplasare, cand adversarul va incerca sa atace furibund, noi, pe contra-atac sa dam lovitura. ….Fortza CFR!!!!

    Apreciază

    • Nu-i nicio surpriza, probabil asa va fi, gluma-i gluma, dar este foarte important sa nu primim gol. Noi nu mai avem de ani de zile posesie, cum prindem mingea imediat este aruncata spre varfuri ori spre mijlocasii laterali. Dupa cate spun baietii care au avut posibilitatea sa urmareasca antrenamentele, se contureaza echipa: Felgueiras- Ivo Pinto, Cadu, Rada, Camora – Deac, Muresan, Vass, Bastos – Sougou, Kapetanos. Sa salutam revenirea (ma rog, poate nu-i cazul pentru “re” :)) lui superMario, indiferent de motivul absentei. Poate cu titularizarea lui dispare nesiguranta aratata de echipa in faza de aparare in primele trei meciuri din acest inceput de sezon.

      Apreciază

  2. Caneto, eu sunt de parere ca pana acum echipa noastra nu s-a facut de ras in cea mai importanta competitie intercluburi, adica in C.L., dimpotriva a scos cateva rezultate formidabile pe care le stim cu totii. Intr-un comentariu postat cu cateva luni bune in urma si eu faceam o scurta analiza in care scoteam in evidenta rezultatele CFR-ului din grupele C.L. Atunci remarcam eu ca din cele 12 partide disputate in grupele C.L. am scos 8 puncte, rezultand o medie de 0,66 pct/meci. Ei bine, media asta de 0,66 pct/partida disputata in grupele C.L. e peste cea a Stelei, echipa ros-albastra atat de laudata de presa noastra obtinand 23 de puncte in 36 de partide si avand o medie sub a noastra, de 0,63 pct/meci. Din cele 23 de puncte acumulate de Steaua in grupe, 16 le-a scos in mileniul trecut cu adversari ”muritori” gen : Hajduk Split, Glasgow Rangers sau … Widzew Lodz. Cu echipele ”extraterestre” din mileniul 3 Steluta a scos doar 7 puncte in 18 partide, media ei fiind de doar 0,38 pct / meci disputat, deci cam pe jumatate cat a noastra. Ei, daca in CL noi nu ne-am facut deloc de rusine, in Europa League am cam schiopatat, iar aici Steluta ne-a cam dat clasa, e drept beneficiind si de o pozitie mai buna in urne la tragerile la sorti si avand pe alocuri adversari modesti gen: Sheriff Tiraspol / AEL Limasol (parca). E drept ca noi am cazut cu adversari de alt calibru si in E.L., grupa cu: PSV, Sparta Praga sau F.C. Copenhaga fiind mai degraba una de CL decat de E.L., toti acesti adversari enumerati avand rezultate notabile in CL, PSV si Copenhaga prinzand chiar si primavara europeana in aceasta competitie. Concluzia mea e ca in CL. CFR-ul s-a descurcat onorabil, dar in EL se putea mai bine. Sper ca anul asta indiferent de competitia in care vom ajunge pe parcurs, sa prindem si noi o primavara europeana, chiar daca parcursul nostru din turul de campionat ar avea de suferit. Personal in competitiile interne le-as scuza orice nereusite alor nostri in schimbul unor performante rasunatoare in Europa. Hai CFR !

    Apreciază

    • Daca exista in Romania vreun club caruia i-ar trebui sa-i fie rusine pentru participarile in cupele europene, in ultimii 20 de ani, acel club este Dinamo. Steaua si Dinamo au pornit cu un avans urias fata de restul cluburilor din tara. Bani, jucatori, experienta obtinuta din participarea din perioada ceausista etc. Dinamo a mers din gherla in gherla pana nu mai reprezinta nimic pe plan european. Steaua a profitat cat de cat de acele avantaje, reusind sa-si mentina pozitia de cap de serie la majoritatea tragerilor la sorti. De-aia in Cupa Uefa/Europa League au avut intotdeauna o cale mai usoara decat am avut noi. In schimb in CL, cu toate ca au fost mai tot timpul in grupa 3 valorica la repartizarea in grupe( pe cand noi in a patra), nu au putut arata absolut nimic in plus fata de prestatiile noastre, dimpotriva, dupa cum ai aratat in calculele tale, putem sa le spunem stelemistilor: ciocu’ mic 🙂

      Apreciază

  3. Asa-i TGV !!! Si eu imi doresc sa „realizam ceva mai mult ” in cupele europene ,decat am realizat pana acum , si , se poate ! Andone ar trebui sa „lucreze la deblocajul psihic al grupului” , fiindca eu simt ca ne-am cam „blocat ” dupa meciul din Supercupa. Caneto, prietene ! Pe mine ma incanta mult articolul asta. Si noi am avut ceva realizari in cupele europene si este bine de reamintit. Oricum, eu sunt sigur ca ne vom califica in turul urmator. Sa nu va fie frica de Slovan ,ii vom invinge in ambele meciuri ! Eu asa vad !!!

    Apreciază

    • Tocmai de aceea am reamintit. Atat s-a repetat, au repetat invidiosii din bucale, ca CFR-ul e zero in Europa ca multi suporteri ceferisti au ajuns sa fie convinsi ca intr-adevar n-am aratat nimic pana acum. Ba da, am aratat, nu foarte-foarte, dar nici prea-prea. Bineinteles, si eu imi doresc ceva extra, o primavara, poate o semifinala, sau in cel mai rau caz, daca n-avem sanse la finala Champions League, sa aducem Uefa Europa League la Cluj 😀

      Apreciază

  4. Am vz acum un articol pe ProstSport ca merg foarte putini fani la meci! Fac apel aici pe site la voi, mergeti cat de multi puteti va rog eu muuuuult! Sa-i batem pe cehi! Doamne, nu pot sa cred ca unii CFR-isti care stau in Cluj nu merg la un asemenea meci, iar eu care stau la 252 km distanta caut un mijloc de transport sa vad cum as putea ajunge! Daca ati stii ce norocosi sunteti cei care stati aproape de echipa! Forzzzzzzzzzzzzza CFR CLUJ! Sa-i batem pe cehi! Ajuta-ne Doamne!

    Apreciază

  5. Sper ca dupa partida sa fiu multumit cel putin de rezultat daca nu de joc…….as vrea sa fim pragmatici si sa reusim.Sa ne ajute Dzeu!

    Apreciază

  6. Pana ieri au fost vandute 4500 de bilete, in conditiile in care preturile fixate sunt similare celor din campionat(care la randul lor sunt mai mici cu 30% decat fata de campionatul 2010-2011).Deci, pana la ora jocului vor fi vreo 7500 maxim.Noi vrem pe CFR in Ch.L., in Europa, in lumea roz a fotbalului modern, insa chiar vrem sau ne place sa credem ca vrem, numarul tichetelor vandute spune absolut tot, comentariile sunt de prisos pentru suflarea ceferista, pentru aia 24.000 de spectatori extaziati de castigarea campionatul la meciul cu Steaua din urma cu 2 luni.Exact cand echipa trebuie girata cu incredere pentru a se roda intr-un angrenaj eficient si pe tabela, exact atunci suporterii aleg sa se inchida in case in fata „micului(si odiosului) ecran”.Mai apare din cand in cand cate un ceferist nemultumit de banii cheltuiti pe transferuri, dar…de ce ar cheltui banii pe transferuri?Ce, el nu poate sa se uite la Bayern-Real-Barca platind doar energia electrica necesara functionarii televizorului?E cumva prostul satului sa investeasca zeci de milioane de euro cand suporterii sunt incapabili sa-si sustina echipa cu prezenta lor pe stadion, cea mai elementara forma de suport pentru un club de fotbal, ce se traduce prin respect fata de eforturile conducerii si stafului tehnic, respect pentru rezultatele obtinute, pentru investitiile realizate, pentru reusita strategiei de dezvoltare folosita , cotizand in acelasi timp, cu ceva, la bugetul si stabilitatea financiara a clubului.Felicit pe acei 7500 care isi inteleg rolul de suporter, iar celorlalti(24.000-7500) le transmit sa ramana fideli „micului ecran” si la festivitatile de decernare cu trofee, sa nu se mai oboseasca sa strige „Campionii-Ole-Ole” fiindca vor ragusi si vor fi obligati sa-si cumpere ceai de musetel, o cheltuiala inopinata ce le va da peste cap tot bugetul familiei.

    Apreciază

    • „Ce, el nu poate sa se uite la Bayern-Real-Barca platind doar energia electrica necesara functionarii televizorului?”(a se intelege <> ca fiind Arpi)

      Apreciază

  7. Recunosc, argumentele lui Caneto m-au ajutat sa-mi mai pun din nou la treaba creierul nitelus spalat in ultimii ani de gazetarii nostri damboviteni… 🙂 Cu toate acestea, nu pot sa nu observ ca unele dintre argumentele aduse de el aici sunt cam ”suptiri”. Si asta nu numai in ochii ”dujmanilor” nostri stelemisti. Nu zic, prin L.C. inca am mai miscat ceva ( desi si acolo, ca suporteri, am patit-o exact ca vecinul de care i-am povestit dincolo lui CJ07). 😦 Pentru mine insa, dubla cu Anorthosis, cu toata straduinta lui Caneto de a ma lamuri ca n-a fost chiar rusinoasa, numa’ una de care sa-mi aduc aminte cu mandrie ori cu placere n-a fost. Nu mai vorbesc de prezenta noastra in Europa League: dupa ce ca in play-offul cu bosniacii ne-au vajait gloantele pe la ureche, pe urma, intr-o grupa cu echipe deloc de speriat dupa parerea mea, …am cam facut pe noi. Si nici macar n-aveam pampersi la noi! Caneto, asta cu ,,a fost si mai rau la altii” chiar nu tine! Daca-ti trag acum o injuratura de mama, si pe urma iti spun ca altii injura si mai urat, ce-mi spui, TE-AM CONVINS? Ma ierti? Eu ma tem ca NU! Nu atat de rezultatele din Europa League mi-a fost insa mie rusine, ci mai cu seama de indolenta pe care am vazut-o la jucatorii (si conducatorii?) nostri in meciurile acelea. Dupa ce in Liga Campionilor tocmai imi dovedisera ca au potential si ca stiu sa alerge dupa banii deloc putini de acolo, dupa numai un an, in UEFA, cand osul era mai micut, prin tot ceea ce faceau, prin fiecare gest al lor, eu vedeam acolo numai lehamite. Li se falfaia lor de fanii care asteptau ceva de la ei, si de faptul ca reprezentau tara prin Europa! De asta mi-a fost mie rusine, Caneto, de modul jalnic in care au inteles ei sa ne reprezinte in E.L., si nu neaparat de rezultatele obtinute. Acolo, in Europa League, puteau ei sa ma convinga ca le pasa si de noi fanii si de tara pe care o reprezinta, nu numai in minunata si bogata liga a campionilor.// Una peste alta insa, (inca) un articol excelent, in buna masura bine argumentat – si binevenit, de ce sa n-o recunosc? – pentru ca nu strica sa ne mai aducem aminte din cand in cand si de rezultatele notabile de prin cupele europene. Fie ele si cupe decedate intre timp. Primeste, te rog, si felicitarile mele! PS: sper ca dupa campania aceasta care incepe azi, atunci cand vei mai vorbi despre rezultatele notabile ale alb-visiniilor nostri, sa nu mai fi nevoit, la fiecare meci amintit, sa aduci completari menite a ne convinge ca am contat si noi. Sa ajunga numai afisarea rezultatelor! Stiu ca si tu iti doresti asta la fel de mult ca si mine… HAI CFR!

    Apreciază

    • Intr-un fel ai dreptate, nici nu s-au ascuns conducatorii clubului, la vremea respectiva au declarat ceva de genul ca prioritate are competitia interna, avem foame de trofee, Uefa Cup/Uefa Europa league este o cheltuiala in plus, fara profit financiar. In acei ani strategia clubului era inca clara, a trecut perioada promovarilor promise, a trecut perioada acomodarii cu prima liga, urma perioada atacarii trofeelor promise :). Si pana la urma s-au tinut de cuvant. Cu toate astea eu sustin in continuare ca n-am avut esecuri rusinoase cum au avut Dinamo cu Knattspirnufelag (a fost musai un copy/paste, nu cred ca as reusi sa-l scriu :)) si 17 Nentori (cate doua infrangeri!!!) sau cu Elfsborg, ori Craiova, dubla infrangere cu Pobeda Prilep. Astea sunt comportari jalnice, astea sunt meciuri de trecut cu cerneala simpatica in palmaresul european al unui club, nu o necalificare nedorita in fata unei echipe ce si-a demonstrat ulterior valoarea in CL. Deci, la asta m-am referit eu, clubul nu a pus pana acum accent pe jocurile din competitiile europene si totusi ne-am comportat acceptabil. Ce-i drept, nici nu prea am avut ocazia s-o comitem rau :), toate echipele care ne-au invins ne-au fost superioare valoric si cu buget mai mare decat al CFR-ului.

      Apreciază

  8. sebi sper sa fi gasit deja un mijloc de transport prin care sa ajungi la meci. daca ajungi striga CFR OLE si pt mine….nu de alceva dar eu stau la mii de km departare…:((
    PS: sper sa nu sparg TVu maine…haha
    HAI CFR!!!!!!!!!!!!

    Apreciază

  9. Eu sunt optimist de fel. Asa ca nu vad decat o victorie azi. Hai baietzii.Uitati meciurile de pana acum. E un nou meci, incepe de la 0-0 asa ca hai, ca se poate. Si dupa turul asta stam linistiti, indiferent unde,vom fi in grupe. Cu putina atentie si noroc trecem mai departe.
    Fortza CFR!!!

    Apreciază

  10. Frumos scris, ganduri placute, intr-adevar ar fi momentul sa aratam ceva si prin Europa. Daca am reusi intrarea in grupe ar fi ceva de vis ! Mi-am luat bilet si voi sustine echipa asa cum o fac in fiecare weekend. Insa dupa meciul de la Piatra-Neamt (dezastruos) am dubii foarte foarte mari in prinvinta dublei cu Liberec ! Sigur, liga campionilor, alta mentalitate, concentrare maxima, sansa vietii pentru majoritatea jucatorilor si a antrenorului, bugetul asigurat pt. urmatorii 2-3 ani. Pacat ca noi nu suntem pregatiti ! Inaintea acestui meci ma simt ca pe vremea studentiei, inainte de examen. CRISPAT !!!!!! Am invatat, m-am pregatit cat de cat, stiu o treime, jumatate din materie, tremur, sunt incoltit, chiar resemnat. Numai norocul ma poate salva, daca trag subiectele pe care le stiu !

    Apreciază

    • Ei, a mai existat si fituica 🙂 Poate au ascuns si baietii ceva in sort sau in palma 🙂 Eu sunt mai optimist, jucatorii nostri au valoare, s-a vazut ca fizic nu au probleme, ma astept ca dupa trei meciuri cu ghinion sa urmeze si unul dupa care sa putem spune, azi a fost seara noastra.

      Apreciază

    • Du-te la stadion pentru CFR, nu pentru calificari in cupele europene.Du-te la stadion pentru a te simti bine, nu-ti moare purceaua in cotet daca pierdem, deci pastreaza-ti stresul pentru grijile cotidiene.

      Apreciază

      • Ăsta-i un subiect al naibii de interesant! Exact asta este ideea pe care ar trebui s-o transmitem celor de lângă noi. Ar trebui să mergem la stadion pentru spectacol (chiar dacă acesta a fost ceva mai modest în ultimii 2-3 ani), pentru atmosferă și pentru întâlnirea cu prietenii. Rezultatul pozitiv ar trebui să fie cireașa de pe tort. Referitor la importanța specială acordată meciurilor din Champions League (mult mai redusă în cazul celor din Europa League), pe lângă dorința ca echipa preferată să scoată capul în Europa (ne-a plăcut atenția primită post-Roma, nu?), eu mai am o teorie, pentru care nu bag mâna în foc (poate fi doar imaginația mea bolnavă de vină), dar pe care am s-o expun aici. Am impresia că mulți dintre suporteri se tem de un eventual eșec în CL pentru că ar duce la pierderea a 9-11 milioane euro (nu știu exact cât se primește pentru intrarea în grupe). În ideea că în anii următori calificarea devine și mai dificilă pentru echipele românești, bănuiesc că există spaima ca Arpad Paszkany să nu se ”plictisească” de proiect (în lipsa strălucirii internaționale) și să-și găsească altă ocupație. Mai ales că acum este și patron media, deci tot în lumina reflectoarelor. S-o scurtez :)… Banii de la UEFA înseamnă o contribuție masivă la bugetul anual al CFR-ului. Lipsa lor înseamnă mai mulți bani din buzunarul lui Paszkany și din transferuri. M-ar bucura dacă cineva, care cunoaște mai bine situația financiară a clubului, ar scrie un material prin care să ne liniștească o dată pentru totdeauna și să ne asigure că CFR nu depinde într-o măsură crucială de performanțele din cupele europene.

        Apreciază

        • Asa-i, n-o fi foc daca pierdem, dar cine spunea des, “putin iti propui, putin obtii”? 🙂 Asa ca, VREAU SA BATEM CU 6-0, numa intereseaza altceva 🙂

          Apreciază

        • Eu cred ca Arpi a hotarat sa fie mai moderat cu banii la echipa considerand ca asta e nivelul sau posibilitatile pe care si le poate permite. Nu cred ca il intereseaza competitiile externe catusi de putin pentru moment. Citeam pe undeva ca asteapta investitori cu 20 mil euro pe an. Astept sa se faca potul la loto max de 50 mil CAD si daca il iau 20 mil euro pun la CFR. Pana atunciiii FORTZA CFR !!!

          Apreciază

        • Uite aici cifra exacta pentru suma care a luat-o Otelul (18.382.000 euro) fara sa castige vreun punct. Si au ajuns sa vanda jucatori ca patronatul (Mittal daca stiu eu bine) i-a luat sa-si acopere cheltuielile din ultimii ani.

          Apreciază

          • Da! lots of money! „gusturile” nu se discuta, dar nici nu putem sa nu le remarcam
            Stii, il intreaba M pe Ion:”(M) Ioane, dragi ti-s fetele? (Ion)Dragi,dragi! (M) Dar tu lor? (Ion) Si ele mie!
            Arpi cauta investitor cu 20 mil euro pe an si cand te gandesti ca banii aia AR FI atat de aproape!
            Sa speram!

            Apreciază

      • Am vazut – de reatardat confirmat de Tos – ca unu’ i-o fost zisa ca e Tibor Bone, fostul antrenor (MARE ANTRENOR!!!) de la ASA Tg.-Murgu….
        Odihneasca-se in pace, dl. Bone (un mare domn pe care l-am cunoscut personal, junior fiind hahahehe la „n”) a murit in 1983….

        Na, doar ca sa fie clar…..

        Apreciază

      • Am vazut – de retardat confirmat de Tos ce is – ca unu’ i-o fost zisa ca e Tibor Bone, fostul antrenor (MARE ANTRENOR!!!) de la ASA Tg.-Murgu….
        Odihneasca-se in pace, dl. Bone (un mare domn pe care l-am cunoscut personal, junior fiind hahahehe la „n”) a murit in 1983….

        Na, doar ca sa fie clar…..

        Apreciază

        • Da, Retardila ! Eu am „descifrat ” nick-name-ul T-Bone in TIBOR BONE , fiindca toti il „catalogau” ca si „os”. Asa si pentru tine ,cred ca se poate spune ca te numesti Alid Rater… Nu ?? Glumesc !
          Trebuie sa mai si glumim , pentru ca au fost si prea multe „contre ” in ultimul timp, aici , pe TRIBUNA NOASTRA. Da, prietene ! Si eu l-am cunoscut pe „marele Tiberiu Bone” . A construit atunci o adevarata echipa la ASA TG. MURES. Chiar am avut o cunostinta apropiata ce a jucat in acea echipa : Sultanoiu … Daca ai amintiri de atunci , spune-le aici , TE ROG !!!! M-as bucura mult !!

          Apreciază

          • Romanescule!
            Singura amintire profunda cu DOMNUL Bone care mi-a ramas in minte – io fiind un mic junior lipsite de importanta (viitor Retardat!) – a fost cu ocazia unui test Cooper in ’73- sau ’74…(eeeh, timpu’ aesta ) in Babes, in februarie, la vreo -10-15 gr.C cand DOMNUL Bone a adunat tata echipa de la ASA si le-a dat cate un borcan de gem de capsune si cate un paharel de coniac!!!!
            Pe mine m-a salutat in „subsidiar”….io am dat acel test fara alcohoale si gem…..
            Dar amintirile „revine”, nu-i asa??

            Apreciază

  11. Un om „normal” – daca asta se poate numi „normalitate” in Romania – maine la ora 7,00 sau in cel mai bun caz la ora 9,00 trebe’ sa fie la servici….
    Ora de incepere (sau mai precis ora de terminare a meciului…”aia” de ajungere acasa) nu este favorabila prezentei mari la stadion.
    Recunosc ca nici eu nu voi fi acolo (varsta nu-mi poate fi scuza), dar nu condamnati oamenii care incearca sa-si pastreze slujbele……totusi tzeferu nu da renta viagera…

    Apreciază

    • Cine iubește cu adevărat CFR-ul se angajează pe stadionul Dr.Constantin Rădulescu, nu se plânge! O dată în viață jucăm cu Slovan Liberec și noi ne gândim la serviciu, unde mergem zi de zi? Sunt convins că un singur om de pe Pământ (antrenorii gen Mandorlini, Costa, Conceicao… nu se pun) ar putea fi concediat din cauza CFR-ului, iar ăla e Albusibiu! 🙂

      Apreciază

  12. Mie de meciul cu cehii astia de la Slovan mi-e foarte frica, poate si pentru ca in cele doua decenii si ceva – de cand ma uit eu la fotbal la echipele noastre romanesti cu pretentia ca mai inteleg cate ceva de acolo – cehii ne-au venit mai tot timpul de hac. Desi aproape intotdeauna am socotit ca pornim ca favoriti in meciurile cu ei, mai mereu am sfarsit invinsi: Slavia Praga a dat de pamant cu steluta si prin 2000, dar si mai tarziu, prin Champions League. Rapidul (prin 2007) n-a putut trece de Mlada lui Uhrin jr., desi asteptarile erau foarte mari dupa sezonul ”uefantastic” din 2006; Rapidul inca parea pe val, iar Mlada ne aparea atunci ca cel mai accesibil adversar din grupa. Chiar CFR-ul nostru drag a fost invins atat in sezonul nostru de Europa League ( si inca de doua ori), cat si in recentele meciuri amicale cu Plzen si Sparta. Una peste alta, nu-mi amintesc sa fi avut vreun meci cu o echipa din campionatul ceh pe care sa o invingem usor. Chiar daca s-o mai fi si intamplat sa ii depasim uneori (vezi Dinamo si ”minunea” de la…Liberec) nu cred ca s-a intamplat asta fara sa fim scutiti de emotii. Cred ca toate astea ar trebui sa ne dea macar putin de gandit, chiar daca si de data asta poate ca parem ca pornim ca favoriti. Mie mi se pare ca cehii au imprumutat si in sport ceva din rigurozitatea vecinilor lor nemti, si tocmai de aceea, daca e sa aleg un adversar dintr-un campionat comparabil cu al nostru (gen Cehia, Polonia, Austria, Belgia, etc) , niciodata nu voi alege o echipa ceha. Acestea sunt cateva dintre motivele pentru care m-am incruntat putin atunci cand am vazut pe Transilvania Look (si nu numai acolo) opinii – destul de naive, dupa parerea mea – cum ca cu Liberec suntem mari favoriti si ca numai de noi depinde calificarea asta. Sa dea Dumnezeu insa ca naivul sa fiu eu, iar temerile mele legate de meciul cu cehii sa se dovedeasca deseara prea putin (sau chiar deloc) intemeiate! Eu cred ca deseara pornim cu sansele cam de 50/50 %. PS: Din pacate deseara n-o sa-mi pot sustine echipa de pe stadion, desi imi doream mult sa ajung la meciul acesta. Sa-i incurajati deci pe baieti si in locul meu!

    Apreciază

    • În iulie, CFR – Plzen 1-3 (amical). În mai, Slovan Liberec – Plzen 0-0 (în campionat). E un mic indiciu că nu suntem favoriți. E adevărat că avem un lot mai valoros pe transfermarkt.de, dar acolo sumele nu sunt calculate si numai pentru loturile înscrise în CL. Cehii au câțiva jucători mai în vârstă, dar cu experiență, a căror cotă de piață e normal să fie mai scăzută. Asta nu le afectează însă valoarea.

      Apreciază

  13. Bruderi, care mai sunteți pe aici, hai să tragem rapid un concurs de pronosticuri! Io zic un 3-3 (poate chiar 4-4), că ambele echipe au zona centrală a apărării șubredă/ieșită din formă.

    Apreciază

  14. Nu stiu cati au vazut meciul cu kazahii…au fost penibili.Astia is echipa de divizia B, veti vedea.Intr-adevar, ceva mai disciplinati, dar erori individuale cat duce China…

    Apreciază

    • Am vazut un rezumat destul de lung de la meciul retur. Nu mi-a venit sa cred ce i-au tocat cazacii. Cum spuneam, au suferinte mari in zona centrala a apararii. Dar au si avut vreo 2-3 ocazii foarte bune de a marca. Mi-e tare frica de fazele fixe, la care CFR a cam cedat recent.

      Apreciază

  15. Repet interventia mea, ca e posibil sa fie trecuta cu vederea de cei mai multi care-si mai aduc aminte de DOMNUL Bone:

    Romanescule! Singura amintire profunda cu DOMNUL Bone care mi-a ramas in minte – io fiind un mic junior lipsite de importanta (viitor Retardat!) – a fost cu ocazia unui test Cooper in ’73- sau ’74…(eeeh, timpu’ aesta ) in Babes, in februarie, la vreo -10-15 gr.C cand DOMNUL Bone a adunat tata echipa de la ASA si le-a dat cate un borcan de gem de capsune si cate un paharel de coniac!!!! Pe mine m-a salutat in „subsidiar”….io am dat acel test fara alcohoale si gem….. Dar amintirile „revine”, nu-i asa??

    Apreciază

  16. Eu sper la un 3-1 :)))))) cam optimist ? Pentru ce ma duc eu la stadion nu-i treaba ta si lasa stresul in grija mea, nu te mai baga in seama cu dume din astea ca nu sunt curios !!!!

    Apreciază

  17. Cu un pic de atentie terminam si cu emotiile de calificare. Sincer daca ii bateam ca vreo 4-1 nu mai mira pe nimeni.Pacat ca nu i-am curatat. Sper sa nu regretam ratarile din meciul asta. Cred totusi ca ii vom bate si la ei acasa. Sunt slabi rau. Bravo echipei.Au jucat bine. Asteptam si analizele. Hai CFR!!!!!

    Apreciază

    • 4-1 nu mira pe nimeni? Aici te inseli, amice! Decebal Radulescu, unul dintre ziaristii de frunte de pe la noi, ii spunea la Digi d-lui Muresan ca am castigat cu noroc! Si n-a fost singurul din studio care a crezut asta! Sa fi vazut oare alt meci? Pe ala al Vasluiului il stiau toti ”specialistii” pe de rost. Sa va mai vad numai pe careva ca il subestimati pe vreunul dintre cei care mai scriu pe la Tribuna noastra! // DOUA VESTI CARE SIGUR O SA VA INTERESEZE: 1- fratii nostri bozgori din Debrecen sunt pe cale sa o elimine pe BATE Borisov; (1-1 in deplasare). In cazul asta, daca jurnalistii nostri nu vorbesc iar prostii, dupa dubla cu Liberec CFR va fi cap de serie in play-offul pt Ch.League! Daca vreunul dintre voi cunoaste detalii mai multe sau mai exacte, e rugat sa ni le spuna si noua. 2 – ROBERTO DE ZERBI e pe cale sa semneze cu FC. Brasov! Ce spuneti? // SI O PROPUNERE: ce-ati zice de un referendum (eu am inceput deja sa le prind gustul) in care sa votam cu totii (de data asta si ”bozgorii”) daca dorim sau nu cate un concurs de pronosticuri de genul celui propus de CJ 07 mai sus? Eu l-as gasi destul de atractiv, cred ca ar mai dinamiza putin Tribuna noastra si ne-ar ajuta sa mai vorbim si altceva decat despre tactica neinspirata a lui nea Ando. In plus, cine stie de unde poate sa apara inca o caracatita Paul, care zace poate acum pe undeva nedescoperita.

      Apreciază

      • Am castigat cu noroc, asa a zis? Cum poti sa spui asa ceva…..in fine, fiecare cu opiniile sale.
        Probabil ca trebuia sa ii batem cu 3-0 ca sa se vorbeasca frumos si despre noi. Lasa ca diseara intra Steaua in competitie si nu se va mai vorbii decat despre ei. Mai ales daca vor castiga, sa vezi tu atunci ode si ridicari in slavi.Mda. Sa fie sanatosi.
        Fiecare cu oile lui.
        Hai CFR!!!

        Apreciază

        • Cei de la Digi au vazut meciul Vasluiului si aveau un TV deschis si pe CFR la care isi mai aruncau cate un ochi. Cel mai tare a fost ca au „analizat” faza de la penalty si au ajuns la concluzia ca a fost acordat corect 🙂 Manipularea se lasa cu sechele grave si pt cei care o practica.

          Apreciază

  18. Nu va fie teama ,prieteni ! Vom invinge Slovanul si la ei acasa !!! EU asa vad !
    Prietene Retardila ! Placuta amintirea cu Profesorul Tiberiu Bone , un om deosebit , o personalitate!
    Laci Boloni a invatat multe de la dansul; in primul rand, cum sa fii OM …..Spune-mi echipa ASA-ului de atunci . Eu imi amintesc de Laci, Hajnal, Munteanu , „Shakespeare „, Florea , Nagel….

    Apreciază

    • Solyom (Nagel) – Gligore, Kiss (Unchiaş), Ispir, Onuţan – Varodi, Nagy, Boloni, Fazekaş -Mureşan, Hajnal, (Szoloşi, Both 2, Pâslaru);

      Nu am capacitate de stocare asa de mare….da’ d’aia s-o facut netu” 🙂

      Apreciază

  19. dupa exigentele mele, nu ne-am prezentat stralucit, e loc de mai bine. cel putin eu asa vad cfrul. partile pozitive sunt ca nu am luat gol acasa si am castigat. 1-0 e un scor subtire care ne va tine tensiunea ridicata pt retur. dupa ce am vazut in meciul acesta cred ca ne putem califica insa nu fara emotii. oh, Doamne, imi doresc din toata inima sa nu regretam ratarile din aceasta seara. si la 11m numai sa ne calificam. nu discut despre turul urmator pana nu ajungem acolo. Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Au fost destul de multe inexactitati tehnice individuale, dar eu n-as spune ca jocul n-a fost stralucit. Niciodata sa nu fie mai rau si-atunci n-o sa avem probleme. Cand iti creezi 9-10 ocazii foarte clare intr-un singur meci, iar adversarul doar 3 nu te mai poti lega de joc. Consider ghinion curat faptul ca mingea n-a vrut sa intre in poarta, de acord, sper sa nu regretam ratarile astea. Si mai sper ca G. Muresan nu s-a accidentat grav, banuiesc ca a fost schimbat datorita loviturii primite in minutul 15, s-a vazut pe el ca s-a chinuit sa duca mai departe meciul.

      Apreciază

  20. Ne incalzim mai greu , ca o echipa mare ce suntem. Ii vom invinge si la ei. Incet ,incet. Cu pasi mici se obtin performante mari. Nu ne va fi usor, ca trebuie sa suferi pentru a castiga si in sport. Hai, cu optimism. Mergem inainte.

    Apreciază

  21. Apropo de atmosfera de ei, am avut bilet la T2, si imi permit sa spun ca mi a placut mai mult galeria in aranjarea P1-T1,nu stiu de ce.
    Despre joc, in afara primelor 15-20 de minute in care Slovan a dominat, baietii sau descurcat chiar bine si sper sa o faca si in retur.
    In legatura cu meciul de sambata, tare ma tem ca nu i batem pe Vasluieni.
    Hai CFR!

    Apreciază

  22. Am jucat neasteptat de bine, chiar surprinzator de bine si asta si din cauza ca slovanii au practicat un joc deschis. Am avut si noroc, am avut si ghinion. Imbucurator e faptul ca n-am primit gol insa e trist ca nu avem destula claritate la finalizare. Ce bine ca „s-a refacut” Felgueiras, ca Bastos mai face si faza de aparare si sper ca Vass sa isi intre mai bine si mai eficient in joc. Sper ca CFRul nostru momentan joaca doar la 60% din potential.

    Apreciază

Lasă un răspuns către G Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.