Victoria care aduce titlul?


Am așteptat cu sufletul la gură acest meci pe care îl știam decisiv. O victorie care detensionează echipa, o victorie care ridică moralul, o victorie care vine după explozia din meciul cu Voința Sibiu. Bucuria fără margini din ultimul minut, bucuria care l-a sufocat pe Maftei, pentru mine, a fost de bine prevestitoare. Era evident că momentul în sine, acel gol mult dorit, dar nesperat, va lega echipa, va consolida relațiile. Nedreptățile comisiilor, abuzurile ligii în privința programărilor  (începute odată cu comprimarea campionatului), abuzurile arbitrilor (greșeli majore etapă de etapă de când a venit Andone), au sudat echipa, lucru care nu s-a întâmplat de-a lungul campionatului. E sublim să vezi ce servicii majore îți fac adversarii atunci când terenul nu le mai ajunge pentru dispute, e sublim să vezi cum strădaniile subteranilor fotbalului românesc ne întăresc.

Toate cele întâmplate ne-au dat forță, ne-au dat voință, ne-au dat inteligență. În mod normal suntem campioni. Astăzi am învins valizele, am învins delegarea tendențioasă a lui Robert Dumitru, căruia jucătorii noștri nu i-au dat prilejul să joace nici pentru Vaslui, nici pentru Steaua. Am învins mitocănia lui Săndulescu, se pare că acestuia valizele i-au cam luat mințile, cel puțin așa lăsa să se înțeleagă la fiecare intrare de galben sau de roșu – personal am numărat 5, doar una sancționată. Determinarea individului și nu numai a lui (a se vedea accidentarea lui Nicoară), întăresc ideea că trăim un final de campionat în care totul este contra noastră.

Câteva cuvinte despre joc, cuvinte la cald, cele la rece, analiza făcută cu precizie de chirurg, va veni sigur din partea lui albusibiu. Abordarea meciului a fost una corectă, una în care Andone a pus forță în mijloc, Mureșan și Godemeche, ajutați de un Nicoară care a sprijinit mult la Panin și de Rui Pedro care s-a retras mereu alături de cei doi. Pe linia de fund, Andone a fost iarăși posesor de carte câștigătoare păstrând cuplul sudat cât de cât în centru, alegându-i pentru benzi pe Panin și Nuno Diogo. Panin mai experimentat, mai obișnuit cu postul de fundaș stânga, Nuno Diogo e jucător care excelează prin dăruire și care este mai stăpân pe mijloacele unui fundaș. Ambii au dat satisfacție, confirmând așteptările antrenorului. Ofensiv, cine alții decât Kapetanos (grecul se pare că-i face în continuare servicii lui Gigi Becali scutindu-l de cheltuieli și de eventuale noi emoții într-un eventual proces ”Valiza 2”) și Sougou. Pantelis a deschis scorul, Sougou a făcut golul 2 din nimic, ceea ce a urmat nu a fost decât consolidarea începutului. Maftei, Kapetanos și din nou Sougou au aruncat zarurile definitiv în fața unei echipe care a luptat cu o încrâncenare de care nu am mai crezut-o capabilă în acest retur. Am amintit autorii golurilor, dar mențiunea specială, premiul pentru omul meciului se cuvine a fi acordat lui Rui Pedro. Portughezul parcă și-a pus în cap să confirme acum speranțele pe care ni le-am pus în el la început de retur, reușind nu mai puțin decât trei assisturi. La mai mare și la mai multe, Rui! 5-0 la care a contribuit și Beto printr-o seriozitate de care nu-l credeam capabil. Cum e cu putință să fi reușit tocmai el un meci fără giumbușlucuri?

Mânăriile ligii și ale complotiștilor interesați au adus o presiune nefirească în tabară noastră, o presiune care în meciul cu Voința părea că ne va învinge. Ei bine, prin dăruire și caracter, vișinii noștri s-au eliberat și au mutat presiunea la cele două nemeritorii doritoare de titlu (nemeritorii pentru modul lamentabil, josnic și parșiv în care își doresc o victorie la masa verde). Cu această victorie le obligăm pe ambele să-și trăiască meciurile așa cum își trăiește cel dus la spânzurătore ultimele clipe, urcat pe scaun cu ștreangul de gât. Acum scaunul are doar două picioare. Pașii lor greșiți ne fac campioni fără să jucăm. La Galați se aude că prieteniei noastre cu Oțelul i se adaugă valizele lui Gigi, un Gigi care se zice că n-ar mai trimite valize pe Cluj Arena, dar ar vrea în schimb trei puncte în Gruia, spre deliciul porumboiului.

Dincolo de zvonuri și scenarii bucuria frânarilor din toate colțurile țării ar fi deplină dacă ultimele 2 meciuri s-ar încheia cu victorii și TAS-ul ne va da dreptate. Cu Mioveniul am jucat când în bazin când pe teren, am câștigat împotriva tuturor vitregiilor, fie c-a fost vremea, fie că au fost mizeriile presei sau ale adversarilor, iar în ultima vreme a celor puși să împartă dreptatea. Forța CFR!!! Cât adevăr grăiește imnul oficial, să-l cântăm cu toții!!!

0 comments

    • Otto nu cred că am trecut ușor, cred că Andone a pregătit meciul prin supramotivare. Echipa parcă era o mașinărie pusă în priză, sper că efortul să nu fi întrecut capacitatea de refacere. Ne ajungea un 2-0, restul e un bonus, care nu știu dacă a însemnat efort suplimentar sau economie de efort prin înmuierea speranțelor argeșenilor.

      Apreciază

  1. cine imi poate spune daca se mai poate cumpara bilet pentru meciul cu u , de unde si cat costa si unde ar fi intalnirea inainte de meci si la ce ora.

    Apreciază

  2. Nici nu citisem bine articolul in care CJ07 ne trimitea pe toti la culcare (dupa ce ne-a administrat inca o portie serioasa de ras ),ca si observ cireasa de pe tortul acestei zile minunate:postarea ta.Cum sa-l mai asculti pe 07,cand o asemenea victorie iti sopteste mereu si mereu ca merita cu adevarat o noapte alba ,iar C.Cocora iti face inca o invitatie la festin?Meciul din piscina Mioveniului e numa’ bun de povestit,peste ani si ani, nepotilor.Tare mi-e insa ca-mi vor zice atunci ca le insir povesti pescaresti,si nu stiu daca o sa-i pot contrazice cumva,…fitofagul despre care vorbea CJ07 imi va pune serioase probleme,la fel ca lui Beto.Bravo Caline,bravo CJ 07CFR,bravo CFR 1907 CJ,bravo Rui,Kape,Sougou,Maftei,bravo baieti!Si…MULTAM FAIN !Acum nu ne mai ramane decat sa ne pregatim vartos pt weekendul in care vom merge cu mic cu mare in Clujul drag,ca sa sarbatorim inca un campionat asa cum se cuvine si cum visa Albu odata:”pe seama lor”,a celor mai mari dusmani ai nostri-oitele si catelUsii.

    Apreciază

    • Chiar daca sunt inca inclinat spre prudenta, descatusarea, eliberarea de tensiune si de ce nu siguranta care au insoțit discursul lui El Presidente, care parca se pregatea de o noua infruntare cu masina de tuns a lui Toni, ma fac sa cred ca decizia la TAS e sigura fiind doar o chestiune de zile. Convingerea mi-e intarita de Porumboiu(n-am mai intalnit un om care sa minta atat de senin) care a inceput a-si canta propriul prohod. Multumim echipei, multumim Andone(sunt convins, Costa n-ar fi făcut față), multumim stafului tehnic și celui medical, multumim conducerii. Sa speram ca nu suntem prea avantati. Daca cumva sortii nu ne vor fi buni sunt convins ca nu ne vom retrage felicitarile, pentru ca tot ce am vazut in ultimele zile se constitue in proba de caracter.

      Apreciază

      • Da,bravo!Cred ca acum aud pt prima data o lauda si la adresa conducerii noastre!Daca in privinta lotului de jucatori n-am putea fi chiar siguri ca am merita locul I (cu toate ca si la capitolul asta cred eu ca meritam titlul) in privinta conducatorilor efectiv ii surclasam pe toti!L-am tot hulit noi pe I.Muresan ca nu stie sa-si apere prea bine echipa,l-am acuzat pe Paszkany ca uneori lasa impresia ca nu-i pasa mai deloc de noi suporterii,dar amandoi au dovedit inca o data(pt a cata oara?) ca efectiv nu au rivali in materie de conducere a echipei si in gestionarea situatiilor grele.Sa ne amintim numai de momentul CFR-RAPID 0-5:cum au gestionat ai nostri situatia si,in paralel,ce-au facut de pilda dinamovistii/rapidistii in momentele mai grele!Cat de bine s-au orientat Arpi&Muri inspre Andone,si ce-au facut ceilalti?Au adus un papagal(ca tot vad mai nou ca-i la moda cuvantul) italian care s-a compromis iremediabil in scurta vreme,asta si cu ajutorul vartos al lui Ando,cel care,inaintea meciului direct,a stiut unde sa caute puncte mai vulnerabile,si acolo sa insiste(vezi declaratiile de dinaintea importantului meci cu cainii si efectele lor din vestiarul dinamovist care statea sa explodeze).Eu daca reuseam sa-mi pastrez cat de cat optimismul si-n momentele cele mai grele,aceasta se datora in primul rand tandemului PASZKANY-MURESAN.Astazi vad,inca o data, ca nu m-am inselat nici acum.Veti spune multi ca sunt naiv poate,dar eu inca astept si ziua in care Paszkany se va tine de cuvant si va face din CFR o forta si in Europa,nu numai pe plaiurile noastre mioritice.VISEZ?Cineva spunea odata ca atata de mici nu trebuie sa fim,ca pana si in visele noastre cele mai frumoase sa ne socotim neinsemnati.PS:cred(de fapt nu cred,sunt convins) ca numai la capitolul”suporteri” nu prea am aratat pana acum ca meritam sa fim campioni.Poate aflati,Caline,vreunul dintre voi,pe ce loc ne-am situa intr-un clasament al numarului de suporteri veniti pe stadion.

        Apreciază

  3. Mi-a fost dor de un astfel de meci fara emotii.Felicitari baieti pentru felul in care ati abordat meciul si v-ati daruit!Urmeaza victoria finala,nu se poate altfel,pe care o vom sarbatori incpand de vineri noaptea.Ne vedem in peluza,fratilor! Hai CFR-VICTORIE!!!

    Apreciază

    • Din ce am observat aseară la Digi, Vasluiul va începe Gigi să-i acorde atenție specială. După cum joacă Vasluienii, cam storși de putere și cam fără vlagă, cu tot sprijinul primit de la programatorii jocurilor, cred în puterea Oțelului. Brânzarii nu cred că vor avea probleme aranjamentul a fost făcut. Optimismul lui Ando nu mă îndeamnă la speranță în Ghencea.

      Apreciază

  4. Am dormit ,am visat ,m-am trezit , m-am imbatat…sigur e adevarat ?inca nu stiu……..Somn mai dulce , demult nu am mai avut….CFR…..Victorieeeee!!!!!

    Apreciază

  5. Un sincer : <> O echipa adevarata in momentele dificile isi arata valoarea ! Bravo Andone, bravo ai tai frinari gloriosi ! p.s. (Bravo inspiratiei conducerii, pentru aducerea lui Ando !)

    Apreciază

  6. Bravo CFR! Pentru mine sunteti deja campioni. Trofeul si inelele mai asteapta un pic, dar vin la Cluj, pentru CFR, noua campiona. TAS-ul sper sa se miste repede, iar ce se mai intampla in plus sunt bonusuri de imagine si de puncte.

    Apreciază

    • Ar trebui să refuzăm trofeul, inele și medaliile, nu locul întâi, acesta trebuie să rămână în anale. Premiile lor de tinichea ar trebui refuzate, ar fi un protest moral, un protest menit să atragă atenția la toate potlogăriile făcute împotriva noastră.

      Apreciază

      • Ai dreptate .Eu asa am zis si acum 2 ani,cand a venit pe stadionul din Gruia ,dan filoti ,cel care un an intreg ne-a tocat .Iar noi in loc sa refuzam acele inele din mana unuia ca el ,le-am luat si am tacut.Nu mai trebuie sa inghitim lucrurile astea .Sa ii facem de cacao pe stadion spunandu-le ca noi nu avem nevoie de acele inele ,sa mearga sa le dea celor ce le aduc osanale in fiecare zi.

        Apreciază

      • CE BINE AR FI SA TE AUDA SI CINEVA DIN CONDUCERE!!!Ar fi modul cel mai frumos si mai decent prin care le-am putea da o palma manipulatorilor din tabloidele de sport.Eu unul sigur nu voi rata prilejul de a-i huidui din toate coltisoarele fiintei mele.Azi noapte,imediat dupa victoria noastra,au si inceput instigarile impotriva noastra,scriind mare ca CFR-ul il cauta asiduu pe noul Bilica pt meciul de vineri seara.

        Apreciază

  7. CFR campioana tuturor. Suntem foarte aproape, inca un pic. Mai este un hop baieti dupa care facem „urda de Gruia” o delicatese gustata doar de oameni de caracter.

    Apreciază

    • Am purtat zilele acestea cu câțiva specialiști în drept, aceștia spun că nici măcar nu trebuiau judecate momentele din teren. Faptul că au fost șterse 10 minute din înregistrările din zona mixtă este o infracțiune care, doar ea singură poate determina decizia de 3-0 pentru noi. Este viciu de organizare. Toți cei pe care i-am consultat spun fără ezitare cum că reaua intenție a ligii este dovedită prin programarea meciului înainte ca o sentință definitivă să existe. Tot ei mai spun că justiția se face cu probe nu cu declarații și mai vorbesc de un puhoi de fapte penale care însoțesc evenimentele de la agresiunea asupra lui Cadu, până la componența comisiei de recurs.

      Apreciază

  8. Mi-a placut asta: „Kapetanos (grecul se pare că-i face în continuare servicii lui Gigi Becali scutindu-l de cheltuieli și de eventuale noi emoții într-un eventual proces Valiza 2) „

    Apreciază

  9. Am scris asta si pe situl PROSPORT: In cazul in care vom fi campioni si la jocul cu sTELEMEAUA lu’ Fecali echipa va primi inele de campioni din partea ziarului de doi bani -prosport , toate inelele ar trebui luate , puse pe un ziar, (stiti voi care) in centrul terenului si un copil imbracat in culorile clubului , sa se usureze pe ele.Asta cred eu ca ar fi o lectie potrivita pentru gunoaiele ce inunda presa cu scrierile lor abjecte, gretoase impotriva noastra. HAI CFR CLUJ! INCA UN PAS si ne p…sam pe pe ei mitici cu ziarele si ziaristii lor.

    Apreciază

    • Cam atat merita inelele lor, cam atât merită și trofeul și medaliile lor. Gestul pe care îl propui cred că ne coboară totuși la nivelul lor. A le refuza darurile otrăvite cred că e suficient. A refuza medaliile de campion, a refuza cupa ar fi un refuz și pentru oficialul delegat să le înmâneze, un gest de condamnare a tuturor măgăriilor. Pentru noi ar fi suficient ca Europa să ne recunoască statutul de campioni ai României

      Apreciază

  10. Unul dintre noi a soptit ceva mai sus.Eu vreau sa urlu acum altceva:OARE AUDE CINEVA DIN CONDUCERE?Nu i-am putea pedepsi mai aspru in niciun alt mod pe vandutii si manipulatorii din presa;TREBUIE SA LE REFUZAM TROFEUL,INELELE SI TRICOURILE DE CAMPIONI !!!

    Apreciază

  11. „Tribunalul de Arbitraj Sportiv a trimis astăzi înştiinţări către Liga Profesionistă de Fotbal şi clubul CFR Cluj, prin care le solicită să-şi exprime până în ora 17.00 punctul de vedere vizavi de incidentele de la partida cu „U” Cluj.”

    http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/exclusiv-cfr-a-cerut-sa-nu-se-mai-joace-meciul-cu-u-tas-le-a-cerut-astazi-punctul-de-vedere-feroviarii-suntem-deja-campioni-castigam-la-masa-verde-9633380
    TAS-ul se misca repede, chiar foarte repede! Felicitari conducerii pentru actiunea atat de rapida! Bravo TAS pentru promtitudine!

    Apreciază

  12. In cel mult 24 de ore se va anunta victoria noastra ,deci un nou titlu,poate cel mai muncit,dar cu siguranta cel mai dramatic si care ne-a oferit cele mai multe lectii de viata.Jos palaria in fata conducerii si efortului admirabil al echipei odata cu venirea lui Andone.Trebuie sa multumim Divinitatii care si-a facut simtita prezenta atunci cand doar cei mai credinciosi suporteri mai sperau!Subscriu intrutotul opiniei ca ” inelele de campioni” trebuie refuzate,iar mass- media pedepsita prin bannere si scandari la meciul cu steaua si la festivitatea decernarii titlului

    Apreciază

    • IQ cred că doar divinitatea a mai crezut, spre exemplu la meciul cu Voința crezi că mai exista pe undeva, prin lumea asta, un frânar optimist incurabil? După dezastrul lui Costa cu Rapid, urmat de Chiajna,, oare mai era cineva care să creadă că putem câștiga titlul împotriva tuturor? Meritul e al celor din iarbă, ei au crezut, e al conducerii și ei au crezut. Fanii mai puțin, fanii cred că atunci când tot ce mișcă-n ligă ți-e potrivnic singurul lucru care ajută echipa sunt fluierăturile. Mi-ar plăcea să-i vad pe cei ce au fluierat echipa cerându-și scuze printr-un baner și o scandare înaintea meciului cu Steaua, sau, mai știi, poate chiar înaintea meciului cu U.

      Apreciază

      • UNUL CARE SA CREADA IN CFR CHIAR SI-N MINUTUL 93?Exista ,Caline.In tribuna a II-a,sector 40si ceva,randul 20,loc 50.In ultimele 20 de min.cauta sa insufleteasca,fara prea mult succes,o tribuna demoralizata si (prea)cartitoare.

        Apreciază

        • Mă uit la fanii altor echipe, îi văd în război cu patronatul, cu vreun antrenor, dar nu-i văd cerând rejucare, nu-i văd recunoscând greșeli ale arbitrilor, nu-i vad decât rar criticându-și jucătorii, la noi critica-i la loc de cinste, încurajarea… păcat, uneori cei din teren au nevoie de solidaritatea noastra chiar dacă greșesc. Cred că solidaritatea i-ar responsabiliza mai mult decât fluierăturile, i-ar face mai responsabili, mai atașați de club.

          Apreciază

        • Poate toți ar trebui să-ți urmăm exemplul Florinaccio, să credem toți în echipă, să credem până în pânzele albe, poate se transmite și în teren, să credem indiferent de scor, indiferent de minut și să avem în minte doar, „Forța, forța CFR!”

          Apreciază

    • Excelentă analiza lui Paszkany. Observ că diplomația a dispărut, că acuză direct. E un semn că a început războiul faptelor și nu al vorbelor. Cred că „epoca Mitică” a ajuns la capăt de drum.

      Apreciază

  13. Suntem campioni🙂
    Suntem campioni🙂
    Suntem campioni🙂

    http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/exclusiv-cfr-a-cerut-sa-nu-se-mai-joace-meciul-cu-u-tas-le-a-cerut-astazi-punctul-de-vedere-feroviarii-suntem-deja-campioni-castigam-la-masa-verde-9633380?cp=18#cFormTop

    Suntem campioni..asa cum e si normal intr-o tara EU. Nu poti sa fii batut de jucator, staff si suporter mascat ca membru al clubului gazda, apoi amenintat ca vine gloata peste tine, daca nu faci aia si aia..camere se dezagtiveaza ca sa nu se vada magariile etc..si apoi sa se rejoace de la minutul 1 de la 0-0…

    Acesta e cel mai important an pt CFR si pot spune si chiar pt tot fotbalul romanesc.🙂
    Va fi o revolutie atat la federatii (sper) , dar sigur la unele cluburi o sa fie, caci sunt falimentare, unele cu nume, care s-ar fi salvat doar daca castigau campionatul. Veti vedea la inceputul competitiei care va urma, cate echipe cu jucatori buni o sa mai fie in liga I..surprizele o sa fie mari🙂. Iar anul viitor o sa fie finalul pt multe cluburi, caci urmeaza ca toate echipele sa aibe teren corespunzator competitiei, nu ca ce a fost aseara polo-fotbal etc .

    Suntem campioni🙂
    Suntem campioni🙂
    Suntem campioni🙂

    Apreciază

    • @7burg, într-un interviu la Prosport, Paszkany spune clar „nu sărbătorim cât timp matematic și juridic nu suntem campioni”. Acesta e motivul pentru care și eu cred că e bine să mai așteptăm. Am auzit guri rele spunând că M. Sandu ar avea influențe suficiente și la TAS. Că jocurile se fac contra noastră o dovedește și delegarea de la Galați, au fost aduși arbitri din sfera de influență a lui Becali. Reamintesc că Daniel Stanciu de la Vasluieni este omul lor.

      Apreciază

  14. @Calin Cocora nici nu trebuie sa fii avocat, cred ca orice om normal si care traieste in EU si stie ce inseamna dreptatea si realitatea, isi da seama cum unii sunt in evul mediu si altii in EU anul 2012. Cred ca asta e diferenta…
    Sper ca acei Nimeni sa plece de la echipa si sa o lase unor ardeleni si ei sa se duca unde o vrea…

    Apreciază

    • TEGEANE,si eu am patit exact la fel,dar cu ceilalti manipulatori.cu prosportistii;le-am spus doar ca sunt un ziar muribund,care pana si pe patul de moarte,printre horcaielile care li se aud pana la Satu Mare,se ocupa tot de mizerii(reactia mea a venit ca raspuns la scandalosul lor articol in care lamureau prostimea cum ca sefii CFR-ului cauta un nou Bilica pt meciul de pe Cluj Arena).Banuiesc ca si tu ai facut tot o”crima”asemanatoare,caci ce crima mai mare trebuie azi decat aceea de a-ti apara echipa atunci cand aceasta se numeste CFR?Eu zic sa nu-ti faci probleme prea mari in privinta asta.Stii ce spunea Wurmbrandt odata:,,atunci cand canaliile ajung sa guverneze o tara,inchisoarea poate sa fie un loc de onoare”.(Wurmbrandt,cel care,spre a fi crezut de catre americani,s-a dezbracat de camasa la tribuna parlamentului lor pt a le arata urmele lasate pe trupul sau de puscariile comuniste de la noi).Si noi ceferistii putem spune ca suntem intr-un fel intemnitati,acum cand canaliile si hienele sunt la putere prin presa sportiva;(daca ar putea,multi ne-ar arunca in temnita si la propriu, fara sa stea prea mult pe ganduri,poate dupa ce ne-ar da si cu o bordura in cap).Totusi,”prigoana”aceasta a lor indreptata impotriva noastra poate fi,si trebuie sa fie,un motiv de lauda pt noi,si nu unul de rusine.CFR-ul sa biruiasca!

      Apreciază

  15. Bunul simt mi-a spus unde este dreptatea. De la juriștii am încercat să aflu cum și ce se judecă? Ei bine am aflat spre exemplu că înainte de a se analiza incidentele, se analizează modul în care organizatorii au pregătit evenimentul. Din pregătire făcea parte și obligația de a înregistra întâmplările din tunel, U nu le are, e suficient pentru a decide 3-0. In al doilea rând contează că nu a fost asigurată securitatea jucătorului, faptul că a fost lovit de un oficial al clubului e circumstanță agravantă, la fel gestul spectatorului cu drept de acces. spre exemplu dacă un jucător era lovit de spectatori pătrunși pe teren era mai puțin grav, respectiv nu erau circumstanțe agravante, ar fi fost ceva similar cu ceea ce s-a întâmplat la meciul Steaua – Petrolul. Liga a judecat diferit. Juriștii spun că oficial clubul se poate îndrepta și împotriva Ligii și că ar putea obține sancțiuni împotriva ligii.

    Apreciază

    • Sunt convins că presa din țară încă nu cunoaște probele, nu le cunosc nici cei de la U. Cele 10 minute lipsă de la vestiare sunt reconstituite din filmări diverse, există și unghiuri necunoscute de filmare pentru loviturile aplicate lui Cadu. Există filmări care dovedesc minciuna din rapoartele lui Tudor, filmările generale cu camerele de supraveghere, pe acestea se vede cine a pătruns în teren, cine a părăsit terenul, câți jucători de la fiecare echipă, plus fapt grav, lipsa lui Tudor, care trebuia să dicteze întreruperea meciului înainte de a părăsi terenul.

      Apreciază

  16. Ne comportam ca niste milogi. Asteptam sa castigam campionatul la masa verde si ne miram ca ne face lumea blatisti. Eu vreau sa castigam meciurile doar pe teren. Si cum mai radeam noi ironic cand castiga „n” meciuri la masa verde…

    Apreciază

    • Eu nu astept sa castigam la masa verde pt a ma bucura ca un paharnic de titlul nr.3,ci pt ca intr-o tara a orbilor ,unii,prin decizia aceea,sa inceapa sa vada.Finalul pe care mi-l doresc si care cred ca va veni,este acesta:victorie vineri seara,pe teren;victorie si duminica,impotriva stelei cazatoare(gol Kape,daca se poate)si refuzul inelelor de campioni de la Prosport.

      Apreciază

    • fii mai serios! nu suntem milogi. luam ce ni se cuvine! hai CFR ! si daca ne retrogradeaza anul viitor merita sa dam si liga si comisiile in judecata!

      Apreciază

    • Echipa noastră a intrat pe teren, a jucat, a inscris, a fost nedreptățită și la programare și la judecată, a fost nedreptățită și de arbitru cu acel roșu la Cadu, iar acum ar trebui să suportăm un meci intermediar în plus față de competitoarele noastre. Astea sunt condiții egale pentru a câștiga pe teren? Am jucat 2 etape fără căpitan acesta fiind suspendat gratuit. Am fost puși să jucăm la Mioveni în condiții inumane. Vrei să câștigăm pe teren? Meci de meci greșesc arbitri contra noastră, ar trebui să ne simțim vinovați că luăm 3 pct la TAS?

      Apreciază

      • Foarte bine punctat! Si inca le-as fi acceptat pe toate,si n-as fi imputat nimanui nimic ,daca cei care au judecat (stramb) ar fi hotarat ca meciul sa se reia din min.27,de la 1-0 pt noi,iar huliganul Bornescu ar fi primit macar vreo 10-15 etape de suspendare.Orbul gainii sa-l aiba cineva si tot trebuia sa observe ca e absolut nedrept,daca nu chiar strigator la cer ,ca victima (Cadu) sa fie pedepsita (2 etape) la fel ca ”tortionarul”BOrescu(tot 2 etape!).La nu f.multi km distanta de Cluj Arena(la Gherla),cu cateva decenii mai inainte,era un asa-zis sanitar-BOB-(n.b.,au 2 litere in comun,si nu degeaba!)care avea obiceiul sa bata detinutii cu bata,pana la sange(!),dupa care ii invita la vestiar…pardon,cabinetul medical,ca sa le panseze ranile deschise.Care e diferenta dintre cei doi BO…?Nu prea multe…unul batea cu bata,celalalt cauta scaunul,unul(cel de la Gherla) e regretat si azi de atatia nostalgici imbecilizati pe vremea cumplitei ciume rosii,iar celalalt-”sanitarul”de pe Cluj Arena- este deja idol printre stUdentasii de astazi,imbecilizati si ei in zilele noastre de catre urmasii de prin presa ai leprelor comuniste de ieri.

        Apreciază

        • Nu-s prea mulți studenți adevărați între suporterii u-ului. O rejucare în condițiile pe care le impune liga e un non sens: 1) pentru că practic e ca și cum ni s-ar anula un gol valabil; 2) arbitri din import sunt aduși cu dedicație, m-a convins brigada bulgărească de la Galați; 3) Toate cartonașele se contabilizează în favoarea Stelei, lucru care nu s-ar fi întâmplat dacă se jucau firesc meciurile. 4) Ni se înghesuie meciurile astfel încât să nu putem folosi titularii în ambele. Pentru toate întâmplările de la meci nu suntem vinovați.

          Apreciază

          • care studenți sunt adevărați și care nu?🙂
            oricum, cât timp o echipă se numește Universitatea, cu siguranță ea va atrage studenții.
            în primul rând pe cei care se leagă sufletește de ideea de universitate (deci pe cei – hai să zic așa – „adevărați”).

            Apreciază

  17. Vaslui a zis pas, Otelul nu a avut putinta se pare sa faca ceva. Asteptam ziua de maine si mai ales ziua de vineri sa vedem ce zice TAS-ul de rejucare!

    Apreciază

    • Meciul de la Galați mă face să dorm cu mari semne de întrebare. Toată repriza secundă, la toarte fazele de poartă gălățenii au tras slab, parcă n-au vrut să dea gol, n-am văzut nici un șut plasat și bine tras. Încă ceva, n-am înțeles avântarea fără noimă a Oțelului după ce au egalat. Practic nu așa se joacă un meci pe bune.

      Apreciază

  18. Si Pandurii si Otelul au capotat in meciurile cu Vasluiul si uite asa moldovenii au o serie incredibila de victorii. Wesley e nemultumit pe patron, ca vrea sa joace la o echipa care sa ia titlul, nu una ca a lor care sa stea in 3-4 jucatori buni. Rabufnirea lui Wesley arata ca stiu ca s-au trezit tarziu pentru locul 1. Bucuria noastra se amana. Un lucru imi este cert: Steaua nu poate termina mai sus de locul 3. Vaslui va ramane cu regrete, iar niciun trofeu, desi a fost suficient de aproape de ambele. Hai CFR! Avem in continuare trei mingi de meci si campionat. Un singur as din serviciu si trofeul de campioni revine la Cluj! Care va fi asul castigator?

    Apreciază

  19. Maine, ora 12, sunt 2 variante: TAS amana meciul cu U si automat LPF va amana si ultima etapa.. sau se pronunta pe fondul cauzei si da sentinta de 0-3. (T)ASUL castigator adevarat zis!

    Apreciază

    • Trebuie să-și umfle mușchii și ei cumva. Regulamentul de funcționare al ligii nu permite o astfel de acțiune decât cu acordul celor 18 cluburi. Oricum dacă o fac, dacă vor da TAS-ul în judecată îi va costa mai mult decât pot încasa din spăgi. Dacă pierd ajunge la probleme de dezafiliere. UEFA nu acceptă imixtiunile tribunalelor civile, in cazul deciziilor privind respectarea regulamentelor.

      Apreciază

  20. Doar la vicii de procedura ar putea fi probleme, la chestiunea de fond nu avem cum sa nu castigam. Totusi, tinand cont ca de o saptamana pregatim actiunea cu specialisti de marca in TAS, nu pot fi surprize neplacute, singura problema e timpul scurt si posibilitatea ca TAS sa nu decida maine pe fond.,ci doar pe termenul strans al rejucarii.

    Apreciază

    • Paszkany a manifestat o grijă deosebită în a preciza mereu că fiecare pas e pregătit prin consultare cu juriști de marcă, în consecință nu cred că viciile de procedură vor putea fi puncte slabe pentru noi.

      Apreciază

    • Probabil că imaginile vor fi cele după care vor decide judecătorii TAS. Raportul lui Tudor, primul, cel scris imediat după meci, va fi proba 2. Atât imaginile cât și raportul contrazic poveștile ligii. La probele enumerate se adaugă procesele verbale ale jandarmeriei și certificatul medico-legal al lui Cadu. Totul ne este favorabil. Imaginile demonstrează fără dubiu și momentul în care Tudor a oprit meciul. Caseta martor a postului Digi Sport stă mărturie pentru cronologie. Întâmpinarea LPF demonstrează reaua credință și devine încă un argument pentru noi. Minciuna scrisă contribuie și la imaginea noastră.

      Apreciază

  21. Nu sunt expert in engleza, dar acolo la LPF cred ca nu exista personal calificat. Ar pute macar sa lucreze si ei cu niste firme de avocatura serioase sau birouri de traducere, asa ca sa nu ne facem de ras prin lume, dar cum sufera de ei si sunt lacomi pana la ultimu banut….
    Iar la ce prostii si minciuni au scris in acel raport..ce mai poti zice…ei traiesc in lumea lor de NIMENI si mardeasi…poate scapam de de toti neica nimeni aciuiti pe acolo…

    Apreciază

    • Cu engleza pe care o folosește LPF, la TAS se pot câștiga procese fără să ai dreptate. Minciunile în schimb nu sunt întâmplătoare, ele au ca scop inducerea în eroare a instanței. Vor să câștige timp. Vor neapărat să se joace meciul. Probabil că la meciul cu U ne-au pregătit noi surprize, un argument este și eforturile pecare le fac pentru a limita accesul presei. Până la urmă presa, mai exact televiziunile, ne-au făcut un serviciu imens. Au transmis imagini, inclusiv de pe culoar, le-au comentat live, le-au comentat după, atât de mult încât gașca de escroci să nu mai poată manipula adevărul.

      Apreciază

Lasă un comentariu

