Iarba verde din GRUIA ne așteaptă!!!


Motto: „Tu de unde vii să susții CFR-ul?”

După un cantonament prelungit și o amânare a campionatului, a venit momentul așteptat de toți suporterii cu sufletul la gură: PRIMUL MECI ACASĂ, ÎN GRUIA!!!

De-a lungul meciurilor amicale, cu toții am fost dezamăgiți, în dese rânduri, de schemele tactice ale antrenorului, de jucătorii titularizați sau am criticat dur anumite decizii ale conducerii, mai ales în cazul cedării  lui Renan și Weldon. Ne-am lamentat, ne-am plâns, ne-am grăbit (cei care au avut ocazia) să fim la primul amical din România pentru a vedea CFR-ul, sperând că vom regăsi în teren echipa pe care ne-am imaginat-o, 11-le pe care l-am pus fiecare pe hârtie.

Dar acum, a sosit momentul în care trebuie să uităm toate nemulțumirile și eventualele frustrări pe care le-am adunat  în pauza competițională și să ne prezentăm cu toții la primul meci de-acasă.

Dragi CFR-iști, înarmați-vă cu fulare, steaguri, șepci, tricouri și veniți cu sufletul deschis din nou ACASĂ, acolo în GRUIA sus pe deal, unde iarba e verde, tribunele ne așteaptă, acolo unde toate străzile duc spre stadionul nostru drag, fie că urcăm pe Mașiniștilor, fie pe la gară, fie pe Rosetti. Veniți cu inima deschisă să cântăm cu toții  așa cum o făceam odinioară, când  jucătorii erau împinși de la spate de tribune și susținuți prin cântec de galerie.

NOI putem aduce victoria la primul meci prin susținerea necondiționată. RENUNȚAȚI la huiduieli, dați dovadă de mai multă răbdare și cântați… CÂNTAȚI, să audă o țară  întreagă: „LUPTĂ CFR,  LUPTĂ PENTRU NOI, SUNTEM MEREU ALĂTURI DE VOI!!!”

„CFR-IȘTII SUNT ALTFEL“, acesta e mesajul pe care am vrut să-l transmitem mereu, și e momentul să o arătăm din nou. NOI am demonstrat că poți să fii civilizat pe un stadion din România, la NOI vin părinții cu copiii la meciuri, fără teama că aud  înjurături grosolane sau că vor asista la bătăi; NOI eram cei care și atunci când echipa era condusă urlam ca „nebunii”: „CFR! CFR! CFR!” și tropăiam din picioare încât aveai impresia că pică tribuna; NOI eram cei care aplaudam la finalul meciului, indiferent de scor, atât echipa adversă cât și echipa noastră dragă; NOI suntem cei care nu spargem semințe în tribună.

SPIRITUL CFR-IST nu s-a pierdut, el ne așteaptă în GRUIA,  iar NOI suntem responsabili să insuflăm acest spirit și jucătorilor, să se simtă protejați acasă… să simtă că nimic nu-i poate atinge atâta timp cât NOI le suntem alături!!! E momentul să fim din nou „nebuni după culori”!

Personal,  mi-e dor de atmosfera din trecut. Ţie nu?

0 comments

  1. Dureroasele pauzele astea lungi, dar nu-i bai, cu atat mai mare e foamea de fotbal, acum, la debutul sezonului. Musai sa incepem cu victorie. CFR – VICTORIE!

    Apreciază

  2. Doamne, poza de inceput e de la un meci CFR – Rapid, 1-1 daca bine tin minte, ce atmosfera era atunci …
    Foarte bine ai punctat Dede faptul ca lumea nu are rabdare, foarte rapid huiduie dar cand vine vorba sa aplaude, sau sa cante si ei cu galeria nimeni nimic. In tur am asistat la jocuri in care am auzit huiduieli asupra lui Beto, daca si pe Beto am ajuns sa-l huiduim inseamna ca trebuie sa ne mutam in Barcelona cu totii !
    Haideti oameni buni sa facem o atmosfera ca la meciul cu Vaslui !!!!
    HAIDE CFR !!!

    Apreciază

  3. Foarte bun articol, felicitari celei care l-a scris si la mai mare!🙂 Iar ideea transmisa de ea ar trebui sa ajunga la urechile tuturor suporterilor… si la bine si la rau, HAI CFR !

    Apreciază

  4. Vom fi acolo cu totii! Foarte bine punctat „cfr-istii sunt altfel”… Sper ca acum, in returul acesta atat de important pentru noi, sa reusim sa fim alaturi de echipa 100% si s-o sustinem neconditionat, lasand huiduielile si injuraturile pentru cei de pe celalalt mal al Somesului. FORZA CFR!!!

    Apreciază

  5. Va multumersc pentru aprecieri🙂, sper ca vineri sa fim cat mai multi pe stadion si sa ne sutinem echipa 90 minute…indiferent care va fi scorul. Eu personal ma voi deplasa din Bucuresti pt acest meci…HAIDETI IN GRUIA CU TOTII

    Apreciază

    • Ma bucur sa vad ca rezultatul este cel dorit…imi dau seama cand citesc commenturile voastre ca ati inteles perfect mesajul meu. si sper ca acest mesaj sa fie transmis la cat mai multi CFRisti

      Apreciază

  6. super articol mi-e f dor de echipa de stadion de tot ce tine de cfr sper ca vom fi in nr mare la stadion asa cum eram altadata , ca sa incurajam echipa noastra de suflet . CFR LUPTA PENTRU NOI . CFR VICTORIE

    Apreciază

  7. eu vin la meci din 1969, din cartierul Gheorgheni si am sa vin mereu, vorba cantecului: pana cand moartea ne va desparti. Si sa nu uitam vechea strigare ceferista: Lupta, Lupta CFR!

    Apreciază

  8. Cred ca ajung si eu la meci. Am zis ca in urma intreruperii asocierii cu RMGC macar atat datorez si eu CFR-ului (plus ca imi e tare dor de fotbal). Asa ca …. 175 km dus, 175 intors, probabil ca ma voi apuca de articolul meu doar pe sambata pe la amiaza. Pana atunci va ramane al lui Dinu, intotdeauna mai prompt.🙂

    Apreciază

    • In primul rand, multe felicitari Albule pt. articolele tale mereu pertinente si la obiect! Jos palaria si pt proiectul acesta cu Tribuna C.F.R.!!! Cu siguranta ca e cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in ultimul timp legat de fotbal, mai ales ca in ultima vreme sunt profund scarbit de tot ce se intampla in jungla asta a noastra-Liga1 si presa sportiva-.In alta ordine de idei si de la Satu-Mare la Cluj sunt tot 175 de km x 2 dar la acest meci voi sustine C.F.R.-ul doar din fata TV,ma pastrez pt finish. Am si o intrebare pt tine: cum pot sa postez si eu un articol la Tribuna? Astept o lamurire si o victorie maine seara.Hai draga C.F.R.!!!!!!!!!!!

      Apreciază

      • Multumesc si tie si voua pentru felicitarile aduse proiectului dar, ar fi incorect sa-mi asum eu, individual merite. Singur nu m-as fi intins niciodata la asa ceva, totdeauna voi vorbi despre tribunacfr ca despre o echipa. Iata, sunt deja atatia care au publicat deja si inca multi care urmeaza sa scrie. Sper doar sa tinem si ritmul si, mai mult decat ritmul, standardele…

        Pentru a publica este extrem de simplu, o sa spun asa, la general. Avem un formular de contact (sus) prin care se poate intra in legatura cu noi sau, daca nu, scrieti pe tribunacfr@gmail.com. Pur si simplu se trimite articolul acolo (SE SEMNEAZA -ca sa stim cui i-l atribuim), daca aveti ceva poze (SUNT DE AUR!) si …cam asta e „behind the scene”-ul. Asta e prima data, hai, poate si a doua oara. Dar deja, la a treia publicare, cand va intreceti cu gluma, musai sa faceti parte din echipa!🙂 Deci, cu mare drag, pandesc mail-ul acum.🙂

        Apreciază

  9. Scepticismul meu luminat care se intalneste subteran cu pragmatismul unor mai noi deprinderi pastorale, dobandite din fuziunea dintre patos si putere, manifestata trivial si asimetric in realitatea imanenta a tribunei ma face sa cred ca atmosfera boema consumata acum cativa ani, nevinovata si devinvolta, n’o sa se mai intample niciodata.
    Insa…de ce sa nu incercam?

    Dantesc, ai inteles ceva?

    Apreciază

  10. Daca vine Albu de la 175 km, cum sa nu vin si eu de la 160 km (cu „tat omatu’ ce-i pe la noi).
    Felicitari pt.articol (deja nu mai am stare, ma si vad la T1 sect.22) si sa ne bucuram la final cu totii pt.victoria echipei dragi. CFR..VICTORIE !

    Apreciază

  11. Sper sa fie cat mai multa lume la meci, barem 10000 de oameni.Imi pare rau ca uni dintre voi vin doar la meciurile importanta, dar CFR are nevoie incontinu de fani.Sper sa fim o gramada, sa facem o atmosfera frumoasa, si sa crestem de la meci la meci in tribune, iar jucatori o sa se ocupe de spectacol.Hai CFR !

    Apreciază

  12. Va invidiez dragii mei pentru faptul ca o sa vedeti meciul din tribuna, din pacate maine nu pot sa vin
    la Cluj, o sa impart emotiile cu voi, dar din spatele ecranului tv.Sper sa castigam si echipa din orasul meu, Gaz Metan sa nu piarda la Dinamo, urcand CFR pe primul loc.Felicitari pentru articol
    Dede.

    Apreciază

  13. Lupta, Lupta CFR! Te sustinem si arboram steagul CFR si in Berkeley, USA! Datorita „free-stream”-lui pot vedea meciurile nostre. Doresc ca comportamentul civilizat din stadionului nostru sa fie un reper pentru toata lumea!
    Citesc acest site inca de la infiintare, apreciez si incurajez munca depusa. Felicitari!

    Apreciază

  14. Ferice de voi, toti cei care va duceti la stadion! Cred ca va fi atmosfera frumoasa, la care mi-ar fi placut si mie sa iau parte… Din pacate, cel mai devreme cred ca voi vedea live CFR-ul abia in meciul de la Ploiesti, de pe 31 martie. Dupa ce am lecturat comentariile voastre, am inceput sa-mi fac fel de fel de calcule. Potrivit site-ului LPF, returul se joaca pana pe 19 mai, in doar 10 saptamani calendaristice (mai lunga a fost pauza de iarna – 11 sapt). Totul pare atat de ingramadit, mai mult de jumatate dintre etape disputandu-se in sistem „sambata-miercuri-sambata”… Pana si meciul cu Sportul, la care eram ft sigur ca merg, are loc intr-o miercuri (21 martie), probabil, pe la pranz, nefiind nocturna in Regie, astfel incat trebuie sa „chiulesc” de la scoala (ca in copilarie), ca sa-l pot vedea🙂

    Apreciază

  15. Voi fi acolo,ca de obicei ,impreuna cu baiatul meu cel mare.Astept cu nerabdare sa simt freamatul tribunelor dragi din Gruia,sa-mi revad prieteni dragi,sa incurajam echipa si sa ne imbratisam la goluri.Sper sa fie o atmosfera calda,frumoasa si civilizata ca de obicei,grupurile din galerie sa treaca peste orgolii si micile neintelegeri si sa sustina neconditionat echipa!Vineri seara toti impreuna vom putea retrai emotiile magice si bucuria succesului alaturi de echipa draga.Haide CFR!

    Apreciază

  16. Mi-e dor de orasul Cluj…Ultima data am fost in vizita la socrul meu,care intre timp s-a pricopsit cu prefixul”ex”.Anyway,scorul va fi 3-1,nu am nici un stres vizavi de castigator,sper doar sa nu fie iarasi un meci in nota obisnuita,adica ”o mare chinuiala”!As vrea sa vad un CFR dezinvolt,sigur pe sine,si care sa faca spectacol!Sau cer cam mult,nu-i asa?De la Arad,felicitari pentru cele 3 puncte,iar pentru site,chapeau bas!
    P.S. Sa nu ma dojeniti prea tare pentru optimismul meu!

    Apreciază

  17. Eu meciul o sa il urmaresc la TV, din pacate ma despart cam 450 Km de Cluj. Dar Dede, cu articolul tau m-ai facut sa imi para si mai rau de distanta asta. Felicitari pentru articolul motivant, in stilul acesta ar trebui sa li se vorbeasca si jucatorilor in vestiar inainte de intrarea pe teren si victoria ar fi sigura! Forza CFR!

    Apreciază

  18. Voi fi evident in tribune……nu ma gandesc inca profund la intalnirea cu favoritzii ca mai este si noaptea asta si ma fac bun de nimic.Lasati vocile libere sa iasa din piept si picioarele sa tropaiasca tribunele incat sa auda si cfristi de la mare distanta.Hai CFRule baga pe foc…..

    Apreciază

    • multumesc tuturor, si mersi tie pt poze :P…..AM AJUNS SI EU IN CLUJ !!!!🙂 NE VEDEM MAINE PE STADION…si daca va mai amintiti de articolul scris despre nepotul meu Darius..va anunt ca si el va fi maine in tribune, face deplasarea din Tarnaveni. HAI CFR

      Apreciază

    • E, cum sa nu se poata face nimic?
      Trebuie recunoscut cu ranjetul in coltu’ gurii ca toate titlurile le’am furat, cu cupe cu tot ! Si ca o sa le mai furam si urmatoarele 7. Si ca ei n’au nici o sansa, ca acu’ noi suntem la putere. Si ciocu’ mic. Durerea va fi insuportabila pt ei, lucru care pe noi ne va satisface pe deplin. Gresesc?

      Apreciază

      • Uite, de exemplu eu sunt banat pe prosport. Cum de ce ? Dupa fiecare meci castigat al stelei pe care evident nu’l vazusem, intram pe site si le faceam masaj cardiac, scriind scurt: ” blat ordinar! „, ceea ce atragea asupra mea mania a cel putin 50 de fani indurerati. Nu’i minunat ?

        Apreciază

  19. Asta e…la fiecare meci vom fi acuzati de cate ceva. Veti vedea ca nici un meci castigat anul asta nu va fi din meritul echipei din pctul lor de vedere……doar blat sau cu arbitri ..etc Din pacate sunt multi influentati de aceasta presa antiCFRista si multi chiar ne considera hoti, e mai simplu sa creada ce scriu niste asa zisi ziaristi in presa decat sa judece singuri .
    Acum chiar putem imprumuta o expresie a Rapidistilor : SINGURI IMPOTRIVA TUTUROR

    Apreciază

  20. Si eu sustin varianta ca trebuie facut ceva cu acuzele anti CFR-te. Deja este insuportabil! Majoritatea oamenilor nu urmaresc meciurile CFR, deci le citesc din ziare. Si ce citesc? Ca furam, viciere de rezultat, etc. Deja masura este intrecuta! Fotbalul este pe planul secund. Conteaza ce se spune prin studiouri.
    Pacat de munca depusa si de suporteri. Hai CFR!

    Apreciază

Lasă un comentariu

