München, 2010


Pregatirea pentru marele meci

Această postare încearcă să rememoreze una dintre cele mai importante deplasări alături de echipa de suflet CFR 1907 Cluj. Este vorba de München 2010.

Atmosfera a fost extraordinar de bună, încă de la plecarea din Cluj.

on the bus

Cer noros

Cerul noros nu a speriat pe nimeni. Știam că ne așteaptă un stadion acoperit, un stadion la care am visat mult timp, iar acum cu biletele de intrare în buzunare știam sigur că acest vis va deveni o realitate.

Vizitînd orașul

Ajunși la München am vizitat Marienplatz, considerat centrul München-ului și primăria. O clădire superbă.

Neues Rathaus - Marienplatz

Și pentru că ne-a plăcut arhitectura clădirii, am hotărât să revenim și seara, pentru a vedea o altă imagine magnifică a clădirii.

Neues Rathaus by night

Neues Rathaus by night 2

Eu zic că a meritat să revenim, la fel cum a meritat căratul tripodului pe toată durata deplasării.

Berarie

N-au lipsit din plimbarea noastră nici renumitele berării.

Intilnire neprogramata cu alti ceferisti

Prin centrul  orașului am avut ocazia să ne întîlnim cu alți ceferiști, prezenți și ei în vizită de ”lucru”.

Exhibiționistele

‘Exhibiționistele’ din München stau în ‘geam’.

Nu e ceea ce pare

Nu vă lăsați înșelați de aparențe. Poza e făcută la München în centru, deci nici vorbă de cartierul cu felinare roșii, gen Reeperbahn din Hamburg. Este doar un manechin foarte realist realizat.

Sherlock Holmes

Chiar dacă vă pare o reclamă mascată, statuia lui Sherlock Holmes, detectivul lui Sir Conan Doyle, m-a lăsat cu gura căscată. E o reclamă pentru agenția Detectivul din München. Cele două filme de lung metraj încă nu erau apărute.

Sendlinger Tor

Sendlinger Tor e doar una din porțile renumite ale orașului.

Peterskirche

Biserica Peterskirche, cunoscută și sub denumirea Alte Peter (Old Peter).

Altes Rathaus

Altes Rathaus

Două hobbiuri la un loc

Două hobby-uri la un loc: CFR și machetele (modelismul).

BMW Welt by night

BMW Welt by night

Sediul BMW

Sediul general al concernului BMW, în vecinătatea clădirii BMW Welt.

München by night

München by night, vedere din Turnul Olympia (Olympiaturm)

faza

Următoarele poze sunt cele mai plăcute; faza respectivă a adus bucuria în inimile suporterilor clujeni. Păcat de continuare…

faza 2

faza 3

Bucuria jucătorilor

Tabela

O minune, cel puțin așa a părut în momentul respectiv.

Berni, mascota

Berni, mascota bavarezilor.

Statia de metrou

După terminarea meciului am avut parte de o surpriză mare. În stația de metrou puteam circula liniștit printre fanii echipei adversare fără nici o remarcă negativă din partea lor. Aici am văzut mai clar ce înseamnă civilizația. Chiar dacă au fost foarte mulți suporteri – dacă nu mă înșeală memoria aprox. 54,000 – transportul suporterilor a fost realizat excelent. Fluidizarea a fost perfectă, a fost mărit numărul de metrouri. La semnalul agenților lumea s-a oprit și a așteptat liniștită golirea peronului. Lipsea acea înghesuială de genul peștilor din conservă. De aici ar trebui să învețe și ai noștri.

Vinați de vrăjitoare

Cherchez la femme! adică zgripțuroaica de pe mătură…

Me

Cu speranța că nu v-am plictisit, și că v-am putut prezenta măcar o mică parte din ceea ce am văzut la München, vă transmit un No hai dragă CFR! cu speranța că la sfîrșitul anului va fi respectat frumosul obicei de a cîștiga campionatul în anii pari. Deci 2008, 2010 au trecut, urmează 2012.

HAI CFR!!!

Autor: gringojohnny

0 comments

  1. Faine poze, multumesc, mi-a placut in special aia cu „cherchez la femme”😀 Dar si cea cu suporterii dupa meci. Avem de la cine invata niscai civilizatie!

    Apreciază

    • da, avem de învăţat, la metrou am poză cu un suporter bavarez, care a acceptat să apară în poză cu mine, chiar dacă eram suporter al echipei adverse, aici acasă rar îmi permit aşa ceva.

      Apreciază

  2. Mi-a plăcut că n-ai pus fotbalul înaintea vieții și nu te-ai axat doar pe meci. Se vede că nu ești dintre cei care ar descrie cam așa aventura: ”M-am îmbătat până la vama Borș. M-am trezit la golul lui Cadu și am adormit iar la autogolul lui. Când am ajuns la vama Borș eram treaz și m-am îmbătat din nou de ciudă că am pierdut cu Bayern!”
    Aștept și alte amintiri. Felicitări!

    Apreciază

    • Mulțumesc. Datorită fotbalului am ajuns la München, dar am zis că în puținul timp liber să văd și altceva decît fotbal. M-am pregătit încă înainte de plecare cu lista de obiective de vizitat și pot să spun că am reușit să vizitez aprox. 70-75% din ce mi-am propus. Fiind un optimist, am avut o listă lungă, din păcate au apărut și lucruri neprevăzute, dar sunt mulțumit de experiența și amintirile acumulate. Cît despre meci, după cum bine se vede în poze, am stat foarte departe de jucători, chiar dacă eram cu un teleobiectiv 70-300 tot nu am reușit cine știe ce poze. Pe viitor, dacă mai sunt doritori pot căuta în cutiuța cu amintiri din deplasări prin Europa.

      Apreciază

  3. Doamne cat de frumos a fost🙂 imi aduc aminte cu mare placere de aceasta deplasare. Momentele cele mai frumoase pt mine au fost :
    1. cand am ajuns la stadion si am urcat la sectorul rezervat CFRistilor….auzeam cum se scandeaza ALE ALE TOT ARDEALUL STRIGA FORTA CFR !!!…si peste 1000 de CFRisti entuziasmati🙂
    2. inainte de startul partidei cand ne relaxam cu un suc si un hotdog, s-au deschis usile dinspre scari si au intrat juniorii CFR-ului cu steaguri si fulare scandand: ROMANIA ROMANIA ALE ALE ALE!!! ..in cateva secunde toti CFR-istii de pe o raza de 100 m ii acompaniau…si mai frumos..toti nemtii care se aflau printre noi NE APLAUDAU !! Sa speram ca vom mai repeta o astfel de deplasare !

    Apreciază

Lasă un comentariu

