Rafael, file de poveste [CFR – CSM Rm.Vâlcea 5-0]


CFR (1-4-2-3-1): Stăncioiu – Lionn, Cadu, Piccolo, Nicoară – Godemeche, Mureșan – Sougou, Rui Pedro, Bastos – Kapetanos

Schimbări:
Min.66 – iese Mureșan / intră Vranjes
Min.81 – ies Kapetanos, Sougou, Bastos / intră Weldon, De Zerbi, Hora

Rafael Bastos și Gabi Mureșan, 2 piese grele ale CFR-ului. Brazilianul a arătat ce poate în zilele când are chef de fotbal (și nu mă refer doar la cele 3-4 pase de gol), iar Gabi Mureșan e cel care-i permite jucătorului ”pereche” din linia de mijloc (că e Godemeche sau altul, nu contează) să… stea în umbra sa.

Partea șchiopătândă a ofensivei CFR. De trei ori în prima repriză și cel puțin o dată în a doua, vârful de atac Kapetanos a adoptat poziția ”Cămătaru” (spatele la poartă, ieșire cu mingea la picior din careu). Pentru unul care trebuie să facă neobservată absența lui Weldon, apelarea la tactici oltenești de luptă demodate nu pare soluția ideală.

Min.17 – Prima pasă a lui Bastos, lungă, printre, perfectă pentru sprintul nemilos al lui Sougou… 1-0

Min.32 –  Corner de pe stânga. Centrare Bastos, pe fruntea lui Cadu… 2-0.

Min.39 – Corner de pe dreapta. Centrarea Rui Pedro, tot pe fruntea lui Cadu… 3-0.

Românul ăsta (fără ghilimele), nu glumește! Piți, poți să-i zici ”Cadou”, că ți-a rezolvat și apărarea și atacul!

Min.51 – Fază din ciclul binefacerilor aduse de schimbările periodice ale extremelor de pe o bandă pe alta. Șut imprecis al lui Bastos, care se transformă în pasă de gol. Țâșnește letalul Sougou dintre fundași și lovește mingea cu capul… 4-0.

Min.73 – Bastos, singur în careu, pe dreapta, găsește în gheată o mare doză de altruism, pasează prin fața porții, pe 7-8 metri, acolo unde apare Vranjes… 5-0.

Cel puțin unul dintre oficialii CFR pare destul de îngrijorat. Nu de jocul adversarilor (care n-au avut decât o bară, în minutul 60), nu de accidentări (s-a jucat curat), nu de amânarea returului… Numai ”grecul” poate fi motivul pentru care te uiți cu fiori prin ceafă la un meci de 5-0! ”Grecul”, în care avea atâta încredere, se lasă încă așteptat…

0 comments

  1. Cum in amicale nu-i important golul, am auzit ca grecul nostru nu umbla pe la vrajitoare sa-l stucheasca cu noroc. Dac-am luat si mai tare la intrebari gurile rele am auzit ca grecului ii este si tare teama sa nu i se termine golurile, asa ca se fereste sa dea prin amicale ca sa aiba destule in campionat.

    Oare cat de des vrea Bastos intr-un an?

    Apreciază

  2. Mi-a fost groaza inainte de joc ca nu cumva sa iasa un meci incalcit in care sa nu se vada diferenta dintre cele doua ligi. M-am linistit, s-a vazut, inca bine de tot. Remarc in primul rand rabdarea cu care s-a pasat (inainte, inapoi, lateral, nu conteaza), fara precipitare, fara egoisme, mai intotdeauna cu cap.

    Apreciază

  3. Eu zic altfel, rolul unui varf impins (Kapetanos, Weldon) nu e doar sa dea goluri ci si sa creeze culoare, sa tina apararea in priza cand se face recuperarea mingii, sa se bata fara minge cu aparatorii centrali. Eu cred ca cei doi si-au facut aceasta parte de sarcina pana acum. Urmeaza si golurile…

    Apreciază

    • De acord cu rolurile amintite de tine. Dar acestea vin numai după cuvântul de legătură ”și”. Înainte de alte sarcini, înainte de ”și”, de la un vârf de atac se vor aștepta în primul rând goluri.
      Mai mult decât în alte partide (chiar observam recent că a fost mai mult pasator în ceva meci amical), azi a stat prea mult cu spatele la poarta adversă, fără să dea drumul la timp și prea inspirat la minge. Pe Cămătaru nu l-am suportat niciodată, așa că azi l-am taxat pe Pantelis utilizând această comparație. Un singur atacant al CFR-ului era parcă croit genetic pentru acest stil de joc: Fabbiani. Azi mi-a fost dor de el…🙂

      Apreciază

      • Ca bine zici cand zici de Fabbiani. Oare cum reuseste conducerea noastra sa decopera mereu jucatori potriviti in alte epoci, in alte conjuncturi.
        Astazi chiar nu cred ca a fost un meci in care sa fi fost greu de tras la poarta macar o data pentru un varf cu pretentii. Din cate am observat cred ca mister J C e cel care da alt rol varfului si anume acela de a trage stoperii in lateral si de a creea brese in centru pentru patrunderi.

        Apreciază

      • Nu reusesc sa-mi gasesc un favorit, in lotul actual, asa cum i-am avut pe Fabbiani si Traore. Bun, il am pe Cadu, dar la ce rol are el in echipa nu are cum fi atat de pitoresc si spectaculos ca cei doi.

        Apreciază

    • și cine-ar trebui să se maturizeze?
      CJ-07-CFR, c24, caneto sau Panou?
      care dintre ei a postat imatur și entuziasmat fără rost?
      .
      nu-ți ajunge cfrmania, e musai să spurci și acest loc?

      Apreciază

  4. @fmm si cam ce ai vrea sa facem,sa fim tristi ca am batut o echipa de liga a 2?Si daca echipa asta e de un leu atunci CFR2 e de 0,5 lei?Poate sunt si suporteri ai RV care simpatizeaza cu CFR si se simt prost citind comentatiul tau.
    A fost un meci bun cu schimbari de parti si pozitii.Lion e f bun din punct de vedere ofensiv,dar in aparare e cam slabut.Nu imi place ca isi lasa adversari sa centreze,in rest a fost un meci bun.

    Apreciază

    • Astazi, daca adversarul ne-a cam lasat nereusind sa tina pasul, am vazut si ceva trasee
      1. Diagonala din stanga direct la Sougou, am vazut asa ceva si-n campionat. De regula la origine e Bastos, l-am vazut azi si pe Nicoara (azi n-a mai reusit prestatia din meciul trecut).
      2. Aglomerare in banda urmata de centrare sau angajare pe patrundere schemele sunt dependente de urcarile fundasilor de banda si de pendularile lui Rui Pedro.
      3. Combinatiile cu varful, acesta din urma intoarce pentru sut inspre marginea careului.
      Nu am nici pretentia de a fi epuizat schemele si traseele, nici nu mi-am propus, ci am vrut sa ma bucur de existenta lor, prea am trait cu senzatia ca nu prea avem, mai ales in primele jocuri.
      Mai mult si mai mult m-a bucurat concentrarea, atata cata a fost, m-a bucurat si angajamentul si disponibilitatea la efort, sa nu uitam s-a facut presing la 3-0 cu un adversar care nu punea probleme, pentru asta m-am bucurat cel mai mult pentru ca e semn de seriozitate si angajament, un semn care mie unuia imi da sperante, chiar daca nu ma pot declara multumit 100% de joc. Probabil concentrarea suplimentara care va aparea in jocuri va aduce goluri si pentr Kape sau Weldon, de ultimul imi aduc aminte ca si la amicalele din vara a avut nevoie de o pasa precum cea primita de Vranjes azi spre a da gol. Atunci la oricinea altruismului statea Muri daca va mai amintiti. Gata ca o sa-mi iasa logorea comentatoare mai lunga decat meciul.

      Apreciază

  5. cea MAI MARE SURPRIZA : a pasat Bastos…si nu o data🙂
    Victoria trebuia sa fie clara, nu trebuia sa avem surprize neplacute si nici nu am avut. Desi Kape dezamageste in continuare….

    Apreciază

  6. @ 07 – Eu cred ca nu la grecul se gandeste , daca te uiti putin mai atent la fata lui Zamfir se vede cu ochiul liber despre ce-i vorba : ” ” Oare ma arde Arpi cu 25 % din salar pt. transferul lui Godemeche sau se poate invoca ca scuza ca eram in stare de ebrietate in momentul semnarii contractului si m-am lasat pacalit cu un DVD de catre impresar fiind vrajit de pletele sale blonde in vant ? ” :)))

    Apreciază

  7. Am tot comentat pe ici pe colo, cel mai drag comentariu a ramas insa tot la mine, vi-l dau acum.
    Cadu -facandu-se roman ii da batai infernale de cap lui Piturca. Selectionerul e fiert iar durerile de cap ii devin intense. Intrebarea care nu-i da voie la semn nu-i simpla de loc.
    „Oare ce sa selectionez eu, varful sau fundasul?”

    Apreciază

  8. felicitari 07,scurt,taios(in tonul tau) dar la subiect, afisand(chiar) si poze(ca proba) …esti mult peste medie felicitari,ai tu ceva al tau si chiar daca inceputul a fost greoi,parerea mea e ca vei ajunge unde ti-ai propus…bafta oricum…

    Apreciază

Lasă un comentariu

