Vitejia din Gruia


Autor: Albusibiu

0 comments

  1. Din 27 decembrie, de cand m-am apucat, am tot gasit replici de astea „istorice”. Abia apoi am facut echivalenta cu ceea ce aveam eu in cadrele smulse de pe tv. Ma gandeam cum ar fi sunat invers, sunet de meciuri peste filme.🙂 Oricum, de-abia acum o saptamana, cand ma apropiam de final, mi-am dat seama ca tot efortul merita pentru o portie buna de ras.🙂

    Apreciază

  2. AHhahah ,ai avut multe de munca Alex…dar merita.O intrebare,inca nu poti sa fi memeber TribunaCFR?Ar fi misto sa primeasca toti useri email cand un articol sau orice e postat de voi aici.
    Oricum numele sitului se potriveste ca o manuse,”Tribuna este un ziar politic fondat la Sibiu în 14/26 aprilie 1884 de către Ioan Slavici. A avut un important rol în viața politică(fotbalistica) și culturală(civilizata) a Transilvaniei și a militat pentru unitatea politică a românilor prin cultură. A combătut exagerările latiniste(miticiste) și a promovat realismul popular, publicând numeroase texte folclorice(adevarate) și literatură inspirată din viața maselor țărănești. Timp îndelungat a fost cel mai citit ziar din Ardeal.Nu stiu sigur daca nu cumva e si cel mai vechi ziar din Ardeal….daca e adevarat atunci e ca si CFR:).Albu&CJ07CFR combinatie letala:))))

    Apreciază

  3. Chiar ca m-am inspirat de la Tribuna Sibiului, de care am fost si eu putin legat, recunosc (dar mi-a trecut). Totusi, numele de „tribuna” se potriveste ca o manusa pentru un site de sport, nu?
    Iar sloganul, am vrut initial sa-l fac „Noi nu spargem semine de presa” (dar deja era prea lung, iar noi suntem un soi de „presa”), aluzie la tot ce inseamna cei de care incercam sa ne diferentiem. Nu e de luat chiar ad-literam, fiindca, altfel, acasa (doar acasa), ma spovedesc ca mai sparg si eu seminte.

    In privinta filmului, a luat un pic sa-l fac. Din 27 decembrie am acumulat vreo 90 de ore efective de munca la el, asa ca nu pot promite prea multe astfel noi realizari, dar… cine stie? Ar mai fi trebuit cam inca 1-2 saptamani de lucru la el (are cam 3 zone in care am avut probleme la tranzitie – programul a crapat chiar la final, cu ultimele puteri l-a dat gata) dar, uite, veneau amicalele peste noi si trebuia sa ne apucam sa scriem si altceva.

    Inca nu pot promite o frecventa de scriere, deocamdata incercam sa marim echipa si avem de facut transformarile la site. Cand va fi gata insa, cu siguranta vom gasi metode de a informa. Eventual un newsletter cu subscribe pentru toti cei care vor sa ne urmareasca si incercam sa-l popularizam tot mai mult prin mysport dar si prin facebook (cand va avea o forma completa poate-i facem si o pagina acolo), plus, neaparat, o restilizare a siglei si tot ce mai e necesar sub aspect grafic. Acum, asta e doar un pas intermediar intre vechile noastre bloguri si ceea ce mi-as dori sa ajunga.

    Deocamdata sunt insa nespus de bucuros de cati oameni vor sa ni se alature si asta imi da speranta ca vom putea avea ceva de calitate.

    Apreciază

  4. Exceptional!!
    Doamne frumos este poemul simfonic „Mihai Viteazaul” al lui Tiberiu Olah,incantator!In orice caz,faza cea mai savuroasa este cea in care un mesager ii comunica lui Iuliu Muresan :”Doamne, te cauta un popa papistas!”:)))))

    Apreciază

  5. Superb!!
    Accesez cu reala placere tribunacfr decat mizeriile becaliene ghesepe sau prostsport.
    Asa ar trebui sa arate un site sportiv nu bacalarii ordinare.
    Ar fi minunat sa fie cenzurat acest site de posturile suburbane ale altor „fani”

    Apreciază

  6. Am facut-o si pe asta! Parca-mi pare rau ca am epuizat ideea. Acum va trebui sa gasesc o alta, candva…
    Partea draguta a ceea ce vedeti e sa cautati secventele in cadrul lor natural. De pilda pe la min. 8:30 a filmuletului asta e o replica spusa de o batranica, aici, pe imagine cu Peralta. Cea mai distractiva chestiune a fost sa iau la puricat filmele romanesti (cu ale lor replici pompoase) in cautare de audio. Potriveala secventelor a durat ceva (prim-planurile cu ceferisti vorbind sunt totusi prea putine), iar apoi sincronizarea si tot ce a mai fost…. parca nu vreau sa-mi aduc aminte. Cert este ca pana cu o zi inainte de finish mi-a fost tot teama sa anunt „tocmai lucrez la ceva”, fiindca nu credeam ca va iesi.. Va spun sigur ca cei de la televiziuni nu prea pot face asa ceva pentru ca, pur si simplu, n-au timp de asa ceva.🙂
    Nici pe noi nu ne da timpul afara din casa dar, asa, in perioada asta de amorteala de iarna, macar eu am avut un pic vreme.
    Sa vedem acum daca ne vom lua la intrecere cu site-urile bucurestene, daca ne vom raporta la ei sau daca vom reusi sa fim mai mult decat o replica.
    Nu pot promite nimic altceva decat ca oamenii care vor fi in echipa sunt intr-adevar remarcabili.

    Apreciază

  7. Bravo Albule! Vezi, sunetul acestor tunuri ne e atat de cunoscut, noua celor mai in varsta, cei care am urmarit filmele lui Nicolaescu… Superb realizat, respect rabdarea ta, dar si umorul. Bravo!

    Apreciază

  8. Nea Silica, initial am vrut sa-l dau gata de Revelion, asa cum facusem anul trecut cu filmuletul cu Nuno Claro (cel care a cam agitat, neintemeiat, spiritele). De asta m-am apucat in 27 decembrie si …. n-a fost chip sa termin. Oricum, faptul ca va place si faptul ca deja scrie pe el „Tribunacfr.ro” e cea mai mare satisfactie.

    Apreciază

Lasă un comentariu

